achnee moeten we deze toppert aan ons voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:23 schreef DarkShine het volgende:
Mogelijk worden er geen Roda fans toegelaten tot het oefenduel Cercle - Roda naar het schijnt...
Waren we nou net van plan om die wedstrijd massaal te bezoeken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:23 schreef DarkShine het volgende:
Mogelijk worden er geen Roda fans toegelaten tot het oefenduel Cercle - Roda naar het schijnt...
Verlof nemen voor een oefenduel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:14 schreef DarkShine het volgende:
Heeft te maken met STVV - Roda
Ik wou er in 1ste instantie verlof voor nemen, goed dat ik het niet gedaan heb!
Heb nog verlofdagen van dit jaar die ik op moet maken in januariquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verlof nemen voor een oefenduel?
Dan zou ik toch wat beters te verzinnen dan Cercle uit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb nog verlofdagen van dit jaar die ik op moet maken in januari
OK, dan is het wat anders, dan is het gewoon een uitje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef DarkShine het volgende:
Ik had de week dan vrij gepakt, niet alleen cercle - Roda.
Dan noem ik Willem II, Sparta, Utrecht, De Graafschap, Twente...quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik noem Excelsior, Willem II en Sparta sowieso... dan stonden ze gewoon bovenaan of zo
AZ speelde als rechterrijtje club gelijk tegen een club uit de top 6.quote:Op zondag 23 december 2007 17:05 schreef Bayswater het volgende:
Ajax en AZ hebben dezelfde problemen. Die verliezen ook achter elkaar punten tegen de ondersten.
In blessuretijd kwamen we goed weg. Na de 1-1 dacht ik eigenlijk dat Roda az (lees counterploeg) wel zou oprollen!quote:Op zondag 23 december 2007 17:16 schreef Plato1980 het volgende:
Tevreden. Enerzijds zat er weliswaar meer in, maar anderzijds had AZ ook de winnende kunnen maken.
Niet zo negatief over AZ. Het loopt weliswaar niet goed dit seizoen, maar met 1 of 2 aankopen kan dat zo maar anders zijn. Bij ons wordt het trouwens hoog tijd voor een nieuwe keeper.quote:Op zondag 23 december 2007 17:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In blessuretijd kwamen we goed weg. Na de 1-1 dacht ik eigenlijk dat Roda az (lees counterploeg) wel zou oprollen!
Als het merendeel van de KO ook bij de vaste posters op het WSU-forum hoort zet ik grote twijfels bij hun voetbalinzicht.quote:Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben niet negatief. Vertel trouwens hetzelfde als wat ik het merendeel in de KickOff hoorde zeggen.
quote:Op zondag 23 december 2007 17:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het merendeel van de KO ook bij de vaste posters op het WSU-forum hoort zet ik grote twijfels bij hun voetbalinzicht.
Het was nooit veel soeps, maar nu zit het vol met azijnpissers, die bovendien het voetbalinzicht van een blinde eend hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het prikbord daar is naar een laag niveau aan het zakken... Lager dan laag zelfs.
Ook toen waren er mensen aan het zeiken. Na afloop was een malloot zelfs aan het zeiken op Atteveld over de wissel van Oper.quote:Op zondag 23 december 2007 17:28 schreef DarkShine het volgende:
Als je tijdens PSV - Roda commentaar had op één van onze spelers kun je beter tegen een intercity aanlopen!
Ik heb commentaar op Lamah de laatste 10 wedstrijden ongeveer, vooral tegen PSV.quote:Op zondag 23 december 2007 17:28 schreef DarkShine het volgende:
Als je tijdens PSV - Roda commentaar had op één van onze spelers kun je beter tegen een intercity aanlopen!
PSV-uit was onze beste wedstrijd in 12 jaar tijd en gezeik oer het missen van kansen past niet als je er daar vier maakt.quote:Op zondag 23 december 2007 17:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb commentaar op Lamah de laatste 10 wedstrijden ongeveer, vooral tegen PSV.
En tegen PSV werden veel kansen verprutst hoor, vergeet dat niet.
Ik wil er ook niet over zeiken, maar we hadden ook geluk dat PSV zo slecht was die avond.quote:Op zondag 23 december 2007 17:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
PSV-uit was onze beste wedstrijd in 12 jaar tijd en gezeik oer het missen van kansen past niet als je er daar vier maakt.
Onzin, PSV leek slecht doordat Roda fabelachtig goed speelde. Je bent dus gewoon een azijnpisser.quote:Op zondag 23 december 2007 17:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik wil er ook niet over zeiken, maar we hadden ook geluk dat PSV zo slecht was die avond.
Idd, een Roda in 'normale' doen had daar niet gemakkelijk gewonnen. PSV kon die avond niet mee met Roda!quote:Op zondag 23 december 2007 17:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onzin, PSV leek slecht doordat Roda fabelachtig goed speelde. Je bent dus gewoon een azijnpisser.
Ook hebben we gezien hoe Lamah een penalty verdient maar geel krijgt.quote:Op zondag 23 december 2007 20:10 schreef SCH het volgende:
Dan hebben jullie vast ook gezien dat een andere Roda speler goed wegkomt dat ie geen rood krijgt vanwege gestrekt been.
Nee, dat is echt onzin. Dat was een nog grotere schwalbe dan die van Suarez.quote:Op zondag 23 december 2007 20:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ook hebben we gezien hoe Lamah een penalty verdient maar geel krijgt.
Jaliens laat zien poot staan anders is Lamah door... Roland kan er moeilijk doorheen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is echt onzin. Dat was een nog grotere schwalbe dan die van Suarez.
Vanmiddagquote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef Schimpie het volgende:
Dat zogenaamde gestrekte been in me compleet ontgaan. Wanneer was dat?
Die hoort wel bij de belangrijke spelers van San Marco hoor!quote:Op zondag 23 december 2007 20:24 schreef LeonH het volgende:
Als je in die situatie zit als Lamah en uitzicht hebt naar het doel laat je je echt niet voor de fun vallen hoor, de eerste keer struikelt ie al iets en daarna wordt ie geblokt door die poot van Jaliens (wat een overschatte voetballer trouwens)
quote:
Gewoon een beetje ongelukkig. Daar geef je toch geen rood voor (en hij is niet eens gestrekt).quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Gewoon een beetje ongelukkig. Daar geef je toch geen rood voor (en hij is niet eens gestrekt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |