abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54199811
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:52 schreef escape_nl het volgende:
Hier Crysis op 1920 x 1200 met een 8800 GTX 768 mb, 2 x AA

[ afbeelding ]
Bij mij draait ie bijna perfect op 1680x1050 High, maar moet wat editten denk, voor x1900xtx... In tegenstelling tot berichten op forums kan ik wel de bin64 versie spelen...

[ Bericht 5% gewijzigd door RudyCarell op 27-10-2007 13:03:42 ]
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:17:15 #202
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_54201203
Zo, alles up-to-date.
Crysis geinstalleerd..
Games is..
pi_54202396
Lekker rustig vandaag....
BoF!
pi_54203046
te rustig
BF2: Diamond3d
pi_54203298
nou zeg dat wel....
pi_54203328
Super messenset gezien! alleen de prijs is wat minder

zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:03:22 #207
63192 ursel
pi_54203638
Lekker gespeeld ..
Demo werkt iig beter dan de Beta..
pi_54204296
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:18 schreef escape_nl het volgende:

[..]

De tijd van de PS3 komt wel, je hebt nu nog maar weinig games maar daar komt verandering in en de functies van de PS3 worden alleen maar uitgebreider. De Wii heeft die functies niet en kan alleen maar een dvd afspelen. Over een jaar heb je een mega functionele PS3 en een Wii waar je alleen maar een spelletje op kan spelen.

De PS3 wordt de vervanger van de video/HDD recorder terwijl je er ook nog games en films op kan spelen en kijken.
De PS3 wordt het helemaal alleen heeft nog tijd nodig en over een jaar zijn er meer PS3's verkocht dan de Nintendo Wii ooit had kunnen dromen.
het gaat niet om wat die allemaal kan
maar om het gamen!
je koopt een console vaak om te gamen (en goede leuke games)
natuurlijk wint de ps3 het van de wii op de lange termijn omdat die veel langer mee kan (zie de ps2) daar kun je nogsteeds topgames op kopen

de wii is gewoon een geniaal stukje techniek
het idee is zoveel beter
wat ferdi quote de ps3 en de xbox 360 zijn een betere versie van hun voorganger
de wii is echt inovatief
Narf!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:42:52 #209
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54204387
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:18 schreef escape_nl het volgende:

[..]

De tijd van de PS3 komt wel, je hebt nu nog maar weinig games maar daar komt verandering in en de functies van de PS3 worden alleen maar uitgebreider. De Wii heeft die functies niet en kan alleen maar een dvd afspelen. Over een jaar heb je een mega functionele PS3 en een Wii waar je alleen maar een spelletje op kan spelen.

De PS3 wordt de vervanger van de video/HDD recorder terwijl je er ook nog games en films op kan spelen en kijken.
De PS3 wordt het helemaal alleen heeft nog tijd nodig en over een jaar zijn er meer PS3's verkocht dan de Nintendo Wii ooit had kunnen dromen.
Ik moet toegeven, je hebt een rijke fantasie. "De PS3 wordt de vervanger van de Video/HDD recorder". Kom op man!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_54204586
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik moet toegeven, je hebt een rijke fantasie. "De PS3 wordt de vervanger van de Video/HDD recorder". Kom op man!
http://www.techzine.nl/ni(...)t-Playstation-3.html
pi_54204640
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kom op Frank, je kunt van alles beweren over de Xbox maar op het gebied van multimedia console in de huiskamer heeft het apparaat gewoon gefaald. Nou ja gefaald, het is nooit zo gepositioneerd.

en Niels, of de PS3 meer of minder verkoopt het zal me worst wezen maar feit blijft dat de PS3 en de Xbox360 niets meer zijn dan apparaten die betere graphics uit kunnen spugen dan hun voorgangers en dat alles net even wat beter in elkaar steekt. Online gedeelte is verbeterd, je kunt nu meer aankloten met multimedia etc. etc.. Dat is allemaal te prijzen en goed voor de gamer natuurlijk maar om dat nu next-gen en revolutionair te noemen slaat nergens op natuurlijk Dat is niets meer dan evolutie, geen revolutie.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:01:09 #212
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54204732
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:57 schreef FJD het volgende:

[..]

Kom op Frank, je kunt van alles beweren over de Xbox maar op het gebied van multimedia console in de huiskamer heeft het apparaat gewoon gefaald. Nou ja gefaald, het is nooit zo gepositioneerd.

en Niels, of de PS3 meer of minder verkoopt het zal me worst wezen maar feit blijft dat de PS3 en de Xbox360 niets meer zijn dan apparaten die betere graphics uit kunnen spugen dan hun voorgangers en dat alles net even wat beter in elkaar steekt. Dat is allemaal te prijzen en goed voor de gamer natuurlijk maar om dat nu next-gen en revolutionair te noemen slaat nergens op natuurlijk Dat is niets meer dan evolutie, geen revolutie.
Ik vergelijk nu niks met de Xbox 360. Ik geloof alleen nooit dat de PS3 het nieuwe medium / de vervanger wordt van de Video /HDD recorder Dat is echt bullshit. Je denkt toch echt niet dat alle mensen die nu een Video of HDD Recorder hebben een PS3 gaan kopen? Daarmee vergeleken stelt het aantal verkochte PS3'en werkelijk niks voor.
pi_54204741
Crysis
zelfs op LOW draait het voor geen meter
belachelijk hoge systeem eisen

Cod4 speel ik met alles op High vloeiend

wat een ruk game EA
Narf!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:20:45 #214
63192 ursel
pi_54205111
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef Sickert het volgende:
Crysis

wat een ruk game EA
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:03 schreef ursel het volgende:
Lekker gespeeld ..
Demo werkt iig beter dan de Beta..
pi_54205186
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is echt bullshit. Je denkt toch echt niet dat alle mensen die nu een Video of HDD Recorder hebben een PS3 gaan kopen?
Wat jij vergeet is de invloed van de vrouw des huizes. Als de PS3 als HDD Recorder kan spelen dan zal de man eerder een PS3 aanschaffen omdat hij die bij z'n vrouw verkoopt als HDD Recorder. Om die reden zal zo'n iemand dus eerder een PS3 dan een Xbox aanschaffen. Ook omdat gamen over het algemeen toch nog steeds als kinderachtig wordt beschouwd. Thuis aankomen met een console is dan ook niet iets wat de mensen van een oudere generatie snel zullen doen.
pi_54205355
zo terug van mn neukavontuurtje...> en er komt een deel 2!!
ik ben een blij man

mn X2 en GEIL draaien als een tierelier, speel nu bioshock met alles op high
laat CoD4 maar komen
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:37:34 #217
63192 ursel
pi_54205426
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ben een blij man

laat CoD4 maar komen
Gefeli man..
Spreek je niet te vaak af, anders begint het straks nog op een relatie te lijken..
pi_54205599
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:20 schreef ursel het volgende:

[..]

[..]

dat wil zeggen?

ik zou m op de minimum meer dan goed moeten kunnen spelen
dit spel is gewoon zo slecht gemaakt net als bf2 in het begin (he was dat ook niet van EA)

als ik Cod4 op high kan spelen
en dit niet eens op minimum
dan is er toch echt iets mis met de game
Narf!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:49:16 #219
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54205637
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:24 schreef FJD het volgende:

[..]

Wat jij vergeet is de invloed van de vrouw des huizes. Als de PS3 als HDD Recorder kan spelen dan zal de man eerder een PS3 aanschaffen omdat hij die bij z'n vrouw verkoopt als HDD Recorder. Om die reden zal zo'n iemand dus eerder een PS3 dan een Xbox aanschaffen. Ook omdat gamen over het algemeen toch nog steeds als kinderachtig wordt beschouwd. Thuis aankomen met een console is dan ook niet iets wat de mensen van een oudere generatie snel zullen doen.
We zullen zien!
quote:
ik ben een blij man

laat CoD4 maar komen
Heb je al kunnen kijken of je oude geheugen PC 3200 (400 Mhz) is?
pi_54205671
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:46 schreef Sickert het volgende:
dit spel is gewoon zo slecht gemaakt net als bf2 in het begin (he was dat ook niet van EA)
Je weet dat EA niet de ontwikkelaar is toch?
pi_54205841
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:51 schreef FJD het volgende:

[..]

Je weet dat EA niet de ontwikkelaar is toch?
geen REET mee te maken
het eerste wat ik zie is een EA logo
daarna brakke slome trage beelden van wat vallende mannetjes
daarna een eiland (denk ik) met een arm en een ontzichtbaar wapen
na veel gekloot zie ik mezelf (na dat ik alles van low heb afgehaald)
en dan is het spel niet speelbaar
Narf!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:13:49 #222
63192 ursel
pi_54206071
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:46 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat wil zeggen?

ik zou m op de minimum meer dan goed moeten kunnen spelen

als ik Cod4 op high kan spelen
en dit niet eens op minimum
dan is er toch echt iets mis met de game
Tis toch alom bekend bijna dat zelfs de high ends van nu en bijna moeite mee hebben om het perfect te kunnen draaien..
pi_54206118
Ik wil nog toevoegen dat ik die WII juist verkocht heb omdat die techniek juist zo simpel is. Het is echt geen door ontwikkeld systeem maar een simpele schakeling van tiltsensoren en ouderwetse IR techniek. Eventjes is het leuk maar als je het ding door gaat krijgen dan is een vingertikje genoeg om het apparaat te foppen en weet je dat de gamecube in het witte kastje enkel een beperkt patroon aan tiltsignalen oppakt (grove matrix).

Dezelfde tilt sensor is trouwens in de Iphone gebouwd en kost welgeteld 2,25 $. (zitten er 3 in) al is de sensor van de iphone nog een uitgebreidere versie! Dus ja innovatief zeker,.... technisch hoogstaand? NO WAY. info

De visie van Sony is om de ps3 zeker als centraal apparaat te laten fungeren. De HD recorder komt wel erg in zijn onderbroek te staan in de omgeving van de gecombineerde media-apparaten.

Dat de PS3 als gameconsole beschouwd wordt en enkel die markt benadert is niet meer van deze tijd en daar is de innovatievisie van Sony die om de hoek komt kijken.

Of de Ps3 het allemaal gaat winnen als high-runner weet ik niet maar dat de toekomst ligt in de gecombineerde IP gestuurde media is een ding wat eker is. De winnende combinatie zal blijken maar ik gok op een HD-recorder, tv tuner, BR speler, wifi mediacentre, en oh ja..een gameconsole.

Ik sprak trouwens de directeur van Philips consumers electronics ontwikkeling en die liet vallen dat hij enorm jaloers is op Apple waar men 1,5 tot 2 jaar de tijd krijgt om een product te ontwikkelen waar bij Philips de deadline op maximaal een half jaar staat!

[ Bericht 23% gewijzigd door jpjedi op 27-10-2007 19:46:27 ]
pi_54206180
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:

Heb je al kunnen kijken of je oude geheugen PC 3200 (400 Mhz) is?
ja is pc3200 , kan je nog ff wachten tot we elkaar weer zien?
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_54206382
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:17 schreef jpjedi het volgende:
--blablablablabla--
hey JP, zou jij je bed niet eens in kruipen? of blijf je een uurtje langer op omdat het wintertijd wordt?

bioshock is trouwens wel een vette game zeg, wel ff wat anders dan een shooter, klote schieten met al die weirdo's, maar wat ziet het er gaaf uit zeg!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:33:20 #226
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54206399
Ja hoor Wanneer zien we elkaar weer?

Net ff de Crysis Demo gespeeld. Draait best goed met alles op low
pi_54206515
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

hey JP, zou jij je bed niet eens in kruipen? of blijf je een uurtje langer op omdat het wintertijd wordt?

bioshock is trouwens wel een vette game zeg, wel ff wat anders dan een shooter, klote schieten met al die weirdo's, maar wat ziet het er gaaf uit zeg!

Jullie gaan een uurtje verder van ons vandaan. paupers.
pi_54206570
quote:
Ik wil nog toevoegen dat ik die WII juist verkocht heb omdat die techniek juist zo simpel is. Het is echt geen door ontwikkeld systeem maar een simpele schakeling van tiltsensoren en ouderwetse IR techniek. Eventjes is het leuk maar als je het ding door gaat krijgen dan is een vingertikje genoeg om het apparaat te foppen en weet je dat de gamecube in het witte kastje enkel een beperkt patroon aan tiltsignalen oppakt (grove matrix).

Dezelfde tilt sensor is trouwens in de Iphone gebouwd en kost welgeteld 2,25 $. (zitten er 3 in) al is de sensor van de iphone nog een uitgebreidere versie! Dus ja innovatief zeker,.... technisch hoogstaand? NO WAY

De visie van Sony is om de ps3 zeker als centraal apparaat te laten fungeren. De HD recorder komt wel erg in zijn onderbroek te staan in de omgeving van de gecombineerde media-apparaten.

Dat de PS3 als gameconsole beschouwd wordt en enkel die markt benadert is niet meer van deze tijd en daar is de innovatievisie van Sony die om de hoek komt kijken.

Of de Ps3 het allemaal gaat winnen als high-runner weet ik niet maar dat de toekomst ligt in de gecombineerde IP gestuurde media is een ding wat eker is. De winnende combinatie zal blijken maar ik gok op een HD-recorder, tv tuner, BR speler, wifi mediacentre, en oh ja..een gameconsole.

Ik sprak trouwens de directeur van Philips consumers electronics ontwikkeling en die liet vallen dat hij enorm jaloers is op Apple waar men 1,5 tot 2 jaar de tijd krijgt om een product te ontwikkelen waar bij Philips de deadline op maximaal een half jaar staat!
BULL jp!

jij hebt enkel de slechte wii games gespeeld
Zelda
metroid Prime

jij had m al verkocht voor er ook maar iets goed uitkwam
als je heel eerlijk bent geef je gewoon toe dat het niet jouw console is
ipv te zeggen dat het niet baanbrekend is want dat is de wii zeker
je hebt echt het idee dat je iets bestuurd
alleen de ontwikkelaars zijn zo nu en dan te lui
wat maakt het uit dat een tilt sensor 2 euri kost het gaat er om dat het werkt

maargoed vertel dat een graphic hoer
iedereen weet dat de wii een gepimpte gamecube is
maar voorlopig zijn ze nog steeds niet aan te slepen
Narf!
pi_54206861
quote:
Ik deel je visie niet. In andere woorden, ik geloof geen zak van wat je zegt

De consument wil keuzes kunnen maken en de consument wil niet een apparaat wat zes andere apparaten vervangt. Allereerst omdat dat te ingewikkeld is. Al die knopjes en functies moeten op een afstandsbediening of in steeds diepergaande menutjes. Dat is ingewikkeld en het kost elke keer weer tijd om bij een functie uit te komen.

Daarnaast wordt zo'n apparaat veels te duur. Al die zaken bij elkaar maken het apparaat alleen maar duurder. 400,- voor een apparaat neerleggen waarvan je dezelfde functies gebruikt als van een 200,- apparaat dat toevallig geen gameconsole is, doen maar erg weinig mensen. Kortom, te duur.

Vervolgens de kwaliteit. Heel simpel gezegd, schoenmaker blijf bij je leest. Het combineren van al dat soort zaken zorgt over het algemeen voor een lagere kwaliteit dan van alle losse componenten. Koppel dit aan het vorige punt en dan kunnen mensen voor 200,- een apparaat kopen wat kwalitatief beter is dan het apparaat van 400,- alleen heeft deze minder functies, echter die functies worden toch al niet gebruikt.

De producent van een alles kunner zit met het probleem dat ze het apparaat onmogelijk goed kunnen marketen. Als alle kanten even goed zijn uitgewerkt wil je al die kanten uitgelicht zien in je marketing. Pest is dat je met al die informatie en die veelzijdigheid de consument van je zult vervreemden; ze hebben immers geen idee wat het apparaat nu precies is, dat maakt ze onzeker in hun keuze en dus zoeken ze naar een eenvoudiger apparaat. Wederom wordt dit punt versterkt door de vorige twee alinea's.

Om al dat soort redenen geloof ik er dus niets van dat alles zo enorm gecombineerd gaat worden en het zo veelzijdig gaat worden. De losse componenten zullen altijd bestaan en de PS3 zal altijd in de eerste plaats een console zijn en daarna pas een multimedia-apparaat. In sommige combinaties geloof ik wel maar dat blijft beperkt tot de eenvoudige combinaties (twee, hooguit drie functies) zoals bv. de digitale tuner en de HD Recorder die worden geïntegreerd in 1 apparaat maar in de combinatie die jij schetst geloof ik niet

Ondernemen FTW
pi_54206876
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:41 schreef Sickert het volgende:

[..]

BULL jp!

jij hebt enkel de slechte wii games gespeeld
Zelda
metroid Prime

jij had m al verkocht voor er ook maar iets goed uitkwam
als je heel eerlijk bent geef je gewoon toe dat het niet jouw console is
ipv te zeggen dat het niet baanbrekend is want dat is de wii zeker
je hebt echt het idee dat je iets bestuurd
alleen de ontwikkelaars zijn zo nu en dan te lui
wat maakt het uit dat een tilt sensor 2 euri kost het gaat er om dat het werkt

maargoed vertel dat een graphic hoer
iedereen weet dat de wii een gepimpte gamecube is
maar voorlopig zijn ze nog steeds niet aan te slepen
Is geen Bull en ik zeg ook dat hij innovatief is. Maar je kan niet zeggen dat het technisch geavanceerd is!

Redenen voor succes:
-prijs
-fanbase
-eigen genre icm fanbas
-gewoon berg lol voor jong en oud.

Ik kraak hem niet af en denk ook niet dat het te vergelijken is met de ps3 en xdoos. Nintendo is gewoon een andere weg in geslagen die op de korte termijn als cashcow fungeert waar ze bij Sony en MS zeker nog een puntje aan kunnen zuigen. Maar de andere weg betekent ook dat het een console blijft en geen mediacentre wordt. De DVD komt eraan voor de WII maar dat zal toch wel het maximale zijn.
pi_54206948
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:56 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik deel je visie niet. In andere woorden, ik geloof geen zak van wat je zegt

De consument wil keuzes kunnen maken en de consument wil niet een apparaat wat zes andere apparaten vervangt. Allereerst omdat dat te ingewikkeld is. Al die knopjes en functies moeten op een afstandsbediening of in steeds diepergaande menutjes. Dat is ingewikkeld en het kost elke keer weer tijd om bij een functie uit te komen.

Daarnaast wordt zo'n apparaat veels te duur. Al die zaken bij elkaar maken het apparaat alleen maar duurder. 400,- voor een apparaat neerleggen waarvan je dezelfde functies gebruikt als van een 200,- apparaat dat toevallig geen gameconsole is, doen maar erg weinig mensen. Kortom, te duur.

Vervolgens de kwaliteit. Heel simpel gezegd, schoenmaker blijf bij je leest. Het combineren van al dat soort zaken zorgt over het algemeen voor een lagere kwaliteit dan van alle losse componenten. Koppel dit aan het vorige punt en dan kunnen mensen voor 200,- een apparaat kopen wat kwalitatief beter is dan het apparaat van 400,- alleen heeft deze minder functies, echter die functies worden toch al niet gebruikt.

De producent van een alles kunner zit met het probleem dat ze het apparaat onmogelijk goed kunnen marketen. Als alle kanten even goed zijn uitgewerkt wil je al die kanten uitgelicht zien in je marketing. Pest is dat je met al die informatie en die veelzijdigheid de consument van je zult vervreemden; ze hebben immers geen idee wat het apparaat nu precies is, dat maakt ze onzeker in hun keuze en dus zoeken ze naar een eenvoudiger apparaat. Wederom wordt dit punt versterkt door de vorige twee alinea's.

Om al dat soort redenen geloof ik er dus niets van dat alles zo enorm gecombineerd gaat worden en het zo veelzijdig gaat worden. De losse componenten zullen altijd bestaan en de PS3 zal altijd in de eerste plaats een console zijn en daarna pas een multimedia-apparaat. In sommige combinaties geloof ik wel maar dat blijft beperkt tot de eenvoudige combinaties (twee, hooguit drie functies) zoals bv. de digitale tuner en de HD Recorder die worden geïntegreerd in 1 apparaat maar in de combinatie die jij schetst geloof ik niet

Ondernemen FTW
Het blijft koffiedik kijken natuurlijk. Ik ben van mening dat het wel die kant op gaat maar de gelijke valt pas over 5-10 jaar aan te wijzen vrees ik. Apple is zonder console ook druk bezig een taartpuntje uit de mediacentre hoek te claimen. Wat ik zei: wat zal de winnende combi zijn?

Ik sluit me aan bij Frank, we zullen zien.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:33:45 #232
63192 ursel
pi_54209473
Zo, de eerste 20 punten in de poules zijn alweer binnen...
pi_54209494
Twente
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:41:52 #234
63192 ursel
pi_54209650
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef -Raffie- het volgende:
Twente
Feyenoord..
pi_54209696
doe es uitslagen posten dan, die halve info hier...
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:44:47 #236
63192 ursel
pi_54209711
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Wedstrijden zijn nog bezig..
pi_54209725
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
staat 2-0 voor twente met nog 5 min te spelen.
pi_54209774
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef -Raffie- het volgende:

[..]

staat 2-0 voor twente met nog 5 min te spelen.
fantastisch

kijk ursel, zo kan het ook
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:56:48 #239
63192 ursel
pi_54209960
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

fantastisch

kijk ursel, zo kan het ook
Roda 1:0 De Graafschap
Venlo 0:4 Heerenveen
Excelsior 1:1 Heracles
Twente 2:0 Feyenoord

En dat zijn de eindstanden..
Ga niet voor alle wedstrijden tussenstanden posten. Ga je maar lekker zoeken..

Alleen Sickert had trouwens winst voor Twente..
pi_54210139
whehehe, heeft mn lieve alves ook gescoord??
pi_54210154
Vrouwen zijn KUT-HOEREN.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_54210203
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:05 schreef Silver_Shark het volgende:
Vrouwen zijn KUT-HOEREN.
klopt
pi_54210256
KUT-MEISJES trouwens foxy..., voor jou
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:10:51 #244
63192 ursel
pi_54210261
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
whehehe, heeft mn lieve alves ook gescoord??
2 stuks en 1 gele kaart..
pi_54210441
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:10 schreef ursel het volgende:

[..]

2 stuks en 1 gele kaart..
zie je, zo moeilijk is het niet merci
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:21:13 #246
63192 ursel
pi_54210497
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

zie je, zo moeilijk is het niet merci
Tuurlijk niet, na de wedstrijd niet nee..
Tijdens de wedstrijd volg je het maar lekker zelf..
pi_54210590
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:21 schreef ursel het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, na de wedstrijd niet nee..
Tijdens de wedstrijd volg je het maar lekker zelf..
ik kan hie rin de polder geen voetbal ontvangen
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:30:46 #248
63192 ursel
pi_54210684
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

ik kan hie rin de polder geen voetbal ontvangen
Je kan toch internetten??
Dan kan je ook kijken op :

http://soccerstand.com/soccer.htm
http://www.fcupdate.nl
http://teletekst.nos.nl (pagina 818)

pi_54210895
Vitesse 4de
pi_54211133
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:30 schreef ursel het volgende:

[..]

Je kan toch internetten??
Dan kan je ook kijken op :

http://soccerstand.com/soccer.htm
http://www.fcupdate.nl
http://teletekst.nos.nl (pagina 818)

owja, shit, ik denk nog steeds dat ik die 3200+ heb en daar alleen maar mee kan typen in kladblok

heb nu natuurlijk DIKKE VETTE UBER OWNENDE VET SNELLE OC X2 4200+ AMD 1337 TURBO!!
pi_54211144
op een S939 socket
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:09:19 #252
63192 ursel
pi_54211656
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

owja, shit, ik denk nog steeds dat ik die 3200+ heb en daar alleen maar mee kan typen in kladblok

heb nu natuurlijk DIKKE VETTE UBER OWNENDE VET SNELLE OC X2 4200+ AMD 1337 TURBO!!
Mooi he. Er gaat echt een wereld voor je open als je eenmaal upgrade..
pi_54212709
JP hebbie BEA al ontmoet?
pi_54216221
lekker slape
BoF!
pi_54216354
heb dus net gehoord dat er een oude vriend mij is overleden.
hij danste, breakdance enzo, werd opeens duizelig, viel op de grond en is nu dus overleden, kan het nog steeds niet geloven.
jongen gebrukte geen drugs ofzo
BoF!
  zondag 28 oktober 2007 @ 02:56:37 #256
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54216517
Feyenoord

Maar goed net thuis van een geweldige Halloweenparty in Bibelot! Heel erg veel goede muziek gehoord, een kleine selectie:

Metallica - Sad But True
Guns 'N Roses - Welcome To The Jungle
System Of A Down - Chop Suey
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
Flogging Molly - Devil's Dancefloor
Queen - Crazy Little Thing Called Love
Pennywise - Bro Hymn Tribute

en nog veel meer, top avond! En nu slapen
pi_54216912
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:57 schreef staticdata het volgende:
JP hebbie BEA al ontmoet?
Jazeker!

De Koningin is oud maar aardig en keek opvallend naar mijn stropdas. Willempie is zakelijk maar zeker niet onvriendelijk en Maxima doet gewoon alsof ze je al jaren kent en ze heeft oprechte interesses. Ze kijkt je bij het kenismaken ERG strak in je ogen.

Was allemaal erg kort (1 uur inclusief ontvangst en speech) maar superspannend en een fantastische ervaring. Nergens was pers toegelaten dus helaas geen foto`s of beelden.

@Shizzle: Gecondoleerd kerel.
@IJS: Wanneer komen die foto`s van dat neuq vrouwtje?

En van die prudhomme krijg je ook een slappe zak zeg. Is Rasmussen nu schuldig ofzo? Zijn de heren Fansoos niet een stapje vergeten in het strafproces?

Helaas ook geen monsterrit dit jaar. maar wel veel klimwerk. De Bonette En als klap dop de vuurpijl, geen bonificaties dit jaar. Dat vind ik ook wel een verbetering.
quote:
"Passie voor de Tour verdedigen"
Dopingverhalen ontsierden de Tour van 2007. "Maar daarom mogen we onze armen niet laten zakken. De Tour is en blijft een formidabel evenement", zegt Christian Prudhomme, directeur van de Tour.

"De supporters langs de weg hebben dit jaar Michael Rasmussen uitgefloten. Ze deden dat uit passie voor de Tour. Die passie moeten we verdedigen", zegt hij.

De Tour begint niet traditioneel met een proloog en ook het vervolg van de eerste week is atypisch. "Het blijft een week voor spurters, maar we wilden meer variatie", vertelt Prudhomme ook.

"Op de vierde dag is er al een tijdrit en op de zesde dag wordt er al geklommen in het Centraal Massief. We willen de aanvallers kansen geven en zo van deze Tour echt een open strijd maken."

"Er is een bergrit minder, maar wel een aankomst bergop meer. Er zijn heel wat kansen voor de durvers. De eerste week zal sowieso voor tijdsverschillen zorgen, daarom geen bonificatieseconden."

"Geen enkel team is zeker van deelname"
Nu de Tour geen deel meer uitmaakt van de ProTour heeft geen enkel team startrecht op dit moment. "Geen enkel team is al zeker van deelname en geen enkele ploeg is nu al uitgesloten", zegt Prudhomme.

"Alle renners zullen wel een biologisch pasje moeten hebben. Wat als Rasmussen er een heeft? Het zou me verbazen mocht een ploeg hem aantrekken."

[ Bericht 23% gewijzigd door jpjedi op 28-10-2007 05:04:22 ]
pi_54217179

Ik word steeds enthousiaster over MAC. Echt die gasten hebben het allemaal erg sterk in elkaar geschroefd!

Zie hier Vista scores van mijn iMAC

Vista x64:
Prestatie Index: 5,0
Processor: 5,5
RAM: 5,0
Graphics: 5,9
Gaming Graphics: 5,3
Primary Harddisk: 5,7

zondag 28 oktober 2007 @ 11:15:48 #259
63192 ursel
pi_54218790
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:31 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
heb dus net gehoord dat er een oude vriend mij is overleden.
hij danste, breakdance enzo, werd opeens duizelig, viel op de grond en is nu dus overleden, kan het nog steeds niet geloven.
jongen gebrukte geen drugs ofzo
Da's klote man..
Gecondoleerd..

Mogguh verders..
pi_54218822
Vanmiddag om 16.20 zal ik kijken of ik een reactie geef op twente - feyenoord

Denk het niet
pi_54219036
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 06:20 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]

Ik word steeds enthousiaster over MAC. Echt die gasten hebben het allemaal erg sterk in elkaar geschroefd!

Zie hier Vista scores van mijn iMAC

Vista x64:
Prestatie Index: 5,0
Processor: 5,5
RAM: 5,0
Graphics: 5,9
Gaming Graphics: 5,3
Primary Harddisk: 5,7

Apple
Ipod
EA
Crytek
Crysis
und nog veel meer
na vanmiddag:
Ajax

twente
Narf!
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:39:15 #262
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54219203
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanmiddag om 16.20 zal ik kijken of ik een reactie geef op twente - feyenoord

Denk het niet
FC Utrecht - Ajax begint al om 12:30
pi_54219427
Shizzle, had je nog veel contact met die jongen?

Blijft toch altijd een groot drama als iemand zo jong, zo onbegrijpelijk overlijdt Gecondoleerd iig
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut wintertijd
pi_54219622
bedankt allemaal.
Had niet zoveel contact met hem, ik ken hem via american football en dat doe ik dus niet meer en daarom gingen we niet meer echt met mekaar om. Het is echt vreemd dat hij er gewoon niet meer is, kan het nog steeds niet geloven.
BoF!
pi_54220133
quote:
ik ben een blij man
Een deel II is de SOA die je er nu aan over hebt gehouden
pi_54220146
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ja idd... oke dan word het 14.20.

Ik zeg utrecht - ajax 3-0.
pi_54220225
Nou zal even gaan kijken, lang leve sopcast
pi_54220239
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou zal even gaan kijken, lang leve sopcast
Zit ook met Kev te kijken nu.
pi_54221338
OMG.. MSn tijdens voetbal...waar kun je het over hebben.

Maar Zit wel hier live voetbal te kijken.
pi_54221939
AJAX
pi_54222118
klaasje
Narf!
pi_54222618
Feyenoord

pi_54222655
ajax

feyenoord
Narf!
pi_54223232
Oh mijn god zeg Dat is dus het verschil tussen Amsterdam en Rotterdam. Je wordt bijna de hele wedstrijd overklast maar Ajax wint en Feyenoord verliest zo'n wedstrijd

Ach ja je weet dat Feyenoord nog geen echte topploeg is, dat komt vanzelf maar is nu nog te vroeg
pi_54223857
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
Oh mijn god zeg Dat is dus het verschil tussen Amsterdam en Rotterdam. Je wordt bijna de hele wedstrijd overklast maar Ajax wint en Feyenoord verliest zo'n wedstrijd

Ach ja je weet dat Feyenoord nog geen echte topploeg is, dat komt vanzelf maar is nu nog te vroeg
Ach over een jaar of 25 komen ze zeker terug!
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:19:43 #277
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54223924
quote:

Volgend seizoen Ferdi! Mits er nog een aantal goede aankopen worden gedaan.
pi_54224425
Jorrit, Aifeun iets voor jou??

http://www.youtube.com/watch?v=lcB8CKa73B0
pi_54224522
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

mijn tip: Koop gewoon 11 nieuwe en een paar reserves.
pi_54225694
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:39 schreef jpjedi het volgende:

dit is meer wat voor jorrit
http://www.youtube.com/watch?v=A3MfQIswl3k&NR=1
Narf!
pi_54225719
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

weer al?
Narf!
pi_54225862
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef staticdata het volgende:

[..]

Een deel II is de SOA die je er nu aan over hebt gehouden
connie deed gewoon mee hoor

live vanuit napels!! lekker weer hier joh, net de hele middag op een terrasje gezeten!!
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:40:44 #283
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54225960
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:28 schreef Sickert het volgende:

[..]

weer al?
"weer al"? Maak eens een zin met een normale zinsopbouw.
pi_54226189
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:27 schreef Sickert het volgende:

[..]

dit is meer wat voor jorrit
http://www.youtube.com/watch?v=A3MfQIswl3k&NR=1
JA die zit ook in dat filmpje dat ik ook post.

Die filmpjes zoals dat bier moet je kopen op die hottrix site.
pi_54226529
quote:

Je hebt echt een andere stream gekeken?
Sorry maar dat is niet waar, alleen het laatste kwartier was ajax zoekende en was het even billenknijpen soms.
pi_54229531
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je hebt echt een andere stream gekeken?
He Diamond van Basten, ga eens snel je mond spoelen
pi_54229698
al vol?

(laate tvp)
Every war is different, every war is the same.
pi_54229793
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef FJD het volgende:

[..]

He Diamond van Basten, ga eens snel je mond spoelen
Nou sorry ik maak geen grappen, jij wel??

Het was redelijk gelijk op waar ajax veel meer kansen creeerde en verdiende om te winnen (laatste 15 - 10 minuten niet meegerekend)
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:18:35 #290
63192 ursel
pi_54231390
Weer thuis van avondje bowlen..

Klote voetbal ook altijd..
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:30:22 #291
63192 ursel
pi_54231650
1. PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 52
2. Sickert Kevin 17-8-2006 49
3. Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 38
4. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 36
5. ursel ursel 17-8-2006 34
6. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 33
7. Ferdi Dorr Ferdi Dorr Manager 28-5-2006 20
8. Frank22 Frank 28-8-2006 17

Zit ik trouwens ff bij Jorrit te kijken, owned die met zijn 1-0 scores gewoon heel de voetbalpoules en staat die in het gehele algemene klassement op Nr 1.
pi_54232799
en dan durven er nog mensen te roepen dat het om kennis gaat Jorrit speelt als een toto-speler met standen vanaf het begin v/d competitie en haalt zo meer punten dan iedereen met 'verstand'

Ik had overigens de wedstrijden van vanmiddag niet ingevuld waardoor ik een heleboel punten misliep
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:24:31 #293
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_54234507
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:39 schreef jpjedi het volgende:

Zolang er geen echt bier uitkomt hoef ik het niet
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:30 schreef ursel het volgende:
1. PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 52
2. Sickert Kevin 17-8-2006 49
3. Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 38
4. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 36
5. ursel ursel 17-8-2006 34
6. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 33
7. Ferdi Dorr Ferdi Dorr Manager 28-5-2006 20
8. Frank22 Frank 28-8-2006 17

Zit ik trouwens ff bij Jorrit te kijken, owned die met zijn 1-0 scores gewoon heel de voetbalpoules en staat die in het gehele algemene klassement op Nr 1.

Ik sta gewoon bovenaan
Je kan ook gewoon dikke prijzen winnen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:56:40 #294
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_54235309
Jammer geen forum bij voetbalpoules. Beetje rellen bij de voetbalkenners
2de in de Tour de BoF!
pi_54235514
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer geen forum bij voetbalpoules. Beetje rellen bij de voetbalkenners
http://www.voetbalpoules.nl/forum.asp
  maandag 29 oktober 2007 @ 00:33:54 #296
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_54235987
quote:

Edit:Zo even mijn sig aangepast
Het is echt heel erg. Als ik al een half uur voetbal heb gezien dit seizoen is dat veel

[ Bericht 25% gewijzigd door JMPoSTMaN op 29-10-2007 00:42:19 ]
2de in de Tour de BoF!
pi_54237600
Mogguh,

Zo volgens mij ben ik weer helemaal bij na dit weekend. Heerlijk rustig weekend gehad
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:21 schreef FJD het volgende:
en dan durven er nog mensen te roepen dat het om kennis gaat Jorrit speelt als een toto-speler met standen vanaf het begin v/d competitie en haalt zo meer punten dan iedereen met 'verstand'

Ik had overigens de wedstrijden van vanmiddag niet ingevuld waardoor ik een heleboel punten misliep
De enige vraag is wat haalt meer punten 1-0 of 2-1, die laatste stand schijnt vaker voor te komen
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
live vanuit napels!! lekker weer hier joh, net de hele middag op een terrasje gezeten!!

En je hebt mij niet uitgenodigd
quote:
Whumm, ik weet niet welke wedstrijden jij hebt zitten kijken
quote:
Het zit hem vaak juist in de eenvoud Alleen de eenvoud maakt dat het al inovatief is.
quote:
ik ben een blij man
FOTO'S
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef Sickert het volgende:
Crysis

wat een ruk game EA
Pwnd by EA
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:37 schreef Sickert het volgende:
de wii is echt inovatief
Ja dat ben ik met je eens. Begin nu ook steeds meer spellen op de WII te spelen.
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
pi_54237858
Wie spelen er hier eigenlijk allemaal Company of Heroes en eventueel Opposing Fronts?
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
pi_54237880
Heb het eventjes gespeeld, was wel erg gaaf maar al snel gestopt en doorgegaan met andere spellen. Jammer eigenlijk.

Goedemorgen trouwens
pi_54237882
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 08:27 schreef Cardinal_NL het volgende:
Wie spelen er hier eigenlijk allemaal Company of Heroes en eventueel Opposing Fronts?
Me brother
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')