ze zijn gewoon te dom om het te snappenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef SeaOfLove het volgende:
eetze mb.
Jammer btw dat je macguyver-topic niet echt loopt![]()
lol je hoeft 't mij niet uit te leggen, ik begreep 'm welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze zijn gewoon te dom om het te snappen
zó moeilijk is het idee toch niet?
je zegt dat je nog in huis hebt
een pak melba-toast
een halve courgette
een beter creme fraiche
paar plakken ham
een restje pasta
en dan maken we da lol je hoeft 't mij niet uit te leggen, ik begreep 'm welar een heerlijke pasta-met courgettesausje van voor de CUL-leek![]()
![]()
*zucht*
trustequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
hahaweet ik SOL
![]()
maar ik uit dan liever hier even mn frustratie![]()
Mn laptop gaat het qua stroom zo begeven, en ik ben te lui om er wat aan te doen, en ga zo lekker tukken denk ik.. even kijken of ikachter zijn 'voetbalmanagerspelletje' vandaan kan halen
![]()
truste alvast![]()
okee, ik zag het voor me, en moest hardop lachenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Zit ik zo lekker 8er de comp hier op de grond....loopt er een spin voorbij![]()
Dus ik zo van: whaaaaaa spinnnn!!!!!
En heb 'm dus met de draadloze muis geplet![]()
graag gedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx voor het weghalen van mijn stotterpost Muck
groot gelijk heb jequote:Ik heb uit frustratie over de video van den Blijker die ik net gezien heb, die Adriaan![]()
peper in zijn reet
![]()
nog maar een wijntje ingeschonken
Morgen frei, dus het mag
Ieuw. En zit ie er nu nog onder? Ik moet er niet aan denken dat ik dat met een wc-papiertje eraf moet vegen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Zit ik zo lekker 8er de comp hier op de grond....loopt er een spin voorbij![]()
Dus ik zo van: whaaaaaa spinnnn!!!!!
En heb 'm dus met de draadloze muis geplet![]()
whehehe ik heb de muis aan HEM geggeven om schoon te makenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw. En zit ie er nu nog onder? Ik moet er niet aan denken dat ik dat met een wc-papiertje eraf moet vegen.
Oh heerlijk, pubersquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:59 schreef Muck het volgende:
ik heb morgen 3 pubers (15, 15 en 16) over de vloer
hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik me afvraag wat me bezielde
jongensquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh heerlijk, pubers'die van mij' zijn te snel opgegroeid tot 'volwassen mannen' trouwens
![]()
Krijg je meisjes of jongens over de vloer? Dat scheelt ook nogal trouwens
Ocherm menneke toch.......quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:18 schreef Euc- het volgende:
Nog maar 8 nachtjes slapen en dan mag ik voor het eerst heel even uit het gips (en ff douchen, eindelijk! Heerlijk!)
Daarna nog maar 26 nachtjes slapen en dan weet ik wat er over dan nog ongeveer 20 nachtjes slapen gaat gebeuren; weer gips of mogen we heel langzaam af gaan bouwen?
Maar verder ben ik niet aan het aftellen hoor.
ja!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:13 schreef Bluezz het volgende:
EucjeEngelengeduld gevraagd
Muck : leef je nog?
Dr. Oetker Mozarella met groene pestoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd wat er in de 35% korting is bij de AH zodadelijk
ik heb jarenlang blokfluit gespeeldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dr. Oetker Mozarella met groene pesto
Trouwens, is hier iemand die dwarsfluit speelt? Ik speel al piano en gitaar, maar wil ook een blaasinstrument leren bespelen, en dwarsfluit leek me wel een leuke, goedkope kandidaat.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb jarenlang blokfluit gespeeldsopraan, alt en tenor
speelde ook mee in een orkest en we hadden voorstellingen enzo
waarom deel ik dit met jullie
![]()
Golfert, ik wil voor 100 EUR een goedkoop (Yamaha) studiemodel van Marktplaats/eBay afplukken en daarmee gaan pielen, maar ik had wel gezien dat dwarsfluiten goed onderhoud nodig hebben. Is dat echt zo erg of kunnen tweedehandse ook goed zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog een aardige verzameling fluiten (stuk of 30) hier liggen, variërend van piccolo's tot blokfluiten (sopraan tot tenor ook), dwarsfluiten en bagpipes.
En ik kon ze allemaal aardig bespelen.![]()
Goh, wat leuk. Wat speel je zoal? En wat moet ik me voorstellen bij tango op een dwarsfluit? Mijn kennis van de tango reikt nauwelijks verder dan Piazollaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ik wil er ook Tango en Jazz mee kunnen spelen, dus dan voldoet blokfluit wat minderIs trouwens wel een nog goedkoper instrument, blokfluit. Misschien ooit nog eentje voor erbij.
Dat is wel erg standaard.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Solliciteren is leuk. Vertel eens waar je trots op bent? Heb je ergens spijt van? Wat zijn je goede en slechte eigenschappen? EN WAAROM WIL JE HIER WERKEN?
Volgens mij kan je prima een tweedehandsje aanschaffen om mee te beginnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
Golfert, ik wil voor 100 EUR een goedkoop (Yamaha) studiemodel van Marktplaats/eBay afplukken en daarmee gaan pielen, maar ik had wel gezien dat dwarsfluiten goed onderhoud nodig hebben. Is dat echt zo erg of kunnen tweedehandse ook goed zijn?
Ben je mal joh. Dat soort gesprekken, daar doe ik dus echt niet aan. Ze willen me desondanks graag hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik speel van allesEn Piazzolla heeft wel een paar stukken voor fluit en gitaar geschreven.
Piazzolla's Nuevo Tango is imho ook veel leuker dan de ouderwetse hoempapa Tango's zoals die aan het begin van vorige eeuw werden gespeeld in Argentinië.
Solliciteren is leuk. Vertel eens waar je trots op bent? Heb je ergens spijt van? Wat zijn je goede en slechte eigenschappen? EN WAAROM WIL JE HIER WERKEN?
Blegh, competenties. Ik heb een tijd bij een onderwijsprojec gewerkt, competentiegericht leren voor en naquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel erg standaard.
Tegenwoordig is het meer de STAR-methode en competenties wat de klok slaat.
Goed bezig Stereoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
Studie afmakenDan maar een jaartje pijn leiden
Kortste weg naar de top
Oh, maar promoplekgesprekken en gesprekken op de Uni zijn sowieso enorm relaxed met een kopje koffie en in je dagelijkse kloffiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed bezig Stereo
Lijden is het wel een beetje, maar met een hoger doel![]()
Gesprek van morgen is voor een promotieplek.
Jamaar het is niet in NLquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, maar promoplekgesprekken en gesprekken op de Uni zijn sowieso enorm relaxed met een kopje koffie en in je dagelijkse kloffie
De Histoire du Tango-serie is mijn favoriete materiaal van Piazzolla, maar volgens mij heeft hij dat nooit zelf opgenomen.![]()
Tis een heel formele prof. Ben zeer benieuwd hoe het gesprek zal verlopen. Nadeel vind ik wel, dat je in Belgie, net als in bijna alle andere landen overigens, PhD STUDENT bent en een beurs krijgt enz.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
België IS Nederland.![]()
De ex-vriend van mijn ex-huisgenoot heeft ook in Leuven zijn PhD gehaald. Schijnt leuke stad met leuke universiteit te zijn.
L'Histoire du Tango bestaat uit Bordel 1900, Café 1930, Nightclub 1960 en Concert d'aujourd'hui. Ik kan niet kiezen welke het leukste is, maar Café 1930 vind ik wel heel erg mooi. Op Youtube speelt een meisje van 15
het werkelijk heel goed. Jammer van die te luide pianist, want ook het pianoarrangement is heel goed
http://www.youtube.com/watch?v=JJHSDbrC-Vs
Ze speelt ook Bordel en Nightclub, die kun je in het venster ernaast ook aanklikken.
Altijd beter dan die hysterische knipper-avatar die je nu hebt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
omg dat moet mijn nieuwe avatar worden![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
omg dat moet mijn nieuwe avatar worden![]()
uhhhduhhquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Altijd beter dan die hysterische knipper-avatar die je nu hebt.
SOL ten voeten (...) uit.quote:
Ergens in Brabant dan, want ik kan nog niet zo lang autorijden ivm met mijn rug........quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
zat ik me gisteren af te vragen.. wat dachten we van een CUL - 10-gangen-menu-meet![]()
Is ie erg leukquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:24 schreef Muck het volgende:
Hij heeft vertraging
nou ja, alles voor het eten staat klaar, als ie er is, duik ik gelijk de keuken in
Op TV nog wel is voor mij echt jeugdsentimentquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:58 schreef crossover het volgende:
Barbapappaik zag het laatst weer op tv
![]()
Nerdsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, Barbapappa's. Zo heten de servers bij een paar vrienden van mij thuis.![]()
Gelukkig wel. Morgen casual friday op het werk, maar nog wel volop te doen qua opdrachtgevers tevreden stellen en kandidaten benaderen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, hoe is het hier? Bijna weekend?
Begin jij nou ook al met die taalvervuiling.quote:
Jaaaaaaaaaaa nog 1 hele middag werkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, hoe is het hier? Bijna weekend?
Ja daar wachten we juist op hopsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:14 schreef MissHobje het volgende:
Muckaan de date ???
Doe is alle roddels vertellen
Doe is lievvvvvvvvvvvvvvvquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met die taalvervuiling.![]()
U waits. iK WorD EeN BtjE gEstOOrd vAn diE On8zAamhEid in NEEderLandSe TaAl.quote:
Woopsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
U waits. iK WorD EeN BtjE gEstOOrd vAn diE On8zAamhEid in NEEderLandSe TaAl.
![]()
Babequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Hier het bewijs dat ik die muis niet alleen heb geaaid![]()
[ afbeelding ]
ey heb jij soms een nieuw msn adres? Ik zie je nooit meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:37 schreef Bluezz het volgende:
STOERE SOL!!![]()
En die triomph blik van je erbij, helemaal geweldig
Nee hoor, zet hem niet vaak meer aan, that's allquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:42 schreef Euc- het volgende:
ey heb jij soms een nieuw msn adres? Ik zie je nooit meer![]()
jaquote:
jaquote:
nou euh, ik ken hem al een tijdje van de KSC in GC (afkortingenquote:Doe is alle roddels vertellen
WOW....wat leuk Muckquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
[..]
ja
[..]
nou euh, ik ken hem al een tijdje van de KSC in GC (afkortingen) en we konden al die tijd al goed met elkaar opschieten. SMSten zo af en toe, babbelden weleens wat....
Toen het uit ging uit met Lars voelde ik me echt behoorlijk rot. Toen kreeg ik een ontzettend lief smsje van M, die me op wilde vrolijken en troosten. Dat is zo goed gelukt dat we zijn blijven smsen, Fok!-en en msn-en en we besloten hebben om ene keer samen koffie te gaan drinken bij mij thuis. Omdat alleen koffie drinken zo kort duurt, heb ik voor hem gekookt.
In het echt bleek ie nog veel leuker te zijn dan op Fok!, dus we hebben de hele avond zitten babbelen, the green mile gekeken. Het was eigenlijk zo gezellig dat ie de week erop weer langskwam en gisteren dus wéér
Dit keer is ie ook blijven slapen en we hebben vanochtend eens even goed gepraat en besloten dat we elkaar leuk genoeg vinden om samen verder te gaan
Dus ehm, ik heb een nieuwe vriend![]()
![]()
![]()
Jahhh hijs leuk hequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Sollieeeeeeeeeeeeeee, je avater![]()
Nog een middagje werken (was vanochtend vrij, heerlijk is dat) en dan weekend
leuk heurquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Dit is de nieuwe Mr.Muckie
MPG, en dat ben ik dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
WOW....wat leuk Muck [afbeelding]
Wat is zijn usernaam [afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben 30 minuten geleden langs e-hoog gereden [afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allang opgezocht en gekeurd [afbeelding]
[afbeelding]
Wtf?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:18 schreef golfer het volgende:
Schattig hoor, al die prille liefdes hier.
Wordt voor mij ook weer tijd om eens op jacht te gaan.
Whehequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij niet hoor [afbeelding]
Maarruh ken je een bietje koken empeegee?
Ze staat al voor het raam schatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:18 schreef golfer het volgende:
Schattig hoor, al die prille liefdes hier.
Wordt voor mij ook weer tijd om eens op jacht te gaan.
Ik weet het, net even opgezocht, maar wel vaker tegengekomen uit nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Het ziet er erger uit dan het klinkt, kan ik tante Bloes vertellen
quote:
ik had ook niet anders verwachtquote:
ja, moet je kijken... aaaaal die verspilde uren, en dan krijg je er zoiets voor terugquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
hip hoor! Muck weer aan de vent! Waar Fok! al niet goed voor is....maargoed.. ik ken mijn vent weer van het motor forum...
![]()
quote:
ik had ook niet anders verwachtquote:
Een biet koken is niet erg moeilijk, en of het een erg lekkere maaltijd word.. ik betwijfel hetquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:05 schreef Euc- het volgende:
[..]
Een biet koken is niet erg moeilijk, en of het een erg lekkere maaltijd word.. ik betwijfel het
Dankjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Even gekeken, nou Muck en MPG gefeliciteerd [afbeelding]
Leuk stel heur !
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:05 schreef Euc- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bent nieuw zullen we maar zeggen [afbeelding]
wtfquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[ afbeelding ]
vond het btw niet echt bijzonder
![]()
Dat ziet er uit als zo'n Japanse niet in onze westerse wateren thuis horende oester.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[ afbeelding ]
vond het btw niet echt bijzonder
![]()
Oesters kwamen uit Bretagnequote:Op maandag 29 oktober 2007 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als zo'n Japanse niet in onze westerse wateren thuis horende oester.
Tnxxxquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:30 schreef Tezz het volgende:
Mooie foto's SOL! Maar die kat moet toch wel enigszins her-opgevoed worden, haha (of meer eten krijgen)....
Milou heeft het helemaal leuk gehadquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Vond Milou het wel leuk daar? Ze zit een beetje, alsof ze niet meer verder wil lopen
Hoe ging het met je 'schoondochters' ?
tis glkkg wel redelijk uitgepraatquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:58 schreef Bluezz het volgende:
Eeeeehhhh stiefdochters natuurlijk, ben nog niet wakker![]()
![]()
Owjee, de eerste ruzietjes over kidsTja, dat zijn vaak wel dé dingetjes waar dat bij gebeurd.
(je zit in een andere rol enzo, bent niet saampjes etc etc)
Ik ben werken
Ja duh, toen werd ik natuurlijk ook nieuwsgierig..........quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
maargoed tussen de dochters en mij ging het prima, ook voor Milou waren ze erg lief![]()
heb je het filmpje op mijn hyves al bekeken van HEM en zijn vriend die swingend aan het koken waren![]()
ik zag ut dat je hebt gekekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:24 schreef Bluezz het volgende:
Nee, zit nooit op hyves
Ik ga meteen ff kijken
Ehm, enneh hij is op de hoogte van haar 'milouzijn'. Niet zo tof dan
En ik heb nog veul meer toffe filmpjes...maar die mag ik niet plaatsen van HEMquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja duh, toen werd ik natuurlijk ook nieuwsgierig..........
Het ziet er erg smakelijk uit moet ik zeggen, hahhahahaha..........![]()
![]()
join the clubquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, mijn hersens zijn nooit echt uit de puberteit gekomen, geloof ik
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, mijn hersens zijn nooit echt uit de puberteit gekomen, geloof ik
Kun je ook spuiten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:32 schreef Tezz het volgende:
*sopsopsop*
Zoiets vraag je toch niet in het openbaar?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je ook spuiten? [afbeelding]
Insmeren met roomkaas/bieslook, beleggen met hele dunne plakjes komkommer en tomaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
neen, het moet koud zijn, en als hapje worden opgediend zeg maar...
zat zelf te denken aan knoflookkaas met slasoorten en pijnboompitten dus.. gewoon iets wat je niet eerst hoeft te bakken/grillen/koken
voor mijn part lekkere rauwkost
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet in het openbaar?
De eetlust ontgaat me opeens.quote:
Je zou natuurlijk ook eens gewoon een muizenvrije eigen woning/flat weer kunnen betrekken?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben lang lief geweest voor de muizen, maar nu is het genoeg geweest![]()
Ik heb ongeveer 20 bewaarblikken gekocht voor mijn griesmeel, pasta e.d. en ik ga dozen vol muizengif neerzetten. Stomme beestenIk ben de hele avond aan het opruimen geweest
De problematiek achtervolgt mequote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook eens gewoon een muizenvrije eigen woning/flat weer kunnen betrekken?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben lang lief geweest voor de muizen, maar nu is het genoeg geweest![]()
Ik heb ongeveer 20 bewaarblikken gekocht voor mijn griesmeel, pasta e.d. en ik ga dozen vol muizengif neerzetten. Stomme beestenIk ben de hele avond aan het opruimen geweest
Ik maak mijn beide tietjes alvast nat.quote:
Ik zat eigenlijk jullie al een beetje door de war te halen. Zag pas later dat het CF was die de btreffende muizenpost postte.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
die tyfusbeesten gaan me dus ook bij jou achtervolgen
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk jullie al een beetje door de war te halen. Zag pas later dat het CF was die de btreffende muizenpost postte.![]()
Rrrrquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik maak mijn beide tietjes alvast nat.
Dat had ik ook altijd met die olifantjes, die ik als proefdiertjes gebruikte.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ratjes beten zich altijd vast aan hun kooitje. Daar werden we expliciet voor gewaarschuwd: niet te hard trekken, want dan breek je ze de bek open - letterlijk- en daar raken ze van in de stress, en kun je je metingen wel weggoien.
Blij dat ik dat niet meer hoef te doen zeg
Ratatouille is echt leukquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een stukje Ratatouille gezien. Best leuk! Nu nog mijn vriendin overtuigen dat die ratjes helemaal niet eng zijn en dat het maar een tekenfilm is én dat ze zich niet zo moet aanstellen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd met die olifantjes, die ik als proefdiertjes gebruikte.
Kutrussen ook altijdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ratatouille is echt leuk
Oh en Q-bloezezoon had ooit 2 ratjes van school in de vakantie meegenomen naar huis om te verzorgen.
Bleken het M/V
Of had ik dat al een keer ergens verteld
Sorry, dan ligt het aan het eten korsakov.
Dacht het niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en trouwens, gaan we zaterdag voetbal kijken? 20:00 is AZ - NEC
Onderschat jij NEC niet een beetje?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat onbeduidende clubje zal toch wel weer verliezen.![]()
Coldfeet heeft geen TVquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en trouwens, gaan we zaterdag voetbal kijken? 20:00 is AZ - NEC
Geeft niks, ik kijk de wedstrijden altijd via mijn internetabonnementquote:
Wij zitten er zo bij :quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:58 schreef Tezz het volgende:
Heej Bluezz en Golfer........wat ik me afvraag he, is, zitten jullie naast elkaar te computeren?? Ieder op een eigen pc of zo??? Lijkt me zo'n grappig gezicht! En dan beiden deelnemen aan hetzelfde gesprek, of sterker nog, gewoon tegen elkaar praten via FOK!, hihihi......
OMG bloesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zitten er zo bij :
[ afbeelding ]
Later met dezelfde unisex bureaustoelen :
[ afbeelding ]
We wonen hier nu 3 jaar, en het was het eerste wat er stond![]()
![]()
Het was wennen in het begin en vonden het zelf ook wel nerdisch komisch eigenlijk
(ziet er nog kaal en netjes uit, dat is inmiddels wel anders trouwens)
Mooie kastquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:14 schreef Tezz het volgende:
Hahahaha Bluezz.......leuk! En dan via FOK! aan elkaar vragen hoe het op het werk was............woehahaha!
Ik zal mijn computerplekje ook even showen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes zit achter de witte, want ik zie de tubes handcrème
Of zijn het geen tubes handcrème?
Jazeker, op zaterdag begroet ik je in mijn enkellange donkerblauwe rokquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik kijk de wedstrijden altijd via mijn internetabonnement![]()
![]()
Geen TVWat is dit? Urk?
Zo ja, dan heeft ze de TV verstopt in een klein kastje achter de bank.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[ knip ]
mijn computerhoekje bij HEM![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
OMG bloes [afbeelding] [afbeelding]
ik zie het maar zo gebeuren dat M en ik er over een paar jaar net zo bij zitten [afbeelding]
ach ik ben het inmiddels gewendquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou niet meer overeind komen als ik een uurtje achter de pc zou zitten dan
niet alleen jezelfquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen dan rommeliger, mezelf kennende![]()
Show je keuken!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:43 schreef Muck het volgende:
[..]
niet alleen jezelf
leuke keuken-foto's
laten we een topic maken
Ik heb geen eigen keukenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:48 schreef Tezz het volgende:
Nou!! Allemaal meedoen in Muck's topic!!!!!!!
dan kom je toch bij mij (lees: voor mij) koken?quote:
In een 2 liter bak die goed afsluitbaar isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook niet en ik durf het niet eens te laten zien. Is sinds..... dat de moeder van mijn nieuwste huisgenootje is gaan poetsen niet meer gepoetst.
Vraag: hoe vervoer je in een rugzak 2 liter Irish Stew over een afstand van 200 km? In bakjes van de Blokker ofzo?
Dat is geen goede reden, zie mucks keukenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef minilotje het volgende:
Het is momenteel zó'n idiote pestzooi in mijn keuken dat ik er echt geen representatieve foto van kan maken.![]()
Nou! Mooie gelegenheid om op te ruimen toch!!!!!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef minilotje het volgende:
Het is momenteel zó'n idiote pestzooi in mijn keuken dat ik er echt geen representatieve foto van kan maken.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is geen goede reden, zie mucks keuken
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dan kom je toch bij mij (lees: voor mij) koken? [afbeelding]
Ik heb wel een 3L tupperware-bak?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook niet en ik durf het niet eens te laten zien. Is sinds..... dat de moeder van mijn nieuwste huisgenootje is gaan poetsen niet meer gepoetst.
Vraag: hoe vervoer je in een rugzak 2 liter Irish Stew over een afstand van 200 km? In bakjes van de Blokker ofzo?
ik ook welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb wel een 3L tupperware-bak?
brrrr, wij hebben ook een muizenplaag hierquote:Ik heb net mn keuken opgeruimd tijdens mijn muizen-jihad. Maar dat doet niet af aan het feit dat er veel teveel spullen in een piepklein hokkie staan. Geen foto dus
Vertel me alsjeblieft dat je demonstratiejuf bent geweestquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook wel
heb een tijd voor TW gewerkt![]()
[..]
brrrr, wij hebben ook een muizenplaag hier
ieuwww dat zou ik ook nooit doen, ik heb mijn zeer uitgebreidde servies, en daarnaast ook nog een tig soort aan schaaltjes en bordjes. Ik mis alleen eik nog een ' olijvenbootje' , maar ik mag van mezelf niks meer kopen aangezien mijn kasten uitpuilenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
Tupperware, tja............er zijn wel dingen die ik zowat dagelijks gebruik, maar ik ben niet zo iemand die met verjaardagen van die plastic schaaltjes op tafel zet....
En je lust natuurlijk geen olijvenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ieuwww dat zou ik ook nooit doen, ik heb mijn zeer uitgebreidde servies, en daarnaast ook nog een tig soort aan schaaltjes en bordjes. Ik mis alleen eik nog een ' olijvenbootje' , maar ik mag van mezelf niks meer kopen aangezien mijn kasten uitpuilen![]()
Daar kunnen we wel tegen hoorquote:Op donderdag 1 november 2007 07:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Hier geen foto's van de keuken, is een zooitje [afbeelding]
Moggequote:
Neeeeee, nietop tafel ofzo, en botervlootjes en augurkenpotten hoef ik ook niet, maar die bewaardozen! voor in koelkast/diepvries. Super handig. En de wasemmer.quote:Op donderdag 1 november 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
Tupperware, tja............er zijn wel dingen die ik zowat dagelijks gebruik, maar ik ben niet zo iemand die met verjaardagen van die plastic schaaltjes op tafel zet....
Toen ik nog niet samenwoonde had ik best wel het e.e.a. verzameld aan tupperware. Alles moest ik hebben. Ook onzinnige dingen, zoals een botervlootje, een potje speciaal voor augurkjes, schaaltjes, ruimtebollen etc. etc. In mijn eerste keuken is dat spul allemaal een keukenkastje in verdwenen en toen ik vijf jaar later ging verhuizen stond het allemaal nog precies op dezelfde plek. Nooit gebruikt. Dat is dus allemaal naar de rommelmarkt gegaan.............En echt waar: mensen betalen vlot 2,50 voor een tweedehands (weliswaar nooit gebruikt) plastic botervlootje als er TW op staat!!!!!!!
SOL heeft nog steeds spulletjes van toen ze 15 jaar geleden op kamers gingquote:Op donderdag 1 november 2007 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neeeeee, nietop tafel ofzo, en botervlootjes en augurkenpotten hoef ik ook niet, maar die bewaardozen! voor in koelkast/diepvries. Super handig. En de wasemmer.
Wat schattig trouwensje had een uitzet gespaard. En dan vervolgens nooit gebruiken
Mensen met zwart haarquote:Op donderdag 1 november 2007 11:40 schreef SeaOfLove het volgende:
SOL gaat speciaal voor Stereo haar haren weer een kleurtje geven, zodat hij zaterdag niks te mauwen heeft![]()
Maar eigenlijk is het toch heelquote:Op donderdag 1 november 2007 12:04 schreef SeaOfLove het volgende:
SOL heeft het een btje moeilijk![]()
Ik moet echt naar huis, ben nu al 3 weken bij hem, maar ik zie er zo tegenop om zonder HEM te zijn![]()
HIJ heeft al meerdere keren gezegd dat zijn huisje nu echt een thuis is sinds hij met mij heeft, maar ondertussen voel ik me hier met muizen en al ook thuis![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen met zwart haar
![]()
[..]
Maar eigenlijk is het toch heel![]()
![]()
om zo te voelen...?
Ach, iedereen is diep van binnen onzeker.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
maar had er nog een stukje aan toegevoegd![]()
ik ben gewoon zo onzeker als de pest blijkbaar![]()
Die commitment is er op zekere hoogte zekerquote:Op donderdag 1 november 2007 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, iedereen is diep van binnen onzeker.![]()
Maareh... SOL... al gepraat over een stukje commitment met HEM? Is nog wat vroeg zou je denken, maar als het goed gaat, waarom niet van de positieve Zen gebruik maken?![]()
jaquote:Op donderdag 1 november 2007 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat je demonstratiejuf bent geweest
ik vond het ook hartstikke leuk om te doen!quote:Geef mij maar een truttigheidsprijs, ik vind het echt ideaal, Tupperware. Tis dat ik niet van sociale avondjes met veel vrouwen houd
Joh, meid, het gaat toch gewoon heel goed tussen jullie? Jullie voelen je echt thuis bij elkaar, en dat is genieten.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die commitment is er op zekere hoogte zekerMaar ik ben bang gekwetst te worden denk ik, daar zit ik niet op te wachten.
En soms heb ik het ook best moeilijk met zijn laatste vriendin. Ben blij dat hij zo open over haar praat, en hij kan ook altijd alles over zijn leven met haar tegenover mij kwijt, maar soms is het best erg moeilijk.
Tnx.quote:Op donderdag 1 november 2007 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Joh, meid, het gaat toch gewoon heel goed tussen jullie? Jullie voelen je echt thuis bij elkaar, en dat is genieten.
Maar take it easy, jullie zijn tenslotte ook nog maar een paar maanden samen, je hebt nog alle tijd om na te denken over dit soort dingen hoor.
Niet weggaan uit Delft trouwensOngezellig
Nee johquote:Op donderdag 1 november 2007 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes en Golfert, hebben jullie elkaar leren kennen via Fok eigenlijk?
\quote:Op donderdag 1 november 2007 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee joh
Dat denken wel meer mensen, maar nope.
Ik leg je het zaterdag allemaal uit
Via een wederzijdse vriendin aan elkaar voorgesteld in een kringgesprek op www.icq.comquote:
jajaja de eerste kennismakingen met internet rond die tijd..........Ik weet nog dat ik voor het eerst het website adres moest doorgeven van mijn werk aan een klant door de telefoon: "eeeeeeh meneer..........eeeeehh....dat is een h, een t, een t, een p, dan een dubbelepunt, dan twee streepjes die schuin staan en dan <bedrijf> en dan een punt en daar moet dan NL achter. Klopt dat adres zo?? Nou, veel websitesurf plezier!"quote:Op donderdag 1 november 2007 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Via een wederzijdse vriendin aan elkaar voorgesteld in een kringgesprek op www.icq.com
In het jaar 1998
Nee joh, het heeft nog heel wat jaartjes geduurd voordat ik zelf thuis internet had......Ben in '97 samen gaan wonen en volgens mij kwam onze eerste computer toen wij trouwden in 2000. Maar dat was zo'n oud beestje dat we er wel internet op hadden zitten (via de telefoon natuurlijk) maar dat duurde echt een uur voordat er iets in beeld verscheen! Pas in 2002 kreeg ik een 'echte' computer met 'echt' internet!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:22 schreef Bluezz het volgende:
En dat je hysterisch reageerde als iemand in je vriendenkring ook icq had of mail
Wij zaten in die tijd ook veel op COL.
City on Line, nu uit de lucht.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had ook ICQ
Dus wij hadden ook aan elkaar voorgesteld kunnen worden, Bloes
Is dat zo gek danquote:
neem dan ook een caviaquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:31 schreef Tezz het volgende:
Iemand hier ervaring met honden?? Ik krijg dat kutbeest die lieve puppy van mij niet zindelijk......
Mijn eerste cavia was zindelijk, knaagde niet aan snoeren ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja kan ik die zindelijk maken, hahaha
Stond al de hele tijd onder in mijn scherm, in text only en dan weggeklikt, op mijn werk, en dan realiseer ik me niet eens dat het alweer uuuuuuuren later isquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:44 schreef SeaOfLove het volgende:
zo dat duurde ff voor je die smiley had gevonden![]()
24/7 aan het nueckenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, waar is die Justmattie toch gebleven?
*kuch
Met zijn neus door het ongelukje en zeer regelmatig naar buiten en dan belonen als hij wat buiten doetquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:31 schreef Tezz het volgende:
Iemand hier ervaring met honden?? Ik krijg dat kutbeest die lieve puppy van mij niet zindelijk......
OMG Martijn, we leven hier niet in de jaren 30quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Met zijn neus door het ongelukje en zeer regelmatig naar buiten en dan belonen als hij wat buiten doet
Sorry maar het werkt welquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:15 schreef Bluezz het volgende:
OMG Martijn, we leven hier niet in de jaren 30
Het reukorgaan van een hond is zowat het gevoeligste wat ie heeft. Denk na manquote:
vroeger thuis altijd een hond gehad altijd gedaan en werkt perfect binnen 2 weken was ie zinnelijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het reukorgaan van een hond is zowat het gevoeligste wat ie heeft. Denk na man![]()
Gelukkig heb jij katten![]()
Zo deden wij het ook vroeger, is redelijk normaal eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het reukorgaan van een hond is zowat het gevoeligste wat ie heeft. Denk na man![]()
Gelukkig heb jij katten![]()
Oh boyquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Geef een melige idioot een filmcameraatje en je krijgt dit![]()
Pruttel Pruttel
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, laat eens een foto zien van je hond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |