Noordquote:
mooie filmpjesquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:00 schreef DarkShine het volgende:
Twee keer Kaalheide @ Youtube:
http://nl.youtube.com/watch?v=-WQdJdgTPdI
http://nl.youtube.com/watch?v=LddX2lEBCxc
[ afbeelding ]
Krijg het al weer koud als ik ernaar kijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:00 schreef DarkShine het volgende:
Twee keer Kaalheide @ Youtube:
http://nl.youtube.com/watch?v=-WQdJdgTPdI
http://nl.youtube.com/watch?v=LddX2lEBCxc
[ afbeelding ]
De twee jaar dat Graef bij Roda speelde waren dan ook de twee beste jaren in de clubgeschiedenis. Zeker in het jaar dat we tweede weren ging je niet naar het stadion met de vraag of we zouden winnen, maar met de vraag met hoeveel we zouden winnen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
mooie filmpjes
gvd wat was dat toch mooi. Graef scoort in 1 zo een filmpje de 4-0. Volgens mij was het rond die tijd wel vaker dat er makkelijk zulke overwinningen gehaald werden. Maarja das waar einmahl...
Dat hij kan voetballen is duidelijk, maar het komt er nog niet helemaal uit, al vind ik hem de laatste wedstrijden wel steeds beter gaan spelen. Kennelijk heeft hij enige aanpassingstijd nodig gehad, maar dat is begrijpelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoe doet Hadouir het eigenlijk bij jullie?
Hadouir was fantastisch vandaag.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoe doet Hadouir het eigenlijk bij jullie?
Het team speelde inderdaad als geheel goed, Groningen werd eigenlijk compleet van het veld gespeeld.quote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef LeonH het volgende:
Hele team vond ik buitengewoon goed vandaag. Eindelijk weer eens lekker ballen op dat veld en inzet! Hadouir komt nu achter de spitsen veel beter tot zijn recht!![]()
Nu was dat vandaag ook niet zo moeilijk. Groningen was waardeloos, net als tegen NEC. Als Roda JC de laatste 10 minuten nog even had aangezet...quote:Op zondag 11 november 2007 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het team speelde inderdaad als geheel goed, Groningen werd eigenlijk compleet van het veld gespeeld.
Dat hangt natuurlijk altijd met elkaar samen. Roda en Groningen doen normaalgesproken weinig voor elkaar onder, vandaag speelde Roda echter bovengemiddeld goed en Groningen bijzonder slecht. Dan kan het 5-1 worden.quote:Op zondag 11 november 2007 21:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nu was dat vandaag ook niet zo moeilijk. Groningen was waardeloos, net als tegen NEC. Als Roda JC de laatste 10 minuten nog even had aangezet...
Dat kun je ook afdwingen zoals Roda nu heeft gedaan. als ze zich hadden laten terugduwen na de 1-1 was de score misschien andersom geweest, nu werden ze (vooral achterin) redelijk weggespeeld doordat roda toch de druk bleef houdenquote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk altijd met elkaar samen. Roda en Groningen doen normaalgesproken weinig voor elkaar onder, vandaag speelde Roda echter bovengemiddeld goed en Groningen bijzonder slecht. Dan kan het 5-1 worden.
idd behoorlijk zuur na een reis van uurtje of 4 ofzo om zo naar huis te moeten...quote:Op maandag 12 november 2007 17:15 schreef DarkShine het volgende:
Grunn Fanatics is buiten de combi om gekomen. Zijn met taxi's naar de omwisselplek moeten gaan (kosten rond de 120 euro) en konden daarna huiswaarts met een 5-1 nederlaag
Tuurlijk bestuur, direct doen! We hebben immers zoveel lui op de wachtrij staan die momenteel niet aan de beschikbare kaarten kunnen komen...quote:Roda wil WK2018 naar Parkstad-stadion
Directeur Huub Narinx van Roda JC wil het WK 2018 naar het Parkstad Limburg Stadion halen. Daarvoor zou het stadion in Kerkrade uitgebreid moeten worden met een extra ring.
Bron: L1
Dat zien we dan wel weer, ik vind in ieder geval dat er een poging ondernomen moet worden. Als het in Alkmaar kan, dan kan het hier ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Schimpie het volgende:
Dat gaat er fantastisch uitzien een stadion dat voor 1/3 leeg is.![]()
Dat is inderdaad heel goed nieuws. Kennelijk wil hij graag blijven en mocht Ajax of een andere club alsnog komen dan moeten ze diep in de buidel tasten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:20 schreef ZoneKill het volgende:
"Marcel Meeuwis tekent bij" is veel belangrijker nieuws.
(bron L1)
ja idd. Denk nog niet dat ie weg is in de winterstop maar zie 'm na dit seizoen echt niet meer bij roda voetballen als ie zo door gaat! Hoop dat ie weet hoe het met andere Roda spelers is afgelopen bij Ajax in het verleden en dat ie een verstandige keuze maakt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel goed nieuws. Kennelijk wil hij graag blijven en mocht Ajax of een andere club alsnog komen dan moeten ze diep in de buidel tasten.
In 020 hebben ze genoeg ontvangen deze zomer, dus als ze 'onze' Marcel willen mogen ze flink lappen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja idd. Denk nog niet dat ie weg is in de winterstop maar zie 'm na dit seizoen echt niet meer bij roda voetballen als ie zo door gaat! Hoop dat ie weet hoe het met andere Roda spelers is afgelopen bij Ajax in het verleden en dat ie een verstandige keuze maakt.
Als het al niet onderzocht is. Mogelijk heeft Roda het al laten uitzoeken alvorens ze de media hiermee zochten...quote:Over die ring zal wel nagedacht zijn. Denk dat ze eerst zullen gaan kijken wat het kost en wat het van de Fifa op zou kunnen brengen
quote:Advocaat, Jol, Stevens, Vergoossen: wie is de vólgende ex-Roda JC'er die door Reker (ex-Roda JC) wordt benaderd?
Toch nog een mooi weekend ook al spelen we zelf niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:27 schreef RD4 het volgende:
En Fucktuna verliest zelfs van de nummer laatst in de Jupiler League, wat een sjonnies....
smullen!
Daar ben ik absoluut niet zeker van, de BeNeLux maakt om diverse redenen best een goede kans.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:19 schreef planethugo het volgende:
ach net alsof nederland het wk van 2018 krijgt. Engeland zat er al dicht tegenaan voor het wk 2006, die gaan het dit keer gewoon redden.
owja blatter zei hetquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ben ik absoluut niet zeker van, de BeNeLux maakt om diverse redenen best een goede kans.
Nee, niet daarom, maar de Benelux heeft diverse ijzers in het vuur, te beginnen met de steun van Jacques Rogge en waarschijnlijk Michel Platini.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
owja blatter zei het![]()
Ach wat was ie blij met de kandidatuur.... toevallig dat ie dat met al die andere landen ook is
is dat iets typisch limburgsquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar goed, deze discussie hoort niet thuis en sowieso moet je dit niet met Limburgers bespreken aangezien ze toch altijd over alles zeiken en van het negatieve uitgaan.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:28 schreef Professional het volgende:
Heb een verjaardagIk g de periodebeslissing kijken in Sjengen City, dus ik zal de herhaling maar bekijken.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:50 schreef planethugo het volgende:
ik ga in de geusselt kijken, in het uitvak![]()
Derksenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:27 schreef Professional het volgende:
Derksen is ook weer positief over Roda.
Maar ik ben eerlijk, er zit een kern van waarheid in. Beleid is niet het beste.
ja maar het vertoonde spel was vooral de 2de helft toch echt schandalig slecht. Passes over 5 meter die niet aankwamen, logische opbouw niet doen maar dan wel de bal naar een gedekte man spelen etc etc etc.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:01 schreef Plato1980 het volgende:
Gewoon gedaan wat ze moeten doen: een punt meenemen uit Breda. Prima resultaat!
Ja, helaas zit het bijna nooit vol.quote:Op zondag 25 november 2007 19:43 schreef BonJovi het volgende:
Mooie stadion van Roda trouwens kwam er langs
Jammer dan, we hebben een punt gehaald in een uitwedstrijd tegen een concurrent, dat is waar het om draait.quote:Op zondag 25 november 2007 19:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja maar het vertoonde spel was vooral de 2de helft toch echt schandalig slecht.
kwa resultaat is het prima, maar hoe er vrijdag af en toe (van beide partijen) gespeeld werd, dat is in de hoofdklasse nog niet goed te praten. Lijkt wel alsof roda steeds express slecht speelt als we op vrijdag moetenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer dan, we hebben een punt gehaald in een uitwedstrijd tegen een concurrent, dat is waar het om draait.
Ik heb nog geen goede wedstrijd op de vrijdag gezien om eerlijk te zijn, van geen enkele clubquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
kwa resultaat is het prima, maar hoe er vrijdag af en toe (van beide partijen) gespeeld werd, dat is in de hoofdklasse nog niet goed te praten. Lijkt wel alsof roda steeds express slecht speelt als we op vrijdag moeten
Ik heb alleen de samenvatting (lees alleen de goals) gezien zondagavond.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:19 schreef Professional het volgende:
Nog wat gemist zaterdag?
Gister even een stukje in de krant gelezen voor de kiosk bij het Colosseum.
Gemist:quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:19 schreef Professional het volgende:
Nog wat gemist zaterdag?
Gister even een stukje in de krant gelezen voor de kiosk bij het Colosseum.
''Aadje neem je rotzooi mee'' werd tot mijn verbazing ook al heel vroeg geroepenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:01 schreef planethugo het volgende:
De wave ja.... heb er niet aan meegedaan omdat het me niet lekker zat en ik had nog bijna gelijk gekregen ook
idd ook zo een moment van schaamte....quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:20 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
''Aadje neem je rotzooi mee'' werd tot mijn verbazing ook al heel vroeg geroepen. Was zeker nog een half uur te spelen en vitess had toch ook al wat kansen gehad.
Ach, was weer eens wat anders in de rust die brazilband.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:01 schreef TheYoung1 het volgende:
En er werd ook nog "yes yes, 't zijn de homo's van vitess" geroepen. Er was een bongobrazilband met heul foute bipswiegende dames, waar wel 1 lekker mokkel bij zat maar die had totaal geen ritmegevoel en kon dus niet dansen.
Het bier was steenkoud, Vandamme heeft weer zn toejuiching gehad en verder was het wel gezellig. Je hebt niet veel gemist Dark, behalve de doelpunten dan
quote:Nieuwe zittribune op KaalheideDeze week zijn de grondwerkzaamheden voor de bouw van de overdekte zittribune op Kaalheide gestart. In week 51 start de daadwerkelijke bouw van de tribune. Deze nieuwe tribune wordt gebouwd tussen de twee kunstgrasvelden met zicht op het laagst gelegen kunstgrasveld. De tribune biedt uiteindelijk plaats aan 160 supporters.
De realisatie van deze tribune is mede mogelijk gemaakt door een loterij, geïnitieerd door de Jeugdopleiding van Roda JC. De winnende lotnummers vindt u volgende week op deze web
Bron: Roda JC
Al hadden ze er wel minimaal 3 in mogen schieten voor rust..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:11 schreef BigKahuna het volgende:
Goede wedstrijd tot nu toe stelletje belgen
bittequote:
Kneusquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:35 schreef Fiskus het volgende:
-doe ff normaal-
maar, mooi spel van roda vandaag
Ik hoop, dat het goed met hem gaat. Maar het worden een paar angstige dagen denk ik voor de Fauw en de familie. Mijn pa heeft ook ooit een hartstilstand gehad. Dan heerst er de eerste dagen veel onzekerheid in de lucht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:39 schreef denthemen het volgende:
Vader van De Fauw onwel tijdens de wedstrijd, daarom ging hij eruit
Dat denk ik ook en het is een grote smet op de overwinning.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:00 schreef Schimpie het volgende:
Zal dan ook wel hebben meegespeeld bij het inzakken van de laatste 10 minuten, gok ik zo.
Enigszins wisselvallig, maar als het loopt dan is het super. Vanavond was het echt niet te geloven, dit was de beste wedstrijd in jaren. Op een gegeven moment was Roda gewoon anderhalve minuut achter elkaar in balbezit... Ik kan het bijna niet geloven.quote:
Ik ben Spartaan, vind alles op 't moment superquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Enigszins wisselvallig, maar als het loopt dan is het super.
... op de helft van PSV, in Eindhoven.quote:Op een gegeven moment was Roda gewoon anderhalve minuut achter elkaar in balbezit...
Ik ben toch wel aan het balen, dat ik niet mee ben geweest naar PSV. Ik heb namelijk een hekel aan het uitvak van PSV. Maar voor zo'n overwinning had ik het er wel voor over. Jammer dat ik niet in de toekomst kan kijken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:29 schreef DarkShine het volgende:![]()
![]()
Die 1ste helft, volgens mij heb ik Roda nog nooit zo goed zien voetballen als toen...
Na de 1-4, al die boeren in de vakken naast ons bleven zitten en het uitvak ontplofte alsof het 0-5 werd haha. Eerst vrolijk juichen, daarna massaal de tune meezingen gevolgd door een massaal "boeruh boeruh"
Vanwege dat kut uitvak was ik dus ook bijna thuis geblven. Goed dat ik er toch was!quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:33 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik ben toch wel aan het balen, dat ik niet mee ben geweest naar PSV. Ik heb namelijk een hekel aan het uitvak van PSV. Maar voor zo'n overwinning had ik het er wel voor over. Jammer dat ik niet in de toekomst kan kijken.
Ik was ook aan het twijfelen. Maar ja: you win some, you lose some.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vanwege dat kut uitvak was ik dus ook bijna thuis geblven. Goed dat ik er toch was!
Wel ja, laten we even traditioneel op Saeijs gaan zeiken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:59 schreef Professional het volgende:
Bij de eerste tegengoal ziet Saeijs er niet goed uit. Bij de 1-4 moet die gewoon voor de man komen en die bal in vak 10 rij 12 schoppen.
Saeijs is dit jaar bij velen ten onrechte een zondebok. Maar afgezien daarvan slaat het nergens op om na zo'n fantastische wedstrijd uitgerekend dit te gaan benadrukken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:25 schreef Professional het volgende:
Traditioneel?
Ik heb niks tegen Saeijs, hij zag er verdedigend bij die goal niet goed uit. Mag toch gezegd worden?
Dat bedoel ik dus, dat tekent helaas een groot deel van het Rodapubliek, zonder dat ik daarmee specifiek op jou doel.quote:
Sarcasme mijn vriend, sarcasme.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat tekent helaas een groot deel van het Rodapubliek, zonder dat ik daarmee specifiek op jou doel.
Hahaha, dit hoor je ook over Spartapubliek, Utrechtpubliek, NEC-publiek, Groningenpubliek .... voetbalsupporters zijn bijna allemaal hetzelfde hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat tekent helaas een groot deel van het Rodapubliek, zonder dat ik daarmee specifiek op jou doel.
Maar bij Roda is het extremer. Ik kom ook wel eens bij Sparta kijken en daar is het publiek toch positiever dan veel van die azijnpissers bij onsquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef knnth het volgende:
[..]
Hahaha, dit hoor je ook over Spartapubliek, Utrechtpubliek, NEC-publiek, Groningenpubliek .... voetbalsupporters zijn bijna allemaal hetzelfde hoor
Via een P2P (torrent) progje kun je ook beschikbaar stellen!?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef RD4 het volgende:
Iemand 1GB hosting over? Dan up ik de hele match even.....
Hulde voor jou! Zat dit weekend op een hotelkamer ergens in Parijs met Sneeuwwitje, Doornroosje, Belle en Assepoester. Ook niet verkeerd dacht ik zoquote:Op zondag 9 december 2007 11:50 schreef DarkShine het volgende:
Voor de geïnteresseerden, PSV-Roda staat op Usenet.
Toch mooi om te lezen dat we hier in het Zuiden met iets moois bezig zijnquote:Roda JC na Ajax de beste ploeg van 2007
12/12/2007 13:40
De uitstekende vorm die Roda JC momenteel in de Eredivisie etaleert, komt niet uit de lucht vallen. Op de voorlopige ranglijst van het kalenderjaar 2007 neemt de Kerkraadse ploeg een knappe tweede plaats in.
Roda JC verzamelde dit jaar 53 punten in 28 competitieduels. Alleen Ajax deed het in dat opzicht beter met 64 punten uit 28 wedstrijden.
'Ik had natuurlijk zelf ook wel in de gaten dat we goed bezig zijn, maar van dit klassement was ik niet op de hoogte', reageert Roda JC-trainer Raymond Atteveld. 'Het zijn mooie cijfers.'
De kracht van Roda JC liet zich nadrukkelijk gelden in de uitwedstrijd tegen PSV van vorige week vrijdag. De landskampioen kwam voor eigen publiek nog goed weg met een 4-2 nederlaag.
Atteveld: 'Vóór de wedstrijd hoorde ik een aantal van mijn spelers zeggen: We kunnen vrijuit voetballen, in Eindhoven hebben we niets te verliezen. Ik zei daarop dat ik dat onzin vond. We hadden wel degelijk iets te verliezen, namelijk drie punten. Ik voelde gewoon dat er voor ons iets te halen viel bij PSV.'
Op de ranglijst van dit seizoen vindt Roda zichzelf nu terug op de vijfde plaats. Tegen het tobbende Sparta Rotterdam kan de ploeg uit Kerkrade vrijdag weer drie punten toevoegen aan het totaal.
Atteveld: 'Vrijdag moeten we weer optimaal geconcentreerd zijn. Als we niet van Sparta winnen, doen we al het goede werk van vorige week weer teniet. Dan zijn we de lof die we kregen na de winst op PSV niet waard.'
Bron: VI.nl
Wat jij zegt!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef planethugo het volgende:
nu is het tijd om die stap omhoog te maken en niet zoals andere jaren na zo een goed resultaat weer in te kakken. We zullen zien
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef denthemen het volgende:
Geen nieuws over de pa van Davy?
quote:Toestand dhr. De Fauw stabieler 11-12-2007
De toestand van de vader van Davy De Fauw is wederom verbeterd. "Hij heeft gisteren voor het eerst zelf iets gegeten en gedronken. Volgens de artsen mag hij wellicht aan het einde van deze week vervoerd worden van het ziekenhuis in Eindhoven naar een ziekenhuis in België:" aldus Davy De Fauw. "Ik hervat vandaag weer de training bij de selectie. En ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de steun."
Jullie zijn onderdeel van die stap, helaasquote:Op woensdag 12 december 2007 16:25 schreef knnth het volgende:
Inderdaad. Maar pas na vrijdag de stap maken graag
Ik ben enigszins gespannen, als we net zo spelen als vorige week is dat nergens voor nodig, maar dat wordt moeilijk ben ik bang.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:08 schreef TheGHunter het volgende:
ik heb allang niet meer zoveel zin gehad in een thuiswedstrijd van RJC.
Wij gaan winnen
[ afbeelding ]
ja denk dat jullie vanavond meer tegenstand krijgen dan vorige weekquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben enigszins gespannen, als we net zo spelen als vorige week is dat nergens voor nodig, maar dat wordt moeilijk ben ik bang.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:59 schreef DarkShine het volgende:
Dat de huidige selectie vanavond maar eens breekt met de traditie (verliezer van een laagvlieger direct na een goed resultaat)!
We are Roda; Kaalheide is the place!
Dus het gebeurt wel vaker bij wedstrijden dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef Bayswater het volgende:
Sjakie uitfluiten, wees eens origineel
![]()
Uitfluiten? Dat geprovoceer kostte hem nog een voltreffer!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef Bayswater het volgende:
Sjakie uitfluiten, wees eens origineel
![]()
Tradities zijn er om in ere gehouden te worden!quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:59 schreef DarkShine het volgende:
Dat de huidige selectie vanavond maar eens breekt met de traditie (verliezer van een laagvlieger direct na een goed resultaat)!
Laten we dan ook de traditie van de laatste jaren om dat de volgende wedstrijd recht te zetten in ere houden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tradities zijn er om in ere gehouden te worden!
Polak kon zo ver gaan omdat de scheidsrechter niet optrad, hij had dus gelijk. Al had hij na de 0-1 wel geel moeten krijgen wegens provocatie van het publiek, want dat kon echt niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:37 schreef DarkShine het volgende:
Dat geprovoceer leverde hem wel een voltreffer op (halve liter vol op zijn kop). Gegooid van ergens linksonder op west...
Stom van de dader, maar ook stom van Polak. Wat mij betreft krijgt niet alleen de dader een straf.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:37 schreef DarkShine het volgende:
Dat geprovoceer leverde hem wel een voltreffer op (halve liter vol op zijn kop). Gegooid van ergens linksonder op west...
Alsof die man er wat aan kan doen dat die club door bestuurlijk en financieel wanbeleid naar de kloten geholpen is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:15 schreef Professional het volgende:
Onze buren hebben weer eens een trainer ontslagen.
8ste in 5 jaar tijd ofzo?
Als de dader alsnog gevonden wordt, laat ik het je wel wetenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stom van de dader, maar ook stom van Polak. Wat mij betreft krijgt niet alleen de dader een straf.
Het is niet dat ik die dader wil straffen, ik begrijp hem wel, maar je kunt er de donder op zeggen dat hij gestraft wordt als hij gepakt wordt. Polak is echter even schuldig en moet daarom ook geschorst worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als de dader alsnog gevonden wordt, laat ik het je wel weten
Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal geen biergooier, veel te zonde van het goudgele goedje.
Maar deze vroeg erom!!
Enneuh, ik was het niet maar stond er wel bij
Keur het normaal niet gaat, maar Sjaak vroeg er nadrukkelijk om!quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]..... had je die badmutsen gezien?
De dader stond daartussen![]()
Die treffer verdiend een prijs, mennn die was goed raak hè![]()
Het valt inderdaad te begrijpen en als ik daar gestaan had dan had ik wellicht hetzelfde gedaan. Daarom pleit ik dan ook voor een soort van gedragscode voor spelers in zulke gevallen. Als van het publiek verwacht wordt dat het zich fatsoenlijk gedraagt geldt dat ook voor spelers. Zelfs voor een praktisch analfabete schooier uit een Haagse achterstandswijk als Sjaak Polak.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Keur het normaal niet gaat, maar Sjaak vroeg er nadrukkelijk om!
Dit was ook een grote uitzondering. Normaal wordt er door ons nooit bier gegooit. We zijn zelf nl lang genoeg het doelwit geweest van de 'fans' die altijd boven aan ht middenpad staan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Keur het normaal niet gaat, maar Sjaak vroeg er nadrukkelijk om!
Natuurlijk zou dat eigenlijk moeten, maar afgezien daarvan vind ik dat de clubleiding van Sparta Polak hierop aan moet spreken en eigenlijk zouden ze hem moeten beboeten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:09 schreef knnth het volgende:
Polak mag dan een hersenloos persoon zijn, als je je laat uitlokken ben je ook niet veel intelligenter. Toon dan dat je er boven staat ...
Dat hoort gewoon bij Roda, niet te negatief worden dus. Aan het eind van het jaar staan we gewoon weerbij de eerste negen, alleen even afwachten of dat de vijfde of de negende plek of ergens ddaartussen in is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:33 schreef LeonH het volgende:
tja heerenveen gewonnen van nac dus dan verlies je ook nog eens die aansluiting, een gaatje van 4 punten... zijn meestal weer die puntjes die je aan het einde van het seizoen mist voor europees voetbal...
maargoed, we blijven tenminste op 6 staan na dit weekend
Dat zou zo maar kunnen. Sowieso ligt dat soort wedstrijden ons dit seizoen beter. We hebben niet de ploeg om de muur van verdedigers die clubs als Sparta opstellen eenvoudig te slopen, maar wel de ploeg om een voetballende tegenstander uit te tikken.quote:Op zondag 16 december 2007 11:46 schreef DarkShine het volgende:
Zou ook weer typisch Roda zijn om volgende week Dirk Scheringa en zijn vriendjes met lege handen achter te laten!
Hij viel vrijdag niet onaardig in. Hij heeft bovendien de pech gehad dat het ging lopen toen hij gebleseerd was en het is dan ook nog veel te vroeg om hem af te schrijven.quote:Op zondag 16 december 2007 11:56 schreef DarkShine het volgende:
Om het eens over wat anders te hebben, wat heeft Yulu-Matondo laten zien op VVV uit na?
Thuis via Tele2:quote:Op maandag 17 december 2007 18:59 schreef DarkShine het volgende:
Autocombi 23,50.
WSU:
30 leden, 35 niet leden.
FP:
32 leden, 37 niet leden.
SV:
30 leden, 35 niet leden.
Kickoff:
Gratis groot scherm, 1,25 / consumptie.
Inderdaad, ik zit zondagmiddag lekker voor de tv.quote:Op maandag 17 december 2007 21:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Thuis via Tele2:
Gratis zuipen, lekker warm naast de kachel en lekker ontspannen kijken
De wedstrijd is zondag heurquote:Op maandag 17 december 2007 21:51 schreef Professional het volgende:
Zit zaterdag in Phantasialand. Altijd leuk die spotgoedkope personeelsreisjes.
Ja kijk, dit zijn 2 dezelfde doelpunten en perfecte voorbeelden waarom Yulu in het begin niet uit de verf komt.quote:Op zondag 16 december 2007 12:02 schreef DarkShine het volgende:
Ik schrijf hem niet af. Heeft in Venlo laten zien dat die zeker een meerwaarde voor Roda kan hebben.
Maar hij mag toch iets meer gaan laten zien met de kansen die die krijgt. Alhoewel, hoe lang hebben we wel neit op Cissé gewacht voordat die langzaam aan begon (nu nog mee bezig is).
Ze willen diezelfde trainer weer voor de groep zetten...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:15 schreef Professional het volgende:
Onze buren hebben weer eens een trainer ontslagen.
8ste in 5 jaar tijd ofzo?
Kan 'm gedeeltelijk wel gelijk geven.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef DarkShine het volgende:
Als je soms het prikbord van Rodajcfans.nl leest
Nu zit er iemand serieus te klagen dat die na de wedstrijd niet direct kan wegrijden omdat er dan ook nog andere lui over de straat lopen...
Vreemd wij parkeren meestal 2 straten naast het stadion op zo'n parkeerplaatsje... nergens last van gehad, zowel wedstrijden van PSV (meestal tegen Roda uiteraardquote:Op woensdag 19 december 2007 17:38 schreef planethugo het volgende:
nou bij psv is het ook geen pretje met wegkomen hoor, vorig seizoen 3 kwartier in de file gestaan. Wij parkeren al sinds het begin van het pls de auto op de beitel(bij het grafstenending), is wel 10 minuutjes lopen maar dan weet je zeker dat je dan meteen weg kan rijden. Ik kan die vent wel begrijpen, als je zoveel betaalt om daar te parkeren mag je wel wat extras verwachten, maar om al die auto's in 1x via 2 wegen weg te krijgen is natuurlijk onmogelijk.
Conclusie: als je betaalt is het weggegooid geld kwa tijd.![]()
Parkeer je auto dan verder weg of ga nog even een drankje doen in de Kick Off.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef DarkShine het volgende:
Als je soms het prikbord van Rodajcfans.nl leest
Nu zit er iemand serieus te klagen dat die na de wedstrijd niet direct kan wegrijden omdat er dan ook nog andere lui over de straat lopen...
beter voor m. Mijn pa overkwam hetzelfde een paar dagen voor zijn pa. Hij is ook weer thuis. Het kan snel gaan en goed aflopen blijkt wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:54 schreef DarkShine het volgende:
Pa de Fauw is weer thuis!
achnee moeten we deze toppert aan ons voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:23 schreef DarkShine het volgende:
Mogelijk worden er geen Roda fans toegelaten tot het oefenduel Cercle - Roda naar het schijnt...
Waren we nou net van plan om die wedstrijd massaal te bezoeken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:23 schreef DarkShine het volgende:
Mogelijk worden er geen Roda fans toegelaten tot het oefenduel Cercle - Roda naar het schijnt...
Verlof nemen voor een oefenduel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:14 schreef DarkShine het volgende:
Heeft te maken met STVV - Roda
Ik wou er in 1ste instantie verlof voor nemen, goed dat ik het niet gedaan heb!
Heb nog verlofdagen van dit jaar die ik op moet maken in januariquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verlof nemen voor een oefenduel?
Dan zou ik toch wat beters te verzinnen dan Cercle uit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb nog verlofdagen van dit jaar die ik op moet maken in januari
OK, dan is het wat anders, dan is het gewoon een uitje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef DarkShine het volgende:
Ik had de week dan vrij gepakt, niet alleen cercle - Roda.
Dan noem ik Willem II, Sparta, Utrecht, De Graafschap, Twente...quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik noem Excelsior, Willem II en Sparta sowieso... dan stonden ze gewoon bovenaan of zo
AZ speelde als rechterrijtje club gelijk tegen een club uit de top 6.quote:Op zondag 23 december 2007 17:05 schreef Bayswater het volgende:
Ajax en AZ hebben dezelfde problemen. Die verliezen ook achter elkaar punten tegen de ondersten.
In blessuretijd kwamen we goed weg. Na de 1-1 dacht ik eigenlijk dat Roda az (lees counterploeg) wel zou oprollen!quote:Op zondag 23 december 2007 17:16 schreef Plato1980 het volgende:
Tevreden. Enerzijds zat er weliswaar meer in, maar anderzijds had AZ ook de winnende kunnen maken.
Niet zo negatief over AZ. Het loopt weliswaar niet goed dit seizoen, maar met 1 of 2 aankopen kan dat zo maar anders zijn. Bij ons wordt het trouwens hoog tijd voor een nieuwe keeper.quote:Op zondag 23 december 2007 17:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In blessuretijd kwamen we goed weg. Na de 1-1 dacht ik eigenlijk dat Roda az (lees counterploeg) wel zou oprollen!
Als het merendeel van de KO ook bij de vaste posters op het WSU-forum hoort zet ik grote twijfels bij hun voetbalinzicht.quote:Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben niet negatief. Vertel trouwens hetzelfde als wat ik het merendeel in de KickOff hoorde zeggen.
quote:Op zondag 23 december 2007 17:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het merendeel van de KO ook bij de vaste posters op het WSU-forum hoort zet ik grote twijfels bij hun voetbalinzicht.
Het was nooit veel soeps, maar nu zit het vol met azijnpissers, die bovendien het voetbalinzicht van een blinde eend hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het prikbord daar is naar een laag niveau aan het zakken... Lager dan laag zelfs.
Ook toen waren er mensen aan het zeiken. Na afloop was een malloot zelfs aan het zeiken op Atteveld over de wissel van Oper.quote:Op zondag 23 december 2007 17:28 schreef DarkShine het volgende:
Als je tijdens PSV - Roda commentaar had op één van onze spelers kun je beter tegen een intercity aanlopen!
Ik heb commentaar op Lamah de laatste 10 wedstrijden ongeveer, vooral tegen PSV.quote:Op zondag 23 december 2007 17:28 schreef DarkShine het volgende:
Als je tijdens PSV - Roda commentaar had op één van onze spelers kun je beter tegen een intercity aanlopen!
PSV-uit was onze beste wedstrijd in 12 jaar tijd en gezeik oer het missen van kansen past niet als je er daar vier maakt.quote:Op zondag 23 december 2007 17:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb commentaar op Lamah de laatste 10 wedstrijden ongeveer, vooral tegen PSV.
En tegen PSV werden veel kansen verprutst hoor, vergeet dat niet.
Ik wil er ook niet over zeiken, maar we hadden ook geluk dat PSV zo slecht was die avond.quote:Op zondag 23 december 2007 17:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
PSV-uit was onze beste wedstrijd in 12 jaar tijd en gezeik oer het missen van kansen past niet als je er daar vier maakt.
Onzin, PSV leek slecht doordat Roda fabelachtig goed speelde. Je bent dus gewoon een azijnpisser.quote:Op zondag 23 december 2007 17:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik wil er ook niet over zeiken, maar we hadden ook geluk dat PSV zo slecht was die avond.
Idd, een Roda in 'normale' doen had daar niet gemakkelijk gewonnen. PSV kon die avond niet mee met Roda!quote:Op zondag 23 december 2007 17:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onzin, PSV leek slecht doordat Roda fabelachtig goed speelde. Je bent dus gewoon een azijnpisser.
Ook hebben we gezien hoe Lamah een penalty verdient maar geel krijgt.quote:Op zondag 23 december 2007 20:10 schreef SCH het volgende:
Dan hebben jullie vast ook gezien dat een andere Roda speler goed wegkomt dat ie geen rood krijgt vanwege gestrekt been.
Nee, dat is echt onzin. Dat was een nog grotere schwalbe dan die van Suarez.quote:Op zondag 23 december 2007 20:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ook hebben we gezien hoe Lamah een penalty verdient maar geel krijgt.
Jaliens laat zien poot staan anders is Lamah door... Roland kan er moeilijk doorheen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is echt onzin. Dat was een nog grotere schwalbe dan die van Suarez.
Vanmiddagquote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef Schimpie het volgende:
Dat zogenaamde gestrekte been in me compleet ontgaan. Wanneer was dat?
Die hoort wel bij de belangrijke spelers van San Marco hoor!quote:Op zondag 23 december 2007 20:24 schreef LeonH het volgende:
Als je in die situatie zit als Lamah en uitzicht hebt naar het doel laat je je echt niet voor de fun vallen hoor, de eerste keer struikelt ie al iets en daarna wordt ie geblokt door die poot van Jaliens (wat een overschatte voetballer trouwens)
quote:
Gewoon een beetje ongelukkig. Daar geef je toch geen rood voor (en hij is niet eens gestrekt).quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Gewoon een beetje ongelukkig. Daar geef je toch geen rood voor (en hij is niet eens gestrekt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |