Bij mij draait ie bijna perfect op 1680x1050 High, maar moet wat editten denk, voor x1900xtx... In tegenstelling tot berichten op forums kan ik wel de bin64 versie spelen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:52 schreef escape_nl het volgende:
Hier Crysis op 1920 x 1200 met een 8800 GTX 768 mb, 2 x AA
[ afbeelding ]
het gaat niet om wat die allemaal kanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:18 schreef escape_nl het volgende:
[..]
De tijd van de PS3 komt wel, je hebt nu nog maar weinig games maar daar komt verandering in en de functies van de PS3 worden alleen maar uitgebreider. De Wii heeft die functies niet en kan alleen maar een dvd afspelen. Over een jaar heb je een mega functionele PS3 en een Wii waar je alleen maar een spelletje op kan spelen.
De PS3 wordt de vervanger van de video/HDD recorder terwijl je er ook nog games en films op kan spelen en kijken.
De PS3 wordt het helemaal alleen heeft nog tijd nodig en over een jaar zijn er meer PS3's verkocht dan de Nintendo Wii ooit had kunnen dromen.
Ik moet toegeven, je hebt een rijke fantasie. "De PS3 wordt de vervanger van de Video/HDD recorder". Kom op man!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:18 schreef escape_nl het volgende:
[..]
De tijd van de PS3 komt wel, je hebt nu nog maar weinig games maar daar komt verandering in en de functies van de PS3 worden alleen maar uitgebreider. De Wii heeft die functies niet en kan alleen maar een dvd afspelen. Over een jaar heb je een mega functionele PS3 en een Wii waar je alleen maar een spelletje op kan spelen.
De PS3 wordt de vervanger van de video/HDD recorder terwijl je er ook nog games en films op kan spelen en kijken.
De PS3 wordt het helemaal alleen heeft nog tijd nodig en over een jaar zijn er meer PS3's verkocht dan de Nintendo Wii ooit had kunnen dromen.
http://www.techzine.nl/ni(...)t-Playstation-3.htmlquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, je hebt een rijke fantasie. "De PS3 wordt de vervanger van de Video/HDD recorder". Kom op man!
Kom op Frank, je kunt van alles beweren over de Xbox maar op het gebied van multimedia console in de huiskamer heeft het apparaat gewoon gefaald. Nou ja gefaald, het is nooit zo gepositioneerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moet toegeven, je hebt een rijke fantasie. "De PS3 wordt de vervanger van de Video/HDD recorder". Kom op man!
Ik vergelijk nu niks met de Xbox 360. Ik geloof alleen nooit dat de PS3 het nieuwe medium / de vervanger wordt van de Video /HDD recorderquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom op Frank, je kunt van alles beweren over de Xbox maar op het gebied van multimedia console in de huiskamer heeft het apparaat gewoon gefaald. Nou ja gefaald, het is nooit zo gepositioneerd.
en Niels, of de PS3 meer of minder verkoopt het zal me worst wezen maar feit blijft dat de PS3 en de Xbox360 niets meer zijn dan apparaten die betere graphics uit kunnen spugen dan hun voorgangers en dat alles net even wat beter in elkaar steekt. Dat is allemaal te prijzen en goed voor de gamer natuurlijk maar om dat nu next-gen en revolutionair te noemen slaat nergens op natuurlijkDat is niets meer dan evolutie, geen revolutie.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef Sickert het volgende:
Crysis
zelfs op LOW draait het voor geen meter
belachelijk hoge systeem eisen
Cod4 speel ik met alles op High vloeiend
wat een ruk game EA
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:03 schreef ursel het volgende:Lekker gespeeld ..
Demo werkt iig beter dan de Beta..
Wat jij vergeet is de invloed van de vrouw des huizes. Als de PS3 als HDD Recorder kan spelen dan zal de man eerder een PS3 aanschaffen omdat hij die bij z'n vrouw verkoopt als HDD Recorder. Om die reden zal zo'n iemand dus eerder een PS3 dan een Xbox aanschaffen. Ook omdat gamen over het algemeen toch nog steeds als kinderachtig wordt beschouwd. Thuis aankomen met een console is dan ook niet iets wat de mensen van een oudere generatie snel zullen doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is echt bullshit. Je denkt toch echt niet dat alle mensen die nu een Video of HDD Recorder hebben een PS3 gaan kopen?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo terug van mn neukavontuurtje...> en er komt een deel 2!!
![]()
ik ben een blij man![]()
mn X2 en GEIL draaien als een tierelier, speel nu bioshock met alles op high![]()
laat CoD4 maar komen![]()
dat wil zeggen?quote:
We zullen zien!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat jij vergeet is de invloed van de vrouw des huizes. Als de PS3 als HDD Recorder kan spelen dan zal de man eerder een PS3 aanschaffen omdat hij die bij z'n vrouw verkoopt als HDD Recorder. Om die reden zal zo'n iemand dus eerder een PS3 dan een Xbox aanschaffen. Ook omdat gamen over het algemeen toch nog steeds als kinderachtig wordt beschouwd. Thuis aankomen met een console is dan ook niet iets wat de mensen van een oudere generatie snel zullen doen.
Heb je al kunnen kijken of je oude geheugen PC 3200 (400 Mhz) is?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo terug van mn neukavontuurtje...> en er komt een deel 2!!
![]()
ik ben een blij man![]()
mn X2 en GEIL draaien als een tierelier, speel nu bioshock met alles op high![]()
laat CoD4 maar komen![]()
Je weet dat EA niet de ontwikkelaar is toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:46 schreef Sickert het volgende:
dit spel is gewoon zo slecht gemaakt net als bf2 in het begin (he was dat ook niet van EA)
geen REET mee te makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet dat EA niet de ontwikkelaar is toch?
Tis toch alom bekend bijna dat zelfs de high ends van nu en bijna moeite mee hebben om het perfect te kunnen draaien..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat wil zeggen?
ik zou m op de minimum meer dan goed moeten kunnen spelen
dit spel is gewoon zo slecht gemaakt net als bf2 in het begin (he was dat ook niet van EA)
als ik Cod4 op high kan spelen
en dit niet eens op minimum
dan is er toch echt iets mis met de game
ja is pc3200 , kan je nog ff wachten tot we elkaar weer zien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je al kunnen kijken of je oude geheugen PC 3200 (400 Mhz) is?
hey JP, zou jij je bed niet eens in kruipen? of blijf je een uurtje langer op omdat het wintertijd wordt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:17 schreef jpjedi het volgende:
--blablablablabla--
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |