Coldfeet heeft geen TVquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en trouwens, gaan we zaterdag voetbal kijken? 20:00 is AZ - NEC
Geeft niks, ik kijk de wedstrijden altijd via mijn internetabonnementquote:
Wij zitten er zo bij :quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:58 schreef Tezz het volgende:
Heej Bluezz en Golfer........wat ik me afvraag he, is, zitten jullie naast elkaar te computeren?? Ieder op een eigen pc of zo??? Lijkt me zo'n grappig gezicht! En dan beiden deelnemen aan hetzelfde gesprek, of sterker nog, gewoon tegen elkaar praten via FOK!, hihihi......
OMG bloesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zitten er zo bij :
[ afbeelding ]
Later met dezelfde unisex bureaustoelen :
[ afbeelding ]
We wonen hier nu 3 jaar, en het was het eerste wat er stond![]()
![]()
Het was wennen in het begin en vonden het zelf ook wel nerdisch komisch eigenlijk
(ziet er nog kaal en netjes uit, dat is inmiddels wel anders trouwens)
Mooie kastquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:14 schreef Tezz het volgende:
Hahahaha Bluezz.......leuk! En dan via FOK! aan elkaar vragen hoe het op het werk was............woehahaha!
Ik zal mijn computerplekje ook even showen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes zit achter de witte, want ik zie de tubes handcrème
Of zijn het geen tubes handcrème?
Jazeker, op zaterdag begroet ik je in mijn enkellange donkerblauwe rokquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik kijk de wedstrijden altijd via mijn internetabonnement![]()
![]()
Geen TVWat is dit? Urk?
Zo ja, dan heeft ze de TV verstopt in een klein kastje achter de bank.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[ knip ]
mijn computerhoekje bij HEM![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
OMG bloes [afbeelding] [afbeelding]
ik zie het maar zo gebeuren dat M en ik er over een paar jaar net zo bij zitten [afbeelding]
ach ik ben het inmiddels gewendquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou niet meer overeind komen als ik een uurtje achter de pc zou zitten dan
niet alleen jezelfquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen dan rommeliger, mezelf kennende![]()
Show je keuken!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:43 schreef Muck het volgende:
[..]
niet alleen jezelf
leuke keuken-foto's
laten we een topic maken
Ik heb geen eigen keukenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:48 schreef Tezz het volgende:
Nou!! Allemaal meedoen in Muck's topic!!!!!!!
dan kom je toch bij mij (lees: voor mij) koken?quote:
In een 2 liter bak die goed afsluitbaar isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook niet en ik durf het niet eens te laten zien. Is sinds..... dat de moeder van mijn nieuwste huisgenootje is gaan poetsen niet meer gepoetst.
Vraag: hoe vervoer je in een rugzak 2 liter Irish Stew over een afstand van 200 km? In bakjes van de Blokker ofzo?
Dat is geen goede reden, zie mucks keukenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef minilotje het volgende:
Het is momenteel zó'n idiote pestzooi in mijn keuken dat ik er echt geen representatieve foto van kan maken.![]()
Nou! Mooie gelegenheid om op te ruimen toch!!!!!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef minilotje het volgende:
Het is momenteel zó'n idiote pestzooi in mijn keuken dat ik er echt geen representatieve foto van kan maken.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is geen goede reden, zie mucks keuken
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dan kom je toch bij mij (lees: voor mij) koken? [afbeelding]
Ik heb wel een 3L tupperware-bak?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook niet en ik durf het niet eens te laten zien. Is sinds..... dat de moeder van mijn nieuwste huisgenootje is gaan poetsen niet meer gepoetst.
Vraag: hoe vervoer je in een rugzak 2 liter Irish Stew over een afstand van 200 km? In bakjes van de Blokker ofzo?
ik ook welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb wel een 3L tupperware-bak?
brrrr, wij hebben ook een muizenplaag hierquote:Ik heb net mn keuken opgeruimd tijdens mijn muizen-jihad. Maar dat doet niet af aan het feit dat er veel teveel spullen in een piepklein hokkie staan. Geen foto dus
Vertel me alsjeblieft dat je demonstratiejuf bent geweestquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook wel
heb een tijd voor TW gewerkt![]()
[..]
brrrr, wij hebben ook een muizenplaag hier
ieuwww dat zou ik ook nooit doen, ik heb mijn zeer uitgebreidde servies, en daarnaast ook nog een tig soort aan schaaltjes en bordjes. Ik mis alleen eik nog een ' olijvenbootje' , maar ik mag van mezelf niks meer kopen aangezien mijn kasten uitpuilenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
Tupperware, tja............er zijn wel dingen die ik zowat dagelijks gebruik, maar ik ben niet zo iemand die met verjaardagen van die plastic schaaltjes op tafel zet....
En je lust natuurlijk geen olijvenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ieuwww dat zou ik ook nooit doen, ik heb mijn zeer uitgebreidde servies, en daarnaast ook nog een tig soort aan schaaltjes en bordjes. Ik mis alleen eik nog een ' olijvenbootje' , maar ik mag van mezelf niks meer kopen aangezien mijn kasten uitpuilen![]()
Daar kunnen we wel tegen hoorquote:Op donderdag 1 november 2007 07:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Hier geen foto's van de keuken, is een zooitje [afbeelding]
Moggequote:
Neeeeee, nietop tafel ofzo, en botervlootjes en augurkenpotten hoef ik ook niet, maar die bewaardozen! voor in koelkast/diepvries. Super handig. En de wasemmer.quote:Op donderdag 1 november 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
Tupperware, tja............er zijn wel dingen die ik zowat dagelijks gebruik, maar ik ben niet zo iemand die met verjaardagen van die plastic schaaltjes op tafel zet....
Toen ik nog niet samenwoonde had ik best wel het e.e.a. verzameld aan tupperware. Alles moest ik hebben. Ook onzinnige dingen, zoals een botervlootje, een potje speciaal voor augurkjes, schaaltjes, ruimtebollen etc. etc. In mijn eerste keuken is dat spul allemaal een keukenkastje in verdwenen en toen ik vijf jaar later ging verhuizen stond het allemaal nog precies op dezelfde plek. Nooit gebruikt. Dat is dus allemaal naar de rommelmarkt gegaan.............En echt waar: mensen betalen vlot 2,50 voor een tweedehands (weliswaar nooit gebruikt) plastic botervlootje als er TW op staat!!!!!!!
SOL heeft nog steeds spulletjes van toen ze 15 jaar geleden op kamers gingquote:Op donderdag 1 november 2007 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neeeeee, nietop tafel ofzo, en botervlootjes en augurkenpotten hoef ik ook niet, maar die bewaardozen! voor in koelkast/diepvries. Super handig. En de wasemmer.
Wat schattig trouwensje had een uitzet gespaard. En dan vervolgens nooit gebruiken
Mensen met zwart haarquote:Op donderdag 1 november 2007 11:40 schreef SeaOfLove het volgende:
SOL gaat speciaal voor Stereo haar haren weer een kleurtje geven, zodat hij zaterdag niks te mauwen heeft![]()
Maar eigenlijk is het toch heelquote:Op donderdag 1 november 2007 12:04 schreef SeaOfLove het volgende:
SOL heeft het een btje moeilijk![]()
Ik moet echt naar huis, ben nu al 3 weken bij hem, maar ik zie er zo tegenop om zonder HEM te zijn![]()
HIJ heeft al meerdere keren gezegd dat zijn huisje nu echt een thuis is sinds hij met mij heeft, maar ondertussen voel ik me hier met muizen en al ook thuis![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen met zwart haar
![]()
[..]
Maar eigenlijk is het toch heel![]()
![]()
om zo te voelen...?
Ach, iedereen is diep van binnen onzeker.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
maar had er nog een stukje aan toegevoegd![]()
ik ben gewoon zo onzeker als de pest blijkbaar![]()
Die commitment is er op zekere hoogte zekerquote:Op donderdag 1 november 2007 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, iedereen is diep van binnen onzeker.![]()
Maareh... SOL... al gepraat over een stukje commitment met HEM? Is nog wat vroeg zou je denken, maar als het goed gaat, waarom niet van de positieve Zen gebruik maken?![]()
jaquote:Op donderdag 1 november 2007 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat je demonstratiejuf bent geweest
ik vond het ook hartstikke leuk om te doen!quote:Geef mij maar een truttigheidsprijs, ik vind het echt ideaal, Tupperware. Tis dat ik niet van sociale avondjes met veel vrouwen houd
Joh, meid, het gaat toch gewoon heel goed tussen jullie? Jullie voelen je echt thuis bij elkaar, en dat is genieten.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die commitment is er op zekere hoogte zekerMaar ik ben bang gekwetst te worden denk ik, daar zit ik niet op te wachten.
En soms heb ik het ook best moeilijk met zijn laatste vriendin. Ben blij dat hij zo open over haar praat, en hij kan ook altijd alles over zijn leven met haar tegenover mij kwijt, maar soms is het best erg moeilijk.
Tnx.quote:Op donderdag 1 november 2007 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Joh, meid, het gaat toch gewoon heel goed tussen jullie? Jullie voelen je echt thuis bij elkaar, en dat is genieten.
Maar take it easy, jullie zijn tenslotte ook nog maar een paar maanden samen, je hebt nog alle tijd om na te denken over dit soort dingen hoor.
Niet weggaan uit Delft trouwensOngezellig
Nee johquote:Op donderdag 1 november 2007 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes en Golfert, hebben jullie elkaar leren kennen via Fok eigenlijk?
\quote:Op donderdag 1 november 2007 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee joh
Dat denken wel meer mensen, maar nope.
Ik leg je het zaterdag allemaal uit
Via een wederzijdse vriendin aan elkaar voorgesteld in een kringgesprek op www.icq.comquote:
jajaja de eerste kennismakingen met internet rond die tijd..........Ik weet nog dat ik voor het eerst het website adres moest doorgeven van mijn werk aan een klant door de telefoon: "eeeeeeh meneer..........eeeeehh....dat is een h, een t, een t, een p, dan een dubbelepunt, dan twee streepjes die schuin staan en dan <bedrijf> en dan een punt en daar moet dan NL achter. Klopt dat adres zo?? Nou, veel websitesurf plezier!"quote:Op donderdag 1 november 2007 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Via een wederzijdse vriendin aan elkaar voorgesteld in een kringgesprek op www.icq.com
In het jaar 1998
Nee joh, het heeft nog heel wat jaartjes geduurd voordat ik zelf thuis internet had......Ben in '97 samen gaan wonen en volgens mij kwam onze eerste computer toen wij trouwden in 2000. Maar dat was zo'n oud beestje dat we er wel internet op hadden zitten (via de telefoon natuurlijk) maar dat duurde echt een uur voordat er iets in beeld verscheen! Pas in 2002 kreeg ik een 'echte' computer met 'echt' internet!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:22 schreef Bluezz het volgende:
En dat je hysterisch reageerde als iemand in je vriendenkring ook icq had of mail
Wij zaten in die tijd ook veel op COL.
City on Line, nu uit de lucht.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had ook ICQ
Dus wij hadden ook aan elkaar voorgesteld kunnen worden, Bloes
Is dat zo gek danquote:
neem dan ook een caviaquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:31 schreef Tezz het volgende:
Iemand hier ervaring met honden?? Ik krijg dat kutbeest die lieve puppy van mij niet zindelijk......
Mijn eerste cavia was zindelijk, knaagde niet aan snoeren ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja kan ik die zindelijk maken, hahaha
Stond al de hele tijd onder in mijn scherm, in text only en dan weggeklikt, op mijn werk, en dan realiseer ik me niet eens dat het alweer uuuuuuuren later isquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:44 schreef SeaOfLove het volgende:
zo dat duurde ff voor je die smiley had gevonden![]()
24/7 aan het nueckenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, waar is die Justmattie toch gebleven?
*kuch
Met zijn neus door het ongelukje en zeer regelmatig naar buiten en dan belonen als hij wat buiten doetquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:31 schreef Tezz het volgende:
Iemand hier ervaring met honden?? Ik krijg dat kutbeest die lieve puppy van mij niet zindelijk......
OMG Martijn, we leven hier niet in de jaren 30quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Met zijn neus door het ongelukje en zeer regelmatig naar buiten en dan belonen als hij wat buiten doet
Sorry maar het werkt welquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:15 schreef Bluezz het volgende:
OMG Martijn, we leven hier niet in de jaren 30
Het reukorgaan van een hond is zowat het gevoeligste wat ie heeft. Denk na manquote:
vroeger thuis altijd een hond gehad altijd gedaan en werkt perfect binnen 2 weken was ie zinnelijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het reukorgaan van een hond is zowat het gevoeligste wat ie heeft. Denk na man![]()
Gelukkig heb jij katten![]()
Zo deden wij het ook vroeger, is redelijk normaal eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het reukorgaan van een hond is zowat het gevoeligste wat ie heeft. Denk na man![]()
Gelukkig heb jij katten![]()
Oh boyquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Geef een melige idioot een filmcameraatje en je krijgt dit![]()
Pruttel Pruttel
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, laat eens een foto zien van je hond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |