Jij bent te snel.quote:
wat voor script??quote:Op maandag 12 november 2007 20:10 schreef mstx het volgende:
Jij hebt zeker zoeen 1337 script gemaakt waardoor je een bericht krijgt als er "noisecontrollers" wordt gepost door iemand.
Geweldig nummer jaquote:Op maandag 12 november 2007 19:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik weet niet of tie het vorige topic al voorbij was gekomen...
Hoe heet dat nummer met:
This is my hood I'mma rap, rap..
Heilig nummerjte, iedere keer als die melodie komt net voor de bass... [afbeelding] [afbeelding]
Die set heb k ook net geluisterd... jezus wat een setquote:Op maandag 12 november 2007 19:05 schreef CrustyClown het volgende:
Vanmiddag even A-Lusion geluisterd op Q-Base... Heeeerlijk setje hoor !!![]()
waarom?quote:Op maandag 12 november 2007 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
en tsjah, als het over NC gaat, voel ik me een beetje verplicht om als 1e te reageren
het is hier geen PF hequote:Op maandag 12 november 2007 20:23 schreef Sethje het volgende:
:cheer:
Hmm dan moet ik me toch aangesproken voelen hehequote:Op maandag 12 november 2007 20:30 schreef Ladyxima het volgende:
ennuh, als k rock hypnotic hoor, zie ik jongens voor me die de vloer aan het vegen zijnvan dat ene filmpje
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 20:46 schreef JortK het volgende:
Wanneer iemand de discussie voor het delen van muziek verder wil zetten moet die HIER wezen
Lol ik ook.quote:Op maandag 12 november 2007 20:30 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
het is hier geen PF he![]()
ennuh, als k rock hypnotic hoor, zie ik jongens voor me die de vloer aan het vegen zijnvan dat ene filmpje
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 21:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Lol ik ook. [afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=VT6tEPubb4I [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 21:40 schreef warezguy05 het volgende:
als jullie snel zijn kunnen jullie nog net 20min van mn guestmix @ Di.fm meepakken ;-)
http://www.di.fm/mp3/harddance.pls
Dat, en die stream hapert de hele tijd.quote:Op maandag 12 november 2007 22:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat mixt ie slecht vanavond zeg.....
Ook datquote:Op maandag 12 november 2007 22:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat, en die stream hapert de hele tijd.
Heeft FearFM de laatste tijd wel vaker geloof ikquote:Op maandag 12 november 2007 22:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat, en die stream hapert de hele tijd. [afbeelding]
Hyves natuurlijk..quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Spot de fout:
[ afbeelding ]
plaatje is klikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |