Vanavond dan maarquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
die man heeft idd mooie releases, maar ik kan over deze pas oordelen als ik hem goed hard heb gehoord
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Partylover
Revival X rmx![]()
Wonderfull days rmx![]()
Early soundz![]()
...quote:Hopelijk krijgt Neophyte vanavond een dodelijk ongeluk dan kunnen D&S lekker afsluiten morgen
Je kan nog wel als VIP gaan, ticketonlinequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:25 schreef Nashje het volgende:
Fak toch had ik wel naar Qlimax willen gaan. Lekker uit m'n dak gaan met een lekker sfeertje. Zal wel rustig zijn morgen in time-out.
Snap niet dat jij het allemaal kan betalenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:56 schreef Sethje het volgende:
Bon bon bon bloc b-b-bbon bloc & stefan
Vanavond naar Josh & Wesz vs Glowiej in de Zino..word weer een lekker warmingup voor morgengggggg
misschien gaat er meer in die mik dan alleen alcoholquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:39 schreef Nashje het volgende:
Snap niet hoe jij die energie hebtAls ik 1 keer uit ga en me de tering in zuip dan lig ik de volgende dag tot laat in de middag in bed en ben ik tot laat in de avond nog wazig
verreweg de beste track van Showtekquote:
Krijg nu een stagevergoeding, niet veel, 1,40 per uur, maar dat is toch 230 in de maand extra die ik eerst niet had. Verder sta ik regelmatig ergens op een glijst gelukkigquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Snap niet dat jij het allemaal kan betalen
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:44 schreef Da_Ripper het volgende:
misschien gaat er meer in die mik dan alleen alcohol![]()
Is ook een beetje doorzettingsvermogen..nu word het vanavond niet zo laat, maar vorige week met revivals was het 7.00 en dan sta ik om 12.00 weer langs mn bed om de jeugd te begeleiden bij het zaterdag voetbal. Dan heel de middag zuipen, op stap tot 6,7 en zondags weer om 10.00 op voor Ajax.... als je het maar wilt kan het allemaal... En ivm bovenstaande..ik slaap vaak maar 4 of 5 uur als ik iets gebruikt hebt, heb dan ook niet meer nodig.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:39 schreef Nashje het volgende:
Snap niet hoe jij die energie hebtAls ik 1 keer uit ga en me de tering in zuip dan lig ik de volgende dag tot laat in de middag in bed en ben ik tot laat in de avond nog wazig
oh wordt hier dan drugs gebruikt???quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:27 schreef Sethje het volgende:
ik slaap vaak maar 4 of 5 uur als ik iets gebruikt hebt, heb dan ook niet meer nodig.
whahahahahahahahaquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:04 schreef voidmage het volgende:
nu mag ik van mijn ouders niet meer fokken![]()
voor mij wordt het m'n Noisecontrollers shirtquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:17 schreef Da_Ripper het volgende:
PS dress-data: bruin shirt waar n I-pod klappen krijgt van ghettoblaster, achterkant: -Technics-
![]()
dat shirt klinkt goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:17 schreef Da_Ripper het volgende:
PS dress-data: bruin shirt waar n I-pod klappen krijgt van ghettoblaster, achterkant: -Technics-
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |