Was je me net voor met het volgooien van #32quote:Op zondag 11 november 2007 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb al een report gestuurd om de jouwe dicht te gooien![]()
quote:
Heel tofquote:Op zondag 11 november 2007 16:33 schreef CrustyClown het volgende:
Idd hoe was euphoria, en SS was speedyshare, alle nieuwe trackripjes enzo [afbeelding]
klinkt goed, hopelijk is het ook mogelijkquote:Op zondag 11 november 2007 17:04 schreef 16meter het volgende:
kunnen we geen P2P group maken dat we allemaal onze zooi delen
via bijv SoulSeek.
Beter dan een site die na een week uit de lucht gehaald wordt.
Als je mee had gelezen twee topics terug dan had je geweten dat er alweer iets in de lucht isquote:Op zondag 11 november 2007 17:04 schreef 16meter het volgende:
kunnen we geen P2P group maken dat we allemaal onze zooi delen
via bijv SoulSeek. [afbeelding]
Beter dan een site die na een week uit de lucht gehaald wordt.
Met alle respect voor wijlen harde centrale natuurlijk [afbeelding]
Ieder zn ding, mij maakt het niet uitquote:Op zondag 11 november 2007 17:28 schreef 16meter het volgende:
Dat kan best, maar direct sharen is natuurlijk leuker dan rapidshare linkjes uitwisselen.
Vind ik. [afbeelding]
Soort FTD achtig iets?quote:Op zondag 11 november 2007 17:37 schreef CrustyClown het volgende:
Om maar weer eens de IT nerd uit te hangen. Ik heb zelf ook een tijdje eraan gedacht, maar ik wilde eerder een soort van systeem waarbij je als het ware een update kan doen en dan alles lekker kan binnen trekken, en e-mailtjes krijgt als iemand wat heeft toegevoegd.
Het jammere is alleen de bandbreedte en de locatie, ik zit ik al een tijdje over na te denken... Maar heeft iemand ideeen, of vind het aantrekkelijk?
Maar waarom wil je perse een FTP en kun je dezelfde dingen niet uploaden via bijvoorbeeld Rapidshare?quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef 16meter het volgende:
Als iedereen een duit in het zakje doet kan er wel iets leuks ontstaan.
Ik ben zelf niet zo'n IT mannetje dus zou het niet op kunnen zetten, maar meedenken en bijdragen met alle plezier. Zit nu op soundbase, maar dat is ook alles behalve geweldig.
Harde centrale achtig forum met de mogelijkheid tot toevoegen van bestanden aan posts. Met daarbij een FTP waar alle members vrij kunnen downloaden/uploaden? En soort member profiel waar je ook party pics etc.. kan uploaden. [afbeelding] Ik zeg ook maar wat.
Zet je ook meteen je adres erbij? Misschien wel handig voor stichting brein e.d.quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef 16meter het volgende:
Harde centrale achtig forum met de mogelijkheid tot toevoegen van bestanden aan posts. Met daarbij een FTP waar alle members vrij kunnen downloaden/uploaden? En soort member profiel waar je ook party pics etc.. kan uploaden.Ik zeg ook maar wat.
Einde discussie danquote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef nipeng het volgende:
ReMcOrE, wat een TT. [afbeelding]
Enne in MUZ ouwehoer je over de muziek en niet hoe je een site/p2p hub of iets dergelijks moet opzetten die zeer waarschijnlijk niet eens past binnen de MUZ policy, doe dat aub buiten MUZ om.
En danquote:Op zondag 11 november 2007 18:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Zet je ook meteen je adres erbij? Misschien wel handig voor stichting brein e.d.
ik zorg wel voor de vulling, voor de inputquote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef 16meter het volgende:
Als iedereen een duit in het zakje doet kan er wel iets leuks ontstaan.
ik die tekst tegen kameraad op MSN zeggen, zegt hij: "ik niet", zeg ik: "ik wel"quote:
justemquote:
Soulseek was vroeger altijd wel gaafquote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef 16meter het volgende:
Zat te denken aan SoulSeek of DCC++ room met password.
Ben je doof of luister je niet?quote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef Pittie het volgende:
[..]
Soulseek was vroeger altijd wel gaafTegenwoordig doe ik bijna alleen maar meer usenet, maar als dit van de grond af gaat komen, doe ik graag mee en zal ik uiteraard ook gaan sharen
![]()
Overigens vond ik de southstylers in de time out wel vetjes. Maar goed het was ook mijn eerste echte hardstylefeest, alleen volgende week komen D-block en stefan erheen, helaas kan ik dan niet.
Ik ga wel naar euphoria in Tilburg.
Ik ben al druk bezig met mijn Top 87 van dit jaarquote:Op zondag 11 november 2007 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
we moeten over een maandje wel ff een verkiezing gaan houden van het beste nummer van 2007![]()
Ik was al bezig met een lijstje met m'n favo nummers van 2007.quote:Op zondag 11 november 2007 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
we moeten over een maandje wel ff een verkiezing gaan houden van het beste nummer van 2007![]()
quote:2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
ABW - Make Me King (Original Mix)
AJ Busta - I Grown It (The Machine Remix)
Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black
Brennan Heart aka Blademasterz - One Blade
Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass
Deepack - Speakerfreaxz Anthem (The Final)
Equal Mindz - Hardminded (Original Mix)
Evil Z - End of Time (D-Vided Remix)
Grandmaster Q - The 7th Sign
Hardstyle Mafia - Rockin' Da Place (Alphaverb vs Intractable One Remix)
Hardstyle Mafia - Go Insane (Original Mix)
Headhunterz - Rock Civilization
Josh & Wesz Present Chickz On Fire - Natte Asbak
Nagoom - Elements
Noisecontrollers - Marlboro Man
Noisecontrollers - Shockwaves
Novamatix - Ragin' Butterfliez
Pau DJ - Addicted to the Bass (Newstyle Mix)
Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
Scope DJ - Lockdown
Scope DJ - Protocol
The Navigator - Another Shout (Mix 1)
The Vision feat. MC Diel – We Control (Hardstyle NRG Anthem)
Troubleboy – Unleash Hell
Unknown - Take On My Bootleg
Wildstylez - K.Y.H.U.
Xavi & Calypso - Party Amandement
Xavi & Calypso - The Unforgetable
ik mis One Blade??!!quote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik was al bezig met een lijstje met m'n favo nummers van 2007.![]()
[..]
Vergeten... daarom is 'ie ook nog niet af.quote:
Je avatar maakt het al goed.quote:Op zondag 11 november 2007 22:10 schreef Pittie het volgende:
[..]
Bij deze mijn excuses, ik heb er blijkbaar totaal overheen gelezen! Sorry!
zand erover?
quote:01. A-lusion - Drummer Beat
02. The Raiders - Disk Warrior
03. A-lusion Feat Mc Renegade - The 4 Elementz
04. The Raiders - A Feeling
05. A-lusion - Be Yourself
06. Abject - Rock That Thing
07. A-lusion - Talk Iz The Rmx (Kat Alkolik Mix)
08. Dj Gius - Scrubs
09. Scope DJ - Rock Hypnotic
10. Sylenth & Glitch - Music In You
11. A-lusion - Veritaz
12. DJ N3ck & Desception - Ultraviolence
13. The KGB's - Fahrenheit
14. A-lusion - Freeek It UP!
15. Hard'Onez - World Domination
16. A-lusion - Powered Up Again
17. Sylenth & Glitch - Your Choice
18. Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks
't Is al goed.quote:Op zondag 11 november 2007 22:10 schreef Pittie het volgende:
[..]
Bij deze mijn excuses, ik heb er blijkbaar totaal overheen gelezen! Sorry!
zand erover?
Lekkaquote:Op zondag 11 november 2007 22:55 schreef mstx het volgende:
A-Lusion @ Q-Base 2007 (Van zijn eigen site)
[..]
Ow wat ben ik toen los gegaan op die setquote:Op zondag 11 november 2007 22:55 schreef mstx het volgende:
A-Lusion @ Q-Base 2007 (Van zijn eigen site)
[..]
Het is bijna zoverquote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef MrDice het volgende:
Afgelopen weekend lekker rustig aan gedaan. Met een paar vrienden biertje gedronken, hardstyle zitten luisteren en mario kart gespeeld [afbeelding]. Kan niet wachten tot zaterdag, Qlimax here we come! [afbeelding]
lol, heb ook weer eens Mario Kart gespeeld vant weekend (op de Wii nog welquote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef MrDice het volgende:
Afgelopen weekend lekker rustig aan gedaan. Met een paar vrienden biertje gedronken, hardstyle zitten luisteren en mario kart gespeeld.
wij op de authentieke originele snes. battlemode is echt te bruutquote:Op maandag 12 november 2007 10:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
lol, heb ook weer eens Mario Kart gespeeld vant weekend (op de Wii nog wel)
Dus jij bent die gast die de uitgang volgekotst heeftquote:Op maandag 12 november 2007 12:24 schreef Nashje het volgende:
Zaterdag in Time-Out geweest maar was knetterzat. Kan me nog herinneren dat we boven de HS zaal stonden en ik met een maat naar beneden ben gegaan omdat we op de dansvloer wilden staan. Daar heel effe gestaan en ik ben in me eentje in het cafe beneden belandt, waar veel andere bekenden stonden. Vanaf toen weet ik niks meer behalve dat de avond ongelooflijk snel voorbij was
. Ik moet daar 3 uur lang hebben gestaan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |