quote:Hoewel de vraag voor Qlimax kaarten gigantisch is, en alle beschikbare kaarten in enkele dagen uitverkocht waren, heeft niet iedereen z’n kaarten betaald. De kaarten die hierdoor vrij zijn gekomen willen wij graag beschikbaar stellen aan de lezers van Q-dance.nl, zodat wij weten dat deze goed terecht komen.
Aanstaande woensdag (14 november), vanaf 12:00 uur zijn deze kaarten te koop op TicketOnline.nl. Er zijn wel een paar regels: Maximaal aantal kaarten dat je per persoon mag kopen is 4 en de betaling kan alleen via Credit Card en iDeal (internetbankieren voor ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank en SNS Bank).
Het betreft hier een aantal reguliere en VIP kaarten voor Qlimax Nederland, wat aanstaande zaterdag plaatsvindt in Gelredome Arnhem. Voor Qlimax Belgie kun je hier terecht.
Q-dance
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Spot de fout:
[afbeelding]
plaatje is klikbaar [afbeelding]
Wow, best slechte fouten. Ik kan me een dik persoon herinneren die een supermarkt bezit die het ook altijd zo schrijftquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
heiniken idd dat is fout 1 en de grootste fout
de 2de zou je hyves kunnen noemenmaar het ging om die eerste
OT:quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef mstx het volgende:
Bier.
ik nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
OT:
I want to know who fucked my wife!
waar is Sethjequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef mstx het volgende:
Bier.
Dies met zijn FTP servertjes aan het kloten, om muziek op zijn stage te krijgenquote:
quote:iq2006_charly_lownoise![]()
* Sethje meldt zich!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
waar is Sethje
iq2006_charly_lownoise![]()
Misschien ook wel aanwezig, volgende week vrijdag Zany in de Q-Nation, als ik zin heb ook maar even langs.quote:Op maandag 12 november 2007 20:23 schreef Sethje het volgende:
7 december denk ik naar Hard 69 in Zalinaz met Tony, Technoboy,Noisecontrollers en Heaaaaaaaaadhunterz :cheer:
Nicequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Headhunterz_-_Forever_Az_One-(SCREL006)-Vinyl-2007
The_Pitcher_-_New_World__Underwater-(SPK023-5)-Vinyl-2007
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Headhunterz_-_Forever_Az_One-(SCREL006)-Vinyl-2007
The_Pitcher_-_New_World__Underwater-(SPK023-5)-Vinyl-2007
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
23 nov Qlubtempo CD, met hardstyle/house van 2001 tot 2007
Thnx, zal hem vanmiddag eens luisteren.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:18 schreef warezguy05 het volgende:
voor msx in het bijzonder; Ernestoow Outta Control 004
01. Lost Tribe - Gamemaster (Digital Blonde 2004 Remix)
02. Hennes & Cold - Measure
03. Giorgio Ponticelli - Trance Unity (Elektrosmog Remix)
04. George Acosta pres. MAG - Taking Over Space (DJ Wag's Vocal Mix)
05. Murphy Brown & Nu NRG - Energizer (Club Mischung)
06. Uberdruck - Here's Freddy (Uberdruck Mix)
07. Sa.Vee.Oh - Loophole (Tommy Pulse Remix)
08. Mclaren - Monoid
09. DJ Dready 2 - Test (Sol-7 Remix)
10. Dark By Design - Stigmata
11. Schwarzende - Who Is Elvis (Be Bop Mix)
12. Brain Ovulation - Kicks & Bass
quote:00.intro
01.D-Block vs.The Bazzpimpz - Rock Diz Joint
02.Donkey Rollers - Revolution
03.D-Block & S-te-Fan - Guilty
04.Headhunterz - The Sacrifice
05.Deepack - The Prophecy (Original mix)
06.Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)
07.Donkey Rollers - Followers
08.DJ Zany - Qlimax Anthem 2005 (Science Mix)
09.Davide Sonar - Reactor
10.Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix)
11.The Prophet - Cocaine Bizznizz (Technoboy RMX)
12.Max Enforcer - Bring it Down
13.DJ Duco - Zombie (In Your Head)
Ziet er goed uit, ergens te downenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:30 schreef JortK het volgende:
Deze gaat duidelijk op in de auto aankomende zaterdag:
D-Vino - Live At FearFM (FearFM) (13-11-07) (Pré Qlimax 2007 mix)
[..]
MICquote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ergens te downen [afbeelding] ?
Black & White - Dirty Gamesquote:Op woensdag 14 november 2007 14:30 schreef JortK het volgende:
Deze gaat duidelijk op in de auto aankomende zaterdag:
D-Vino - Live At FearFM (FearFM) (13-11-07) (Pré Qlimax 2007 mix)
[..]
05.Deepack - The Prophecy (Original mix)quote:Op woensdag 14 november 2007 14:47 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Black & White - Dirty Games [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die nog naar qlimax willen gaan
[..]
Elke keer als ik naar van dat vrouwen *gejank* luister, denk ik elke keer dat het een sampeltje is uit een rammstein nummer. Kan aan mij liggen, maar deze lijkt er wel erg op, of ik wil het gewoon horen dat kan ookquote:Op woensdag 14 november 2007 17:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
Nieuwe Zany plaat
klinkt als een verbeterde versie van the fusion of sound![]()
ik vind de kicks te overheersend, de melodie zit wat op de achtergrondquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:30 schreef Sethje het volgende:
Digiwave is vaag man, normaal zijn die mid en high veel beter aanwezig, als ik hem live hoor ( al een keer of 10 inmiddels) klinkt ie in zijn geheel veel voller
vind hem niet echt wat...quote:Op woensdag 14 november 2007 17:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
Nieuwe Zany plaat
klinkt als een verbeterde versie van the fusion of sound![]()
dat is wel een hele snelle releasequote:Op woensdag 14 november 2007 17:17 schreef LeonH het volgende:
omg... die nieuwe wonderfull days is gereleased.... vind 'm eigenlijk bagger![]()
vind de Showtek Remix wel netjes gemaakt, Overkill was dacht ik eerst bekend als Triplet Overkill van Unknown Analoq, echt een hele unieke plaat qua sound moet ik zeggenquote:
toen ik las dat hun een Remix gingen doen van Wonderfull Days vond ik het al kutquote:Op woensdag 14 november 2007 18:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
showtek remix van WD, ik had rond 3.50 ergens nog hoop dat het een keer weer echt goed ging zijn maar na dat stukje was het weer huilen met de pet op
Volgens mij is het hem juist wel, ik ben beetje rammsteinkennerquote:Op woensdag 14 november 2007 18:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
de voice sample lijk op sonne van Rammstein maar tis hem neit volgens mij nietal zou het hem goed kunnen zijn ik ben ten slotte geen rammstein kenner
showtek remix van WD, ik had rond 3.50 ergens nog hoop dat het een keer weer echt goed ging zijn maar na dat stukje was het weer huilen met de pet op
Evil Activities & Coldplay - Nobody said it was easy -> klinkt wel lekker moet ik zeggenik weet het , hardstyle topic maar toch
![]()
![]()
Take a Heiniken mei frendquote:Op woensdag 14 november 2007 18:51 schreef mstx het volgende:
OMFG Showtek moet het weer verneuken hoor. [afbeelding]
Dat is zo'n geil nummerquote:Evil Activities & Coldplay - Nobody said it was easy
* JortK heeft al zo zijn persoonlijk voorkeurenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
In Our Memories, My Dome, Rock That Thing en Tuuduuu... denk dat Brennan Heart er daar 2 uit gaat kiezen voor z'n set![]()
quote:
of we gaan heel hard lachen, of we staan stil, of we gaan gewoon heel fout raggen en beukenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Wanneer jullie nummertjes horen tijdens een liveset die je dan vindt tegenvallen (dood-gedraaid, verkeerde keus ed.), laat je dit dan merken?
Schud je dan met je hoofd van "nee, jongen toch, wat zet je nu weer op" of gewoon demonstratief stilstaan
...
quote:Op maandag 12 november 2007 19:05 schreef CrustyClown het volgende:
Vanmiddag even A-Lusion geluisterd op Q-Base... Heeeerlijk setje hoor !!![]()
Pcies, die hoef ik ook ff niet te horen. Hetzelfde geldt voor mij nog steeds voor stampuh (de oude uitvoering) maar die zal vast wel niet voorbij komen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
als nothing else matters voorbij komt zing ik demonstratief niet mee, maar stamp ik wel gewoon door bij de qlimax. bijv meetal gewoon net iets minder enthousiast of ik vind het een mooi moment om om drinken te gaan
Pricelessquote:Op woensdag 14 november 2007 21:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Pcies, die hoef ik ook ff niet te horen. Hetzelfde geldt voor mij nog steeds voor stampuh (de oude uitvoering) maar die zal vast wel niet voorbij komen.
Ik kon het trouwens niet laten in het gastenboek van showtek
[ afbeelding ]
btw,
Ik vind hun top 10 nou wel erg goed.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:22 schreef mstx het volgende:
Hoe toevallig, Charly Lownoise bij Club Fresh.
Goede keusquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef CrustyClown het volgende:
Ik denk zeker wel dat het sample van rammstein is, vroeger iets te vaak geluisterd *schaam schaam*
Ik weet nu trouwens waar de tekst uit 3 Steps Ahead - Drop it vandaan komt. Ik dacht vroeger dat ze hem gewoon ingesproken hadden, maar hij komt dus uit de film Wallstreet. Ongeveer na een uurt zegt Micheal Keaton het terwijl hij naar de zonsondergang op het strand kijkt. Sorry sorry I know, geen HS, maar zeker een klassieker !
PS toch maar even deepack luisteren
Ik weet welke je bedoeld, maar niet hoe die heetquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Istie weer...
Hoe heet dit nummertje (was net ook op FEARfm):
We've got some ..... for you now
some beats for your pleasure
some lyrics for the rappers![]()
and we'll take you higher
rinkelt er al n belletje?
Deze dus, beelden van rare dansende mensenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef CrustyClown het volgende:
Ik weet nu trouwens waar de tekst uit 3 Steps Ahead - Drop it vandaan komt. Ik dacht vroeger dat ze hem gewoon ingesproken hadden, maar hij komt dus uit de film Wallstreet. Ongeveer na een uurt zegt Micheal Keaton het terwijl hij naar de zonsondergang op het strand kijkt.
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:43 schreef mstx het volgende:
Tip van de week bij Fresh... WTF!
(Die wonderful days remix dus)
Ik denk dat die kans best aanwezig isquote:Op woensdag 14 november 2007 22:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zie die plaat nog best in de top 40 komen, maar ik bid god op mijn blote knietjes dat het niet zover komt
![]()
als het zo ver kotm weet ik wle wie ik verantwoordelijk meot houden voor het verneuken van de hardstyle![]()
Vet filmpjequote:Op woensdag 14 november 2007 22:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Deze dus, beelden van rare dansende mensen
de verneukfase van hardstyle zijn we allang voorbij, dat was in (deels) 2003/2004/2005quote:Op woensdag 14 november 2007 22:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zie die plaat nog best in de top 40 komen, maar ik bid god op mijn blote knietjes dat het niet zover komt
![]()
als het zo ver kotm weet ik wle wie ik verantwoordelijk meot houden voor het verneuken van de hardstyle![]()
Wil jij niet zo van die rare dingen zeggen. Ben net blij dat "nothing else matters" niet in de top 40 beland is. Nu moet ik weer weken nagels bijten en hopen dat dit nummer niet alle kleuters en peuters aanspreekt.....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
![]()
Verklaar je nader. Ik vond dat de top jaren van de hardstyle moet ik eerlijk zijn. Nu wordt het allemaal heel erg melodieuzer en spreekt het een vele bredere groep aan....quote:Op woensdag 14 november 2007 23:04 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
de verneukfase van hardstyle zijn we allang voorbij, dat was in (deels) 2003/2004/2005![]()
Dat het melodieuzer wordt vind ik totaal niet erg, ik vind die newstyle juist wel mooi.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Ik vond dat de top jaren van de hardstyle moet ik eerlijk zijn. Nu wordt het allemaal heel erg melodieuzer en spreekt het een vele bredere groep aan....
Ik vindt het ook niet zo heel erg. maar het moet niet erger worden dan het nu is. anders mag Special D. zich ook hardstyle dj gaan noemenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat het melodieuzer wordt vind ik totaal niet erg, ik vind die newstyle juist wel mooi.
Ik heb vooral een hekel aan die nummers zoals FTS, Words from the Gang, Ride With Uz, etc waardoor al die breezahs ineens die-hard hardstyler zijn.!
er zijn in die jaren veel hardstyleversies verschenen van hardcoreplaten.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Ik vond dat de top jaren van de hardstyle moet ik eerlijk zijn. Nu wordt het allemaal heel erg melodieuzer en spreekt het een vele bredere groep aan....
Special D was er al wat eerder bijquote:Op woensdag 14 november 2007 23:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vindt het ook niet zo heel erg. maar het moet niet erger worden dan het nu is. anders mag Special D. zich ook hardstyle dj gaan noemen![]()
Helden nummerquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Istie weer...
Hoe heet dit nummertje (was net ook op FEARfm):
We've got some ..... for you now
some beats for your pleasure
some lyrics for the rappers![]()
and we'll take you higher
rinkelt er al n belletje?
FTS en Words zijn duidelijk commerciele breezer nummers, maar Ride WIth UZ is dat geworden omdat ie nu fucking veel gedraaid word, toen dat nummer nog "nieuw" was , was ie juist supervet. En die Outroquote:Op woensdag 14 november 2007 23:20 schreef mstx het volgende:
Ride With Uz
Idd, ik heb echt mensen in mijn Hyves staat, die dat filmpje van Words van Coone (dan wel de DS remix) als filmpje hebben staan als gadget, ze hebben ook een keertje DS gezien op bassrulers hoor. *zucht*, toen ik vertelde dat ik naar feesten als decibel, qlimax, defqon etc ging. Zei ze: Ohww sta je ook bij de jump dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 08:40 schreef Sethje het volgende:
FTS en Words zijn duidelijk commerciele breezer nummers, maar Ride WIth UZ is dat geworden omdat ie nu fucking veel gedraaid word, toen dat nummer nog "nieuw" was , was ie juist supervet. En die Outro...de kicks in words zijn trouwens ook top
en het zegt al genoeg dat Stefan zelf geen mening wil geven over de lyrics, was gewono in opdracht van Coone
![]()
Toen die net uit was vond ik hem juist super vet, vette melodie, leuke vocal. Maar nu is hij in waarde gedaald, door wat ik hierboven ook al genoemd hebt.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:04 schreef NrSiX het volgende:
Ik vind het nummer toch wat tegenvallen helaas (Ride With Uz) .. vocal klinkt een beetje matig "stoer"
Ik vind Words ook vet vanwege die kicks. en die outro is gvd de bomquote:Op donderdag 15 november 2007 08:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Helden nummer
Ran-D meets MC Rems - Bomb this place
wat een dikke plaat is dat zeg
[..]
FTS en Words zijn duidelijk commerciele breezer nummers, maar Ride WIth UZ is dat geworden omdat ie nu fucking veel gedraaid word, toen dat nummer nog "nieuw" was , was ie juist supervet. En die Outro...de kicks in words zijn trouwens ook top
en het zegt al genoeg dat Stefan zelf geen mening wil geven over de lyrics, was gewono in opdracht van Coone
![]()
quote:Deepack live @ Hardhouse Generation (FreshFM) (14-11-07)
Tracklist:
01. Tat & Zat - Gold Medley With Strange
02. D-Block & S-Te-Fan - Ride With Uz!
03. Brainkicker vs Bass Modulators - Fight The Future
04. Scope DJ - Lockdown
05. Noisecontrollers - Aliens
06. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
07. Mindcontroller - Stand Your Grand
08. Ran-D meets MC Rems - Bomb This Place (Original Mix)
09. Novamatix - Ragin Butterflies
10. Headhunterz - Digiwave
11. ID - ID (Maybe new Deepack vs Showtek?)
12. ID - ID (Also sounds like Showtek)
Idd, daarom zijn het eigenlijk ook gewoon mijn favorietenquote:Op donderdag 15 november 2007 12:22 schreef Sethje het volgende:
Zo heerlijk dat hun gewoon draaien wat ze zelf vet vinden,los van label of wat dan ook, gewoon bomb this place, les drums echt vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |