Triatlon is een Grieks woord: "tri" betekent drie en "atlon" betekent wedstrijd. Een triatlon is dus een sportactiviteit die uit drie wedstrijden bestaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:06 schreef staticdata het volgende:
Volgens mij is iedereen het gelijk aan het narekenen
Wat een triathlon betekend weet ik ook wel, die was niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Triatlon is een Grieks woord: "tri" betekent drie en "atlon" betekent wedstrijd. Een triatlon is dus een sportactiviteit die uit drie wedstrijden bestaat.
De wedstrijden zijn zwemmen, hardlopen en fietsen alhoewel vroegah men ook wel eens wilde schaatsenPas na een tijdje kwamen de nodige bestuurlijke lichamen bovendrijven en toen werden de definities vastgesteld. De Ironman afstand is geloof ik weer iets anders dan de officiële triatlon afstand.
Hoop gedoe, het is iig een hoop inspanning.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen het gelijk aan het narekenen
ga je nou nog een keer zeggen waar je in ZA naar toe gaatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Triatlon is een Grieks woord: "tri" betekent drie en "atlon" betekent wedstrijd. Een triatlon is dus een sportactiviteit die uit drie wedstrijden bestaat.
De wedstrijden zijn zwemmen, hardlopen en fietsen alhoewel vroegah men ook wel eens wilde schaatsenPas na een tijdje kwamen de nodige bestuurlijke lichamen bovendrijven en toen werden de definities vastgesteld. De Ironman afstand is geloof ik weer iets anders dan de officiële triatlon afstand.
Hoop gedoe, het is iig een hoop inspanning.
Kaapstad, ik ga IJs z'n biologische ouders opsporenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:21 schreef staticdata het volgende:
ga je nou nog een keer zeggen waar je in ZA naar toe gaat![]()
mijn vraag is niet moeilijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:23 schreef FJD het volgende:
Verder geen moeilijke vragen stellen, eerst meedoen, dan vragen stellen!
Okquote:Kaapstad, ik ga IJs z'n biologische ouders opsporen
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:23 schreef FJD het volgende:
De afstand van een triatlon is variabel en staat niet vast waardoor de halve ook variabel is
Verder geen moeilijke vragen stellen, eerst meedoen, dan vragen stellen!
[..]
Kaapstad, ik ga IJs z'n biologische ouders opsporen![]()
Volgens de wiki is er niets variabels, ja, in de vorm van halve, kwart, achtste en zestiende.quote:De originele triatlon bestaat uit:
* 3,8 km zwemmen
* 180 km fietsen: van Keauhou naar Hawi (op de noordpunt) en terug
* 42,195 km hardlopen (de marathonafstand).
In de loop van de jaren zijn allerlei afgeleide versies ontstaan zoals de halve, kwart, achtste en zestiende triatlon.
The ITU accepts a 5% margin of error in the cycle and run course distances.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:41 schreef ursel het volgende:
Volgens de wiki is er niets variabels, ja, in de vorm van halve, kwart, achtste en zestiende.
Maar komt er dus op neer dat, of die tabel ruk is, of die tabel zinloos, omdat de afstanden variabel zijn..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:46 schreef ursel het volgende:
Call of Duty 4 Server Animo-check.
Kosten zijn 5,- per maand p.p.Ursel Escape der Rudy JP FJD Sickert
Je kan trouwens beter de duitse middelafstand (halve triathlon) nemen die is 500 meter korter met zwemmen..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:45 schreef FJD het volgende:
[..]
The ITU accepts a 5% margin of error in the cycle and run course distances.
Nu is dat nog te weinig om de verschillen te verklaren maar als het je echt zo boeit dan duik je er zelf maar beter in![]()
[..]
Vind je een halve niet genoeg?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:02 schreef ursel het volgende:
Als je zo over Wiki heen wandeld komt het er gewoon op neer dat je alle 3 moet doen dat je dan geslaagd bent....
Sorry ik kan het nummer niet vinden, wel een incompleet gesprek van 36 dagen oudquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:13 schreef jpjedi het volgende:
N iels,
Weet jij toevallig het telefoon nummer van Roxio Toast op de 8ste verdieping?
Ik heb een heerlijke toast-ie hier maar kan hem niet op mijn bord krijgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:05 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Sorry ik kan het nummer niet vinden, wel een incompleet gesprek van 36 dagen oud
Call of Duty 4 Server Animo-check.
Kosten zijn 5,- per maand p.p.Ursel Escape der Rudy JP FJD Sickert Baus
quote:
Animo-checkUrsel Escape der Rudy JP FJD Sickert Baus Raffie
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:23 schreef FJD het volgende:
Kaapstad, ik ga IJs z'n biologische ouders opsporen![]()
Doe jezelf eens lekker in dat lijstje zetten..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:59 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Mij mag je ook wel in het rijtje plaatsen![]()
CoD4 koop ik zowiezo, ongeacht wat
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe jezelf eens lekker in dat lijstje zetten..![]()
quote:Animo-check
Kosten zijn 5,- per maand p.p.Ursel Escape der Rudy JP FJD Sickert Baus Raffie BugWorks
zet mij ook maar op de lijst. niet dat ik het ga spelen ofzoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe jezelf eens lekker in dat lijstje zetten..![]()
rare vogel ben je ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zet mij ook maar op de lijst. niet dat ik het ga spelen ofzooja, drm ga ik ook niet aan geld overmaken doen, 5 luizige euro's...., ik betaal handje contantje op meets
schikt je dat niet, dan zet je me lekker niet op de lijst
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
rare vogel ben je ook
jij bent precies Frank maar dan omgekeerd
knarf
Rechtermuisknop, blokkade forum.fok.nl opheffenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vraagje hier op me werk krijg ik die tieten van ijs wel in beeld maar sinds ik thuis firefox heb NIET.Echter kan ik nergens in opties vinden dat dat (adult etc) uitgeschakeld moet zijn oid.
Dan moet je die bullshit-filter even uitschakelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vraagje hier op me werk krijg ik die tieten van ijs wel in beeld maar sinds ik thuis firefox heb NIET.Echter kan ik nergens in opties vinden dat dat (adult etc) uitgeschakeld moet zijn oid.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je die bullshit-filter even uitschakelen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:56 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
De bushshit-filter
![]()
Ook mogguh trouwens
Ja die ken ik niet vinden! Maar wat escape zei heb ik nog niet naar gekeken, zal ik even proberen vanavond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je die bullshit-filter even uitschakelen.
Kom bij eneco, moet je alleen steeds naar rdam reizen maar opzich te doen, het is vlakbij het spoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:07 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Zometeen een sollicitatiegesprek bij een callcenter, dus als jullie weer eens een 0906 lijn bellen krijg je mij aan de tellefoon
Het is eigenlijk voor de ANWB maja wens me succes![]()
Ja, je had het er al over maar gaf mij geen verdere detailsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kom bij eneco, moet je alleen steeds naar rdam reizen maar opzich te doen, het is vlakbij het spoor
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ursel, heb je dat geld al overgemaakt?
je doet alles voor die bonus hequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kom bij eneco, moet je alleen steeds naar rdam reizen maar opzich te doen, het is vlakbij het spoor
quote:Jammer van de opzegging, maar ik ga het voor je regelen!
CoD4 met 50% korting klopt inderdaad. Dit is echter maar 1 exemplaar.
Kwa korting voor je leden, we hebben deze mailing laatst verstuurd:
Beste Klant / Relatie,
Op 09-11-2007 komt Call of Duty 4 uit!
Zoals u van ons gewend bent, kunnen wij deze titel weer erg voordelig voor u aanschaffen!
De winkelprijs voor deze nieuwe game zal ¤ 59,99 zijn.
Wanneer u bij ons een gameserver bestelt, krijgt u 50% korting op de winkelprijs.
U kunt er ook voor kiezen om alleen de game via ons te bestellen voor slechts ¤ 49,-.
Al deze bedragen zijn inclusief verzendkosten en 19% BTW.
U ontvangt de game op de dag van de release.
Voor meer informatie over de prijs van de gameservers verwijzen wij u graag naar onze website:
http://www.publicservers.nl/call-of-duty-4.php
Wij verzoeken u voor woensdag bericht terug te sturen indien u de game Call of duty 4 wenst te kopen.
Vermeld hierbij uw volledige adres en uw naam.
Met vriendelijke groet.
Rick Sloot
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
je doet alles voor die bonus he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |