Moet je ff Andre van Duin mailen, die is altijd goed in het maken van een opstel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bijna is wat zwak uitgedrukt
Het is namelijk Enterprise Arcitectuur
[..]
Dit is het programma. Ik zou precies over een jaar me eindpresentatie moeten geven, mits ze me toelaten, aangezien ik eerst nog een intake krijg. Moet ook nog een motivatie schrijven van 800 woorden![]()
800x het woord geld is overigens geen motivatie
Zoek je nog een nieuwe baan? Bij Getronics PinkRoccade zoeken we nog mensenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je ff Andre van Duin mailen, die is altijd goed in het maken van een opstel.
Maar klinkt als best programma..
Is trouwens ook een kans dat ik volgend jaar misschien ook .NET ga doen.![]()
Krijg jij ook ¤250 bonus ofzo??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zoek je nog een nieuwe baan? Bij Getronics PinkRoccade zoeken we nog mensen
Voor ¤250quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Krijg jij ook ¤250 bonus ofzo??
Mja, maar voorlopig zit ik hier qua leertracject nog best.
Kom natuurlijk nog deels net kijken. Zijn hier veel mogelijkheden en mijn contract is voorlopig prima..
Kom over jaartje maar ff babbellen..![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ursel, heb je dat geld al overgemaakt?
Uiteraard is je profijt ook al andersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:16 schreef ursel het volgende:
[..]
En dan delen we de winst? Of wat is mijn profijt voor een overstap anderS??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uiteraard is je profijt ook al anders
Maar over een deling valt altijd te praten natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:12 schreef Sickert het volgende:
zo maar eens naar bedje
morgen werken![]()
bevalt wel lekker de maandag vrij
Oh ik dacht dat je het had over een studie in de technische sector ipv van de ict sectorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bijna is wat zwak uitgedrukt
Het is namelijk Enterprise Arcitectuur
[..]
Dit is het programma. Ik zou precies over een jaar me eindpresentatie moeten geven, mits ze me toelaten, aangezien ik eerst nog een intake krijg. Moet ook nog een motivatie schrijven van 800 woorden![]()
800x het woord geld is overigens geen motivatie
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:48 schreef RudyCarell het volgende:
http://na.llnet.cdn.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exe
Aangezien we gisteren allebei werken waren was er niemand thuis om het pakketje aan te nemen en nu komt de UPS maandag pas weer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 06:34 schreef jpjedi het volgende:
Niels, heb jij Leopard al binnen? Schijnen best wat problemen zijn lees ik. Je moet CS3 bijvoorbeeld patchen.
Ik heb nu draaien:
Toast
ilife stond er al op.
Iwork
Office 2004
'Aperture' loopt nog binnen en 'Final cut video' laat ik maar even (9dvd`s)
In India bestaat geen automatische afschrijving.. dus rekening van internet bijvoorbeeld moet in een airtel winkeltje betaald worden net zoals alle rekeningen van electriciteit, water etc.
Dus internet betaald... krijg ik een smsje dat we niet betaald hebben en dat we afgesloten zijn.![]()
Nu dus alles weer activeren.![]()
Die bureaucratie.Gsm prepaid kost hier bijvoorbeeld een week aan registreren en papierwerk.
![]()
De tijd van de PS3 komt wel, je hebt nu nog maar weinig games maar daar komt verandering in en de functies van de PS3 worden alleen maar uitgebreider. De Wii heeft die functies niet en kan alleen maar een dvd afspelen. Over een jaar heb je een mega functionele PS3 en een Wii waar je alleen maar een spelletje op kan spelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
You gotta love it![]()
[olie-op-het-vuur-gooi-modus]
http://www.gamer.nl/doc/4(...)le-aldus-Will-Wright
"Als iemand me op dit moment zou vragen wie van de drie grote jongens (Nintendo, Microsoft of Sony) de ultieme next-gen machine heeft weten af te leveren, dan antwoord ik met grote overtuiging Nintendo. De Wii is, in tegenstelling tot de Playstation 3 en de Xbox 360, écht vernieuwend. De andere twee consoles voelen eerder aan als betere versies van de vorige modellen, waardoor je niet echt van een nieuwe generatie kunt spreken.", aldus Will Wright."
[/olie-op-het-vuur-gooi-modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |