Wehehequote:Op maandag 15 oktober 2007 12:48 schreef Slarioux het volgende:
Wat ben jij stoer, je slaat kinderen.
Marokkaanse kinderen mag je altijd slaan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:48 schreef Slarioux het volgende:
Burgerplicht, VOC mentaliteit enzoquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Marokkaanse kinderen mag moet je altijd slaan.
Heb je de OP niet gelezen? Zou ik dus niet doen (of willen)...quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:08 schreef michiel5 het volgende:
Wow, mag ik je aanraken?
precies opgerot met die teringmongolen, ook als ze moeten werken tijden suikerfeest zijn ze plotseling ziekquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Marokkaanse kinderen mag je altijd slaan.
perfecte actiequote:Op maandag 15 oktober 2007 12:35 schreef tgs. het volgende:
Kom je even thuis zit in je portiek een Marokkaanse scholier wat te roken en weigert op verzoek op te staan zodat je je apartement in kan gaan. Flappie wordt vervolgens even weggetrokken en probeert dan te slaan omdat " je hem niet mag aanraken "Foutje! mij slaan is gelijk vragen om een regelrecht pakslaag wat dus resulteerde in een bloedneus en een hoop "auw niet normal" geschreeuw. Flapdrol rent vervolgens weg en " ik zou nog van hem horen ".Oh wat loop ik te shaken!
Ik heet geen Prem die het erbij laat zitten als hij een blikje cola tegen zijn hoofd krijgt gegooid door een vervelende hangjongere. Gelijk oog om oog,tand om tand. En mij iets aandoen?nou..mijn straat heeft toevallig veel joego's dus binnenkort wordt het NL/Joego's vs Marokkanenmaar dan zie je de hangjongeren niet
ik moest lachenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef Quock het volgende:
Volgende keer gewoon wachten tot er een Turk voorbij komt. Dan gooi je een pen tegen de Turk en wijs je de Marokkaan aan als dader....
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef Quock het volgende:
Volgende keer gewoon wachten tot er een Turk voorbij komt. Dan gooi je een pen tegen de Turk en wijs je de Marokkaan aan als dader....
Je kunt je beter laten bedreigen wou je zeggen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
Morgen op FP dat er ergens weer een appartement belaagd is en in de fik gestoken... of de nieuwe trend onder de Geitenneukende medemensch een heerlijke steekpartij.... Snap je wel hoor, maar vind het absoluut niet verstandig, maar dat is geheel mijn mening!
Wat een kutleven moet je dan wel niet hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:28 schreef RenzoBrad het volgende:
Eerst blijkt Bilal B. al te zijn doodgeschoten, nu dit nieuws, hier vrolijk ik weer van op!![]()
Quote van de dagquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef Quock het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:20 schreef KreKkeR het volgende:
Wat een kutleven moet je dan wel niet hebben.
quote:hu·mor (de ~ (m.))
1 situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt
nee dat zeg ik niet, je moet alleen niet gaan lopen meppen meteen en zeker niet met zo'n gezellige groep mensen als de marokanen heb helaas al te vaak gezien in de stad dat een jongen ruzie kreeg met 1 en dan "die ronde won" maar de wedstrijd verloor omdat de hele familie enzo er aan kwam gerendquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je kunt je beter laten bedreigen wou je zeggen?
En nu herhaal ik het nog een keer. En dat is nu precies de reden dat dat kankervolk het hier voor het zeggen krijgt. Oe! Straks komt de heule familie langs! Ja en? Dan zorg je dat je evenveel vrienden hebt opgeroepen tegen die tijd en dan sla je ze helemaal de kanker.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet, je moet alleen niet gaan lopen meppen meteen en zeker niet met zo'n gezellige groep mensen als de marokanen heb helaas al te vaak gezien in de stad dat een jongen ruzie kreeg met 1 en dan "die ronde won" maar de wedstrijd verloor omdat de hele familie enzo er aan kwam gerend
Omg, dat je je laat slaan door je eigen kindquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:45 schreef teh_m0nkey het volgende:
Het zoontje van m'n baas moeten ze eens slaan, kansloos geval dat nu al z'n moeder slaat, en papa staat alles toe zolang hij hard genoeg brult. Ettertje mogen ze preventief opruimen mij part.
Moeten ze maar geen bek optrekken als een volwassene. Dan kunnen ze ook zo behandeld worden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:48 schreef Slarioux het volgende:
Ja maar die kunnen niet veel doen tegen joego's met gewerenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:53 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
perfecte actie![]()
![]()
![]()
Maar pas wel op. Marokkanen heb in het algemeen geen eer, dus die vechten niet mano-a-mano maar het liefst met 40 vriendjes
dus door niet te slaan ben ik een laffe kuttekop? nou zegt genoeg over jou! mislukt gefrustreerd tokkievolk! je moet gaan verhuizen naar de VS waar je in Alabama kan gaan wonen, een shotgun kan gaan kopen en dan in je Redneck militia t-shirt een budweiser kan gaan drinken op je veranda tot er een neger langskomt die je kan neerschieten! probleem met dat berbervolk is dat geweld een veel minder grote stap is dan voor de gemiddelde nederlander ze zullen veel eerder naar geweld grijpen (zijn genoeg onderzoeken over te vinden, maar goed jij zal wel het zwart voor de ogen hebben en dit niet willen accepteren) en dit ook meestal op de laffe manier doen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En nu herhaal ik het nog een keer. En dat is nu precies de reden dat dat kankervolk het hier voor het zeggen krijgt. Oe! Straks komt de heule familie langs! Ja en? Dan zorg je dat je evenveel vrienden hebt opgeroepen tegen die tijd en dan sla je ze helemaal de kanker.
Moeilijk hè? Laffe kuttekop!
Die moesten elkaar al niet voor die pen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef Quock het volgende:
Het enige patroon dat ik zie is dat sommige mensen structureel menen geweld te moeten gebruiken om te krijgen wat ze hebben willen. Alle nederlandse vrouwen zijn hoeren en alle nederlandse mannen zijn sukkels, dat is toch de algemene mening.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
dit is alleen van de laatste 4 dagen! zie je een geweldspatroon?
Geen woorden maar daden, begin dat volk maar uit te roeien. PM me even als ze allemaal dood zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:19 schreef voskat het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen niet veel doen tegen joego's met geweren![]()
(ja joego's hebben altijd geweren)
Fopallochtoon is er ook weer hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Fopallochtoon is er ook weer hoor
Vet gangster ben je hoor, kankermongool. Bewijs het ff door naar kanaleneiland te gaan en je bek open te trekken. Gaarne filmpje op youtube of dumpert.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:35 schreef tgs. het volgende:
Ik heet geen Prem
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:28 schreef RenzoBrad het volgende:
Goede actie tgs!
Zulk soort tuig verdient het om een klap te krijgen. Let alleen wel goed op binnenkort, wie weet neemt hij wel wat broers mee etc. Wees voorbereid voor als hij weer komt en mep hem dan voorgoed naar de tering nog een keer.
Eerst blijkt Bilal B. al te zijn doodgeschoten, nu dit nieuws, hier vrolijk ik weer van op!![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:50 schreef Floripas het volgende:
Kijk, mama! Internetspierballen!
Net echt!
De marokkaanse scholier aan zijn oor meedragendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:05 schreef Sala-adin het volgende:
Als ik ts was had ik hem daarna naar zijn huis gevolgd en het tegen zijn papa gezegd, geheid dat hij dan nog een paar klappen had gekregen van zijn vader
Misschien iets voor Dit topic?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
gvd idioot, m'n scherm onder de koffiesproeten.
Ik ben nu toch echt wel benieuwd naar wat jouw reactie als die geklapte gozer niet een mocro maar een lonsdapler geweest was; stond je vast en zeker hard te juichenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:50 schreef Floripas het volgende:
Net echt!
Wat maakt het dan minder internetspierballen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:57 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Ik ben nu toch echt wel benieuwd naar wat jouw reactie als die geklapte gozer niet een mocro maar een lonsdapler geweest was; stond je vast en zeker hard te juichen
jij maroc bent ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vet gangster ben je hoor, kankermongool. Bewijs het ff door naar kanaleneiland te gaan en je bek open te trekken. Gaarne filmpje op youtube of dumpert.![]()
dat is niet stoer, dat is gewoon een goede daadquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:47 schreef Posdnous het volgende:
Kijk-mij-stoer-zijn topic.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Moeten ze maar geen bek optrekken als een volwassene. Dan kunnen ze ook zo behandeld worden.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:40 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik voorspel dat er binnen 10 jaar een burgeroorlog komt:
Nederlanders/Joego's/Anti's/Turken/Suri's tegen Marocians utd.
Net echt!
Hoezo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:11 schreef tong_poh het volgende:
[..]
![]()
sorry, maar jij bent pas triest.
Als ik dingen zou vertellen die ik heb meegemaakt, dan zeg je ook: internet spierballen! elke keer als iemand hier op het forum vertelt, dat hij iemand klappen heeft gegeven of van plan is, dan krijg je wel 1 of andere zwakker nerd die zegt: Je durft wel achter je beeldscherm. Ik kan je vertellen, dat er mensen zijn hier op fok! die een ruzie met geweld kunnen oplossen. Dat jij dat niet kan hoef je niet op anderen te projecterenquote:
Ik zou het niet willen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:28 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Als ik dingen zou vertellen die ik heb meegemaakt, dan zeg je ook: internet spierballen! elke keer als iemand hier op het forum vertelt, dat hij iemand klappen heeft gegeven of van plan is, dan krijg je wel 1 of andere zwakker nerd die zegt: Je durft wel achter je beeldscherm. Ik kan je vertellen, dat er mensen zijn hier op fok! die een ruzie met geweld kunnen oplossen. Dat jij dat niet kan hoef je niet op anderen te projecteren
Net echt!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:26 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Edit: ik zie nu pas, dat je een vrouw bent. Dat verklaart alles.
Inddquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:20 schreef tonks het volgende:
Verkapt krijg meer frontpage bezoekers op het forum promotie topic
Ik ben een alfa-vrouwtje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:26 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Edit: ik zie nu pas, dat je een vrouw bent. Dat verklaart alles.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben een alfa-vrouwtje.
En de mannetjes die ik uitzoek voor de voortplanting zijn niet de mannetjes die met de vuisten daan zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |