Zo van: Ja, ik had em toch gekochtquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef PauperClown het volgende:
bv. een telefoon kopen van iemand en die dan gelijk voor zn neus kapot maken![]()
iemand nog ideen?![]()
Zo voorspelbaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef Echo99 het volgende:
Een beeldje van 25 cent
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef PauperClown het volgende:
bv. een telefoon kopen van iemand en die dan gelijk voor zn neus kapot maken![]()
iemand nog ideen?![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef PauperClown het volgende:
okee, je gaat naar een dierenspeciaalzaak, koopt een konijn.
je gaat naar een brood automaat, geld erin, brood eruit, konijn erin, deurtje dicht...
dan zit er zo'een konijn in:')
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef hamkaastosti het volgende:
naar de hoeren gaan en dan gewoon een goed gesprek voeren
met een grote hamer gaan trappenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Wat ik altijd nog een keer wil doen om bij zo'n orgelman 5000 euro in zijn handen drukken en dan met een grote hamer dat hele ding in elkaar trappen.
Denk je dat diegene er ook maar ene fuck om zal gevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef PauperClown het volgende:
iemand nog ideen?
je moet ook eerst vethard afdingenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Denk je dat diegene er ook maar ene fuck om zal geven
zodra die z'n geld heeft is die
Ik moet lachen.. das humor!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef PauperClown het volgende:
okee, je gaat naar een dierenspeciaalzaak, koopt een konijn.
je gaat naar een brood automaat, geld erin, brood eruit, konijn erin, deurtje dicht...
dan zit er zo'een konijn in![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |