Stom van de dader, maar ook stom van Polak. Wat mij betreft krijgt niet alleen de dader een straf.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:37 schreef DarkShine het volgende:
Dat geprovoceer leverde hem wel een voltreffer op (halve liter vol op zijn kop). Gegooid van ergens linksonder op west...

Alsof die man er wat aan kan doen dat die club door bestuurlijk en financieel wanbeleid naar de kloten geholpen is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:15 schreef Professional het volgende:
Onze buren hebben weer eens een trainer ontslagen.
8ste in 5 jaar tijd ofzo?

Als de dader alsnog gevonden wordt, laat ik het je wel wetenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stom van de dader, maar ook stom van Polak. Wat mij betreft krijgt niet alleen de dader een straf.

Het is niet dat ik die dader wil straffen, ik begrijp hem wel, maar je kunt er de donder op zeggen dat hij gestraft wordt als hij gepakt wordt. Polak is echter even schuldig en moet daarom ook geschorst worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als de dader alsnog gevonden wordt, laat ik het je wel weten
Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal geen biergooier, veel te zonde van het goudgele goedje.
Maar deze vroeg erom!!
Enneuh, ik was het niet maar stond er wel bij

Keur het normaal niet gaat, maar Sjaak vroeg er nadrukkelijk om!quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]..... had je die badmutsen gezien?
De dader stond daartussen
Die treffer verdiend een prijs, mennn die was goed raak hè

Het valt inderdaad te begrijpen en als ik daar gestaan had dan had ik wellicht hetzelfde gedaan. Daarom pleit ik dan ook voor een soort van gedragscode voor spelers in zulke gevallen. Als van het publiek verwacht wordt dat het zich fatsoenlijk gedraagt geldt dat ook voor spelers. Zelfs voor een praktisch analfabete schooier uit een Haagse achterstandswijk als Sjaak Polak.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Keur het normaal niet gaat, maar Sjaak vroeg er nadrukkelijk om!

Dit was ook een grote uitzondering. Normaal wordt er door ons nooit bier gegooit. We zijn zelf nl lang genoeg het doelwit geweest van de 'fans' die altijd boven aan ht middenpad staan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Keur het normaal niet gaat, maar Sjaak vroeg er nadrukkelijk om!

Natuurlijk zou dat eigenlijk moeten, maar afgezien daarvan vind ik dat de clubleiding van Sparta Polak hierop aan moet spreken en eigenlijk zouden ze hem moeten beboeten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:09 schreef knnth het volgende:
Polak mag dan een hersenloos persoon zijn, als je je laat uitlokken ben je ook niet veel intelligenter. Toon dan dat je er boven staat ...

Dat hoort gewoon bij Roda, niet te negatief worden dus. Aan het eind van het jaar staan we gewoon weerbij de eerste negen, alleen even afwachten of dat de vijfde of de negende plek of ergens ddaartussen in is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:33 schreef LeonH het volgende:
tja heerenveen gewonnen van nac dus dan verlies je ook nog eens die aansluiting, een gaatje van 4 punten... zijn meestal weer die puntjes die je aan het einde van het seizoen mist voor europees voetbal...
maargoed, we blijven tenminste op 6 staan na dit weekend

Dat zou zo maar kunnen. Sowieso ligt dat soort wedstrijden ons dit seizoen beter. We hebben niet de ploeg om de muur van verdedigers die clubs als Sparta opstellen eenvoudig te slopen, maar wel de ploeg om een voetballende tegenstander uit te tikken.quote:Op zondag 16 december 2007 11:46 schreef DarkShine het volgende:
Zou ook weer typisch Roda zijn om volgende week Dirk Scheringa en zijn vriendjes met lege handen achter te laten!

Hij viel vrijdag niet onaardig in. Hij heeft bovendien de pech gehad dat het ging lopen toen hij gebleseerd was en het is dan ook nog veel te vroeg om hem af te schrijven.quote:Op zondag 16 december 2007 11:56 schreef DarkShine het volgende:
Om het eens over wat anders te hebben, wat heeft Yulu-Matondo laten zien op VVV uit na?

Thuis via Tele2:quote:Op maandag 17 december 2007 18:59 schreef DarkShine het volgende:
Autocombi 23,50.
WSU:
30 leden, 35 niet leden.
FP:
32 leden, 37 niet leden.
SV:
30 leden, 35 niet leden.
Kickoff:
Gratis groot scherm, 1,25 / consumptie.

Inderdaad, ik zit zondagmiddag lekker voor de tv.quote:Op maandag 17 december 2007 21:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Thuis via Tele2:
Gratis zuipen, lekker warm naast de kachel en lekker ontspannen kijken

De wedstrijd is zondag heurquote:Op maandag 17 december 2007 21:51 schreef Professional het volgende:
Zit zaterdag in Phantasialand. Altijd leuk die spotgoedkope personeelsreisjes.

Ja kijk, dit zijn 2 dezelfde doelpunten en perfecte voorbeelden waarom Yulu in het begin niet uit de verf komt.quote:Op zondag 16 december 2007 12:02 schreef DarkShine het volgende:
Ik schrijf hem niet af. Heeft in Venlo laten zien dat die zeker een meerwaarde voor Roda kan hebben.
Maar hij mag toch iets meer gaan laten zien met de kansen die die krijgt. Alhoewel, hoe lang hebben we wel neit op Cissé gewacht voordat die langzaam aan begon (nu nog mee bezig is).

Ze willen diezelfde trainer weer voor de groep zetten...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:15 schreef Professional het volgende:
Onze buren hebben weer eens een trainer ontslagen.
8ste in 5 jaar tijd ofzo?

Kan 'm gedeeltelijk wel gelijk geven.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef DarkShine het volgende:
Als je soms het prikbord van Rodajcfans.nl leest
Nu zit er iemand serieus te klagen dat die na de wedstrijd niet direct kan wegrijden omdat er dan ook nog andere lui over de straat lopen...

Vreemd wij parkeren meestal 2 straten naast het stadion op zo'n parkeerplaatsje... nergens last van gehad, zowel wedstrijden van PSV (meestal tegen Roda uiteraardquote:Op woensdag 19 december 2007 17:38 schreef planethugo het volgende:
nou bij psv is het ook geen pretje met wegkomen hoor, vorig seizoen 3 kwartier in de file gestaan. Wij parkeren al sinds het begin van het pls de auto op de beitel(bij het grafstenending), is wel 10 minuutjes lopen maar dan weet je zeker dat je dan meteen weg kan rijden. Ik kan die vent wel begrijpen, als je zoveel betaalt om daar te parkeren mag je wel wat extras verwachten, maar om al die auto's in 1x via 2 wegen weg te krijgen is natuurlijk onmogelijk.
Conclusie: als je betaalt is het weggegooid geld kwa tijd.
 ) als het NL elftal...
) als het NL elftal... 

Parkeer je auto dan verder weg of ga nog even een drankje doen in de Kick Off.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef DarkShine het volgende:
Als je soms het prikbord van Rodajcfans.nl leest
Nu zit er iemand serieus te klagen dat die na de wedstrijd niet direct kan wegrijden omdat er dan ook nog andere lui over de straat lopen...

beter voor m. Mijn pa overkwam hetzelfde een paar dagen voor zijn pa. Hij is ook weer thuis. Het kan snel gaan en goed aflopen blijkt wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:54 schreef DarkShine het volgende:
Pa de Fauw is weer thuis!

dat is goed nieuws
 dat is goed nieuws  

achnee moeten we deze toppert aan ons voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:23 schreef DarkShine het volgende:
Mogelijk worden er geen Roda fans toegelaten tot het oefenduel Cercle - Roda naar het schijnt...

Waren we nou net van plan om die wedstrijd massaal te bezoeken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:23 schreef DarkShine het volgende:
Mogelijk worden er geen Roda fans toegelaten tot het oefenduel Cercle - Roda naar het schijnt...

Verlof nemen voor een oefenduel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:14 schreef DarkShine het volgende:
Heeft te maken met STVV - Roda
Ik wou er in 1ste instantie verlof voor nemen, goed dat ik het niet gedaan heb!

Heb nog verlofdagen van dit jaar die ik op moet maken in januariquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verlof nemen voor een oefenduel?

Dan zou ik toch wat beters te verzinnen dan Cercle uit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb nog verlofdagen van dit jaar die ik op moet maken in januari

OK, dan is het wat anders, dan is het gewoon een uitje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef DarkShine het volgende:
Ik had de week dan vrij gepakt, niet alleen cercle - Roda.

Dan noem ik Willem II, Sparta, Utrecht, De Graafschap, Twente...quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik noem Excelsior, Willem II en Sparta sowieso... dan stonden ze gewoon bovenaan of zo

AZ speelde als rechterrijtje club gelijk tegen een club uit de top 6.quote:Op zondag 23 december 2007 17:05 schreef Bayswater het volgende:
Ajax en AZ hebben dezelfde problemen. Die verliezen ook achter elkaar punten tegen de ondersten.

In blessuretijd kwamen we goed weg. Na de 1-1 dacht ik eigenlijk dat Roda az (lees counterploeg) wel zou oprollen!quote:Op zondag 23 december 2007 17:16 schreef Plato1980 het volgende:
Tevreden. Enerzijds zat er weliswaar meer in, maar anderzijds had AZ ook de winnende kunnen maken.

Niet zo negatief over AZ. Het loopt weliswaar niet goed dit seizoen, maar met 1 of 2 aankopen kan dat zo maar anders zijn. Bij ons wordt het trouwens hoog tijd voor een nieuwe keeper.quote:Op zondag 23 december 2007 17:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In blessuretijd kwamen we goed weg. Na de 1-1 dacht ik eigenlijk dat Roda az (lees counterploeg) wel zou oprollen!

Als het merendeel van de KO ook bij de vaste posters op het WSU-forum hoort zet ik grote twijfels bij hun voetbalinzicht.quote:Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben niet negatief. Vertel trouwens hetzelfde als wat ik het merendeel in de KickOff hoorde zeggen.

quote:Op zondag 23 december 2007 17:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het merendeel van de KO ook bij de vaste posters op het WSU-forum hoort zet ik grote twijfels bij hun voetbalinzicht.

Het was nooit veel soeps, maar nu zit het vol met azijnpissers, die bovendien het voetbalinzicht van een blinde eend hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het prikbord daar is naar een laag niveau aan het zakken... Lager dan laag zelfs.

Ook toen waren er mensen aan het zeiken. Na afloop was een malloot zelfs aan het zeiken op Atteveld over de wissel van Oper.quote:Op zondag 23 december 2007 17:28 schreef DarkShine het volgende:
Als je tijdens PSV - Roda commentaar had op één van onze spelers kun je beter tegen een intercity aanlopen!

Ik heb commentaar op Lamah de laatste 10 wedstrijden ongeveer, vooral tegen PSV.quote:Op zondag 23 december 2007 17:28 schreef DarkShine het volgende:
Als je tijdens PSV - Roda commentaar had op één van onze spelers kun je beter tegen een intercity aanlopen!

PSV-uit was onze beste wedstrijd in 12 jaar tijd en gezeik oer het missen van kansen past niet als je er daar vier maakt.quote:Op zondag 23 december 2007 17:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb commentaar op Lamah de laatste 10 wedstrijden ongeveer, vooral tegen PSV.
En tegen PSV werden veel kansen verprutst hoor, vergeet dat niet.

Ik wil er ook niet over zeiken, maar we hadden ook geluk dat PSV zo slecht was die avond.quote:Op zondag 23 december 2007 17:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
PSV-uit was onze beste wedstrijd in 12 jaar tijd en gezeik oer het missen van kansen past niet als je er daar vier maakt.

Onzin, PSV leek slecht doordat Roda fabelachtig goed speelde. Je bent dus gewoon een azijnpisser.quote:Op zondag 23 december 2007 17:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik wil er ook niet over zeiken, maar we hadden ook geluk dat PSV zo slecht was die avond.

Idd, een Roda in 'normale' doen had daar niet gemakkelijk gewonnen. PSV kon die avond niet mee met Roda!quote:Op zondag 23 december 2007 17:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onzin, PSV leek slecht doordat Roda fabelachtig goed speelde. Je bent dus gewoon een azijnpisser.

Ook hebben we gezien hoe Lamah een penalty verdient maar geel krijgt.quote:Op zondag 23 december 2007 20:10 schreef SCH het volgende:
Dan hebben jullie vast ook gezien dat een andere Roda speler goed wegkomt dat ie geen rood krijgt vanwege gestrekt been.

Nee, dat is echt onzin. Dat was een nog grotere schwalbe dan die van Suarez.quote:Op zondag 23 december 2007 20:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ook hebben we gezien hoe Lamah een penalty verdient maar geel krijgt.

Jaliens laat zien poot staan anders is Lamah door... Roland kan er moeilijk doorheen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is echt onzin. Dat was een nog grotere schwalbe dan die van Suarez.

)
)

Vanmiddagquote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef Schimpie het volgende:
Dat zogenaamde gestrekte been in me compleet ontgaan. Wanneer was dat?

Die hoort wel bij de belangrijke spelers van San Marco hoor!quote:Op zondag 23 december 2007 20:24 schreef LeonH het volgende:
Als je in die situatie zit als Lamah en uitzicht hebt naar het doel laat je je echt niet voor de fun vallen hoor, de eerste keer struikelt ie al iets en daarna wordt ie geblokt door die poot van Jaliens (wat een overschatte voetballer trouwens)

quote:

Gewoon een beetje ongelukkig. Daar geef je toch geen rood voor (en hij is niet eens gestrekt).quote:

quote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Gewoon een beetje ongelukkig. Daar geef je toch geen rood voor (en hij is niet eens gestrekt).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |