Tsja, we doen zulke dingen altijd op donderdag, met de meiden, volgende week donderdag ben ik jarig dus toen wilde ik liever niet, en de week erna zitten mensen zelf al vol met hun families en zo. Dus dit kwam 't beste uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:19 schreef Tangarine het volgende:
Klinkt leuk DaD, maar jij bent dan wel weer vroeg met Sinterklaas
Ik geloof dat ik morgen lootjes moet gaan trekken met mensen van theatervereniging, als er genoeg mensen mee doen
Meningsverschillen met admins, bad way to goquote:Op woensdag 21 november 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Gebanned op het grootste vrachtwgenforum van NL omdat ik het niet eens was met de admin
Al mn ip adressen gebannedquote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Meningsverschillen met admins, bad way to go*hug*
Waar zit je de hele avond een beetje gapend voor je uit te staren dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef Bob. het volgende:
Zit ik de hele avond een beetje gapend voor me uit te staren, besluit ik dat ik dan maar eens naar huis ga om te slapen.. ben ik opeens klaar wakker.
Ben niet naar school geweest, terwijl dat wel moest. Zoeen boefje ben ik he.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:01 schreef Bob. het volgende:
Bij mijn clubgenootjes, en nee, die zijn niet zo suf dat het daar door kwam.![]()
Ik ben maar aan het opruimen geslagen want ik verveel me.Jij nog wat spannends beleefd vanavond?
Dat wist ik toch wel, gekkie.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:06 schreef nietzman het volgende:
Hier ben ik al Mark!
Hoe vaak ben je ondertussen nou wel niet bij DWDD geweest?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:08 schreef MaxMark het volgende:
Maar vrijdag ga ik weer naar De Wereld Draait Door, das dan wel weer tof. En daarna Pauw & Witteman, lekker stof happen
Arme jongen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:10 schreef nietzman het volgende:
Ik kreeg weer feministisch gezever te horen tijdens m'n college.
Dan moet je ze even weer op hun plaats wijzen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:10 schreef nietzman het volgende:
Ik kreeg weer feministisch gezever te horen tijdens m'n college.
Welgeteld één keer. En pasgeleden nog bij Mooi Weer de Leeuw. Valt wel mee tochquote:Op donderdag 22 november 2007 01:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je ondertussen nou wel niet bij DWDD geweest?![]()
Foutje in de Matrix.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:18 schreef Bob. het volgende:
Echt waar? Ik dacht dat ik het nog wel vaker langs had zien komen.![]()
Mjah, als je de discussie aan gaat lopen gaan zit je er nog langer vast.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:17 schreef MaxMark het volgende:
Dan moet je ze even weer op hun plaats wijzen.
Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 22 november 2007 01:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mjah, als je de discussie aan gaat lopen gaan zit je er nog langer vast..
Ik ga nóóit de discussie aan met mensen die in één les tachtig keer hetzelfde punt proberen te maken en bepalen wanneer we 'weg mogen', dat is vragen om problemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |