Al hadden ze er wel minimaal 3 in mogen schieten voor rust..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:11 schreef BigKahuna het volgende:
Goede wedstrijd tot nu toe stelletje belgen
bittequote:
Kneusquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:35 schreef Fiskus het volgende:
-doe ff normaal-
maar, mooi spel van roda vandaag
Ik hoop, dat het goed met hem gaat. Maar het worden een paar angstige dagen denk ik voor de Fauw en de familie. Mijn pa heeft ook ooit een hartstilstand gehad. Dan heerst er de eerste dagen veel onzekerheid in de lucht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:39 schreef denthemen het volgende:
Vader van De Fauw onwel tijdens de wedstrijd, daarom ging hij eruit
Dat denk ik ook en het is een grote smet op de overwinning.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:00 schreef Schimpie het volgende:
Zal dan ook wel hebben meegespeeld bij het inzakken van de laatste 10 minuten, gok ik zo.
Enigszins wisselvallig, maar als het loopt dan is het super. Vanavond was het echt niet te geloven, dit was de beste wedstrijd in jaren. Op een gegeven moment was Roda gewoon anderhalve minuut achter elkaar in balbezit... Ik kan het bijna niet geloven.quote:
Ik ben Spartaan, vind alles op 't moment superquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Enigszins wisselvallig, maar als het loopt dan is het super.
... op de helft van PSV, in Eindhoven.quote:Op een gegeven moment was Roda gewoon anderhalve minuut achter elkaar in balbezit...
Ik ben toch wel aan het balen, dat ik niet mee ben geweest naar PSV. Ik heb namelijk een hekel aan het uitvak van PSV. Maar voor zo'n overwinning had ik het er wel voor over. Jammer dat ik niet in de toekomst kan kijken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:29 schreef DarkShine het volgende:![]()
![]()
Die 1ste helft, volgens mij heb ik Roda nog nooit zo goed zien voetballen als toen...
Na de 1-4, al die boeren in de vakken naast ons bleven zitten en het uitvak ontplofte alsof het 0-5 werd haha. Eerst vrolijk juichen, daarna massaal de tune meezingen gevolgd door een massaal "boeruh boeruh"
Vanwege dat kut uitvak was ik dus ook bijna thuis geblven. Goed dat ik er toch was!quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:33 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik ben toch wel aan het balen, dat ik niet mee ben geweest naar PSV. Ik heb namelijk een hekel aan het uitvak van PSV. Maar voor zo'n overwinning had ik het er wel voor over. Jammer dat ik niet in de toekomst kan kijken.
Ik was ook aan het twijfelen. Maar ja: you win some, you lose some.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vanwege dat kut uitvak was ik dus ook bijna thuis geblven. Goed dat ik er toch was!
Wel ja, laten we even traditioneel op Saeijs gaan zeiken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:59 schreef Professional het volgende:
Bij de eerste tegengoal ziet Saeijs er niet goed uit. Bij de 1-4 moet die gewoon voor de man komen en die bal in vak 10 rij 12 schoppen.
Saeijs is dit jaar bij velen ten onrechte een zondebok. Maar afgezien daarvan slaat het nergens op om na zo'n fantastische wedstrijd uitgerekend dit te gaan benadrukken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:25 schreef Professional het volgende:
Traditioneel?
Ik heb niks tegen Saeijs, hij zag er verdedigend bij die goal niet goed uit. Mag toch gezegd worden?
Dat bedoel ik dus, dat tekent helaas een groot deel van het Rodapubliek, zonder dat ik daarmee specifiek op jou doel.quote:
Sarcasme mijn vriend, sarcasme.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat tekent helaas een groot deel van het Rodapubliek, zonder dat ik daarmee specifiek op jou doel.
Hahaha, dit hoor je ook over Spartapubliek, Utrechtpubliek, NEC-publiek, Groningenpubliek .... voetbalsupporters zijn bijna allemaal hetzelfde hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat tekent helaas een groot deel van het Rodapubliek, zonder dat ik daarmee specifiek op jou doel.
Maar bij Roda is het extremer. Ik kom ook wel eens bij Sparta kijken en daar is het publiek toch positiever dan veel van die azijnpissers bij onsquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef knnth het volgende:
[..]
Hahaha, dit hoor je ook over Spartapubliek, Utrechtpubliek, NEC-publiek, Groningenpubliek .... voetbalsupporters zijn bijna allemaal hetzelfde hoor
Via een P2P (torrent) progje kun je ook beschikbaar stellen!?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef RD4 het volgende:
Iemand 1GB hosting over? Dan up ik de hele match even.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |