konijen en worteltaart laten overvliegen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Iets met konijntjes en worteltjestaart.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:05 schreef Ferdii het volgende:
dj tiesto oid inhuren voor je verjaardags feestje en dan helemaal niemand uitnodigen en zelf daar gaan zitten met oordoppen in
dan moet je evengoed betalen,want het mag wel van hem...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:16 schreef FixYou het volgende:
Tegen iemand zeggen van dat hij een miljoen krijgt als je 5 eieren op zijn hoofd stuk mag slaan. Dan zegt hij van: die ken ik al en dan vraag je het aan iemand anders (je broertje die in het complot zit) en dan sla je 5 eieren op zijn hoofd kapot en dan geef je hem zo een miljoen. En dan nog een keer aan die man vragen,en dan maar 4 eieren bij hem stuk slaan. Dan heb je hem mooi tuk!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef PauperClown het volgende:
okee, je gaat naar een dierenspeciaalzaak, koopt een konijn.
je gaat naar een brood automaat, geld erin, brood eruit, konijn erin, deurtje dicht...
dan zit er zo'een konijn in![]()
![]()
Maar dat is wél nuttig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef HPoi het volgende:
Microsoft opkopen en dan de stekker eruit trekken en alle kantoren fabrieken etc. laten opblazen.
Ik help wel mee geld inzamelenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Crappery het volgende:
moskees overkopen en die met inhoud (lees: tjouries) opblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef PauperClown het volgende:
stuk of 30 vogelhuisjes laten maken en dan naar zo'een eend-voerplaats gaan en dan die vogelhuisjes gaan gooien naar die eenden en dan schreeuwen: "ga erin dan gore kutvogel"
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:16 schreef FixYou het volgende:
Tegen iemand zeggen van dat hij een miljoen krijgt als je 5 eieren op zijn hoofd stuk mag slaan. Dan zegt hij van: die ken ik al en dan vraag je het aan iemand anders (je broertje die in het complot zit) en dan sla je 5 eieren op zijn hoofd kapot en dan geef je hem zo een miljoen. En dan nog een keer aan die man vragen,en dan maar 4 eieren bij hem stuk slaan. Dan heb je hem mooi tuk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |