Staat op de vorige pagina.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:25 schreef L.Denninger het volgende:
De enige echte strakke "ik heb teveel geld" actie :
http://en.wikipedia.org/w(...)_Burn_a_Million_Quid
[ afbeelding ]
Die gasten hebben uberhaupt de miljoenen die ze met de KLF verdiend hebben compleet weggegooid met onzinnige tv-reclames en de "K Foundation Award"
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:02 schreef nietzman het volgende:
Ik zou een dorp kopen en het "Buiten dienst" noemen.
dat kan ook zonder al te veel geldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:13 schreef Koskettimet het volgende:
Met een moker naar de mediamarkt gaan en alle grote 'HD-ready'tv's kapot stampen
Vervolgens doodleuk met een klein lullige tv die je niet kapot hebt gemaakt bij de kassa aankomen
en als je hebt afgerekend, het brandalarm activeren
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef 8D het volgende:
Een hele grote boot kopen, en wanneer 'sinterklaas weer in het land komt' en al dat gedoe live op tv word uitgezonden, met je eigen boot net iets eerder komen. Zodat die andere boot er niet meer bij kan.
...
Zo...jij laat 'm wel hangen hèquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:06 schreef Zalera het volgende:
Een kopje koffie/thee laten bezorgen door de Griek (waarde: 1¤, bezorgkosten: 2,50¤)
Gaat om het ideequote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo...jij laat 'm wel hangen hè
google is niet te koop!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:42 schreef DSS24 het volgende:
Google kopen en dan instellen dat de mensen 5 cent moeten betalen per zoekopdracht.
waarschijnelijk loop je nog binnen ook
Nou dan doe ik het maar niet. Koop ik wel wat anders.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:15 schreef amvrosios het volgende:
[..]
google is niet te koop!!!!!!!!!!!!!!!
wil je mijn ziel kopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:17 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Nou dan doe ik het maar niet. Koop ik wel wat anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |