Was je me net voor met het volgooien van #32quote:Op zondag 11 november 2007 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb al een report gestuurd om de jouwe dicht te gooien![]()
quote:
Heel tofquote:Op zondag 11 november 2007 16:33 schreef CrustyClown het volgende:
Idd hoe was euphoria, en SS was speedyshare, alle nieuwe trackripjes enzo [afbeelding]
klinkt goed, hopelijk is het ook mogelijkquote:Op zondag 11 november 2007 17:04 schreef 16meter het volgende:
kunnen we geen P2P group maken dat we allemaal onze zooi delen
via bijv SoulSeek.
Beter dan een site die na een week uit de lucht gehaald wordt.
Als je mee had gelezen twee topics terug dan had je geweten dat er alweer iets in de lucht isquote:Op zondag 11 november 2007 17:04 schreef 16meter het volgende:
kunnen we geen P2P group maken dat we allemaal onze zooi delen
via bijv SoulSeek. [afbeelding]
Beter dan een site die na een week uit de lucht gehaald wordt.
Met alle respect voor wijlen harde centrale natuurlijk [afbeelding]
Ieder zn ding, mij maakt het niet uitquote:Op zondag 11 november 2007 17:28 schreef 16meter het volgende:
Dat kan best, maar direct sharen is natuurlijk leuker dan rapidshare linkjes uitwisselen.
Vind ik. [afbeelding]
Soort FTD achtig iets?quote:Op zondag 11 november 2007 17:37 schreef CrustyClown het volgende:
Om maar weer eens de IT nerd uit te hangen. Ik heb zelf ook een tijdje eraan gedacht, maar ik wilde eerder een soort van systeem waarbij je als het ware een update kan doen en dan alles lekker kan binnen trekken, en e-mailtjes krijgt als iemand wat heeft toegevoegd.
Het jammere is alleen de bandbreedte en de locatie, ik zit ik al een tijdje over na te denken... Maar heeft iemand ideeen, of vind het aantrekkelijk?
Maar waarom wil je perse een FTP en kun je dezelfde dingen niet uploaden via bijvoorbeeld Rapidshare?quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef 16meter het volgende:
Als iedereen een duit in het zakje doet kan er wel iets leuks ontstaan.
Ik ben zelf niet zo'n IT mannetje dus zou het niet op kunnen zetten, maar meedenken en bijdragen met alle plezier. Zit nu op soundbase, maar dat is ook alles behalve geweldig.
Harde centrale achtig forum met de mogelijkheid tot toevoegen van bestanden aan posts. Met daarbij een FTP waar alle members vrij kunnen downloaden/uploaden? En soort member profiel waar je ook party pics etc.. kan uploaden. [afbeelding] Ik zeg ook maar wat.
Zet je ook meteen je adres erbij? Misschien wel handig voor stichting brein e.d.quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef 16meter het volgende:
Harde centrale achtig forum met de mogelijkheid tot toevoegen van bestanden aan posts. Met daarbij een FTP waar alle members vrij kunnen downloaden/uploaden? En soort member profiel waar je ook party pics etc.. kan uploaden.Ik zeg ook maar wat.
Einde discussie danquote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef nipeng het volgende:
ReMcOrE, wat een TT. [afbeelding]
Enne in MUZ ouwehoer je over de muziek en niet hoe je een site/p2p hub of iets dergelijks moet opzetten die zeer waarschijnlijk niet eens past binnen de MUZ policy, doe dat aub buiten MUZ om.
En danquote:Op zondag 11 november 2007 18:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Zet je ook meteen je adres erbij? Misschien wel handig voor stichting brein e.d.
ik zorg wel voor de vulling, voor de inputquote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef 16meter het volgende:
Als iedereen een duit in het zakje doet kan er wel iets leuks ontstaan.
ik die tekst tegen kameraad op MSN zeggen, zegt hij: "ik niet", zeg ik: "ik wel"quote:
justemquote:
Soulseek was vroeger altijd wel gaafquote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef 16meter het volgende:
Zat te denken aan SoulSeek of DCC++ room met password.
Ben je doof of luister je niet?quote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef Pittie het volgende:
[..]
Soulseek was vroeger altijd wel gaafTegenwoordig doe ik bijna alleen maar meer usenet, maar als dit van de grond af gaat komen, doe ik graag mee en zal ik uiteraard ook gaan sharen
![]()
Overigens vond ik de southstylers in de time out wel vetjes. Maar goed het was ook mijn eerste echte hardstylefeest, alleen volgende week komen D-block en stefan erheen, helaas kan ik dan niet.
Ik ga wel naar euphoria in Tilburg.
Ik ben al druk bezig met mijn Top 87 van dit jaarquote:Op zondag 11 november 2007 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
we moeten over een maandje wel ff een verkiezing gaan houden van het beste nummer van 2007![]()
Ik was al bezig met een lijstje met m'n favo nummers van 2007.quote:Op zondag 11 november 2007 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
we moeten over een maandje wel ff een verkiezing gaan houden van het beste nummer van 2007![]()
quote:2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
ABW - Make Me King (Original Mix)
AJ Busta - I Grown It (The Machine Remix)
Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black
Brennan Heart aka Blademasterz - One Blade
Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass
Deepack - Speakerfreaxz Anthem (The Final)
Equal Mindz - Hardminded (Original Mix)
Evil Z - End of Time (D-Vided Remix)
Grandmaster Q - The 7th Sign
Hardstyle Mafia - Rockin' Da Place (Alphaverb vs Intractable One Remix)
Hardstyle Mafia - Go Insane (Original Mix)
Headhunterz - Rock Civilization
Josh & Wesz Present Chickz On Fire - Natte Asbak
Nagoom - Elements
Noisecontrollers - Marlboro Man
Noisecontrollers - Shockwaves
Novamatix - Ragin' Butterfliez
Pau DJ - Addicted to the Bass (Newstyle Mix)
Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
Scope DJ - Lockdown
Scope DJ - Protocol
The Navigator - Another Shout (Mix 1)
The Vision feat. MC Diel – We Control (Hardstyle NRG Anthem)
Troubleboy – Unleash Hell
Unknown - Take On My Bootleg
Wildstylez - K.Y.H.U.
Xavi & Calypso - Party Amandement
Xavi & Calypso - The Unforgetable
ik mis One Blade??!!quote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik was al bezig met een lijstje met m'n favo nummers van 2007.![]()
[..]
Vergeten... daarom is 'ie ook nog niet af.quote:
Je avatar maakt het al goed.quote:Op zondag 11 november 2007 22:10 schreef Pittie het volgende:
[..]
Bij deze mijn excuses, ik heb er blijkbaar totaal overheen gelezen! Sorry!
zand erover?
quote:01. A-lusion - Drummer Beat
02. The Raiders - Disk Warrior
03. A-lusion Feat Mc Renegade - The 4 Elementz
04. The Raiders - A Feeling
05. A-lusion - Be Yourself
06. Abject - Rock That Thing
07. A-lusion - Talk Iz The Rmx (Kat Alkolik Mix)
08. Dj Gius - Scrubs
09. Scope DJ - Rock Hypnotic
10. Sylenth & Glitch - Music In You
11. A-lusion - Veritaz
12. DJ N3ck & Desception - Ultraviolence
13. The KGB's - Fahrenheit
14. A-lusion - Freeek It UP!
15. Hard'Onez - World Domination
16. A-lusion - Powered Up Again
17. Sylenth & Glitch - Your Choice
18. Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks
't Is al goed.quote:Op zondag 11 november 2007 22:10 schreef Pittie het volgende:
[..]
Bij deze mijn excuses, ik heb er blijkbaar totaal overheen gelezen! Sorry!
zand erover?
Lekkaquote:Op zondag 11 november 2007 22:55 schreef mstx het volgende:
A-Lusion @ Q-Base 2007 (Van zijn eigen site)
[..]
Ow wat ben ik toen los gegaan op die setquote:Op zondag 11 november 2007 22:55 schreef mstx het volgende:
A-Lusion @ Q-Base 2007 (Van zijn eigen site)
[..]
Het is bijna zoverquote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef MrDice het volgende:
Afgelopen weekend lekker rustig aan gedaan. Met een paar vrienden biertje gedronken, hardstyle zitten luisteren en mario kart gespeeld [afbeelding]. Kan niet wachten tot zaterdag, Qlimax here we come! [afbeelding]
lol, heb ook weer eens Mario Kart gespeeld vant weekend (op de Wii nog welquote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef MrDice het volgende:
Afgelopen weekend lekker rustig aan gedaan. Met een paar vrienden biertje gedronken, hardstyle zitten luisteren en mario kart gespeeld.
wij op de authentieke originele snes. battlemode is echt te bruutquote:Op maandag 12 november 2007 10:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
lol, heb ook weer eens Mario Kart gespeeld vant weekend (op de Wii nog wel)
Dus jij bent die gast die de uitgang volgekotst heeftquote:Op maandag 12 november 2007 12:24 schreef Nashje het volgende:
Zaterdag in Time-Out geweest maar was knetterzat. Kan me nog herinneren dat we boven de HS zaal stonden en ik met een maat naar beneden ben gegaan omdat we op de dansvloer wilden staan. Daar heel effe gestaan en ik ben in me eentje in het cafe beneden belandt, waar veel andere bekenden stonden. Vanaf toen weet ik niks meer behalve dat de avond ongelooflijk snel voorbij was
. Ik moet daar 3 uur lang hebben gestaan ofzo.
vergeet Jowan niet, en eventueel jesselynquote:Op maandag 12 november 2007 12:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zullen we de line-up van X-Qlusive Showtek gaan raden?
Denk dat ik wel in de buurt kom met
Showtek
Walt
Duro
Southstylers
Donkey Rollers
Deepack
Zany
DV8
E-MC's
Special guest:
Mr Puta
Alleen voor deze twee kom ik al:quote:Op maandag 12 november 2007 12:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zullen we de line-up van X-Qlusive Showtek gaan raden?
Denk dat ik wel in de buurt kom met
Showtek
Walt
Duro
Southstylers
Donkey Rollers
Deepack
Zany
DV8
E-MC's
Special guest:
Mr Puta
[afbeelding]
Ik zal de linkjes vanavond nog ff in het textbestandje plaatsenquote:Op maandag 12 november 2007 14:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Remcore heeft waarschijnlijk gewoon de OP uit het linkje gebruikt dat er staat, en die is niet meer compleet. Voor #32 had ik 30 en 31 dr zelf bij gezet omdat ik zag dat die mistten. Dat 27 en 28 er nie tij stonden was me niet opgevallen
Hoe zag die gast eruitquote:Op maandag 12 november 2007 12:26 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Dus jij bent die gast die de uitgang volgekotst heeft
quote:Balistic
Beholder
D-Ultra
Jamz
Lars Tindy
Mol
Mystery
Paul Elstak
Pita
Stanton
Technoboy
Vince
Vinyl Junk
Zany
Live: Neophyte
MC: Rocca
Echt vreemd, ik heb deze keer niet echt het idee alsof er een groot feest op komst is. Normaal leef ik er altijd wel naartoe :S. Iets teveel andere dingen aan mijn hoofd.quote:
het ging mij niet om dat ik graag een nieuw topic wilde openen, maar ik maakte deel 32 vol, dus dan open ik nummer 33quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik heb het gevoel dat hier erg veel mensen zijn die altijd heel erg graag het nieuwe topic willen aanmaken... Dat is opzich prima, maar maak hem dan ook ff goed!!
Zet de laatste topics dus ook ff in de OP hij gaat nu van 28 naar 33 ofzo?
Noisecontrollers - Aliensquote:Op maandag 12 november 2007 19:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik weet niet of tie het vorige topic al voorbij was gekomen...
Hoe heet dat nummer met:
This is my hood I'mma rap, rap..
Heilig nummerjte, iedere keer als die melodie komt net voor de bass...![]()
![]()
Noisecontrollers - Aliensquote:Op maandag 12 november 2007 19:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoe heet dat nummer met:
Heilig nummerjte, iedere keer als die melodie komt net voor de bass...![]()
![]()
Jij bent te snel.quote:
wat voor script??quote:Op maandag 12 november 2007 20:10 schreef mstx het volgende:
Jij hebt zeker zoeen 1337 script gemaakt waardoor je een bericht krijgt als er "noisecontrollers" wordt gepost door iemand.
Geweldig nummer jaquote:Op maandag 12 november 2007 19:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoe heet dat nummer met:
Heilig nummerjte, iedere keer als die melodie komt net voor de bass... [afbeelding] [afbeelding]
Die set heb k ook net geluisterd... jezus wat een setquote:Op maandag 12 november 2007 19:05 schreef CrustyClown het volgende:
Vanmiddag even A-Lusion geluisterd op Q-Base... Heeeerlijk setje hoor !!![]()
waarom?quote:Op maandag 12 november 2007 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
en tsjah, als het over NC gaat, voel ik me een beetje verplicht om als 1e te reageren
het is hier geen PF hequote:Op maandag 12 november 2007 20:23 schreef Sethje het volgende:
:cheer:
Hmm dan moet ik me toch aangesproken voelen hehequote:Op maandag 12 november 2007 20:30 schreef Ladyxima het volgende:
ennuh, als k rock hypnotic hoor, zie ik jongens voor me die de vloer aan het vegen zijnvan dat ene filmpje
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 20:46 schreef JortK het volgende:
Wanneer iemand de discussie voor het delen van muziek verder wil zetten moet die HIER wezen
Lol ik ook.quote:Op maandag 12 november 2007 20:30 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
het is hier geen PF he![]()
ennuh, als k rock hypnotic hoor, zie ik jongens voor me die de vloer aan het vegen zijnvan dat ene filmpje
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 21:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Lol ik ook. [afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=VT6tEPubb4I [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 21:40 schreef warezguy05 het volgende:
als jullie snel zijn kunnen jullie nog net 20min van mn guestmix @ Di.fm meepakken ;-)
http://www.di.fm/mp3/harddance.pls
Dat, en die stream hapert de hele tijd.quote:Op maandag 12 november 2007 22:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat mixt ie slecht vanavond zeg.....
Ook datquote:Op maandag 12 november 2007 22:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat, en die stream hapert de hele tijd.
Heeft FearFM de laatste tijd wel vaker geloof ikquote:Op maandag 12 november 2007 22:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat, en die stream hapert de hele tijd. [afbeelding]
Hyves natuurlijk..quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Spot de fout:
[ afbeelding ]
plaatje is klikbaar
quote:Hoewel de vraag voor Qlimax kaarten gigantisch is, en alle beschikbare kaarten in enkele dagen uitverkocht waren, heeft niet iedereen z’n kaarten betaald. De kaarten die hierdoor vrij zijn gekomen willen wij graag beschikbaar stellen aan de lezers van Q-dance.nl, zodat wij weten dat deze goed terecht komen.
Aanstaande woensdag (14 november), vanaf 12:00 uur zijn deze kaarten te koop op TicketOnline.nl. Er zijn wel een paar regels: Maximaal aantal kaarten dat je per persoon mag kopen is 4 en de betaling kan alleen via Credit Card en iDeal (internetbankieren voor ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank en SNS Bank).
Het betreft hier een aantal reguliere en VIP kaarten voor Qlimax Nederland, wat aanstaande zaterdag plaatsvindt in Gelredome Arnhem. Voor Qlimax Belgie kun je hier terecht.
Q-dance
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Spot de fout:
[afbeelding]
plaatje is klikbaar [afbeelding]
Wow, best slechte fouten. Ik kan me een dik persoon herinneren die een supermarkt bezit die het ook altijd zo schrijftquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
heiniken idd dat is fout 1 en de grootste fout
de 2de zou je hyves kunnen noemenmaar het ging om die eerste
OT:quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef mstx het volgende:
Bier.
ik nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
OT:
I want to know who fucked my wife!
waar is Sethjequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef mstx het volgende:
Bier.
Dies met zijn FTP servertjes aan het kloten, om muziek op zijn stage te krijgenquote:
quote:iq2006_charly_lownoise![]()
* Sethje meldt zich!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
waar is Sethje
iq2006_charly_lownoise![]()
Misschien ook wel aanwezig, volgende week vrijdag Zany in de Q-Nation, als ik zin heb ook maar even langs.quote:Op maandag 12 november 2007 20:23 schreef Sethje het volgende:
7 december denk ik naar Hard 69 in Zalinaz met Tony, Technoboy,Noisecontrollers en Heaaaaaaaaadhunterz :cheer:
Nicequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Headhunterz_-_Forever_Az_One-(SCREL006)-Vinyl-2007
The_Pitcher_-_New_World__Underwater-(SPK023-5)-Vinyl-2007
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Headhunterz_-_Forever_Az_One-(SCREL006)-Vinyl-2007
The_Pitcher_-_New_World__Underwater-(SPK023-5)-Vinyl-2007
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
23 nov Qlubtempo CD, met hardstyle/house van 2001 tot 2007
Thnx, zal hem vanmiddag eens luisteren.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:18 schreef warezguy05 het volgende:
voor msx in het bijzonder; Ernestoow Outta Control 004
01. Lost Tribe - Gamemaster (Digital Blonde 2004 Remix)
02. Hennes & Cold - Measure
03. Giorgio Ponticelli - Trance Unity (Elektrosmog Remix)
04. George Acosta pres. MAG - Taking Over Space (DJ Wag's Vocal Mix)
05. Murphy Brown & Nu NRG - Energizer (Club Mischung)
06. Uberdruck - Here's Freddy (Uberdruck Mix)
07. Sa.Vee.Oh - Loophole (Tommy Pulse Remix)
08. Mclaren - Monoid
09. DJ Dready 2 - Test (Sol-7 Remix)
10. Dark By Design - Stigmata
11. Schwarzende - Who Is Elvis (Be Bop Mix)
12. Brain Ovulation - Kicks & Bass
quote:00.intro
01.D-Block vs.The Bazzpimpz - Rock Diz Joint
02.Donkey Rollers - Revolution
03.D-Block & S-te-Fan - Guilty
04.Headhunterz - The Sacrifice
05.Deepack - The Prophecy (Original mix)
06.Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)
07.Donkey Rollers - Followers
08.DJ Zany - Qlimax Anthem 2005 (Science Mix)
09.Davide Sonar - Reactor
10.Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix)
11.The Prophet - Cocaine Bizznizz (Technoboy RMX)
12.Max Enforcer - Bring it Down
13.DJ Duco - Zombie (In Your Head)
Ziet er goed uit, ergens te downenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:30 schreef JortK het volgende:
Deze gaat duidelijk op in de auto aankomende zaterdag:
D-Vino - Live At FearFM (FearFM) (13-11-07) (Pré Qlimax 2007 mix)
[..]
MICquote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ergens te downen [afbeelding] ?
Black & White - Dirty Gamesquote:Op woensdag 14 november 2007 14:30 schreef JortK het volgende:
Deze gaat duidelijk op in de auto aankomende zaterdag:
D-Vino - Live At FearFM (FearFM) (13-11-07) (Pré Qlimax 2007 mix)
[..]
05.Deepack - The Prophecy (Original mix)quote:Op woensdag 14 november 2007 14:47 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Black & White - Dirty Games [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die nog naar qlimax willen gaan
[..]
Elke keer als ik naar van dat vrouwen *gejank* luister, denk ik elke keer dat het een sampeltje is uit een rammstein nummer. Kan aan mij liggen, maar deze lijkt er wel erg op, of ik wil het gewoon horen dat kan ookquote:Op woensdag 14 november 2007 17:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
Nieuwe Zany plaat
klinkt als een verbeterde versie van the fusion of sound![]()
ik vind de kicks te overheersend, de melodie zit wat op de achtergrondquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:30 schreef Sethje het volgende:
Digiwave is vaag man, normaal zijn die mid en high veel beter aanwezig, als ik hem live hoor ( al een keer of 10 inmiddels) klinkt ie in zijn geheel veel voller
vind hem niet echt wat...quote:Op woensdag 14 november 2007 17:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
Nieuwe Zany plaat
klinkt als een verbeterde versie van the fusion of sound![]()
dat is wel een hele snelle releasequote:Op woensdag 14 november 2007 17:17 schreef LeonH het volgende:
omg... die nieuwe wonderfull days is gereleased.... vind 'm eigenlijk bagger![]()
vind de Showtek Remix wel netjes gemaakt, Overkill was dacht ik eerst bekend als Triplet Overkill van Unknown Analoq, echt een hele unieke plaat qua sound moet ik zeggenquote:
toen ik las dat hun een Remix gingen doen van Wonderfull Days vond ik het al kutquote:Op woensdag 14 november 2007 18:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
showtek remix van WD, ik had rond 3.50 ergens nog hoop dat het een keer weer echt goed ging zijn maar na dat stukje was het weer huilen met de pet op
Volgens mij is het hem juist wel, ik ben beetje rammsteinkennerquote:Op woensdag 14 november 2007 18:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
de voice sample lijk op sonne van Rammstein maar tis hem neit volgens mij nietal zou het hem goed kunnen zijn ik ben ten slotte geen rammstein kenner
showtek remix van WD, ik had rond 3.50 ergens nog hoop dat het een keer weer echt goed ging zijn maar na dat stukje was het weer huilen met de pet op
Evil Activities & Coldplay - Nobody said it was easy -> klinkt wel lekker moet ik zeggenik weet het , hardstyle topic maar toch
![]()
![]()
Take a Heiniken mei frendquote:Op woensdag 14 november 2007 18:51 schreef mstx het volgende:
OMFG Showtek moet het weer verneuken hoor. [afbeelding]
Dat is zo'n geil nummerquote:Evil Activities & Coldplay - Nobody said it was easy
* JortK heeft al zo zijn persoonlijk voorkeurenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
In Our Memories, My Dome, Rock That Thing en Tuuduuu... denk dat Brennan Heart er daar 2 uit gaat kiezen voor z'n set![]()
quote:
of we gaan heel hard lachen, of we staan stil, of we gaan gewoon heel fout raggen en beukenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Wanneer jullie nummertjes horen tijdens een liveset die je dan vindt tegenvallen (dood-gedraaid, verkeerde keus ed.), laat je dit dan merken?
Schud je dan met je hoofd van "nee, jongen toch, wat zet je nu weer op" of gewoon demonstratief stilstaan
...
quote:Op maandag 12 november 2007 19:05 schreef CrustyClown het volgende:
Vanmiddag even A-Lusion geluisterd op Q-Base... Heeeerlijk setje hoor !!![]()
Pcies, die hoef ik ook ff niet te horen. Hetzelfde geldt voor mij nog steeds voor stampuh (de oude uitvoering) maar die zal vast wel niet voorbij komen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
als nothing else matters voorbij komt zing ik demonstratief niet mee, maar stamp ik wel gewoon door bij de qlimax. bijv meetal gewoon net iets minder enthousiast of ik vind het een mooi moment om om drinken te gaan
Pricelessquote:Op woensdag 14 november 2007 21:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Pcies, die hoef ik ook ff niet te horen. Hetzelfde geldt voor mij nog steeds voor stampuh (de oude uitvoering) maar die zal vast wel niet voorbij komen.
Ik kon het trouwens niet laten in het gastenboek van showtek
[ afbeelding ]
btw,
Ik vind hun top 10 nou wel erg goed.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:22 schreef mstx het volgende:
Hoe toevallig, Charly Lownoise bij Club Fresh.
Goede keusquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef CrustyClown het volgende:
Ik denk zeker wel dat het sample van rammstein is, vroeger iets te vaak geluisterd *schaam schaam*
Ik weet nu trouwens waar de tekst uit 3 Steps Ahead - Drop it vandaan komt. Ik dacht vroeger dat ze hem gewoon ingesproken hadden, maar hij komt dus uit de film Wallstreet. Ongeveer na een uurt zegt Micheal Keaton het terwijl hij naar de zonsondergang op het strand kijkt. Sorry sorry I know, geen HS, maar zeker een klassieker !
PS toch maar even deepack luisteren
Ik weet welke je bedoeld, maar niet hoe die heetquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Istie weer...
Hoe heet dit nummertje (was net ook op FEARfm):
We've got some ..... for you now
some beats for your pleasure
some lyrics for the rappers![]()
and we'll take you higher
rinkelt er al n belletje?
Deze dus, beelden van rare dansende mensenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef CrustyClown het volgende:
Ik weet nu trouwens waar de tekst uit 3 Steps Ahead - Drop it vandaan komt. Ik dacht vroeger dat ze hem gewoon ingesproken hadden, maar hij komt dus uit de film Wallstreet. Ongeveer na een uurt zegt Micheal Keaton het terwijl hij naar de zonsondergang op het strand kijkt.
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:43 schreef mstx het volgende:
Tip van de week bij Fresh... WTF!
(Die wonderful days remix dus)
Ik denk dat die kans best aanwezig isquote:Op woensdag 14 november 2007 22:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zie die plaat nog best in de top 40 komen, maar ik bid god op mijn blote knietjes dat het niet zover komt
![]()
als het zo ver kotm weet ik wle wie ik verantwoordelijk meot houden voor het verneuken van de hardstyle![]()
Vet filmpjequote:Op woensdag 14 november 2007 22:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Deze dus, beelden van rare dansende mensen
de verneukfase van hardstyle zijn we allang voorbij, dat was in (deels) 2003/2004/2005quote:Op woensdag 14 november 2007 22:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zie die plaat nog best in de top 40 komen, maar ik bid god op mijn blote knietjes dat het niet zover komt
![]()
als het zo ver kotm weet ik wle wie ik verantwoordelijk meot houden voor het verneuken van de hardstyle![]()
Wil jij niet zo van die rare dingen zeggen. Ben net blij dat "nothing else matters" niet in de top 40 beland is. Nu moet ik weer weken nagels bijten en hopen dat dit nummer niet alle kleuters en peuters aanspreekt.....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
![]()
Verklaar je nader. Ik vond dat de top jaren van de hardstyle moet ik eerlijk zijn. Nu wordt het allemaal heel erg melodieuzer en spreekt het een vele bredere groep aan....quote:Op woensdag 14 november 2007 23:04 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
de verneukfase van hardstyle zijn we allang voorbij, dat was in (deels) 2003/2004/2005![]()
Dat het melodieuzer wordt vind ik totaal niet erg, ik vind die newstyle juist wel mooi.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Ik vond dat de top jaren van de hardstyle moet ik eerlijk zijn. Nu wordt het allemaal heel erg melodieuzer en spreekt het een vele bredere groep aan....
Ik vindt het ook niet zo heel erg. maar het moet niet erger worden dan het nu is. anders mag Special D. zich ook hardstyle dj gaan noemenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat het melodieuzer wordt vind ik totaal niet erg, ik vind die newstyle juist wel mooi.
Ik heb vooral een hekel aan die nummers zoals FTS, Words from the Gang, Ride With Uz, etc waardoor al die breezahs ineens die-hard hardstyler zijn.!
er zijn in die jaren veel hardstyleversies verschenen van hardcoreplaten.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Ik vond dat de top jaren van de hardstyle moet ik eerlijk zijn. Nu wordt het allemaal heel erg melodieuzer en spreekt het een vele bredere groep aan....
Special D was er al wat eerder bijquote:Op woensdag 14 november 2007 23:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vindt het ook niet zo heel erg. maar het moet niet erger worden dan het nu is. anders mag Special D. zich ook hardstyle dj gaan noemen![]()
Helden nummerquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Istie weer...
Hoe heet dit nummertje (was net ook op FEARfm):
We've got some ..... for you now
some beats for your pleasure
some lyrics for the rappers![]()
and we'll take you higher
rinkelt er al n belletje?
FTS en Words zijn duidelijk commerciele breezer nummers, maar Ride WIth UZ is dat geworden omdat ie nu fucking veel gedraaid word, toen dat nummer nog "nieuw" was , was ie juist supervet. En die Outroquote:Op woensdag 14 november 2007 23:20 schreef mstx het volgende:
Ride With Uz
Idd, ik heb echt mensen in mijn Hyves staat, die dat filmpje van Words van Coone (dan wel de DS remix) als filmpje hebben staan als gadget, ze hebben ook een keertje DS gezien op bassrulers hoor. *zucht*, toen ik vertelde dat ik naar feesten als decibel, qlimax, defqon etc ging. Zei ze: Ohww sta je ook bij de jump dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 08:40 schreef Sethje het volgende:
FTS en Words zijn duidelijk commerciele breezer nummers, maar Ride WIth UZ is dat geworden omdat ie nu fucking veel gedraaid word, toen dat nummer nog "nieuw" was , was ie juist supervet. En die Outro...de kicks in words zijn trouwens ook top
en het zegt al genoeg dat Stefan zelf geen mening wil geven over de lyrics, was gewono in opdracht van Coone
![]()
Toen die net uit was vond ik hem juist super vet, vette melodie, leuke vocal. Maar nu is hij in waarde gedaald, door wat ik hierboven ook al genoemd hebt.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:04 schreef NrSiX het volgende:
Ik vind het nummer toch wat tegenvallen helaas (Ride With Uz) .. vocal klinkt een beetje matig "stoer"
Ik vind Words ook vet vanwege die kicks. en die outro is gvd de bomquote:Op donderdag 15 november 2007 08:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Helden nummer
Ran-D meets MC Rems - Bomb this place
wat een dikke plaat is dat zeg
[..]
FTS en Words zijn duidelijk commerciele breezer nummers, maar Ride WIth UZ is dat geworden omdat ie nu fucking veel gedraaid word, toen dat nummer nog "nieuw" was , was ie juist supervet. En die Outro...de kicks in words zijn trouwens ook top
en het zegt al genoeg dat Stefan zelf geen mening wil geven over de lyrics, was gewono in opdracht van Coone
![]()
quote:Deepack live @ Hardhouse Generation (FreshFM) (14-11-07)
Tracklist:
01. Tat & Zat - Gold Medley With Strange
02. D-Block & S-Te-Fan - Ride With Uz!
03. Brainkicker vs Bass Modulators - Fight The Future
04. Scope DJ - Lockdown
05. Noisecontrollers - Aliens
06. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
07. Mindcontroller - Stand Your Grand
08. Ran-D meets MC Rems - Bomb This Place (Original Mix)
09. Novamatix - Ragin Butterflies
10. Headhunterz - Digiwave
11. ID - ID (Maybe new Deepack vs Showtek?)
12. ID - ID (Also sounds like Showtek)
Idd, daarom zijn het eigenlijk ook gewoon mijn favorietenquote:Op donderdag 15 november 2007 12:22 schreef Sethje het volgende:
Zo heerlijk dat hun gewoon draaien wat ze zelf vet vinden,los van label of wat dan ook, gewoon bomb this place, les drums echt vet
Het album heeft wel in de Album Top 100 gestaan, binnengekomen toen op 68, maar wat ie verder gedaan heeft kan ik zo 1,2,3 niet terugvinden.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ga alvast bidden dat het neit zover komt... heeft hun album eigenlijk goed verkocht weet iemand dat?
het is al zo erg dat de lyrics van FTS al op songteksten.net enzo staan
Dat laatste is dan sowieso al een geruststellingquote:Op donderdag 15 november 2007 15:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Het album heeft wel in de Album Top 100 gestaan, binnengekomen toen op 68, maar wat ie verder gedaan heeft kan ik zo 1,2,3 niet terugvinden.
De Showtek remix wordt trouwens een B-kant van de nieuwe single van Charly Lownoise & Mental Theo. Verrassend: Wonderful Days 2007. Komt eind deze maand uit, is de planning. Dus de Showtek-remix zelf zul je in ieder geval niet op 538 of TMF horen/zien voorbij komen![]()
waar is deze te downen??quote:
ok dat is positief, maar dna nog waarom voor de derde keer wonderful days uitbrengen? moetn ou echt alles om geld draaien? als het maar geen "jump"versie is.quote:De Showtek remix wordt trouwens een B-kant van de nieuwe single van Charly Lownoise & Mental Theo. Verrassend: Wonderful Days 2007. Komt eind deze maand uit, is de planning. Dus de Showtek-remix zelf zul je in ieder geval niet op 538 of TMF horen/zien voorbij komen![]()
zou eigelijk ook normaal moeten zijn vind ik, maar goedquote:Op donderdag 15 november 2007 12:22 schreef Sethje het volgende:
Zo heerlijk dat hun gewoon draaien wat ze zelf vet vinden,los van label of wat dan ook, gewoon bomb this place, les drums echt vet
Ja maar zo werkt het helaas niet meer... mensen worden natuurlijk ook gepushed door labels om alleen maar bepaalde zaken te draaienquote:Op donderdag 15 november 2007 16:52 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zou eigelijk ook normaal moeten zijn vind ik, maar goed
je draait toch een set waar je 100% achter staat of niet dan?![]()
Ik vrees...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
als het maar geen "jump"versie is.
TYquote:Op donderdag 15 november 2007 08:40 schreef Sethje het volgende:
Ran-D meets MC Rems - Bomb this place
dat doen we ook op qlimaxquote:
skihut-hardstylequote:Op donderdag 15 november 2007 16:57 schreef Sethje het volgende:
Ja of net als Saaitek dat je er gewoon voor kiest om altijd dezelfde kermis hardstyle te draaien
we gaan GVD knetterhardquote:
Duidelijk dezelfde 'vocalen' als die vrouwenstem uit Sonne, ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:31 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Elke keer als ik naar van dat vrouwen *gejank* luister, denk ik elke keer dat het een sampeltje is uit een rammstein nummer. Kan aan mij liggen, maar deze lijkt er wel erg op, of ik wil het gewoon horen dat kan ook
Verder oordeel ik wel verder als ik hem gehoord heb met een basje eronder
Ik vind Showtek welquote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef MrDice het volgende:
Als jullie zo negatief blijven doen over Showtek, dan stop ik met posten hoor. Beetje respect zeg...
Alleen maar omdat ze het anders doen (lees vooral eigen producties) zijn ze niet gelijk ruk. Beter dan
dat elke dj Crumb, Her Voice en Rock Civilization draait. En tja of het goedkope lyrics/melodieen zijn... geen idee, mensen gaan altijd los en vind het in ieder geval hardstyle om in mee te gaan.
Grmbl zin in zaterdag!
bij de afsluiter van de tour in outland was dit ook het geval vodn ikquote:Ik ben tijdens die tour een keer bij hun geweest in de Time Out en als je ziet wat voor volk er rondloopt, van die lui die er eigenlijk niet horen en in de top 40 moeten staan. Hardstyle moet je in mijn ogen niet proberen te bombarderen tot de nieuwe jumpstyle, daar gaat het alleen maar kapot van.
Partyloverquote:Op donderdag 15 november 2007 19:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Duidelijk dezelfde 'vocalen' als die vrouwenstem uit Sonne, ja.In dit geval heb je gelijk, denk ik. Maar het is of niet dezelfde dame, of er is behoorlijk aan die stem gesleuteld.
Klinkt wel aardig, en inderdaad een behoorlijke scheut Fusion of sound erdoor.
Laten we de set van Showtek raden op Qlimax.
1. FTS
2. Green Stuff
3. Nothing Else Matters
wie vult aan, vergeet niet dat ze voornamelijk eigen producties draaien, gewaagde trackkeuzes uit den boze!
Heb ook totaal geen problemen met showtek...!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef MrDice het volgende:
Als jullie zo negatief blijven doen over Showtek, dan stop ik met posten hoor. Beetje respect zeg...
Alleen maar omdat ze het anders doen (lees vooral eigen producties) zijn ze niet gelijk ruk. Beter dan
dat elke dj Crumb, Her Voice en Rock Civilization draait. En tja of het goedkope lyrics/melodieen zijn... geen idee, mensen gaan altijd los en vind het in ieder geval hardstyle om in mee te gaan.
Grmbl zin in zaterdag!
Dat breezah gehalte maakt me aan de ene kant niet uit, zolang iedereen maar lekker mee doet.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar ik verwacht dat zaterdag toch ook een hoog breezah-gehalte zal hebben, niet dat me daar ook maar iets van zal aantrekken. Ik zoek de ECHTE op en bouw mn eige feesie
![]()
Heb er zan an!!
Hoorde het al op Slam FM =]quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Nashje het volgende:
Ben blij dat ik niet naar Qlimax ga. Zaterdag lekker D&S
Helemaal eensquote:Op vrijdag 16 november 2007 06:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat breezah gehalte maakt me aan de ene kant niet uit, zolang iedereen maar lekker mee doet.
Bedoel, bij Thrilogy was het onderling wel gezellig. maar mee klappen enzo, dat deed niemand. Dat geeft op dat moment wel de sfeer aan.
In Outland met showtek waren er ook best veel jongelui, maar iedereen deed super mee.
Kut duitsers...ze jatten onze dj's. Anders had zatox of tatanka echt wel op qlimax gestaanquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:50 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Hoorde het al op Slam FM =]
a.s. zat: http://partyflock.nl/party/104464:Zatoxification.html
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:26 schreef Sethje het volgende:
Hopelijk krijgt Neophyte vanavond een dodelijk ongeluk dan kunnen D&S lekker afsluiten morgen
denk dat als ze moesten kiezen ze vast liever naar qlimax gingenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kut duitsers...ze jatten onze dj's. Anders had zatox of tatanka echt wel op qlimax gestaan
Denk dat het ook wel een geld kwestie kan zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:46 schreef NrSiX het volgende:
[..]
denk dat als ze moesten kiezen ze vast liever naar qlimax gingen
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:26 schreef Sethje het volgende:
Hopelijk krijgt Neophyte vanavond een dodelijk ongeluk dan kunnen D&S lekker afsluiten morgen
quote:
dat ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel een geld kwestie kan zijn
* JortK is fan van Max Enforcerquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hardstyle_Masterz_Feat_Max_Enforcer_-_Light_of_the_Dark
hmm hmm ik weet nog neit wat ik er van meot vinden,(omdat ik hem nog niet hard kan luisteren i.v.m ouders die ook beneden zitten) maar hij is in ieder geval gereleased
Vanavond dan maarquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
die man heeft idd mooie releases, maar ik kan over deze pas oordelen als ik hem goed hard heb gehoord
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Partylover
Revival X rmx![]()
Wonderfull days rmx![]()
Early soundz![]()
...quote:Hopelijk krijgt Neophyte vanavond een dodelijk ongeluk dan kunnen D&S lekker afsluiten morgen
Je kan nog wel als VIP gaan, ticketonlinequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:25 schreef Nashje het volgende:
Fak toch had ik wel naar Qlimax willen gaan. Lekker uit m'n dak gaan met een lekker sfeertje. Zal wel rustig zijn morgen in time-out.
Snap niet dat jij het allemaal kan betalenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:56 schreef Sethje het volgende:
Bon bon bon bloc b-b-bbon bloc & stefan
Vanavond naar Josh & Wesz vs Glowiej in de Zino..word weer een lekker warmingup voor morgengggggg
misschien gaat er meer in die mik dan alleen alcoholquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:39 schreef Nashje het volgende:
Snap niet hoe jij die energie hebtAls ik 1 keer uit ga en me de tering in zuip dan lig ik de volgende dag tot laat in de middag in bed en ben ik tot laat in de avond nog wazig
verreweg de beste track van Showtekquote:
Krijg nu een stagevergoeding, niet veel, 1,40 per uur, maar dat is toch 230 in de maand extra die ik eerst niet had. Verder sta ik regelmatig ergens op een glijst gelukkigquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Snap niet dat jij het allemaal kan betalen
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:44 schreef Da_Ripper het volgende:
misschien gaat er meer in die mik dan alleen alcohol![]()
Is ook een beetje doorzettingsvermogen..nu word het vanavond niet zo laat, maar vorige week met revivals was het 7.00 en dan sta ik om 12.00 weer langs mn bed om de jeugd te begeleiden bij het zaterdag voetbal. Dan heel de middag zuipen, op stap tot 6,7 en zondags weer om 10.00 op voor Ajax.... als je het maar wilt kan het allemaal... En ivm bovenstaande..ik slaap vaak maar 4 of 5 uur als ik iets gebruikt hebt, heb dan ook niet meer nodig.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:39 schreef Nashje het volgende:
Snap niet hoe jij die energie hebtAls ik 1 keer uit ga en me de tering in zuip dan lig ik de volgende dag tot laat in de middag in bed en ben ik tot laat in de avond nog wazig
oh wordt hier dan drugs gebruikt???quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:27 schreef Sethje het volgende:
ik slaap vaak maar 4 of 5 uur als ik iets gebruikt hebt, heb dan ook niet meer nodig.
whahahahahahahahaquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:04 schreef voidmage het volgende:
nu mag ik van mijn ouders niet meer fokken![]()
voor mij wordt het m'n Noisecontrollers shirtquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:17 schreef Da_Ripper het volgende:
PS dress-data: bruin shirt waar n I-pod klappen krijgt van ghettoblaster, achterkant: -Technics-
![]()
dat shirt klinkt goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:17 schreef Da_Ripper het volgende:
PS dress-data: bruin shirt waar n I-pod klappen krijgt van ghettoblaster, achterkant: -Technics-
![]()
Khao San Road, Bangkok, Thailandquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:00 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat shirt klinkt goedwaar gekocht?
ZOquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:21 schreef LeonH het volgende:
Tering wat een line-up van Qrime Time
Zo had Qlimax moeten zijn!!!
i totally agree with thatquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef Sethje het volgende:
Nero en Les Drums blijven zo heerlijk knallen
het jeukt aan alle kantenquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:21 schreef MrDice het volgende:
Maar jongens.... het kriebelt!!!!
Tlijkt wel builenpestquote:
Neophytequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
de track met dat woord erin hoor je vanavond ook nog wel
Eensch!quote:Op zondag 18 november 2007 11:19 schreef warezguy05 het volgende:
matig feest was het zeg
En nog veel meerquote:Op zondag 18 november 2007 12:54 schreef Sethje het volgende:
te druk
Viel me op ja. Was rond 3 uur een stuk meer ruimte. Dit omdat iedereen op de tribune ging zittenquote:Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef 16meter het volgende:
Te druk was het eigenlijk ook nog ja, met alle tribunes 30% gevuld en dan nog het veld propvol, dan verkoop je gewoon teveel kaarten...
Matigjes. Maar we kijken vooruit.. naar QrimeTime.![]()
Njah opzich ook wel logisch dat men het aantal verkoopbare tickets niet nog verder omlaag doet... Elk ajar komen er meer dagjesmensen... en juist die mensen zitten toch veel op de tribune... Heb zelf overigens niet 1 keer op de tribune gezeten....!quote:Op zondag 18 november 2007 20:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Viel me op ja. Was rond 3 uur een stuk meer ruimte. Dit omdat iedereen op de tribune ging zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |