Staat op de vorige pagina.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:25 schreef L.Denninger het volgende:
De enige echte strakke "ik heb teveel geld" actie :
http://en.wikipedia.org/w(...)_Burn_a_Million_Quid
[ afbeelding ]
Die gasten hebben uberhaupt de miljoenen die ze met de KLF verdiend hebben compleet weggegooid met onzinnige tv-reclames en de "K Foundation Award"
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:02 schreef nietzman het volgende:
Ik zou een dorp kopen en het "Buiten dienst" noemen.
dat kan ook zonder al te veel geldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:13 schreef Koskettimet het volgende:
Met een moker naar de mediamarkt gaan en alle grote 'HD-ready'tv's kapot stampen
Vervolgens doodleuk met een klein lullige tv die je niet kapot hebt gemaakt bij de kassa aankomen
en als je hebt afgerekend, het brandalarm activeren
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef 8D het volgende:
Een hele grote boot kopen, en wanneer 'sinterklaas weer in het land komt' en al dat gedoe live op tv word uitgezonden, met je eigen boot net iets eerder komen. Zodat die andere boot er niet meer bij kan.
...
Zo...jij laat 'm wel hangen hèquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:06 schreef Zalera het volgende:
Een kopje koffie/thee laten bezorgen door de Griek (waarde: 1¤, bezorgkosten: 2,50¤)
Gaat om het ideequote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo...jij laat 'm wel hangen hè
google is niet te koop!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:42 schreef DSS24 het volgende:
Google kopen en dan instellen dat de mensen 5 cent moeten betalen per zoekopdracht.
waarschijnelijk loop je nog binnen ook
Nou dan doe ik het maar niet. Koop ik wel wat anders.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:15 schreef amvrosios het volgende:
[..]
google is niet te koop!!!!!!!!!!!!!!!
wil je mijn ziel kopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:17 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Nou dan doe ik het maar niet. Koop ik wel wat anders.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
Naar de supermarkt gaan waar je iets voor ¤9,95 koopt, dan ¤10 geven en zeggen: 'Houdt u de rest maar!'
![]()
Dat is inderdaad echt geldverspilling!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Lopen jullie nou achter of heb ik de topiq niet doorgelezen?:
[ afbeelding ]
Smash My XBOBX360
[ afbeelding ]
Smash My iPod
[ afbeelding ]
Smash My PS3
[ afbeelding ]
Smash My Wii
Greetsz!![]()
![]()
T52
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:41 schreef LangeJan het volgende:
Ik zou naar Mexico gaan om een zeppelin te kopen en tevens bij een genetisch ontwikkelingsbedrijf een Chupacabra met ADHD en een zware stem laten fokken.
Die hang ik dan met een touwtje aan de zeppelin om vervolgens naar Irak te vliegen door vijandelijk luchtruim. Dan geef ik de Chupacabra een schop, zodat hij begint te grunten. Dan hopen dat ik neer word geschoten.. zodat ik de Chupacabra de schuld kan geven, waardoor de echte Chupacabra in Mexico in opstand komt en op de voorgrond treed, waarmee een legende is bewezen.
Vervolgens doe ik een onderzoek naar waarheidserum geschikt voor Chupacabras, zodat hij verteld waar Nessie, Bigfoot en de Yeti zich bevinden, waardoor ik alle legendes in de hele wereld verpest.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
Naar de supermarkt gaan waar je iets voor ¤9,95 koopt, dan ¤10 geven en zeggen: 'Houdt u de rest maar!'
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Turquaz52 op 25-10-2007 12:35:22 ]Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat ook tering veel geldverspilling is.
Koop je zo 2 bakken bami bij de chinees, en dan vraagt die man: kroepoek en sambal erbij ?
En jij zo van: nee dankje, en dan laat je die daar zo liggen terwijl ze normaal gratis zijn !!!! das echt te vet
Daar maak je het niet mee goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Wat ik altijd nog een keer wil doen om bij zo'n orgelman 5000 euro in zijn handen drukken en dan met een grote hamer dat hele ding in elkaar trappen.
Is dat een grap die je uithaalt als je geld teveel hebt ? Je kunt ook bluffen tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
naar de winkel gaan, dan heel duidelijk kijken naar die sticker waarop staat "hier hebben wij niet van terug: ¤500,-"...en dan vragen of ze terug kunnen van ¤500,-
True, so true. Alleen dan is die actie niet 'strak'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ok dan, dan ben ik nog rijker, want ik laat meestal 1 euro wissel geld liggen als fooi
Omg, fooi bij de supermarkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, fooi krijgen is leuk hooor, heb zelf achterde bar gestaan/sta.En elke euri telt!quote:
Fan wel het opgespoten eiland Nederland he?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:11 schreef Varr het volgende:
Het opgespoten eiland in dubai kopen en alle marokkanen in Nederland daar heen zenden.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:02 schreef computermistake het volgende:
Een pizza bestellen,
als de bezorger er is,
bezorger: "Dat wordt dan 14 euro meneer"
"Hier heb je 20 en laat die pizza maar zitten".
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef PauperClown het volgende:
okee, je gaat naar een dierenspeciaalzaak, koopt een konijn.
je gaat naar een brood automaat, geld erin, brood eruit, konijn erin, deurtje dicht...
dan zit er zo'een konijn in![]()
![]()
En als op het welkomsbord de plaatsnaam bovenaan staat, staat er 'niet welkom'quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:14 schreef Sawyer het volgende:
Zo'n dorpje helemaal opkopen, en het gewoon "Niet" noemen. Want als je er dan met je auto binnen komt rijden, staat er op zo'n bord "Mooi Niet"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |