quote:
Op zondag 16 december 2007 12:02 schreef DarkShine het volgende:Ik schrijf hem niet af. Heeft in Venlo laten zien dat die zeker een meerwaarde voor Roda kan hebben.
Maar hij mag toch iets meer gaan laten zien met de kansen die die krijgt. Alhoewel, hoe lang hebben we wel neit op Cissé gewacht voordat die langzaam aan begon (nu nog mee bezig is).
![]()
![]()
Ja kijk, dit zijn 2 dezelfde doelpunten en perfecte voorbeelden waarom Yulu in het begin niet uit de verf komt.
Hij krijgt vanaf de eigen helft de bal in de diepte aangespeeld. Yulu vraagt "altijd" de bal in de diepte om gebruik te maken van zijn snelheid, in de bal vind ik hem niet goed. Buiten het feit dat hij nog jong is en nog veel moet leren.
Het probleem is dat de andere spelers dit natuurlijk moeten weten en zien. De voorbereiding heeft ie nauwelijks meegedaan maar na een paar trainingen een wedstrijd moet je dat toch zien.
Yulu moet zich uiteraard ook slimmer vrijlopen. Als hij tegen de laatste man aanstaat en dan diep gaat vragen staat ie makkelijk buitenspel. Ik zie Yulu dan ook liever niet als diepste spits maar hij moet meer hangend spelen. Ideaal achter Oper maar Oper moet dan wel echt als diepste aanspeelpunt zijn en kunnen ze ook van positie wisselen tijdens wedstrijd. Maar de posities moeten wel altijd bezet zijn, de laatste wedstrijden zie ik dat bv. in de spits voor het doel vaak niemand staat als een speler van RJC de bal wil gaan voorgeven inpassen.
Over het algemeen vind ik Atte wel de logische wissels maken maar tegen sparta begreep ik het niet. Eerst Yulu en dan in de laatste minuut van Tornhout?? Ik ben geen fan v Tornhout maar vrijdag had ie hem toch veel eerder in moeten brengen.
[ Bericht 0% gewijzigd door ZoneKill op 18-12-2007 11:01:53 ]