of een grote groep buitelandersquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:17 schreef Eltonno het volgende:
Een privévliegtuig kopen, en 2 afghanen inhuren om dat ding te laten crashen op een volledig nutteloze plek
Als je een maat hebt die een fles domperignon bestelt en deze voor zijn ogen op de grond laten vallen en seggen: "PIK OMHOOG"quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef PauperClown het volgende:
bv. een telefoon kopen van iemand en die dan gelijk voor zn neus kapot maken![]()
iemand nog ideen?![]()
lol!!1!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:30 schreef sanni het volgende:
[..]
Als je een maat hebt die een fles domperignon bestelt en deze voor zijn ogen op de grond laten vallen en seggen: "PIK OMHOOG"
ik wil ook een broodautomaat!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef PauperClown het volgende:
okee, je gaat naar een dierenspeciaalzaak, koopt een konijn.
je gaat naar een brood automaat, geld erin, brood eruit, konijn erin, deurtje dicht...
dan zit er zo'een konijn in![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:49 schreef zainabber het volgende:
Als een zwerver vraagt: heeft u een euro
Ja ik heb er wel meer
en dan weglopen
Klinkt bekend, jaren geleden kwam ik ooit eens een zwerver tegen terwijl ik een shaggie aan het draaien was. Zegt die kerel zo;quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:49 schreef zainabber het volgende:
Ja ik heb er wel meer
en dan weglopen
jij rekelquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klinkt bekend, jaren geleden kwam ik ooit eens een zwerver tegen terwijl ik een shaggie aan het draaien was. Zegt die kerel zo;
"zeg jongen, heb jij misschien een shaggie voor mij?"
- Moment, *draait shaggie*, *houdt shaggie voor zwerver*, kijk meneer, voor u!
"Eh, geef dan"
- Hoezo, het shaggie bevindt zich toch voor u?
"Grappig hoor"
hahaha keihardquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klinkt bekend, jaren geleden kwam ik ooit eens een zwerver tegen terwijl ik een shaggie aan het draaien was. Zegt die kerel zo;
"zeg jongen, heb jij misschien een shaggie voor mij?"
- Moment, *draait shaggie*, *houdt shaggie voor zwerver*, kijk meneer, voor u!
"Eh, geef dan"
- Hoezo, het shaggie bevindt zich toch voor u?
"Grappig hoor"
Pulpshowquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef PauperClown het volgende:
in een supermarkt een hele winkelwagen voltiefen met kleine producten (liefst blikvoer en dan iets van eieren of melkpaken onderop) naar de kassa rennen en als dan alles eindelijk ingescant is en je moet afrekenen, dan moet je zo zeggen: "uhm.. tja... ik heb eigenlijk helemaal geen geld bij.. doei"
kijken of je dan tegengehouden word bij 't verlaten van de winkelt
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:33 schreef hamkaastosti het volgende:
ik zou een dromedaris kopen en dan door middel van plastische chirurgie er een kameel van laten maken
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:17 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zitten toch echt wel een paar geniale bij hahaha.. Konijn, deurtje dicht. Vogel, huisjes, gore kutvogel. Ik moest lachen. Zou dat ook komen omdat ik een meisje ben?
Ik ken dus iemand waarbij z'n accountant zij dat ie geld moest uitgeven anders kwam hij in het nadeel bij de belasting ofsow, ging hij welkelijk ontbijten in new york. hij vloog er naar toe, ging eten en kwam weer trugquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef lurf_doctor het volgende:
Naar amerika vliegen, bakje starbucks drinken en weer terug![]()
KAAS!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef hamkaastosti het volgende:
ik zou naar de C1000 gaan en dan heel van die pakjes gesneden kaas kopen. De dure variant natuurlijk en dan zou ik heel m'n huis volplakken met voorgesneden kaas
Zonde van je tijdquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef Saak het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand waarbij z'n accountant zij dat ie geld moest uitgeven anders kwam hij in het nadeel bij de belasting ofsow, ging hij welkelijk ontbijten in new york. hij vloog er naar toe, ging eten en kwam weer trug
Investeer dan ergens in, of vind de belasting dat ook niet leuk?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef Saak het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand waarbij z'n accountant zij dat ie geld moest uitgeven anders kwam hij in het nadeel bij de belasting ofsow, ging hij welkelijk ontbijten in new york. hij vloog er naar toe, ging eten en kwam weer trug
Zolang er dames om moeten lachen vind ik 't goedquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:17 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zitten toch echt wel een paar geniale bij hahaha.. Konijn, deurtje dicht. Vogel, huisjes, gore kutvogel. Ik moest lachen. Zou dat ook komen omdat ik een meisje ben?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:25 schreef ukga het volgende:
naar de Mercer dealer en een s 65 amg Lang kopen, en dan naar de Opel dealer vragen of inruil mogelijk is.
Dat gebeurt vaker dan je denktquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef TNA het volgende:
Een Ferrari kopen en als je de deur uitloopt zeggen: Oh, doe er maar twee.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:25 schreef ukga het volgende:
naar de Mercer dealer en een s 65 amg Lang kopen, en dan naar de Opel dealer vragen of inruil mogelijk is.
je kunt beter een smerige knipoog geven dan een schouderklopje, wel alleen doen als de kassamiep lekker isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
[...]
-Bij de Appie als je 10 euro betaalt bij de kassa terwijl je boodschappen maar bv. 6 euro kosten zeggen 'hou het wisselgeld maar' en de cassiére een schouderklopje geven
Hehe iddquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:51 schreef PauperClown het volgende:
[..]
je kunt beter een smerige knipoog geven dan een schouderklopje, wel alleen doen als de kassamiep lekker is![]()
Ik denk dat het in 90% van de gevallen gebeurtquote:
bij een jongen kun je ook een smerige knipoog gevenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Hehe idd![]()
In mijn voorbeeld kon het overigens zowel een jongen/meisje zijn.. vandaar
Dan zou ik het geld niet aannemenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef PauperClown het volgende:
[..]
bij een jongen kun je ook een smerige knipoog gevengeeft helemaal een LOLLEROFL!!11eins!1 effect
echt zo van;
"dat is dan 6 eurie 80"
"hier heb je 20 eurie schat, doe er wat leuks mee *knipoog* "
en dan die dude achter de kassa; WTF!!![]()
![]()
![]()
Als jij ¤ 13,20 op straat ziet liggen dan raap je het toch ook opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dan zou ik het geld niet aannemen
Dan maar een kasverschil![]()
Soms wegen je principes zwaarderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:15 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als jij ¤ 13,20 op straat ziet liggen dan raap je het toch ook op
Gewoon aannemen
geld oprapen of afpakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Soms wegen je principes zwaarder![]()
Geld oprapen doe ik wel, blijf toch een Nederlander![]()
Op schiphol, na de douane zit ook gewoon een Starbucks café, dus die reis naar Amerika is dan weer totaal nutteloosquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef lurf_doctor het volgende:
Naar amerika vliegen, bakje starbucks drinken en weer terug![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef hamkaastosti het volgende:
naar de hoeren gaan en dan gewoon een goed gesprek voeren
Dat hebben ze bij mij op school gedaan met de auto van een leraar!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:
zelfde auto als maat van je kopen, die voor z'n huis zetten, en daar een zwerver die auto laten slopen
Echt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:22 schreef Domai het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij mij op school gedaan met de auto van een leraar!
Wat heeft dat met geld te maken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:43 schreef ukga het volgende:
of een meisje zoeken die lijkt op de vriendin van een maat, en die dan heulemaal aftuigen voor zijn ogen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:49 schreef zainabber het volgende:
Ja ik heb er wel meer
en dan weglopen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:41 schreef screwyou het volgende:
Een Macdonalds openen in een vluchtelingenkamp in Darfour. Duizenden bonnenboekjes uitdelen met "Gratis milkshake op openings dag van 9 tot 13 uur" en dan als het hele kamp uitgelopen is om dat gratis ijsje te halen....
Het bordje omdraaien "CLOSED"
dan een sticker op de deur plakken.
Out of business
En in je helicopter erboven gaan vliegen en naar beneden pissen op een woedende menigte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |