Ik vind Showtek welquote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef MrDice het volgende:
Als jullie zo negatief blijven doen over Showtek, dan stop ik met posten hoor. Beetje respect zeg...
Alleen maar omdat ze het anders doen (lees vooral eigen producties) zijn ze niet gelijk ruk. Beter dan
dat elke dj Crumb, Her Voice en Rock Civilization draait. En tja of het goedkope lyrics/melodieen zijn... geen idee, mensen gaan altijd los en vind het in ieder geval hardstyle om in mee te gaan.
Grmbl zin in zaterdag!
bij de afsluiter van de tour in outland was dit ook het geval vodn ikquote:Ik ben tijdens die tour een keer bij hun geweest in de Time Out en als je ziet wat voor volk er rondloopt, van die lui die er eigenlijk niet horen en in de top 40 moeten staan. Hardstyle moet je in mijn ogen niet proberen te bombarderen tot de nieuwe jumpstyle, daar gaat het alleen maar kapot van.
Partyloverquote:Op donderdag 15 november 2007 19:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Duidelijk dezelfde 'vocalen' als die vrouwenstem uit Sonne, ja.In dit geval heb je gelijk, denk ik. Maar het is of niet dezelfde dame, of er is behoorlijk aan die stem gesleuteld.
Klinkt wel aardig, en inderdaad een behoorlijke scheut Fusion of sound erdoor.
Laten we de set van Showtek raden op Qlimax.
1. FTS
2. Green Stuff
3. Nothing Else Matters
wie vult aan, vergeet niet dat ze voornamelijk eigen producties draaien, gewaagde trackkeuzes uit den boze!
Heb ook totaal geen problemen met showtek...!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef MrDice het volgende:
Als jullie zo negatief blijven doen over Showtek, dan stop ik met posten hoor. Beetje respect zeg...
Alleen maar omdat ze het anders doen (lees vooral eigen producties) zijn ze niet gelijk ruk. Beter dan
dat elke dj Crumb, Her Voice en Rock Civilization draait. En tja of het goedkope lyrics/melodieen zijn... geen idee, mensen gaan altijd los en vind het in ieder geval hardstyle om in mee te gaan.
Grmbl zin in zaterdag!
Dat breezah gehalte maakt me aan de ene kant niet uit, zolang iedereen maar lekker mee doet.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar ik verwacht dat zaterdag toch ook een hoog breezah-gehalte zal hebben, niet dat me daar ook maar iets van zal aantrekken. Ik zoek de ECHTE op en bouw mn eige feesie
![]()
Heb er zan an!!
Hoorde het al op Slam FM =]quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Nashje het volgende:
Ben blij dat ik niet naar Qlimax ga. Zaterdag lekker D&S
Helemaal eensquote:Op vrijdag 16 november 2007 06:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat breezah gehalte maakt me aan de ene kant niet uit, zolang iedereen maar lekker mee doet.
Bedoel, bij Thrilogy was het onderling wel gezellig. maar mee klappen enzo, dat deed niemand. Dat geeft op dat moment wel de sfeer aan.
In Outland met showtek waren er ook best veel jongelui, maar iedereen deed super mee.
Kut duitsers...ze jatten onze dj's. Anders had zatox of tatanka echt wel op qlimax gestaanquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:50 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Hoorde het al op Slam FM =]
a.s. zat: http://partyflock.nl/party/104464:Zatoxification.html
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:26 schreef Sethje het volgende:
Hopelijk krijgt Neophyte vanavond een dodelijk ongeluk dan kunnen D&S lekker afsluiten morgen
denk dat als ze moesten kiezen ze vast liever naar qlimax gingenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kut duitsers...ze jatten onze dj's. Anders had zatox of tatanka echt wel op qlimax gestaan
Denk dat het ook wel een geld kwestie kan zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:46 schreef NrSiX het volgende:
[..]
denk dat als ze moesten kiezen ze vast liever naar qlimax gingen
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:26 schreef Sethje het volgende:
Hopelijk krijgt Neophyte vanavond een dodelijk ongeluk dan kunnen D&S lekker afsluiten morgen
quote:
dat ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel een geld kwestie kan zijn
* JortK is fan van Max Enforcerquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hardstyle_Masterz_Feat_Max_Enforcer_-_Light_of_the_Dark
hmm hmm ik weet nog neit wat ik er van meot vinden,(omdat ik hem nog niet hard kan luisteren i.v.m ouders die ook beneden zitten) maar hij is in ieder geval gereleased
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |