Zo van: Ja, ik had em toch gekochtquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef PauperClown het volgende:
bv. een telefoon kopen van iemand en die dan gelijk voor zn neus kapot maken![]()
iemand nog ideen?![]()
Zo voorspelbaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef Echo99 het volgende:
Een beeldje van 25 cent
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef PauperClown het volgende:
bv. een telefoon kopen van iemand en die dan gelijk voor zn neus kapot maken![]()
iemand nog ideen?![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef PauperClown het volgende:
okee, je gaat naar een dierenspeciaalzaak, koopt een konijn.
je gaat naar een brood automaat, geld erin, brood eruit, konijn erin, deurtje dicht...
dan zit er zo'een konijn in:')
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef hamkaastosti het volgende:
naar de hoeren gaan en dan gewoon een goed gesprek voeren
met een grote hamer gaan trappenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Wat ik altijd nog een keer wil doen om bij zo'n orgelman 5000 euro in zijn handen drukken en dan met een grote hamer dat hele ding in elkaar trappen.
Denk je dat diegene er ook maar ene fuck om zal gevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef PauperClown het volgende:
iemand nog ideen?
je moet ook eerst vethard afdingenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Denk je dat diegene er ook maar ene fuck om zal geven
zodra die z'n geld heeft is die
Ik moet lachen.. das humor!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef PauperClown het volgende:
je gaat naar een brood automaat, geld erin, brood eruit, konijn erin, deurtje dicht...
dan zit er zo'een konijn in![]()
![]()
En dat had te maken met "geld teveel acties" omdat...?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef PauperClown het volgende:
in een supermarkt een hele winkelwagen voltiefen met kleine producten (liefst blikvoer en dan iets van eieren of melkpaken onderop) naar de kassa rennen en als dan alles eindelijk ingescant is en je moet afrekenen, dan moet je zo zeggen: "uhm.. tja... ik heb eigenlijk helemaal geen geld bij.. doei"
kijken of je dan tegengehouden word bij 't verlaten van de winkelt
niet lullen, 't is een strakke actiequote:Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En dat had te maken met "geld teveel acties" omdat...?
Aha, dus we mogen nu gewoon alle leuke dingen hier posten want ze zijn leuk dus het maakt niet uit of het on topic is ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:10 schreef PauperClown het volgende:
[..]
niet lullen, 't is een strakke actiekrijg je allemaal boze medewerkes achter je aan
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef PauperClown het volgende:
stuk of 30 vogelhuisjes laten maken en dan naar zo'een eend-voerplaats gaan en dan die vogelhuisjes gaan gooien naar die eenden en dan schreeuwen: "ga erin dan gore kutvogel"
99 euro is toch ook genoeg?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef Echo99 het volgende:
100.000 euro beloning geven als iemand je weggelopen hond levend kan terugbrengen. En als dan iemand de hond na veel zoeken gevonden heeft en bij je langskomt die hond door z'n kop schieten. Omdat je t toch al zat was dat dat kut graf klere beest je hele huis onderkotste
Wel geven dan die beloning he, voor de moeite
stuk of 30 vogelhuisjes laten maken en dan naar zo'een eend-voerplaats gaan en dan die vogelhuisjes gaan gooien naar die eenden en dan schreeuwen: "ga erin dan gore kutvogel"
jij je zin:quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aha, dus we mogen nu gewoon alle leuke dingen hier posten want ze zijn leuk dus het maakt niet uit of het on topic is ?
Er zijn genoeg topics waar die 'strakke actie' van jou voor de zoveelste keer weer uit het archief wordt gehaald, maar in die topics is ie tenminste nog relevant.
Ontopic :
2 kangoeroe-mannetjes (geslachtsrijp) kopen en loslaten op de hei.
Een dag later hetzelfde doen met 2 vrouwtjes.
(Of je stopt ze in het vakje van zo'n broodverkoopmachine, dat kan ook natuurlijk)
de road runner is van warner bros mappyquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:27 schreef DSS24 het volgende:
Helikopter huren en allemaal aambeelden erin laden. Dan boven Walt Disney vliegen en alle aambeelden naar beneden pleuren. Als je dan opgepakt wordt moet je vragen of roadrunner eindelijk deaud is.
Das nou zonde van mijn geld geweestquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
de road runner is van warner bros mappy_!
offtopic:quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:27 schreef DSS24 het volgende:
Helikopter huren en allemaal aambeelden erin laden. Dan boven Walt Disney vliegen en alle aambeelden naar beneden pleuren. Als je dan opgepakt wordt moet je vragen of roadrunner eindelijk deaud is.
http://www.voorpaginanieu(...)6/FOK!KERS/Nederlandquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef Crappery het volgende:
Fok overkopen en iedereen bannen.
Jezus, de gast die die site maakt is EN dyslectisch EN kan geen websites bouwenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef TryX het volgende:
[..]
http://www.voorpaginanieu(...)0/FOK!KERS/Nederland
pics?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:39 schreef Crappery het volgende:
http://www.voorpaginanieu(...)urbatie%20in%20trein
Hahahha, ow wacht je bent een vrouw.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:02 schreef godigita het volgende:
ik moest best lachen om dit topic
nu moet ik niet meer lachen om dit topicquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Hahahha, ow wacht je bent een vrouw.
Begrijpelijk.
Iets met konijntjes en worteltjestaart.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef Crappery het volgende:
oliebollen laten overvliegen in de zomer, en dan zeggem dat je ze niet lust![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
konijen en worteltaart laten overvliegen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Iets met konijntjes en worteltjestaart.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:05 schreef Ferdii het volgende:
dj tiesto oid inhuren voor je verjaardags feestje en dan helemaal niemand uitnodigen en zelf daar gaan zitten met oordoppen in
dan moet je evengoed betalen,want het mag wel van hem...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:16 schreef FixYou het volgende:
Tegen iemand zeggen van dat hij een miljoen krijgt als je 5 eieren op zijn hoofd stuk mag slaan. Dan zegt hij van: die ken ik al en dan vraag je het aan iemand anders (je broertje die in het complot zit) en dan sla je 5 eieren op zijn hoofd kapot en dan geef je hem zo een miljoen. En dan nog een keer aan die man vragen,en dan maar 4 eieren bij hem stuk slaan. Dan heb je hem mooi tuk!
![]()
Maar dat is wél nuttig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef HPoi het volgende:
Microsoft opkopen en dan de stekker eruit trekken en alle kantoren fabrieken etc. laten opblazen.
Ik help wel mee geld inzamelenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Crappery het volgende:
moskees overkopen en die met inhoud (lees: tjouries) opblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:16 schreef FixYou het volgende:
Tegen iemand zeggen van dat hij een miljoen krijgt als je 5 eieren op zijn hoofd stuk mag slaan. Dan zegt hij van: die ken ik al en dan vraag je het aan iemand anders (je broertje die in het complot zit) en dan sla je 5 eieren op zijn hoofd kapot en dan geef je hem zo een miljoen. En dan nog een keer aan die man vragen,en dan maar 4 eieren bij hem stuk slaan. Dan heb je hem mooi tuk!
of een grote groep buitelandersquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:17 schreef Eltonno het volgende:
Een privévliegtuig kopen, en 2 afghanen inhuren om dat ding te laten crashen op een volledig nutteloze plek
Als je een maat hebt die een fles domperignon bestelt en deze voor zijn ogen op de grond laten vallen en seggen: "PIK OMHOOG"quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef PauperClown het volgende:
iemand nog ideen?![]()
lol!!1!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:30 schreef sanni het volgende:
[..]
Als je een maat hebt die een fles domperignon bestelt en deze voor zijn ogen op de grond laten vallen en seggen: "PIK OMHOOG"
ik wil ook een broodautomaat!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef PauperClown het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:49 schreef zainabber het volgende:
Als een zwerver vraagt: heeft u een euro
Ja ik heb er wel meer
en dan weglopen
Klinkt bekend, jaren geleden kwam ik ooit eens een zwerver tegen terwijl ik een shaggie aan het draaien was. Zegt die kerel zo;quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:49 schreef zainabber het volgende:
Ja ik heb er wel meer
en dan weglopen
jij rekelquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klinkt bekend, jaren geleden kwam ik ooit eens een zwerver tegen terwijl ik een shaggie aan het draaien was. Zegt die kerel zo;
"zeg jongen, heb jij misschien een shaggie voor mij?"
- Moment, *draait shaggie*, *houdt shaggie voor zwerver*, kijk meneer, voor u!
"Eh, geef dan"
- Hoezo, het shaggie bevindt zich toch voor u?
"Grappig hoor"
hahaha keihardquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klinkt bekend, jaren geleden kwam ik ooit eens een zwerver tegen terwijl ik een shaggie aan het draaien was. Zegt die kerel zo;
"Eh, geef dan"
"Grappig hoor"
Pulpshowquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef PauperClown het volgende:
in een supermarkt een hele winkelwagen voltiefen met kleine producten (liefst blikvoer en dan iets van eieren of melkpaken onderop) naar de kassa rennen en als dan alles eindelijk ingescant is en je moet afrekenen, dan moet je zo zeggen: "uhm.. tja... ik heb eigenlijk helemaal geen geld bij.. doei"
kijken of je dan tegengehouden word bij 't verlaten van de winkelt
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:33 schreef hamkaastosti het volgende:
ik zou een dromedaris kopen en dan door middel van plastische chirurgie er een kameel van laten maken
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:17 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zitten toch echt wel een paar geniale bij hahaha.. Konijn, deurtje dicht. Vogel, huisjes, gore kutvogel. Ik moest lachen. Zou dat ook komen omdat ik een meisje ben?
Ik ken dus iemand waarbij z'n accountant zij dat ie geld moest uitgeven anders kwam hij in het nadeel bij de belasting ofsow, ging hij welkelijk ontbijten in new york. hij vloog er naar toe, ging eten en kwam weer trugquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef lurf_doctor het volgende:
Naar amerika vliegen, bakje starbucks drinken en weer terug![]()
KAAS!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef hamkaastosti het volgende:
ik zou naar de C1000 gaan en dan heel van die pakjes gesneden kaas kopen. De dure variant natuurlijk en dan zou ik heel m'n huis volplakken met voorgesneden kaas
Zonde van je tijdquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef Saak het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand waarbij z'n accountant zij dat ie geld moest uitgeven anders kwam hij in het nadeel bij de belasting ofsow, ging hij welkelijk ontbijten in new york. hij vloog er naar toe, ging eten en kwam weer trug
Investeer dan ergens in, of vind de belasting dat ook niet leuk?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef Saak het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand waarbij z'n accountant zij dat ie geld moest uitgeven anders kwam hij in het nadeel bij de belasting ofsow, ging hij welkelijk ontbijten in new york. hij vloog er naar toe, ging eten en kwam weer trug
Zolang er dames om moeten lachen vind ik 't goedquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:17 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zitten toch echt wel een paar geniale bij hahaha.. Konijn, deurtje dicht. Vogel, huisjes, gore kutvogel. Ik moest lachen. Zou dat ook komen omdat ik een meisje ben?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:25 schreef ukga het volgende:
naar de Mercer dealer en een s 65 amg Lang kopen, en dan naar de Opel dealer vragen of inruil mogelijk is.
Dat gebeurt vaker dan je denktquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef TNA het volgende:
Een Ferrari kopen en als je de deur uitloopt zeggen: Oh, doe er maar twee.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:25 schreef ukga het volgende:
naar de Mercer dealer en een s 65 amg Lang kopen, en dan naar de Opel dealer vragen of inruil mogelijk is.
je kunt beter een smerige knipoog geven dan een schouderklopje, wel alleen doen als de kassamiep lekker isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
[...]
-Bij de Appie als je 10 euro betaalt bij de kassa terwijl je boodschappen maar bv. 6 euro kosten zeggen 'hou het wisselgeld maar' en de cassiére een schouderklopje geven
Hehe iddquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:51 schreef PauperClown het volgende:
[..]
je kunt beter een smerige knipoog geven dan een schouderklopje, wel alleen doen als de kassamiep lekker is![]()
Ik denk dat het in 90% van de gevallen gebeurtquote:
bij een jongen kun je ook een smerige knipoog gevenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Hehe idd![]()
In mijn voorbeeld kon het overigens zowel een jongen/meisje zijn.. vandaar
Dan zou ik het geld niet aannemenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef PauperClown het volgende:
[..]
bij een jongen kun je ook een smerige knipoog gevengeeft helemaal een LOLLEROFL!!11eins!1 effect
echt zo van;
"dat is dan 6 eurie 80"
"hier heb je 20 eurie schat, doe er wat leuks mee *knipoog* "
en dan die dude achter de kassa; WTF!!![]()
![]()
![]()
Als jij ¤ 13,20 op straat ziet liggen dan raap je het toch ook opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dan zou ik het geld niet aannemen
Dan maar een kasverschil![]()
Soms wegen je principes zwaarderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:15 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als jij ¤ 13,20 op straat ziet liggen dan raap je het toch ook op
Gewoon aannemen
geld oprapen of afpakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Soms wegen je principes zwaarder![]()
Geld oprapen doe ik wel, blijf toch een Nederlander![]()
Op schiphol, na de douane zit ook gewoon een Starbucks café, dus die reis naar Amerika is dan weer totaal nutteloosquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef lurf_doctor het volgende:
Naar amerika vliegen, bakje starbucks drinken en weer terug![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef hamkaastosti het volgende:
naar de hoeren gaan en dan gewoon een goed gesprek voeren
Dat hebben ze bij mij op school gedaan met de auto van een leraar!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:
zelfde auto als maat van je kopen, die voor z'n huis zetten, en daar een zwerver die auto laten slopen
Echt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:22 schreef Domai het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij mij op school gedaan met de auto van een leraar!
Wat heeft dat met geld te maken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:43 schreef ukga het volgende:
of een meisje zoeken die lijkt op de vriendin van een maat, en die dan heulemaal aftuigen voor zijn ogen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:49 schreef zainabber het volgende:
Ja ik heb er wel meer
en dan weglopen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:41 schreef screwyou het volgende:
Een Macdonalds openen in een vluchtelingenkamp in Darfour. Duizenden bonnenboekjes uitdelen met "Gratis milkshake op openings dag van 9 tot 13 uur" en dan als het hele kamp uitgelopen is om dat gratis ijsje te halen....
Het bordje omdraaien "CLOSED"
dan een sticker op de deur plakken.
Out of business
En in je helicopter erboven gaan vliegen en naar beneden pissen op een woedende menigte.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:02 schreef cerror het volgende:
Een russische bruid kopen en haar dan maar alleen boodschappen laten doen bij de Dirk v.d. Broek in Zwanenburg terwijl je in Emmen woont.
Of als een zwerver naar je toe loopt voordat ie bij je staat en ook maar iets gezegt heeft keihard roepenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Eh, geef dan"
"Grappig hoor"
ja ehm,.... euh Nixquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:59 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Wat heeft dat met geld te maken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom haal je er Emmen erbij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:02 schreef cerror het volgende:
Een russische bruid kopen en haar dan maar alleen boodschappen laten doen bij de Dirk v.d. Broek in Zwanenburg terwijl je in Emmen woont.
Moskees kopen om varkens in te kwekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Crappery het volgende:
moskees overkopen en die met inhoud (lees: tjouries) opblazen
Neeheeee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
met een grote hamer gaan trappen![]()
naar de winkel gaan, dan heel duidelijk kijken naar die sticker waarop staat "hier hebben wij niet van terug: ¤500,-"...en dan vragen of ze terug kunnen van ¤500,-
Meesterlijk!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:55 schreef ACT-F het volgende:
pingpongballenverhaal
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:55 schreef ACT-F het volgende:
Wachten op de dag dat een vriend of buur je vraagt op zijn huis te passen, terwijl hij op vakantie is. Een dag voordat hij terug komt doe je alle gordijnen dicht en pomp je het huis vol met pingpongballen. Als hij de voordeur open doet wordt hij bedolven onder de pingpongballen en staat hem een lange klus te wachten om alle ballen weg te krijgen. Een jaar later vindt hij nog steeds een verdwaalde pingpongbal ergens in een hoekje om zo nog lang herinnerd te worden aan deze grap.
quote:okee, je gaat naar een dierenspeciaalzaak, koopt een konijn.
dan zit er zo'een konijn in
Wtf man...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:58 schreef PeZu het volgende:
die konijnengrap hebben wij een keer met muizen uitgehaald bij de febo_!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:55 schreef ACT-F het volgende:
Wachten op de dag dat een vriend of buur je vraagt op zijn huis te passen, terwijl hij op vakantie is. Een dag voordat hij terug komt doe je alle gordijnen dicht en pomp je het huis vol met pingpongballen. Als hij de voordeur open doet wordt hij bedolven onder de pingpongballen en staat hem een lange klus te wachten om alle ballen weg te krijgen. Een jaar later vindt hij nog steeds een verdwaalde pingpongbal ergens in een hoekje om zo nog lang herinnerd te worden aan deze grap.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef Crappery het volgende:
Fok overkopen en iedereen bannen.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef Jimbo het volgende:
ik zou voor 1000¤ aan pennen kopen en in amsterdam of rotterdam gaan staan en naar elke turk een pen gooien en dan vervolgens de marokaan die in de buurt loopt de schuld geven
las ik ergens in klaagbaakquote:
daar dusquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef Quock het volgende:
Volgende keer gewoon wachten tot er een Turk voorbij komt. Dan gooi je een pen tegen de Turk en wijs je de Marokkaan aan als dader....
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef Jimbo het volgende:
ik zou voor 1000¤ aan pennen kopen en in amsterdam of rotterdam gaan staan en naar elke turk een pen gooien en dan vervolgens de marokaan die in de buurt loopt de schuld geven
Meesterlijk inderdaad. Maar dat is natuurlijk helemaal gaaf als dat gewoon gebeurt als 'ie naar een feestje o.i.d. is en met z'n zatte kop wil slapenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:55 schreef ACT-F het volgende:
Dat zou inderdaad super zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:38 schreef Nembrionic het volgende:
Meesterlijk inderdaad. Maar dat is natuurlijk helemaal gaaf als dat gewoon gebeurt als 'ie naar een feestje o.i.d. is en met z'n zatte kop wil slapen
Een open raam is genoegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad super zijnMaar ja, zie maar dat je aan de sleutel komt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:02 schreef cerror het volgende:
![]()
quote:On the 23 August 1994, in a boathouse on the Scottish island of Jura, Drummond and Cauty incinerated £1,000,000 in cash.[37] The burning was witnessed by an old friend of Drummond's, freelance journalist Jim Reid, who subsequently wrote an article about the ceremony for The Observer.[20] It was filmed on Super 8 by their friend Gimpo.
A film-still from the book The K Foundation Burn a Million QuidReid admitted to first feeling shock and guilt about the burning, which quickly turned to boredom. The money took well over an hour to burn as Drummond and Cauty fed £50 notes into the fire. Drummond later said that only about £900,000 of the money was actually burnt – the rest flew straight up the chimney.[38] The press reported that an islander handed £1,500 into the police; the money had not been claimed and would be returned to the finder.[39][40]
On 23 August 1995, exactly one year after the burning, Drummond and Cauty returned to Jura for the premier screening of the film,[41] now known as Watch The K-Foundation Burn A Million Quid. The film was then toured around the UK over the next few months (plus one showing in Belgrade), with a Q&A session at the end of each screening where members of the audience asked Drummond and Cauty why they burnt the money and also offered their own interpretations.[42]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:57 schreef HAL9000S het volgende:
De actie van de bekende housegroep 'The KLF' aka 'The K-foundation p0wnt iedereen. Vanuit artistiek oogpunt 1 miljoen pond verbranden
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:59 schreef Pinobot het volgende:
In Amsterdam de Westermoskee bouwen en er een homobordeel in beginnen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef 8D het volgende:
Een hele grote boot kopen, en wanneer 'sinterklaas weer in het land komt' en al dat gedoe live op tv word uitgezonden, met je eigen boot net iets eerder komen. Zodat die andere boot er niet meer bij kan.
Staat op de vorige pagina.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:25 schreef L.Denninger het volgende:
De enige echte strakke "ik heb teveel geld" actie :
http://en.wikipedia.org/w(...)_Burn_a_Million_Quid
[ afbeelding ]
Die gasten hebben uberhaupt de miljoenen die ze met de KLF verdiend hebben compleet weggegooid met onzinnige tv-reclames en de "K Foundation Award"
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:02 schreef nietzman het volgende:
Ik zou een dorp kopen en het "Buiten dienst" noemen.
dat kan ook zonder al te veel geldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:13 schreef Koskettimet het volgende:
Met een moker naar de mediamarkt gaan en alle grote 'HD-ready'tv's kapot stampen
Vervolgens doodleuk met een klein lullige tv die je niet kapot hebt gemaakt bij de kassa aankomen
en als je hebt afgerekend, het brandalarm activeren
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef 8D het volgende:
Een hele grote boot kopen, en wanneer 'sinterklaas weer in het land komt' en al dat gedoe live op tv word uitgezonden, met je eigen boot net iets eerder komen. Zodat die andere boot er niet meer bij kan.
...
Zo...jij laat 'm wel hangen hèquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:06 schreef Zalera het volgende:
Een kopje koffie/thee laten bezorgen door de Griek (waarde: 1¤, bezorgkosten: 2,50¤)
Gaat om het ideequote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo...jij laat 'm wel hangen hè
google is niet te koop!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:42 schreef DSS24 het volgende:
Google kopen en dan instellen dat de mensen 5 cent moeten betalen per zoekopdracht.
waarschijnelijk loop je nog binnen ook
Nou dan doe ik het maar niet. Koop ik wel wat anders.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:15 schreef amvrosios het volgende:
[..]
google is niet te koop!!!!!!!!!!!!!!!
wil je mijn ziel kopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:17 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Nou dan doe ik het maar niet. Koop ik wel wat anders.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
Naar de supermarkt gaan waar je iets voor ¤9,95 koopt, dan ¤10 geven en zeggen: 'Houdt u de rest maar!'
![]()
Dat is inderdaad echt geldverspilling!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Lopen jullie nou achter of heb ik de topiq niet doorgelezen?:
[ afbeelding ]
Smash My XBOBX360
[ afbeelding ]
Smash My iPod
[ afbeelding ]
Smash My PS3
[ afbeelding ]
Smash My Wii
Greetsz!![]()
![]()
T52
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:41 schreef LangeJan het volgende:
Ik zou naar Mexico gaan om een zeppelin te kopen en tevens bij een genetisch ontwikkelingsbedrijf een Chupacabra met ADHD en een zware stem laten fokken.
Die hang ik dan met een touwtje aan de zeppelin om vervolgens naar Irak te vliegen door vijandelijk luchtruim. Dan geef ik de Chupacabra een schop, zodat hij begint te grunten. Dan hopen dat ik neer word geschoten.. zodat ik de Chupacabra de schuld kan geven, waardoor de echte Chupacabra in Mexico in opstand komt en op de voorgrond treed, waarmee een legende is bewezen.
Vervolgens doe ik een onderzoek naar waarheidserum geschikt voor Chupacabras, zodat hij verteld waar Nessie, Bigfoot en de Yeti zich bevinden, waardoor ik alle legendes in de hele wereld verpest.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
Naar de supermarkt gaan waar je iets voor ¤9,95 koopt, dan ¤10 geven en zeggen: 'Houdt u de rest maar!'
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Turquaz52 op 25-10-2007 12:35:22 ]Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat ook tering veel geldverspilling is.
Koop je zo 2 bakken bami bij de chinees, en dan vraagt die man: kroepoek en sambal erbij ?
En jij zo van: nee dankje, en dan laat je die daar zo liggen terwijl ze normaal gratis zijn !!!! das echt te vet
Daar maak je het niet mee goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Wat ik altijd nog een keer wil doen om bij zo'n orgelman 5000 euro in zijn handen drukken en dan met een grote hamer dat hele ding in elkaar trappen.
Is dat een grap die je uithaalt als je geld teveel hebt ? Je kunt ook bluffen tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
naar de winkel gaan, dan heel duidelijk kijken naar die sticker waarop staat "hier hebben wij niet van terug: ¤500,-"...en dan vragen of ze terug kunnen van ¤500,-
True, so true. Alleen dan is die actie niet 'strak'.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ok dan, dan ben ik nog rijker, want ik laat meestal 1 euro wissel geld liggen als fooi
Omg, fooi bij de supermarkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, fooi krijgen is leuk hooor, heb zelf achterde bar gestaan/sta.En elke euri telt!quote:
Fan wel het opgespoten eiland Nederland he?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:11 schreef Varr het volgende:
Het opgespoten eiland in dubai kopen en alle marokkanen in Nederland daar heen zenden.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:02 schreef computermistake het volgende:
Een pizza bestellen,
als de bezorger er is,
bezorger: "Dat wordt dan 14 euro meneer"
"Hier heb je 20 en laat die pizza maar zitten".
![]()
En als op het welkomsbord de plaatsnaam bovenaan staat, staat er 'niet welkom'quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:14 schreef Sawyer het volgende:
Zo'n dorpje helemaal opkopen, en het gewoon "Niet" noemen. Want als je er dan met je auto binnen komt rijden, staat er op zo'n bord "Mooi Niet"
Jajajaja, en dan een fabriek neerzetten die nietjes maaktquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:44 schreef dasWausmaus het volgende:
[..]
En als op het welkomsbord de plaatsnaam bovenaan staat, staat er 'niet welkom'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |