Wehehequote:Op maandag 15 oktober 2007 12:48 schreef Slarioux het volgende:
Wat ben jij stoer, je slaat kinderen.
Marokkaanse kinderen mag je altijd slaan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:48 schreef Slarioux het volgende:
Wat ben jij stoer, je slaat kinderen.
Burgerplicht, VOC mentaliteit enzoquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Marokkaanse kinderen mag moet je altijd slaan.
Heb je de OP niet gelezen? Zou ik dus niet doen (of willen)...quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:08 schreef michiel5 het volgende:
Wow, mag ik je aanraken?
precies opgerot met die teringmongolen, ook als ze moeten werken tijden suikerfeest zijn ze plotseling ziekquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Marokkaanse kinderen mag je altijd slaan.
perfecte actiequote:Op maandag 15 oktober 2007 12:35 schreef tgs. het volgende:
Kom je even thuis zit in je portiek een Marokkaanse scholier wat te roken en weigert op verzoek op te staan zodat je je apartement in kan gaan. Flappie wordt vervolgens even weggetrokken en probeert dan te slaan omdat " je hem niet mag aanraken "Foutje! mij slaan is gelijk vragen om een regelrecht pakslaag wat dus resulteerde in een bloedneus en een hoop "auw niet normal" geschreeuw. Flapdrol rent vervolgens weg en " ik zou nog van hem horen ".Oh wat loop ik te shaken!
Ik heet geen Prem die het erbij laat zitten als hij een blikje cola tegen zijn hoofd krijgt gegooid door een vervelende hangjongere. Gelijk oog om oog,tand om tand. En mij iets aandoen?nou..mijn straat heeft toevallig veel joego's dus binnenkort wordt het NL/Joego's vs Marokkanenmaar dan zie je de hangjongeren niet
ik moest lachenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef Quock het volgende:
Volgende keer gewoon wachten tot er een Turk voorbij komt. Dan gooi je een pen tegen de Turk en wijs je de Marokkaan aan als dader....
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef Quock het volgende:
Volgende keer gewoon wachten tot er een Turk voorbij komt. Dan gooi je een pen tegen de Turk en wijs je de Marokkaan aan als dader....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |