Goede vraag, tot op heden zijn er nog niet heel veel geweldige reacties over CoD te horen. De meeste FoD'ders spelen denk ik nog steeds BF2. In hoeverre FoD iets ism BOF wil doen, is misschien een interessant discussiepunt om op het forum bij ons te zetten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
Misschien dat FoD ook iets wil met een CoD server?
Rick kan anders wel een gesealde BF2142 terug krijgen in ruil voor CoD4quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
Jorrit, wanneer loopt de server af? Om de knuppel maar even het hoenderhok in te gooien, misschien een beter idee om deze in te ruilen voor een CoD4 server?
Misschien kun je bij Rick afdingen dat je zeg een twintigtal goedkopere CoD4 mag verkopen net zoals met BF2142Uiteraard nemen we deze keer wel een server af
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:30 schreef sanni het volgende:
[..]
Als je een maat hebt die een fles domperignon bestelt en deze voor zijn ogen op de grond laten vallen en seggen: "PIK OMHOOG"
praat toch geen poep man.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die is allang uit (In Europa)![]()
Ik kwam juist op het forum om te melden dat de server over een maand afloopt en ik hem dus ga opzeggenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
Jorrit, wanneer loopt de server af? Om de knuppel maar even het hoenderhok in te gooien, misschien een beter idee om deze in te ruilen voor een CoD4 server?
Misschien kun je bij Rick afdingen dat je zeg een twintigtal goedkopere CoD4 mag verkopen net zoals met BF2142Uiteraard nemen we deze keer wel een server af
Yep morgen komt ie binnen, eergisteren besteldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
praat toch geen poep man.
Wereldwijd is leopard vandaag beschikbaar.![]()
met kopieen kan je niet online, zal toch wel een orginele geleverd worden?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb al kunnen regelen ()dat we CoD4 tegen 50% korting kunnen krijgen en de server kost 73,24 euro per maand voor 32 slots.
http://www.publicservers.nl/call-of-duty-4.php
Ik vermoed overigens dat er maar 1 kopie voor 50% wordt geleverd.
Hij zou verzonden worden maar aangezien dit India is zal ik wel een paar weken geduld moeten hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Yep morgen komt ie binnen, eergisteren besteld
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hij zou verzonden worden maar aangezien dit India is zal ik wel een paar weken geduld moeten hebben![]()
Ik betaal mee aan een cod4 server mits de auto-igh ping kicker standaard disabled staat.![]()
Anders pak je hem zo snel van usenet mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hij zou verzonden worden maar aangezien dit India is zal ik wel een paar weken geduld moeten hebben![]()
Ik betaal mee aan een cod4 server mits de auto-igh ping kicker standaard disabled staat.![]()
Zou wel flex zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:17 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Anders pak je hem zo snel van usenet mee.
Wil ook wel betalen voor de Cod4 server, mits er een spel bijzit
Ik zal wel eens navragen aan Rick of hij iets kan regelen, maar verwacht niet dat iedereen 50% korting krijgt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Zou wel flex zijn.
Met spel erbij zouden we straks die server misschien gelijk half jaar kunnen hebben.
Bedoel als iedereen het spel wel met korting koopt, maar diegene wel verplicht om dan ook voor de server mee te betalen. Dus 50% korting spel krijgen, maar ben je wel verplicht 15 euro voor de server over te maken. 2 vliegen in 1 klapperdeklap.
Animo-checkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal wel eens navragen aan Rick of hij iets kan regelen, maar verwacht niet dat iedereen 50% korting krijgt.
Tevens moet dan eerst duidelijk zijn wie allemaal een CoD4 willen hebben en of ze ook voor de server willen betalen.
Uitgaande van 5 euro per persoon per maand, dan moeten we 15 mensen hebben die mee willen betalen.
Als duidelijk is dat die 15 mensen ook CoD4 willen kopen via Rick, dan kan er misschien iets geregeld worden, maar verwacht niet teveel.
Net voor of net na de tour de francequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:32 schreef jpjedi het volgende:
We hadden een bezoek gepland aan Europa in September vanwege een huwelijk van de neef van Lies war ze veel contact mee heeft. Zodoende dat de onze ALPE de BoF ook rond die datum stond gepland. Nu is dat huwelijk vanwege zwangerschap dus een jaar uitgesteld en dus is eigenlijk de Alpe de BoF datum open wat mij betreft.
Ik moet dat ticket gaan boeken omdat het deels het ticket is van onze retourvlucht naar Kerstmis richting India.
Zijn er iedeen of wensen betreffende de datum?
PS: Fok Outlook 2007! Kom er net achter dat die versie mailings niet meer rendert met IE maar Word... Dus geen CSS, background images, animated gifsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Animo-checkUrsel Escape JP der Rudy
Is er geen Tour etappe de Alpe d'Huez op komend jaarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net voor of net na de tour de france
Alpe D`huez zit er weer in dit jaar dus zou er niets te combineren zijn met een feestje op die berg?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Net voor of net na de tour de france
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:46 schreef ursel het volgende:
Call of Duty 4 Server Animo-check.
Kosten zijn 5,- per maand p.p.Ursel Escape der Rudy JP FJD
Er is nog niks.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef FJD het volgende:
Vraag hem eerst eens om de voorwaarden, haken en ogen en dan gaan we daarmee de groep in om het eens te bekijken.
Vraag hem of we kunnen ruilen tegen BF2142..ik heb er nog 2 hier.in plastic. Hij was toen vergeten te vertellen dat het er maar 1 was met korting.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er is nog niks.
Ik wil eerst iets meer zekerheid hebben voor ik aan hem ga vragen of hij korting kan regelen voor ons.
Je krijgt maar 1 exemplaar van CoD4 voor 50% van de prijs. Voor andere zullen we moeten onderhandelen.
Maar ik wil dan wel eerst kunnen zeggen we gaan een server voor CoD4 afnemen.
Voorlopig hebben we nog niet genoeg mensen om een server af te kunnen nemen en dan heeft het wat mij betreft weinig nut.
Overigens zal ik aan het einde van de dag het contract opzeggen voor de server en dan informeren naar CoD4.
Dan hebben we er dus al 3 voor hem..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vraag hem of we kunnen ruilen tegen BF2142..ik heb er nog 2 hier.in plastic. Hij was toen vergeten te vertellen dat het er maar 1 was met korting.![]()
zolang je niet de iron man op hawai doet zal ik je nooit serieus nemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:41 schreef FJD het volgende:
Rotterdam < 4:00:00
Berlijn <3:15:00
New York <3:00:00
Ik heb weer eens een gekke buiIk wilde eerst deze lopen. Vooral dat "the route goes right through the habitat of the most famous African game: elephant, rhino, buffalo, lion and leopard. No fences, rivers or any other sissy stuff separate the African wildlife from the courageous runners." sprak me wel aan maar goed je kunt niet alles hebben.
Ziet er wel kick uit maar een beetje jammer van de lotterijquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zolang je niet de iron man op hawai doet zal ik je nooit serieus nemen![]()
Persoonlijk vind ik het zonde om 3 dagen vrij te nemen. Ik wil gewoon een week langquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:20 schreef FJD het volgende:
De pest met de etappe op de Alpe d'Huez is dat je eigenlijk drie dagen vrij moet nemen. Op dag 1 heen, dag 2 Tour, dag 3 terug.
Moet eerlijk zeggen dat ik het idee wel leuk vind maar ik kan me voorstellen dat niet alle deelnemers zich daar even makkelijk in kunnen schikken.
Er staat toch nergens dat een halve iron man gelijk is aan een halve triatlon...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:27 schreef ursel het volgende:
Naam afstand Korte naam Zwemmen Fietsen Hardlopen
Ironman afstand / Hele triatlon 1/1, IM, LA of LD 3800 m 180 km 42,2 km
ITU 3OD 3OD 4000 m 120 km 30 km
ITU 2OD 2OD 3000 m 80 km 20 km
Midden Afstand / Halve triatlon 1/2, MA of MD 2500 m 80 km 20 km
Half Ironman / Ironman 70.3 IM 70.3 1900 m 90 km 21,1 km
Wie kan dit verklaren??
Een Ironman afstand = 1 Triatlon.
Alleen de afstanden van een halve triatlon zijn anders dan die van een halve Ironman![]()
Bron
Nee, maar als eerste regel wel dat een hele Ironman gelijk aan een hele triatlon.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat een halve iron man gelijk is aan een halve triatlon...
Volgens mij is iedereen het gelijk aan het narekenenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, maar als eerste regel wel dat een hele Ironman gelijk aan een hele triatlon.
En bij wiskunde heb ik geleerd dat bij 1/2 = 1/x, dat x dan 2 moet zijn en niet opeens 3
Triatlon is een Grieks woord: "tri" betekent drie en "atlon" betekent wedstrijd. Een triatlon is dus een sportactiviteit die uit drie wedstrijden bestaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:06 schreef staticdata het volgende:
Volgens mij is iedereen het gelijk aan het narekenen
Wat een triathlon betekend weet ik ook wel, die was niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Triatlon is een Grieks woord: "tri" betekent drie en "atlon" betekent wedstrijd. Een triatlon is dus een sportactiviteit die uit drie wedstrijden bestaat.
De wedstrijden zijn zwemmen, hardlopen en fietsen alhoewel vroegah men ook wel eens wilde schaatsenPas na een tijdje kwamen de nodige bestuurlijke lichamen bovendrijven en toen werden de definities vastgesteld. De Ironman afstand is geloof ik weer iets anders dan de officiële triatlon afstand.
Hoop gedoe, het is iig een hoop inspanning.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen het gelijk aan het narekenen
ga je nou nog een keer zeggen waar je in ZA naar toe gaatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Triatlon is een Grieks woord: "tri" betekent drie en "atlon" betekent wedstrijd. Een triatlon is dus een sportactiviteit die uit drie wedstrijden bestaat.
De wedstrijden zijn zwemmen, hardlopen en fietsen alhoewel vroegah men ook wel eens wilde schaatsenPas na een tijdje kwamen de nodige bestuurlijke lichamen bovendrijven en toen werden de definities vastgesteld. De Ironman afstand is geloof ik weer iets anders dan de officiële triatlon afstand.
Hoop gedoe, het is iig een hoop inspanning.
Kaapstad, ik ga IJs z'n biologische ouders opsporenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:21 schreef staticdata het volgende:
ga je nou nog een keer zeggen waar je in ZA naar toe gaat![]()
mijn vraag is niet moeilijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:23 schreef FJD het volgende:
Verder geen moeilijke vragen stellen, eerst meedoen, dan vragen stellen!
Okquote:Kaapstad, ik ga IJs z'n biologische ouders opsporen
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:23 schreef FJD het volgende:
De afstand van een triatlon is variabel en staat niet vast waardoor de halve ook variabel is
Verder geen moeilijke vragen stellen, eerst meedoen, dan vragen stellen!
[..]
Kaapstad, ik ga IJs z'n biologische ouders opsporen![]()
Volgens de wiki is er niets variabels, ja, in de vorm van halve, kwart, achtste en zestiende.quote:De originele triatlon bestaat uit:
* 3,8 km zwemmen
* 180 km fietsen: van Keauhou naar Hawi (op de noordpunt) en terug
* 42,195 km hardlopen (de marathonafstand).
In de loop van de jaren zijn allerlei afgeleide versies ontstaan zoals de halve, kwart, achtste en zestiende triatlon.
The ITU accepts a 5% margin of error in the cycle and run course distances.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:41 schreef ursel het volgende:
Volgens de wiki is er niets variabels, ja, in de vorm van halve, kwart, achtste en zestiende.
Maar komt er dus op neer dat, of die tabel ruk is, of die tabel zinloos, omdat de afstanden variabel zijn..
Kosten zijn 5,- per maand p.p.Ursel Escape der Rudy JP FJD Sickert
Je kan trouwens beter de duitse middelafstand (halve triathlon) nemen die is 500 meter korter met zwemmen..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:45 schreef FJD het volgende:
[..]
The ITU accepts a 5% margin of error in the cycle and run course distances.
Nu is dat nog te weinig om de verschillen te verklaren maar als het je echt zo boeit dan duik je er zelf maar beter in![]()
[..]
Vind je een halve niet genoeg?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:02 schreef ursel het volgende:
Als je zo over Wiki heen wandeld komt het er gewoon op neer dat je alle 3 moet doen dat je dan geslaagd bent....
Sorry ik kan het nummer niet vinden, wel een incompleet gesprek van 36 dagen oudquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:13 schreef jpjedi het volgende:
N iels,
Weet jij toevallig het telefoon nummer van Roxio Toast op de 8ste verdieping?
Ik heb een heerlijke toast-ie hier maar kan hem niet op mijn bord krijgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:05 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Sorry ik kan het nummer niet vinden, wel een incompleet gesprek van 36 dagen oud
Kosten zijn 5,- per maand p.p.Ursel Escape der Rudy JP FJD Sickert Baus
quote:
Animo-checkUrsel Escape der Rudy JP FJD Sickert Baus Raffie
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:23 schreef FJD het volgende:
Kaapstad, ik ga IJs z'n biologische ouders opsporen![]()
Doe jezelf eens lekker in dat lijstje zetten..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:59 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Mij mag je ook wel in het rijtje plaatsen![]()
CoD4 koop ik zowiezo, ongeacht wat
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe jezelf eens lekker in dat lijstje zetten..![]()
quote:Animo-check
Kosten zijn 5,- per maand p.p.Ursel Escape der Rudy JP FJD Sickert Baus Raffie BugWorks
zet mij ook maar op de lijst. niet dat ik het ga spelen ofzoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe jezelf eens lekker in dat lijstje zetten..![]()
rare vogel ben je ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zet mij ook maar op de lijst. niet dat ik het ga spelen ofzooja, drm ga ik ook niet aan geld overmaken doen, 5 luizige euro's...., ik betaal handje contantje op meets
schikt je dat niet, dan zet je me lekker niet op de lijst
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
rare vogel ben je ook
jij bent precies Frank maar dan omgekeerd
knarf
Rechtermuisknop, blokkade forum.fok.nl opheffenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vraagje hier op me werk krijg ik die tieten van ijs wel in beeld maar sinds ik thuis firefox heb NIET.Echter kan ik nergens in opties vinden dat dat (adult etc) uitgeschakeld moet zijn oid.
Dan moet je die bullshit-filter even uitschakelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vraagje hier op me werk krijg ik die tieten van ijs wel in beeld maar sinds ik thuis firefox heb NIET.Echter kan ik nergens in opties vinden dat dat (adult etc) uitgeschakeld moet zijn oid.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je die bullshit-filter even uitschakelen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:56 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
De bushshit-filter
![]()
Ook mogguh trouwens
Ja die ken ik niet vinden! Maar wat escape zei heb ik nog niet naar gekeken, zal ik even proberen vanavond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je die bullshit-filter even uitschakelen.
Kom bij eneco, moet je alleen steeds naar rdam reizen maar opzich te doen, het is vlakbij het spoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:07 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Zometeen een sollicitatiegesprek bij een callcenter, dus als jullie weer eens een 0906 lijn bellen krijg je mij aan de tellefoon
Het is eigenlijk voor de ANWB maja wens me succes![]()
Ja, je had het er al over maar gaf mij geen verdere detailsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kom bij eneco, moet je alleen steeds naar rdam reizen maar opzich te doen, het is vlakbij het spoor
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ursel, heb je dat geld al overgemaakt?
je doet alles voor die bonus hequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kom bij eneco, moet je alleen steeds naar rdam reizen maar opzich te doen, het is vlakbij het spoor
quote:Jammer van de opzegging, maar ik ga het voor je regelen!
CoD4 met 50% korting klopt inderdaad. Dit is echter maar 1 exemplaar.
Kwa korting voor je leden, we hebben deze mailing laatst verstuurd:
Beste Klant / Relatie,
Op 09-11-2007 komt Call of Duty 4 uit!
Zoals u van ons gewend bent, kunnen wij deze titel weer erg voordelig voor u aanschaffen!
De winkelprijs voor deze nieuwe game zal ¤ 59,99 zijn.
Wanneer u bij ons een gameserver bestelt, krijgt u 50% korting op de winkelprijs.
U kunt er ook voor kiezen om alleen de game via ons te bestellen voor slechts ¤ 49,-.
Al deze bedragen zijn inclusief verzendkosten en 19% BTW.
U ontvangt de game op de dag van de release.
Voor meer informatie over de prijs van de gameservers verwijzen wij u graag naar onze website:
http://www.publicservers.nl/call-of-duty-4.php
Wij verzoeken u voor woensdag bericht terug te sturen indien u de game Call of duty 4 wenst te kopen.
Vermeld hierbij uw volledige adres en uw naam.
Met vriendelijke groet.
Rick Sloot
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
je doet alles voor die bonus he
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
makkelijker 250- verdienen lukt niet.
Mja, toch weer 10 euro goedkoper..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed, ik heb reactie gekregen van Rick:
[..]
Haal me dan maar van de lijst, kan hem dan beter in de US bestellen, is denk ik voordeliger...quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Haal me dan maar van de lijst, kan hem dan beter in de US bestellen, is denk ik voordeliger...
49 us dollars http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=647050
moet je alleen nog $20,- verzendkosten bij rekenenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Haal me dan maar van de lijst, kan hem dan beter in de US bestellen, is denk ik voordeliger...
49 us dollars http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=647050
Natuurlijk wel dan de bedoeling er meerdere te bestellen, zo stom ben ik ook weer niet... Kwam hij ook niet via Steam?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:27 schreef ursel het volgende:
[..]49.99 + 19.99 shipping costs = $69.98 = 48.9405 EURO
Nee, echt de moeite waard..
WTF! bestellen! Dan is Bol 2x zo duur!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:33 schreef staticdata het volgende:
http://www6.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=2369162&subcat=pc
ziet er beter uit
wat zijn eigenlijk de required specs voor CoD4?? kan ik dat draaien op mn antieke bak??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:37 schreef staticdata het volgende:
bol is altijd duur geweest
bestel wel vaker via cd-wow. als je gaat zoeken op internet kan je ook nog kortingsbonnen van 1 of 2 euro krijgen die het product dan nog goedkoper maken.
whehehehe iddquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:38 schreef RudyCarell het volgende:
Er staat wel een mega fout in hun sinterklaas banner!
ik heb werkelijk geen idee, google even zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat zijn eigenlijk de required specs voor CoD4?? kan ik dat draaien op mn antieke bak??
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:38 schreef RudyCarell het volgende:
Er staat wel een mega fout in hun sinterklaas banner!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:27 schreef ursel het volgende:
[..]49.99 + 19.99 shipping costs = $69.98 = 48.9405 EURO
Nee, echt de moeite waard..
Je hebt een 7800GTX, waar maak je je druk om manquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Kan ik dat draaien op mn antieke bak??
Makkie dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:44 schreef RudyCarell het volgende:
Minimale Systeem eisen
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz of AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor of een 1.8Ghz Dual Core Processor of beter ondersteund.
RAM: 512MB RAM (768MB voor Windows Vista)
Hardeschijf: 8GB vrije ruimte op de hardeschijf.
Videokaart: Nvidia(R) Geforce(TM) 6600 of beter of ATI(R) Radeon(R) 9800Pro of beter dan dat.
Aanbevolen Systeem eisen
CPU: 2.4 GHz dual core of beter is aanbevolen.
RAM: 1GB voor XP; 2GB voor Vista is aanbevolen.
Hardeschijf: 8GB vrije ruimte op de hardeschijf.
Videokaart: 3.0 Shader Support aanbevolen. Nvidia Geforce 7800 of beter of ATI Radeon X1800 of beter.
hou wel rekening mee dat het 2! weken na de release pas isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
WTF! bestellen! Dan is Bol 2x zo duur!
ja, maar ik heb ook een 3200+ en maar 1 gig, daar maak ik me meer zorgen omquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt een 7800GTX, waar maak je je druk om manIk speel het op 1600x1200 met een 7600GT
Verschil is wel erg groot en dan is 2 weken wel te doen. Daarnaast is de SP nog via andere kanelen nog te spelen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
hou wel rekening mee dat het 2! weken na de release pas is
ik was er ook bijna ingetuimd
stond er vorige week nog wel
besteldquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
hou wel rekening mee dat het 2! weken na de release pas is
ik was er ook bijna ingetuimd
stond er vorige week nog wel
Het valt binnen de min. specsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ja, maar ik heb ook een 3200+ en maar 1 gig, daar maak ik me meer zorgen om![]()
mmm, heb idd S939, maar die procs zijn toch allang niet meer te krijgen? ze staan wel in de pricewatch maarja..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Het valt binnen de min. specsWat voor mobo heb je? M'n gok is een S939 en dan prik je er gewoon deze CPU op. Kost geen drol. Je kunt ook de X2 3800+ nemen, die is maar 50,-
Geheugen kun je wel laten zitten, tenzij je Vista draait dan kom je alleen door Vista bijna in je swap file
2 gig van makenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja, maar ik heb ook een 3200+ en maar 1 gig, daar maak ik me meer zorgen om![]()
Op MP staan er nog een paar (zoeken op "x2 939") en Alternate heeft er nog een zooitje op voorraad (wel iets duurder maar goed).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mmm, heb idd S939, maar die procs zijn toch allang niet meer te krijgen? ze staan wel in de pricewatch maarja..![]()
Goeiedag, met BoF-member Shizzle_Nizzle! Bel ik gelegen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:33 schreef FJD het volgende:
Tis niet state of the art maar je CPU is iig de grootste bottleneck op dit momentHad Frankie ook toen we GRAW2 speelde, propte er een X2 4000+ en het werkte opeens als een tiet en dat moet jou toch aanspreken
Feli ShizzleAls je belt wel even zeggen dat je van BoF bent he
niet teveel soppenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dan zou ik mn computer weer ranzig snel kunnen maken voor 150 euro, das toch beter dan 1500 euro![]()
![]()
net bij alternate een X2 4200 en 2 gig GEIL DDR400 besteld, vanmiddag ophalen!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:33 schreef FJD het volgende:
Tis niet state of the art maar je CPU is iig de grootste bottleneck op dit momentHad Frankie ook toen we GRAW2 speelde, propte er een X2 4000+ en het werkte opeens als een tiet en dat moet jou toch aanspreken
quote:
Wilde ik je net gaan feliciteren, lees ik ditquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Enne als je belt moet je net als mij, zeggen dat je van BoF bent.![]()
Om 20:30 kan ik niet online komen want dan ben ik aan het zaalvoetballen. Ik vertrouw erop dat je het overmaaktquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:15 schreef ursel het volgende:
[..]Verdomme man..
![]()
Kom vanavond half 9 ofzo ff online.. Maak ik het realtime over voor je..
Ik heb een alarmpje in mijn telefoon aangezet..
Nou dan zal je de eerste zijn die dat vertrouwen heeft..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Om 20:30 kan ik niet online komen want dan ben ik aan het zaalvoetballen. Ik vertrouw erop dat je het overmaakt![]()
Inderdaad dubbel en dwars waard. Ik had ook een 3200+ en heb nu een X2 4200+ en het verschil is erg grootquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Het valt binnen de min. specsWat voor mobo heb je? M'n gok is een S939 en dan prik je er gewoon deze CPU op. Kost geen drol. Je kunt ook de X2 3800+ nemen, die is maar 50,-
Geheugen kun je wel laten zitten, tenzij je Vista draait dan kom je alleen door Vista bijna in je swap file
Het is het geld dubbel en dwars waard, vraag maar aan Frankie
nou, dan hebben we vanaf vanmiddag precies hetzelfde!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Inderdaad dubbel en dwars waard. Ik had ook een 3200+ en heb nu een X2 4200+ en het verschil is erg groot
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nou, dan hebben we vanaf vanmiddag precies hetzelfde!!![]()
jij mag mn oude gig wel hebben hoor, zijn alleen wel 2 reepjes van 512mb, en ik weet ook niet precies wat, volgens mij DDRxxxx maar ik heb nu 2gig GEIL DDR400 besteld voor 95euro, das ook best te doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alhoewel, jij hebt 2gb geheugen, ik nog 1gbGa maar eens nieuwe kopen, 2gb kost ook bijna niks meer, euro of 50...
Ik heb volgens mij ook 2 reepjes van 512mb.... zal vanavond ff checkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jij mag mn oude gig wel hebben hoor, zijn alleen wel 2 reepjes van 512mb, en ik weet ook niet precies wat, volgens mij DDRxxxx maar ik heb nu 2gig GEIL DDR400 besteld voor 95euro, das ook best te doen![]()
Steekt die X2 ook op een 754 socket?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Inderdaad dubbel en dwars waard. Ik had ook een 3200+ en heb nu een X2 4200+ en het verschil is erg groot
ik kijk wel even dit weekend wat voor een geheugen het is, denk wel PC3200 hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook 2 reepjes van 512mb.... zal vanavond ff checkenAnders wil ik jou 2 reepjes wel overkopen. Zijn ze wel PC 3200 (400 Mhz)?
Thanks man! Kun je gelijk m'n Externe HD Kabel bij het pakketje doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik kijk wel even dit weekend wat voor een geheugen het is, denk wel PC3200 hoor![]()
en overkopen hoeft niet hoor, je mag ze hebben in ruil voor een knuffel![]()
krijg ik ook nog steeds van kev![]()
ey, ik vlieg dit weekend naar napels, geen tijd om op te sturen. als ik terug kom geef ik het wel zo in het handje op een of andere meetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks man! Kun je gelijk m'n Externe HD Kabel bij het pakketje doen
939-754=185 pinnetjes die je er af moet knippenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Steekt die X2 ook op een 754 socket?
Je sigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks man! Kun je gelijk m'n Externe HD Kabel bij het pakketje doen
Je clubquote:
Heeft een AM2 moederbord dan ook AGP?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:32 schreef FJD het volgende:
[..]
939-754=185 pinnetjes die je er af moet knippen
s754 is trouwens echt dood. Er staat bv. nog maar 1 Athlon voor s754 in de pricewatch
Even een AM2 moederbord halen dusKun je voor 100 a 120,- een nieuwe mobo + X2 4000+ (oid) er in stoppen.
Yep, daarom ga ik begin november een weekje naar Barcelonaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:11 schreef staticdata het volgende:
Masterclas architectuur? beetje alles over gebouwen te weten komen![]()
goede stad om mee te beginnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Yep, daarom ga ik begin november een weekje naar Barcelona
Stukje praktijk
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb net een mailtje gekregen met de bevestiging voor een Masterclass Achitectuur. Looptijd 1 jaar.
Dat wordt weer ouderwets studeren![]()
Maar goed wel weer een volgende (hopelijk leuke) stap
Bijna het zelfde studie wat ik doequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:11 schreef staticdata het volgende:
Masterclas architectuur? beetje alles over gebouwen te weten komen![]()
Chipset : nforce 3 250quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:22 schreef FJD het volgende:
Er is 1 moederbord voor AM2 & AGP. Je kunt ook voor een s939 gaan maar dan kun je niet hoger dan een x2 4200 (4400 is veeels te duur). Of dat erg is is maar de vraag. Aangezien je toch nog met AGP zit zul je de extra rekencapaciteit niet heel hard nodig hebbenAls je de asrock niet wilt kun je daar dus altijd naar kijken.
Zei de man met een Xbox 360quote:
Gaat die ook gehost worden door Yahoo??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:36 schreef RudyCarell het volgende:
Singleplayerdemo van Crysis komt net na middernacht
Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Gaat die ook gehost worden door Yahoo??![]()
quote:Overigens zouden de mensen die Crysis voorbesteld hadden de demo een dag eerder mogen proberen. Veel mensen hebben echter problemen om de demo aan de praat te krijgen. Laten we hopen dat die problemen bij de algemene release van de demo verholpen zijn!
Bijna is wat zwak uitgedruktquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:29 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Bijna het zelfde studie wat ik doe![]()
Alleen gaat de mijne over civiele kunstwerken![]()
Dit is het programma. Ik zou precies over een jaar me eindpresentatie moeten geven, mits ze me toelaten, aangezien ik eerst nog een intake krijg. Moet ook nog een motivatie schrijven van 800 woordenquote:Module 1 Architectuur en requirements engineering
Module 2 Applicatie-architectuurontwerp
Module 3 Integratie-architectuurontwerp
Module 4 Architectuurbeschrijving
Module 5 Architectuur assessment
Module 6 Architectuur in context
Eindpresentaties
Moet je ff Andre van Duin mailen, die is altijd goed in het maken van een opstel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bijna is wat zwak uitgedrukt
Het is namelijk Enterprise Arcitectuur
[..]
Dit is het programma. Ik zou precies over een jaar me eindpresentatie moeten geven, mits ze me toelaten, aangezien ik eerst nog een intake krijg. Moet ook nog een motivatie schrijven van 800 woorden![]()
800x het woord geld is overigens geen motivatie
Zoek je nog een nieuwe baan? Bij Getronics PinkRoccade zoeken we nog mensenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je ff Andre van Duin mailen, die is altijd goed in het maken van een opstel.
Maar klinkt als best programma..
Is trouwens ook een kans dat ik volgend jaar misschien ook .NET ga doen.![]()
Krijg jij ook ¤250 bonus ofzo??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zoek je nog een nieuwe baan? Bij Getronics PinkRoccade zoeken we nog mensen
Voor ¤250quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Krijg jij ook ¤250 bonus ofzo??
Mja, maar voorlopig zit ik hier qua leertracject nog best.
Kom natuurlijk nog deels net kijken. Zijn hier veel mogelijkheden en mijn contract is voorlopig prima..
Kom over jaartje maar ff babbellen..![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ursel, heb je dat geld al overgemaakt?
Uiteraard is je profijt ook al andersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:16 schreef ursel het volgende:
[..]
En dan delen we de winst? Of wat is mijn profijt voor een overstap anderS??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uiteraard is je profijt ook al anders
Maar over een deling valt altijd te praten natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:12 schreef Sickert het volgende:
zo maar eens naar bedje
morgen werken![]()
bevalt wel lekker de maandag vrij
Oh ik dacht dat je het had over een studie in de technische sector ipv van de ict sectorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bijna is wat zwak uitgedrukt
Het is namelijk Enterprise Arcitectuur
[..]
Dit is het programma. Ik zou precies over een jaar me eindpresentatie moeten geven, mits ze me toelaten, aangezien ik eerst nog een intake krijg. Moet ook nog een motivatie schrijven van 800 woorden![]()
800x het woord geld is overigens geen motivatie
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:48 schreef RudyCarell het volgende:
http://na.llnet.cdn.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exe
Aangezien we gisteren allebei werken waren was er niemand thuis om het pakketje aan te nemen en nu komt de UPS maandag pas weer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 06:34 schreef jpjedi het volgende:
Niels, heb jij Leopard al binnen? Schijnen best wat problemen zijn lees ik. Je moet CS3 bijvoorbeeld patchen.
Ik heb nu draaien:
Toast
ilife stond er al op.
Iwork
Office 2004
'Aperture' loopt nog binnen en 'Final cut video' laat ik maar even (9dvd`s)
In India bestaat geen automatische afschrijving.. dus rekening van internet bijvoorbeeld moet in een airtel winkeltje betaald worden net zoals alle rekeningen van electriciteit, water etc.
Dus internet betaald... krijg ik een smsje dat we niet betaald hebben en dat we afgesloten zijn.![]()
Nu dus alles weer activeren.![]()
Die bureaucratie.Gsm prepaid kost hier bijvoorbeeld een week aan registreren en papierwerk.
![]()
De tijd van de PS3 komt wel, je hebt nu nog maar weinig games maar daar komt verandering in en de functies van de PS3 worden alleen maar uitgebreider. De Wii heeft die functies niet en kan alleen maar een dvd afspelen. Over een jaar heb je een mega functionele PS3 en een Wii waar je alleen maar een spelletje op kan spelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
You gotta love it![]()
[olie-op-het-vuur-gooi-modus]
http://www.gamer.nl/doc/4(...)le-aldus-Will-Wright
"Als iemand me op dit moment zou vragen wie van de drie grote jongens (Nintendo, Microsoft of Sony) de ultieme next-gen machine heeft weten af te leveren, dan antwoord ik met grote overtuiging Nintendo. De Wii is, in tegenstelling tot de Playstation 3 en de Xbox 360, écht vernieuwend. De andere twee consoles voelen eerder aan als betere versies van de vorige modellen, waardoor je niet echt van een nieuwe generatie kunt spreken.", aldus Will Wright."
[/olie-op-het-vuur-gooi-modus]
Bij mij draait ie bijna perfect op 1680x1050 High, maar moet wat editten denk, voor x1900xtx... In tegenstelling tot berichten op forums kan ik wel de bin64 versie spelen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:52 schreef escape_nl het volgende:
Hier Crysis op 1920 x 1200 met een 8800 GTX 768 mb, 2 x AA
[ afbeelding ]
het gaat niet om wat die allemaal kanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:18 schreef escape_nl het volgende:
[..]
De tijd van de PS3 komt wel, je hebt nu nog maar weinig games maar daar komt verandering in en de functies van de PS3 worden alleen maar uitgebreider. De Wii heeft die functies niet en kan alleen maar een dvd afspelen. Over een jaar heb je een mega functionele PS3 en een Wii waar je alleen maar een spelletje op kan spelen.
De PS3 wordt de vervanger van de video/HDD recorder terwijl je er ook nog games en films op kan spelen en kijken.
De PS3 wordt het helemaal alleen heeft nog tijd nodig en over een jaar zijn er meer PS3's verkocht dan de Nintendo Wii ooit had kunnen dromen.
Ik moet toegeven, je hebt een rijke fantasie. "De PS3 wordt de vervanger van de Video/HDD recorder". Kom op man!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:18 schreef escape_nl het volgende:
[..]
De tijd van de PS3 komt wel, je hebt nu nog maar weinig games maar daar komt verandering in en de functies van de PS3 worden alleen maar uitgebreider. De Wii heeft die functies niet en kan alleen maar een dvd afspelen. Over een jaar heb je een mega functionele PS3 en een Wii waar je alleen maar een spelletje op kan spelen.
De PS3 wordt de vervanger van de video/HDD recorder terwijl je er ook nog games en films op kan spelen en kijken.
De PS3 wordt het helemaal alleen heeft nog tijd nodig en over een jaar zijn er meer PS3's verkocht dan de Nintendo Wii ooit had kunnen dromen.
http://www.techzine.nl/ni(...)t-Playstation-3.htmlquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, je hebt een rijke fantasie. "De PS3 wordt de vervanger van de Video/HDD recorder". Kom op man!
Kom op Frank, je kunt van alles beweren over de Xbox maar op het gebied van multimedia console in de huiskamer heeft het apparaat gewoon gefaald. Nou ja gefaald, het is nooit zo gepositioneerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moet toegeven, je hebt een rijke fantasie. "De PS3 wordt de vervanger van de Video/HDD recorder". Kom op man!
Ik vergelijk nu niks met de Xbox 360. Ik geloof alleen nooit dat de PS3 het nieuwe medium / de vervanger wordt van de Video /HDD recorderquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom op Frank, je kunt van alles beweren over de Xbox maar op het gebied van multimedia console in de huiskamer heeft het apparaat gewoon gefaald. Nou ja gefaald, het is nooit zo gepositioneerd.
en Niels, of de PS3 meer of minder verkoopt het zal me worst wezen maar feit blijft dat de PS3 en de Xbox360 niets meer zijn dan apparaten die betere graphics uit kunnen spugen dan hun voorgangers en dat alles net even wat beter in elkaar steekt. Dat is allemaal te prijzen en goed voor de gamer natuurlijk maar om dat nu next-gen en revolutionair te noemen slaat nergens op natuurlijkDat is niets meer dan evolutie, geen revolutie.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef Sickert het volgende:
Crysis
zelfs op LOW draait het voor geen meter
belachelijk hoge systeem eisen
Cod4 speel ik met alles op High vloeiend
wat een ruk game EA
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:03 schreef ursel het volgende:Lekker gespeeld ..
Demo werkt iig beter dan de Beta..
Wat jij vergeet is de invloed van de vrouw des huizes. Als de PS3 als HDD Recorder kan spelen dan zal de man eerder een PS3 aanschaffen omdat hij die bij z'n vrouw verkoopt als HDD Recorder. Om die reden zal zo'n iemand dus eerder een PS3 dan een Xbox aanschaffen. Ook omdat gamen over het algemeen toch nog steeds als kinderachtig wordt beschouwd. Thuis aankomen met een console is dan ook niet iets wat de mensen van een oudere generatie snel zullen doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is echt bullshit. Je denkt toch echt niet dat alle mensen die nu een Video of HDD Recorder hebben een PS3 gaan kopen?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo terug van mn neukavontuurtje...> en er komt een deel 2!!
![]()
ik ben een blij man![]()
mn X2 en GEIL draaien als een tierelier, speel nu bioshock met alles op high![]()
laat CoD4 maar komen![]()
dat wil zeggen?quote:
We zullen zien!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat jij vergeet is de invloed van de vrouw des huizes. Als de PS3 als HDD Recorder kan spelen dan zal de man eerder een PS3 aanschaffen omdat hij die bij z'n vrouw verkoopt als HDD Recorder. Om die reden zal zo'n iemand dus eerder een PS3 dan een Xbox aanschaffen. Ook omdat gamen over het algemeen toch nog steeds als kinderachtig wordt beschouwd. Thuis aankomen met een console is dan ook niet iets wat de mensen van een oudere generatie snel zullen doen.
Heb je al kunnen kijken of je oude geheugen PC 3200 (400 Mhz) is?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
ik ben een blij man![]()
mn X2 en GEIL draaien als een tierelier, speel nu bioshock met alles op high![]()
laat CoD4 maar komen![]()
Je weet dat EA niet de ontwikkelaar is toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:46 schreef Sickert het volgende:
dit spel is gewoon zo slecht gemaakt net als bf2 in het begin (he was dat ook niet van EA)
geen REET mee te makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet dat EA niet de ontwikkelaar is toch?
Tis toch alom bekend bijna dat zelfs de high ends van nu en bijna moeite mee hebben om het perfect te kunnen draaien..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat wil zeggen?
ik zou m op de minimum meer dan goed moeten kunnen spelen
dit spel is gewoon zo slecht gemaakt net als bf2 in het begin (he was dat ook niet van EA)
als ik Cod4 op high kan spelen
en dit niet eens op minimum
dan is er toch echt iets mis met de game
ja is pc3200 , kan je nog ff wachten tot we elkaar weer zien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je al kunnen kijken of je oude geheugen PC 3200 (400 Mhz) is?
hey JP, zou jij je bed niet eens in kruipen? of blijf je een uurtje langer op omdat het wintertijd wordt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:17 schreef jpjedi het volgende:
--blablablablabla--
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hey JP, zou jij je bed niet eens in kruipen? of blijf je een uurtje langer op omdat het wintertijd wordt?![]()
bioshock is trouwens wel een vette game zeg, wel ff wat anders dan een shooter, klote schieten met al die weirdo's, maar wat ziet het er gaaf uit zeg!![]()
![]()
BULL jp!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:17 schreef jpjedi het volgende:
Ik wil nog toevoegen dat ik die WII juist verkocht heb omdat die techniek juist zo simpel is. Het is echt geen door ontwikkeld systeem maar een simpele schakeling van tiltsensoren en ouderwetse IR techniek. Eventjes is het leuk maar als je het ding door gaat krijgen dan is een vingertikje genoeg om het apparaat te foppen en weet je dat de gamecube in het witte kastje enkel een beperkt patroon aan tiltsignalen oppakt (grove matrix).
Dezelfde tilt sensor is trouwens in de Iphone gebouwd en kost welgeteld 2,25 $. (zitten er 3 in) al is de sensor van de iphone nog een uitgebreidere versie! Dus ja innovatief zeker,.... technisch hoogstaand? NO WAY
De visie van Sony is om de ps3 zeker als centraal apparaat te laten fungeren. De HD recorder komt wel erg in zijn onderbroek te staan in de omgeving van de gecombineerde media-apparaten.
Dat de PS3 als gameconsole beschouwd wordt en enkel die markt benadert is niet meer van deze tijd en daar is de innovatievisie van Sony die om de hoek komt kijken.
Of de Ps3 het allemaal gaat winnen als high-runner weet ik niet maar dat de toekomst ligt in de gecombineerde IP gestuurde media is een ding wat eker is. De winnende combinatie zal blijken maar ik gok op een HD-recorder, tv tuner, BR speler, wifi mediacentre, en oh ja..een gameconsole.![]()
Ik sprak trouwens de directeur van Philips consumers electronics ontwikkeling en die liet vallen dat hij enorm jaloers is op Apple waar men 1,5 tot 2 jaar de tijd krijgt om een product te ontwikkelen waar bij Philips de deadline op maximaal een half jaar staat!
Ik deel je visie niet. In andere woorden, ik geloof geen zak van wat je zegtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:17 schreef jpjedi het volgende:
Of de Ps3 het allemaal gaat winnen als high-runner weet ik niet maar dat de toekomst ligt in de gecombineerde IP gestuurde media is een ding wat eker is. De winnende combinatie zal blijken maar ik gok op een HD-recorder, tv tuner, BR speler, wifi mediacentre, en oh ja..een gameconsole.![]()
Is geen Bull en ik zeg ook dat hij innovatief is. Maar je kan niet zeggen dat het technisch geavanceerd is!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
BULL jp!
jij hebt enkel de slechte wii games gespeeld
Zelda
metroid Prime
jij had m al verkocht voor er ook maar iets goed uitkwam
als je heel eerlijk bent geef je gewoon toe dat het niet jouw console is
ipv te zeggen dat het niet baanbrekend is want dat is de wii zeker
je hebt echt het idee dat je iets bestuurd
alleen de ontwikkelaars zijn zo nu en dan te lui
wat maakt het uit dat een tilt sensor 2 euri kost het gaat er om dat het werkt
maargoed vertel dat een graphic hoer
iedereen weet dat de wii een gepimpte gamecube is
maar voorlopig zijn ze nog steeds niet aan te slepen
Het blijft koffiedik kijken natuurlijk. Ik ben van mening dat het wel die kant op gaat maar de gelijke valt pas over 5-10 jaar aan te wijzen vrees ik. Apple is zonder console ook druk bezig een taartpuntje uit de mediacentre hoek te claimen. Wat ik zei: wat zal de winnende combi zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik deel je visie niet. In andere woorden, ik geloof geen zak van wat je zegt![]()
De consument wil keuzes kunnen maken en de consument wil niet een apparaat wat zes andere apparaten vervangt. Allereerst omdat dat te ingewikkeld is. Al die knopjes en functies moeten op een afstandsbediening of in steeds diepergaande menutjes. Dat is ingewikkeld en het kost elke keer weer tijd om bij een functie uit te komen.
Daarnaast wordt zo'n apparaat veels te duur. Al die zaken bij elkaar maken het apparaat alleen maar duurder. 400,- voor een apparaat neerleggen waarvan je dezelfde functies gebruikt als van een 200,- apparaat dat toevallig geen gameconsole is, doen maar erg weinig mensen. Kortom, te duur.
Vervolgens de kwaliteit. Heel simpel gezegd, schoenmaker blijf bij je leest. Het combineren van al dat soort zaken zorgt over het algemeen voor een lagere kwaliteit dan van alle losse componenten. Koppel dit aan het vorige punt en dan kunnen mensen voor 200,- een apparaat kopen wat kwalitatief beter is dan het apparaat van 400,- alleen heeft deze minder functies, echter die functies worden toch al niet gebruikt.
De producent van een alles kunner zit met het probleem dat ze het apparaat onmogelijk goed kunnen marketen. Als alle kanten even goed zijn uitgewerkt wil je al die kanten uitgelicht zien in je marketing. Pest is dat je met al die informatie en die veelzijdigheid de consument van je zult vervreemden; ze hebben immers geen idee wat het apparaat nu precies is, dat maakt ze onzeker in hun keuze en dus zoeken ze naar een eenvoudiger apparaat. Wederom wordt dit punt versterkt door de vorige twee alinea's.
Om al dat soort redenen geloof ik er dus niets van dat alles zo enorm gecombineerd gaat worden en het zo veelzijdig gaat worden. De losse componenten zullen altijd bestaan en de PS3 zal altijd in de eerste plaats een console zijn en daarna pas een multimedia-apparaat. In sommige combinaties geloof ik wel maar dat blijft beperkt tot de eenvoudige combinaties (twee, hooguit drie functies) zoals bv. de digitale tuner en de HD Recorder die worden geïntegreerd in 1 apparaat maar in de combinatie die jij schetst geloof ik niet
Ondernemen FTW
Wedstrijden zijn nog bezig..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
doe es uitslagen posten dan, die halve info hier...![]()
staat 2-0 voor twente met nog 5 min te spelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
doe es uitslagen posten dan, die halve info hier...![]()
fantastischquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
staat 2-0 voor twente met nog 5 min te spelen.
Roda 1:0 De Graafschapquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
fantastisch![]()
![]()
kijk ursel, zo kan het ook![]()
kloptquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:05 schreef Silver_Shark het volgende:
Vrouwen zijn KUT-HOEREN.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
whehehe, heeft mn lieve alves ook gescoord??
zie je, zo moeilijk is het nietquote:
Tuurlijk niet, na de wedstrijd niet nee..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zie je, zo moeilijk is het nietmerci
![]()
ik kan hie rin de polder geen voetbal ontvangenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, na de wedstrijd niet nee..![]()
Tijdens de wedstrijd volg je het maar lekker zelf..![]()
Je kan toch internetten??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik kan hie rin de polder geen voetbal ontvangen![]()
owja, shit, ik denk nog steeds dat ik die 3200+ heb en daar alleen maar mee kan typen in kladblokquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan toch internetten??
Dan kan je ook kijken op :
http://soccerstand.com/soccer.htm
http://www.fcupdate.nl
http://teletekst.nos.nl (pagina 818)
![]()
Mooi he. Er gaat echt een wereld voor je open als je eenmaal upgrade..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
owja, shit, ik denk nog steeds dat ik die 3200+ heb en daar alleen maar mee kan typen in kladblok![]()
heb nu natuurlijk DIKKE VETTE UBER OWNENDE VET SNELLE OC X2 4200+ AMD 1337 TURBO!!![]()
Jazeker!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:57 schreef staticdata het volgende:
JP hebbie BEA al ontmoet?
quote:"Passie voor de Tour verdedigen"
Dopingverhalen ontsierden de Tour van 2007. "Maar daarom mogen we onze armen niet laten zakken. De Tour is en blijft een formidabel evenement", zegt Christian Prudhomme, directeur van de Tour.
"De supporters langs de weg hebben dit jaar Michael Rasmussen uitgefloten. Ze deden dat uit passie voor de Tour. Die passie moeten we verdedigen", zegt hij.
De Tour begint niet traditioneel met een proloog en ook het vervolg van de eerste week is atypisch. "Het blijft een week voor spurters, maar we wilden meer variatie", vertelt Prudhomme ook.
"Op de vierde dag is er al een tijdrit en op de zesde dag wordt er al geklommen in het Centraal Massief. We willen de aanvallers kansen geven en zo van deze Tour echt een open strijd maken."
"Er is een bergrit minder, maar wel een aankomst bergop meer. Er zijn heel wat kansen voor de durvers. De eerste week zal sowieso voor tijdsverschillen zorgen, daarom geen bonificatieseconden."
"Geen enkel team is zeker van deelname"
Nu de Tour geen deel meer uitmaakt van de ProTour heeft geen enkel team startrecht op dit moment. "Geen enkel team is al zeker van deelname en geen enkele ploeg is nu al uitgesloten", zegt Prudhomme.
"Alle renners zullen wel een biologisch pasje moeten hebben. Wat als Rasmussen er een heeft? Het zou me verbazen mocht een ploeg hem aantrekken."
Da's klote man..quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:31 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
heb dus net gehoord dat er een oude vriend mij is overleden.
hij danste, breakdance enzo, werd opeens duizelig, viel op de grond en is nu dus overleden, kan het nog steeds niet geloven.
jongen gebrukte geen drugs ofzo
quote:Op zondag 28 oktober 2007 06:20 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik word steeds enthousiaster over MAC. Echt die gasten hebben het allemaal erg sterk in elkaar geschroefd!
Zie hier Vista scores van mijn iMAC
Vista x64:
Prestatie Index: 5,0
Processor: 5,5
RAM: 5,0
Graphics: 5,9
Gaming Graphics: 5,3
Primary Harddisk: 5,7
![]()
FC Utrecht - Ajax begint al om 12:30quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanmiddag om 16.20 zal ik kijken of ik een reactie geef op twente - feyenoord![]()
Denk het niet![]()
Kut wintertijdquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
FC Utrecht - Ajax begint al om 12:30
Een deel II is de SOA die je er nu aan over hebt gehoudenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
ik ben een blij man![]()
Ja idd... oke dan word het 14.20.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
FC Utrecht - Ajax begint al om 12:30
quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou zal even gaan kijken, lang leve sopcast
Ach over een jaar of 25 komen ze zeker terug!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
Oh mijn god zegDat is dus het verschil tussen Amsterdam en Rotterdam. Je wordt bijna de hele wedstrijd overklast maar Ajax wint en Feyenoord verliest zo'n wedstrijd
![]()
Ach ja je weet dat Feyenoord nog geen echte topploeg is, dat komt vanzelf maar is nu nog te vroeg
Volgend seizoen Ferdi! Mits er nog een aantal goede aankopen worden gedaan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
Oh mijn god zegDat is dus het verschil tussen Amsterdam en Rotterdam. Je wordt bijna de hele wedstrijd overklast maar Ajax wint en Feyenoord verliest zo'n wedstrijd
![]()
Ach ja je weet dat Feyenoord nog geen echte topploeg is, dat komt vanzelf maar is nu nog te vroeg
mijn tip: Koop gewoon 11 nieuwe en een paar reserves.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgend seizoen Ferdi! Mits er nog een aantal goede aankopen worden gedaan.
dit is meer wat voor jorritquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:39 schreef jpjedi het volgende:
Jorrit, Aifeun iets voor jou??![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lcB8CKa73B0
weer al?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgend seizoen Ferdi! Mits er nog een aantal goede aankopen worden gedaan.
connie deed gewoon mee hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
Een deel II is de SOA die je er nu aan over hebt gehouden
"weer al"? Maak eens een zin met een normale zinsopbouw.quote:
JA die zit ook in dat filmpje dat ik ook post.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
dit is meer wat voor jorrit
http://www.youtube.com/watch?v=A3MfQIswl3k&NR=1
Je hebt echt een andere stream gekeken?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
![]()
He Diamond van Basten, ga eens snel je mond spoelenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je hebt echt een andere stream gekeken?![]()
Nou sorry ik maak geen grappen, jij wel??quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef FJD het volgende:
[..]
He Diamond van Basten, ga eens snel je mond spoelen![]()
Zolang er geen echt bier uitkomt hoef ik het nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:39 schreef jpjedi het volgende:
Jorrit, Aifeun iets voor jou??![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lcB8CKa73B0
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:30 schreef ursel het volgende:
1. PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 52
2. Sickert Kevin 17-8-2006 49
3. Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 38
4. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 36
5. ursel ursel 17-8-2006 34![]()
6. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 33
7. Ferdi Dorr Ferdi Dorr Manager 28-5-2006 20
8. Frank22 Frank 28-8-2006 17
Zit ik trouwens ff bij Jorrit te kijken, owned die met zijn 1-0 scores gewoon heel de voetbalpoules en staat die in het gehele algemene klassement op Nr 1.![]()
![]()
![]()
http://www.voetbalpoules.nl/forum.aspquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer geen forum bij voetbalpoules. Beetje rellen bij de voetbalkenners
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
http://www.voetbalpoules.nl/forum.asp
De enige vraag is wat haalt meer punten 1-0 of 2-1, die laatste stand schijnt vaker voor te komenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:21 schreef FJD het volgende:
en dan durven er nog mensen te roepen dat het om kennis gaatJorrit speelt als een toto-speler met standen vanaf het begin v/d competitie en haalt zo meer punten dan iedereen met 'verstand'
Ik had overigens de wedstrijden van vanmiddag niet ingevuld waardoor ik een heleboel punten misliep
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
live vanuit napels!!lekker weer hier joh, net de hele middag op een terrasje gezeten!!
![]()
Whumm, ik weet niet welke wedstrijden jij hebt zitten kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
![]()
Het zit hem vaak juist in de eenvoudquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:17 schreef jpjedi het volgende:
Ik wil nog toevoegen dat ik die WII juist verkocht heb omdat die techniek juist zo simpel is. Het is echt geen door ontwikkeld systeem maar een simpele schakeling van tiltsensoren en ouderwetse IR techniek. Eventjes is het leuk maar als je het ding door gaat krijgen dan is een vingertikje genoeg om het apparaat te foppen en weet je dat de gamecube in het witte kastje enkel een beperkt patroon aan tiltsignalen oppakt (grove matrix).
FOTO'Squote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
ik ben een blij man![]()
Pwnd by EAquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef Sickert het volgende:
Crysis
zelfs op LOW draait het voor geen meter
belachelijk hoge systeem eisen
Cod4 speel ik met alles op High vloeiend
wat een ruk game EA
quote:
Me brotherquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:27 schreef Cardinal_NL het volgende:
Wie spelen er hier eigenlijk allemaal Company of Heroes en eventueel Opposing Fronts?
Heb jij al een online pot gespeeld met OF, via hamachi?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |