Dacht het niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en trouwens, gaan we zaterdag voetbal kijken? 20:00 is AZ - NEC
Onderschat jij NEC niet een beetje?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat onbeduidende clubje zal toch wel weer verliezen.![]()
Coldfeet heeft geen TVquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en trouwens, gaan we zaterdag voetbal kijken? 20:00 is AZ - NEC
Geeft niks, ik kijk de wedstrijden altijd via mijn internetabonnementquote:
Wij zitten er zo bij :quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:58 schreef Tezz het volgende:
Heej Bluezz en Golfer........wat ik me afvraag he, is, zitten jullie naast elkaar te computeren?? Ieder op een eigen pc of zo??? Lijkt me zo'n grappig gezicht! En dan beiden deelnemen aan hetzelfde gesprek, of sterker nog, gewoon tegen elkaar praten via FOK!, hihihi......
OMG bloesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zitten er zo bij :
[ afbeelding ]
Later met dezelfde unisex bureaustoelen :
[ afbeelding ]
We wonen hier nu 3 jaar, en het was het eerste wat er stond![]()
![]()
Het was wennen in het begin en vonden het zelf ook wel nerdisch komisch eigenlijk
(ziet er nog kaal en netjes uit, dat is inmiddels wel anders trouwens)
Mooie kastquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:14 schreef Tezz het volgende:
Hahahaha Bluezz.......leuk! En dan via FOK! aan elkaar vragen hoe het op het werk was............woehahaha!
Ik zal mijn computerplekje ook even showen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes zit achter de witte, want ik zie de tubes handcrème
Of zijn het geen tubes handcrème?
Jazeker, op zaterdag begroet ik je in mijn enkellange donkerblauwe rokquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik kijk de wedstrijden altijd via mijn internetabonnement![]()
![]()
Geen TVWat is dit? Urk?
Zo ja, dan heeft ze de TV verstopt in een klein kastje achter de bank.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[ knip ]
mijn computerhoekje bij HEM![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
OMG bloes [afbeelding] [afbeelding]
ik zie het maar zo gebeuren dat M en ik er over een paar jaar net zo bij zitten [afbeelding]
ach ik ben het inmiddels gewendquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou niet meer overeind komen als ik een uurtje achter de pc zou zitten dan
niet alleen jezelfquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen dan rommeliger, mezelf kennende![]()
Show je keuken!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:43 schreef Muck het volgende:
[..]
niet alleen jezelf
leuke keuken-foto's
laten we een topic maken
Ik heb geen eigen keukenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:48 schreef Tezz het volgende:
Nou!! Allemaal meedoen in Muck's topic!!!!!!!
dan kom je toch bij mij (lees: voor mij) koken?quote:
In een 2 liter bak die goed afsluitbaar isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook niet en ik durf het niet eens te laten zien. Is sinds..... dat de moeder van mijn nieuwste huisgenootje is gaan poetsen niet meer gepoetst.
Vraag: hoe vervoer je in een rugzak 2 liter Irish Stew over een afstand van 200 km? In bakjes van de Blokker ofzo?
Dat is geen goede reden, zie mucks keukenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef minilotje het volgende:
Het is momenteel zó'n idiote pestzooi in mijn keuken dat ik er echt geen representatieve foto van kan maken.![]()
Nou! Mooie gelegenheid om op te ruimen toch!!!!!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef minilotje het volgende:
Het is momenteel zó'n idiote pestzooi in mijn keuken dat ik er echt geen representatieve foto van kan maken.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is geen goede reden, zie mucks keuken
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dan kom je toch bij mij (lees: voor mij) koken? [afbeelding]
Ik heb wel een 3L tupperware-bak?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook niet en ik durf het niet eens te laten zien. Is sinds..... dat de moeder van mijn nieuwste huisgenootje is gaan poetsen niet meer gepoetst.
Vraag: hoe vervoer je in een rugzak 2 liter Irish Stew over een afstand van 200 km? In bakjes van de Blokker ofzo?
ik ook welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb wel een 3L tupperware-bak?
brrrr, wij hebben ook een muizenplaag hierquote:Ik heb net mn keuken opgeruimd tijdens mijn muizen-jihad. Maar dat doet niet af aan het feit dat er veel teveel spullen in een piepklein hokkie staan. Geen foto dus
Vertel me alsjeblieft dat je demonstratiejuf bent geweestquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook wel
heb een tijd voor TW gewerkt![]()
[..]
brrrr, wij hebben ook een muizenplaag hier
ieuwww dat zou ik ook nooit doen, ik heb mijn zeer uitgebreidde servies, en daarnaast ook nog een tig soort aan schaaltjes en bordjes. Ik mis alleen eik nog een ' olijvenbootje' , maar ik mag van mezelf niks meer kopen aangezien mijn kasten uitpuilenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
Tupperware, tja............er zijn wel dingen die ik zowat dagelijks gebruik, maar ik ben niet zo iemand die met verjaardagen van die plastic schaaltjes op tafel zet....
En je lust natuurlijk geen olijvenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ieuwww dat zou ik ook nooit doen, ik heb mijn zeer uitgebreidde servies, en daarnaast ook nog een tig soort aan schaaltjes en bordjes. Ik mis alleen eik nog een ' olijvenbootje' , maar ik mag van mezelf niks meer kopen aangezien mijn kasten uitpuilen![]()
Daar kunnen we wel tegen hoorquote:Op donderdag 1 november 2007 07:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Hier geen foto's van de keuken, is een zooitje [afbeelding]
Moggequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |