Was je me net voor met het volgooien van #32quote:Op zondag 11 november 2007 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb al een report gestuurd om de jouwe dicht te gooien![]()
quote:
Heel tofquote:Op zondag 11 november 2007 16:33 schreef CrustyClown het volgende:
Idd hoe was euphoria, en SS was speedyshare, alle nieuwe trackripjes enzo [afbeelding]
klinkt goed, hopelijk is het ook mogelijkquote:Op zondag 11 november 2007 17:04 schreef 16meter het volgende:
kunnen we geen P2P group maken dat we allemaal onze zooi delen
via bijv SoulSeek.
Beter dan een site die na een week uit de lucht gehaald wordt.
Als je mee had gelezen twee topics terug dan had je geweten dat er alweer iets in de lucht isquote:Op zondag 11 november 2007 17:04 schreef 16meter het volgende:
kunnen we geen P2P group maken dat we allemaal onze zooi delen
via bijv SoulSeek. [afbeelding]
Beter dan een site die na een week uit de lucht gehaald wordt.
Met alle respect voor wijlen harde centrale natuurlijk [afbeelding]
Ieder zn ding, mij maakt het niet uitquote:Op zondag 11 november 2007 17:28 schreef 16meter het volgende:
Dat kan best, maar direct sharen is natuurlijk leuker dan rapidshare linkjes uitwisselen.
Vind ik. [afbeelding]
Soort FTD achtig iets?quote:Op zondag 11 november 2007 17:37 schreef CrustyClown het volgende:
Om maar weer eens de IT nerd uit te hangen. Ik heb zelf ook een tijdje eraan gedacht, maar ik wilde eerder een soort van systeem waarbij je als het ware een update kan doen en dan alles lekker kan binnen trekken, en e-mailtjes krijgt als iemand wat heeft toegevoegd.
Het jammere is alleen de bandbreedte en de locatie, ik zit ik al een tijdje over na te denken... Maar heeft iemand ideeen, of vind het aantrekkelijk?
Maar waarom wil je perse een FTP en kun je dezelfde dingen niet uploaden via bijvoorbeeld Rapidshare?quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef 16meter het volgende:
Als iedereen een duit in het zakje doet kan er wel iets leuks ontstaan.
Ik ben zelf niet zo'n IT mannetje dus zou het niet op kunnen zetten, maar meedenken en bijdragen met alle plezier. Zit nu op soundbase, maar dat is ook alles behalve geweldig.
Harde centrale achtig forum met de mogelijkheid tot toevoegen van bestanden aan posts. Met daarbij een FTP waar alle members vrij kunnen downloaden/uploaden? En soort member profiel waar je ook party pics etc.. kan uploaden. [afbeelding] Ik zeg ook maar wat.
Zet je ook meteen je adres erbij? Misschien wel handig voor stichting brein e.d.quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef 16meter het volgende:
Harde centrale achtig forum met de mogelijkheid tot toevoegen van bestanden aan posts. Met daarbij een FTP waar alle members vrij kunnen downloaden/uploaden? En soort member profiel waar je ook party pics etc.. kan uploaden.Ik zeg ook maar wat.
Einde discussie danquote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef nipeng het volgende:
ReMcOrE, wat een TT. [afbeelding]
Enne in MUZ ouwehoer je over de muziek en niet hoe je een site/p2p hub of iets dergelijks moet opzetten die zeer waarschijnlijk niet eens past binnen de MUZ policy, doe dat aub buiten MUZ om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |