Noordquote:
mooie filmpjesquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:00 schreef DarkShine het volgende:
Twee keer Kaalheide @ Youtube:
http://nl.youtube.com/watch?v=-WQdJdgTPdI
http://nl.youtube.com/watch?v=LddX2lEBCxc
[ afbeelding ]
Krijg het al weer koud als ik ernaar kijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:00 schreef DarkShine het volgende:
Twee keer Kaalheide @ Youtube:
http://nl.youtube.com/watch?v=-WQdJdgTPdI
http://nl.youtube.com/watch?v=LddX2lEBCxc
[ afbeelding ]
De twee jaar dat Graef bij Roda speelde waren dan ook de twee beste jaren in de clubgeschiedenis. Zeker in het jaar dat we tweede weren ging je niet naar het stadion met de vraag of we zouden winnen, maar met de vraag met hoeveel we zouden winnen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
mooie filmpjes
gvd wat was dat toch mooi. Graef scoort in 1 zo een filmpje de 4-0. Volgens mij was het rond die tijd wel vaker dat er makkelijk zulke overwinningen gehaald werden. Maarja das waar einmahl...
Dat hij kan voetballen is duidelijk, maar het komt er nog niet helemaal uit, al vind ik hem de laatste wedstrijden wel steeds beter gaan spelen. Kennelijk heeft hij enige aanpassingstijd nodig gehad, maar dat is begrijpelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoe doet Hadouir het eigenlijk bij jullie?
Hadouir was fantastisch vandaag.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoe doet Hadouir het eigenlijk bij jullie?
Het team speelde inderdaad als geheel goed, Groningen werd eigenlijk compleet van het veld gespeeld.quote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef LeonH het volgende:
Hele team vond ik buitengewoon goed vandaag. Eindelijk weer eens lekker ballen op dat veld en inzet! Hadouir komt nu achter de spitsen veel beter tot zijn recht!![]()
Nu was dat vandaag ook niet zo moeilijk. Groningen was waardeloos, net als tegen NEC. Als Roda JC de laatste 10 minuten nog even had aangezet...quote:Op zondag 11 november 2007 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het team speelde inderdaad als geheel goed, Groningen werd eigenlijk compleet van het veld gespeeld.
Dat hangt natuurlijk altijd met elkaar samen. Roda en Groningen doen normaalgesproken weinig voor elkaar onder, vandaag speelde Roda echter bovengemiddeld goed en Groningen bijzonder slecht. Dan kan het 5-1 worden.quote:Op zondag 11 november 2007 21:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nu was dat vandaag ook niet zo moeilijk. Groningen was waardeloos, net als tegen NEC. Als Roda JC de laatste 10 minuten nog even had aangezet...
Dat kun je ook afdwingen zoals Roda nu heeft gedaan. als ze zich hadden laten terugduwen na de 1-1 was de score misschien andersom geweest, nu werden ze (vooral achterin) redelijk weggespeeld doordat roda toch de druk bleef houdenquote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk altijd met elkaar samen. Roda en Groningen doen normaalgesproken weinig voor elkaar onder, vandaag speelde Roda echter bovengemiddeld goed en Groningen bijzonder slecht. Dan kan het 5-1 worden.
idd behoorlijk zuur na een reis van uurtje of 4 ofzo om zo naar huis te moeten...quote:Op maandag 12 november 2007 17:15 schreef DarkShine het volgende:
Grunn Fanatics is buiten de combi om gekomen. Zijn met taxi's naar de omwisselplek moeten gaan (kosten rond de 120 euro) en konden daarna huiswaarts met een 5-1 nederlaag
Tuurlijk bestuur, direct doen! We hebben immers zoveel lui op de wachtrij staan die momenteel niet aan de beschikbare kaarten kunnen komen...quote:Roda wil WK2018 naar Parkstad-stadion
Directeur Huub Narinx van Roda JC wil het WK 2018 naar het Parkstad Limburg Stadion halen. Daarvoor zou het stadion in Kerkrade uitgebreid moeten worden met een extra ring.
Bron: L1
Dat zien we dan wel weer, ik vind in ieder geval dat er een poging ondernomen moet worden. Als het in Alkmaar kan, dan kan het hier ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Schimpie het volgende:
Dat gaat er fantastisch uitzien een stadion dat voor 1/3 leeg is.![]()
Dat is inderdaad heel goed nieuws. Kennelijk wil hij graag blijven en mocht Ajax of een andere club alsnog komen dan moeten ze diep in de buidel tasten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:20 schreef ZoneKill het volgende:
"Marcel Meeuwis tekent bij" is veel belangrijker nieuws.
(bron L1)
ja idd. Denk nog niet dat ie weg is in de winterstop maar zie 'm na dit seizoen echt niet meer bij roda voetballen als ie zo door gaat! Hoop dat ie weet hoe het met andere Roda spelers is afgelopen bij Ajax in het verleden en dat ie een verstandige keuze maakt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel goed nieuws. Kennelijk wil hij graag blijven en mocht Ajax of een andere club alsnog komen dan moeten ze diep in de buidel tasten.
In 020 hebben ze genoeg ontvangen deze zomer, dus als ze 'onze' Marcel willen mogen ze flink lappen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja idd. Denk nog niet dat ie weg is in de winterstop maar zie 'm na dit seizoen echt niet meer bij roda voetballen als ie zo door gaat! Hoop dat ie weet hoe het met andere Roda spelers is afgelopen bij Ajax in het verleden en dat ie een verstandige keuze maakt.
Als het al niet onderzocht is. Mogelijk heeft Roda het al laten uitzoeken alvorens ze de media hiermee zochten...quote:Over die ring zal wel nagedacht zijn. Denk dat ze eerst zullen gaan kijken wat het kost en wat het van de Fifa op zou kunnen brengen
quote:Advocaat, Jol, Stevens, Vergoossen: wie is de vólgende ex-Roda JC'er die door Reker (ex-Roda JC) wordt benaderd?
Toch nog een mooi weekend ook al spelen we zelf niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:27 schreef RD4 het volgende:
En Fucktuna verliest zelfs van de nummer laatst in de Jupiler League, wat een sjonnies....
smullen!
Daar ben ik absoluut niet zeker van, de BeNeLux maakt om diverse redenen best een goede kans.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:19 schreef planethugo het volgende:
ach net alsof nederland het wk van 2018 krijgt. Engeland zat er al dicht tegenaan voor het wk 2006, die gaan het dit keer gewoon redden.
owja blatter zei hetquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ben ik absoluut niet zeker van, de BeNeLux maakt om diverse redenen best een goede kans.
Nee, niet daarom, maar de Benelux heeft diverse ijzers in het vuur, te beginnen met de steun van Jacques Rogge en waarschijnlijk Michel Platini.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
owja blatter zei het![]()
Ach wat was ie blij met de kandidatuur.... toevallig dat ie dat met al die andere landen ook is
is dat iets typisch limburgsquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar goed, deze discussie hoort niet thuis en sowieso moet je dit niet met Limburgers bespreken aangezien ze toch altijd over alles zeiken en van het negatieve uitgaan.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:28 schreef Professional het volgende:
Heb een verjaardagIk g de periodebeslissing kijken in Sjengen City, dus ik zal de herhaling maar bekijken.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:50 schreef planethugo het volgende:
ik ga in de geusselt kijken, in het uitvak![]()
Derksenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:27 schreef Professional het volgende:
Derksen is ook weer positief over Roda.
Maar ik ben eerlijk, er zit een kern van waarheid in. Beleid is niet het beste.
ja maar het vertoonde spel was vooral de 2de helft toch echt schandalig slecht. Passes over 5 meter die niet aankwamen, logische opbouw niet doen maar dan wel de bal naar een gedekte man spelen etc etc etc.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:01 schreef Plato1980 het volgende:
Gewoon gedaan wat ze moeten doen: een punt meenemen uit Breda. Prima resultaat!
Ja, helaas zit het bijna nooit vol.quote:Op zondag 25 november 2007 19:43 schreef BonJovi het volgende:
Mooie stadion van Roda trouwens kwam er langs
Jammer dan, we hebben een punt gehaald in een uitwedstrijd tegen een concurrent, dat is waar het om draait.quote:Op zondag 25 november 2007 19:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja maar het vertoonde spel was vooral de 2de helft toch echt schandalig slecht.
kwa resultaat is het prima, maar hoe er vrijdag af en toe (van beide partijen) gespeeld werd, dat is in de hoofdklasse nog niet goed te praten. Lijkt wel alsof roda steeds express slecht speelt als we op vrijdag moetenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer dan, we hebben een punt gehaald in een uitwedstrijd tegen een concurrent, dat is waar het om draait.
Ik heb nog geen goede wedstrijd op de vrijdag gezien om eerlijk te zijn, van geen enkele clubquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
kwa resultaat is het prima, maar hoe er vrijdag af en toe (van beide partijen) gespeeld werd, dat is in de hoofdklasse nog niet goed te praten. Lijkt wel alsof roda steeds express slecht speelt als we op vrijdag moeten
Ik heb alleen de samenvatting (lees alleen de goals) gezien zondagavond.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:19 schreef Professional het volgende:
Nog wat gemist zaterdag?
Gister even een stukje in de krant gelezen voor de kiosk bij het Colosseum.
Gemist:quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:19 schreef Professional het volgende:
Nog wat gemist zaterdag?
Gister even een stukje in de krant gelezen voor de kiosk bij het Colosseum.
''Aadje neem je rotzooi mee'' werd tot mijn verbazing ook al heel vroeg geroepenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:01 schreef planethugo het volgende:
De wave ja.... heb er niet aan meegedaan omdat het me niet lekker zat en ik had nog bijna gelijk gekregen ook
idd ook zo een moment van schaamte....quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:20 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
''Aadje neem je rotzooi mee'' werd tot mijn verbazing ook al heel vroeg geroepen. Was zeker nog een half uur te spelen en vitess had toch ook al wat kansen gehad.
Ach, was weer eens wat anders in de rust die brazilband.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:01 schreef TheYoung1 het volgende:
En er werd ook nog "yes yes, 't zijn de homo's van vitess" geroepen. Er was een bongobrazilband met heul foute bipswiegende dames, waar wel 1 lekker mokkel bij zat maar die had totaal geen ritmegevoel en kon dus niet dansen.
Het bier was steenkoud, Vandamme heeft weer zn toejuiching gehad en verder was het wel gezellig. Je hebt niet veel gemist Dark, behalve de doelpunten dan
quote:Nieuwe zittribune op KaalheideDeze week zijn de grondwerkzaamheden voor de bouw van de overdekte zittribune op Kaalheide gestart. In week 51 start de daadwerkelijke bouw van de tribune. Deze nieuwe tribune wordt gebouwd tussen de twee kunstgrasvelden met zicht op het laagst gelegen kunstgrasveld. De tribune biedt uiteindelijk plaats aan 160 supporters.
De realisatie van deze tribune is mede mogelijk gemaakt door een loterij, geïnitieerd door de Jeugdopleiding van Roda JC. De winnende lotnummers vindt u volgende week op deze web
Bron: Roda JC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |