Al hadden ze er wel minimaal 3 in mogen schieten voor rust..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:11 schreef BigKahuna het volgende:
Goede wedstrijd tot nu toe stelletje belgen
bittequote:
Kneusquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:35 schreef Fiskus het volgende:
-doe ff normaal-
maar, mooi spel van roda vandaag
Ik hoop, dat het goed met hem gaat. Maar het worden een paar angstige dagen denk ik voor de Fauw en de familie. Mijn pa heeft ook ooit een hartstilstand gehad. Dan heerst er de eerste dagen veel onzekerheid in de lucht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:39 schreef denthemen het volgende:
Vader van De Fauw onwel tijdens de wedstrijd, daarom ging hij eruit
Dat denk ik ook en het is een grote smet op de overwinning.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:00 schreef Schimpie het volgende:
Zal dan ook wel hebben meegespeeld bij het inzakken van de laatste 10 minuten, gok ik zo.
Enigszins wisselvallig, maar als het loopt dan is het super. Vanavond was het echt niet te geloven, dit was de beste wedstrijd in jaren. Op een gegeven moment was Roda gewoon anderhalve minuut achter elkaar in balbezit... Ik kan het bijna niet geloven.quote:
Ik ben Spartaan, vind alles op 't moment superquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Enigszins wisselvallig, maar als het loopt dan is het super.
... op de helft van PSV, in Eindhoven.quote:Op een gegeven moment was Roda gewoon anderhalve minuut achter elkaar in balbezit...
Ik ben toch wel aan het balen, dat ik niet mee ben geweest naar PSV. Ik heb namelijk een hekel aan het uitvak van PSV. Maar voor zo'n overwinning had ik het er wel voor over. Jammer dat ik niet in de toekomst kan kijken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:29 schreef DarkShine het volgende:![]()
![]()
Die 1ste helft, volgens mij heb ik Roda nog nooit zo goed zien voetballen als toen...
Na de 1-4, al die boeren in de vakken naast ons bleven zitten en het uitvak ontplofte alsof het 0-5 werd haha. Eerst vrolijk juichen, daarna massaal de tune meezingen gevolgd door een massaal "boeruh boeruh"
Vanwege dat kut uitvak was ik dus ook bijna thuis geblven. Goed dat ik er toch was!quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:33 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik ben toch wel aan het balen, dat ik niet mee ben geweest naar PSV. Ik heb namelijk een hekel aan het uitvak van PSV. Maar voor zo'n overwinning had ik het er wel voor over. Jammer dat ik niet in de toekomst kan kijken.
Ik was ook aan het twijfelen. Maar ja: you win some, you lose some.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vanwege dat kut uitvak was ik dus ook bijna thuis geblven. Goed dat ik er toch was!
Wel ja, laten we even traditioneel op Saeijs gaan zeiken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:59 schreef Professional het volgende:
Bij de eerste tegengoal ziet Saeijs er niet goed uit. Bij de 1-4 moet die gewoon voor de man komen en die bal in vak 10 rij 12 schoppen.
Saeijs is dit jaar bij velen ten onrechte een zondebok. Maar afgezien daarvan slaat het nergens op om na zo'n fantastische wedstrijd uitgerekend dit te gaan benadrukken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:25 schreef Professional het volgende:
Traditioneel?
Ik heb niks tegen Saeijs, hij zag er verdedigend bij die goal niet goed uit. Mag toch gezegd worden?
Dat bedoel ik dus, dat tekent helaas een groot deel van het Rodapubliek, zonder dat ik daarmee specifiek op jou doel.quote:
Sarcasme mijn vriend, sarcasme.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat tekent helaas een groot deel van het Rodapubliek, zonder dat ik daarmee specifiek op jou doel.
Hahaha, dit hoor je ook over Spartapubliek, Utrechtpubliek, NEC-publiek, Groningenpubliek .... voetbalsupporters zijn bijna allemaal hetzelfde hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat tekent helaas een groot deel van het Rodapubliek, zonder dat ik daarmee specifiek op jou doel.
Maar bij Roda is het extremer. Ik kom ook wel eens bij Sparta kijken en daar is het publiek toch positiever dan veel van die azijnpissers bij onsquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef knnth het volgende:
[..]
Hahaha, dit hoor je ook over Spartapubliek, Utrechtpubliek, NEC-publiek, Groningenpubliek .... voetbalsupporters zijn bijna allemaal hetzelfde hoor
Via een P2P (torrent) progje kun je ook beschikbaar stellen!?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef RD4 het volgende:
Iemand 1GB hosting over? Dan up ik de hele match even.....
Hulde voor jou! Zat dit weekend op een hotelkamer ergens in Parijs met Sneeuwwitje, Doornroosje, Belle en Assepoester. Ook niet verkeerd dacht ik zoquote:Op zondag 9 december 2007 11:50 schreef DarkShine het volgende:
Voor de geïnteresseerden, PSV-Roda staat op Usenet.
Toch mooi om te lezen dat we hier in het Zuiden met iets moois bezig zijnquote:Roda JC na Ajax de beste ploeg van 2007
12/12/2007 13:40
De uitstekende vorm die Roda JC momenteel in de Eredivisie etaleert, komt niet uit de lucht vallen. Op de voorlopige ranglijst van het kalenderjaar 2007 neemt de Kerkraadse ploeg een knappe tweede plaats in.
Roda JC verzamelde dit jaar 53 punten in 28 competitieduels. Alleen Ajax deed het in dat opzicht beter met 64 punten uit 28 wedstrijden.
'Ik had natuurlijk zelf ook wel in de gaten dat we goed bezig zijn, maar van dit klassement was ik niet op de hoogte', reageert Roda JC-trainer Raymond Atteveld. 'Het zijn mooie cijfers.'
De kracht van Roda JC liet zich nadrukkelijk gelden in de uitwedstrijd tegen PSV van vorige week vrijdag. De landskampioen kwam voor eigen publiek nog goed weg met een 4-2 nederlaag.
Atteveld: 'Vóór de wedstrijd hoorde ik een aantal van mijn spelers zeggen: We kunnen vrijuit voetballen, in Eindhoven hebben we niets te verliezen. Ik zei daarop dat ik dat onzin vond. We hadden wel degelijk iets te verliezen, namelijk drie punten. Ik voelde gewoon dat er voor ons iets te halen viel bij PSV.'
Op de ranglijst van dit seizoen vindt Roda zichzelf nu terug op de vijfde plaats. Tegen het tobbende Sparta Rotterdam kan de ploeg uit Kerkrade vrijdag weer drie punten toevoegen aan het totaal.
Atteveld: 'Vrijdag moeten we weer optimaal geconcentreerd zijn. Als we niet van Sparta winnen, doen we al het goede werk van vorige week weer teniet. Dan zijn we de lof die we kregen na de winst op PSV niet waard.'
Bron: VI.nl
Wat jij zegt!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef planethugo het volgende:
nu is het tijd om die stap omhoog te maken en niet zoals andere jaren na zo een goed resultaat weer in te kakken. We zullen zien
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef denthemen het volgende:
Geen nieuws over de pa van Davy?
quote:Toestand dhr. De Fauw stabieler 11-12-2007
De toestand van de vader van Davy De Fauw is wederom verbeterd. "Hij heeft gisteren voor het eerst zelf iets gegeten en gedronken. Volgens de artsen mag hij wellicht aan het einde van deze week vervoerd worden van het ziekenhuis in Eindhoven naar een ziekenhuis in België:" aldus Davy De Fauw. "Ik hervat vandaag weer de training bij de selectie. En ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de steun."
Jullie zijn onderdeel van die stap, helaasquote:Op woensdag 12 december 2007 16:25 schreef knnth het volgende:
Inderdaad. Maar pas na vrijdag de stap maken graag
Ik ben enigszins gespannen, als we net zo spelen als vorige week is dat nergens voor nodig, maar dat wordt moeilijk ben ik bang.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:08 schreef TheGHunter het volgende:
ik heb allang niet meer zoveel zin gehad in een thuiswedstrijd van RJC.
Wij gaan winnen
[ afbeelding ]
ja denk dat jullie vanavond meer tegenstand krijgen dan vorige weekquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben enigszins gespannen, als we net zo spelen als vorige week is dat nergens voor nodig, maar dat wordt moeilijk ben ik bang.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:59 schreef DarkShine het volgende:
Dat de huidige selectie vanavond maar eens breekt met de traditie (verliezer van een laagvlieger direct na een goed resultaat)!
We are Roda; Kaalheide is the place!
Dus het gebeurt wel vaker bij wedstrijden dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef Bayswater het volgende:
Sjakie uitfluiten, wees eens origineel
![]()
Uitfluiten? Dat geprovoceer kostte hem nog een voltreffer!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef Bayswater het volgende:
Sjakie uitfluiten, wees eens origineel
![]()
Tradities zijn er om in ere gehouden te worden!quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:59 schreef DarkShine het volgende:
Dat de huidige selectie vanavond maar eens breekt met de traditie (verliezer van een laagvlieger direct na een goed resultaat)!
Laten we dan ook de traditie van de laatste jaren om dat de volgende wedstrijd recht te zetten in ere houden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tradities zijn er om in ere gehouden te worden!
Polak kon zo ver gaan omdat de scheidsrechter niet optrad, hij had dus gelijk. Al had hij na de 0-1 wel geel moeten krijgen wegens provocatie van het publiek, want dat kon echt niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:37 schreef DarkShine het volgende:
Dat geprovoceer leverde hem wel een voltreffer op (halve liter vol op zijn kop). Gegooid van ergens linksonder op west...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |