Goed bezig Stereoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
Studie afmakenDan maar een jaartje pijn leiden
Kortste weg naar de top
Oh, maar promoplekgesprekken en gesprekken op de Uni zijn sowieso enorm relaxed met een kopje koffie en in je dagelijkse kloffiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed bezig Stereo
Lijden is het wel een beetje, maar met een hoger doel![]()
Gesprek van morgen is voor een promotieplek.
Jamaar het is niet in NLquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, maar promoplekgesprekken en gesprekken op de Uni zijn sowieso enorm relaxed met een kopje koffie en in je dagelijkse kloffie
De Histoire du Tango-serie is mijn favoriete materiaal van Piazzolla, maar volgens mij heeft hij dat nooit zelf opgenomen.![]()
Tis een heel formele prof. Ben zeer benieuwd hoe het gesprek zal verlopen. Nadeel vind ik wel, dat je in Belgie, net als in bijna alle andere landen overigens, PhD STUDENT bent en een beurs krijgt enz.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
België IS Nederland.![]()
De ex-vriend van mijn ex-huisgenoot heeft ook in Leuven zijn PhD gehaald. Schijnt leuke stad met leuke universiteit te zijn.
L'Histoire du Tango bestaat uit Bordel 1900, Café 1930, Nightclub 1960 en Concert d'aujourd'hui. Ik kan niet kiezen welke het leukste is, maar Café 1930 vind ik wel heel erg mooi. Op Youtube speelt een meisje van 15
het werkelijk heel goed. Jammer van die te luide pianist, want ook het pianoarrangement is heel goed
http://www.youtube.com/watch?v=JJHSDbrC-Vs
Ze speelt ook Bordel en Nightclub, die kun je in het venster ernaast ook aanklikken.
Altijd beter dan die hysterische knipper-avatar die je nu hebt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
omg dat moet mijn nieuwe avatar worden![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
omg dat moet mijn nieuwe avatar worden![]()
uhhhduhhquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Altijd beter dan die hysterische knipper-avatar die je nu hebt.
SOL ten voeten (...) uit.quote:
Ergens in Brabant dan, want ik kan nog niet zo lang autorijden ivm met mijn rug........quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
zat ik me gisteren af te vragen.. wat dachten we van een CUL - 10-gangen-menu-meet![]()
Is ie erg leukquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:24 schreef Muck het volgende:
Hij heeft vertraging
nou ja, alles voor het eten staat klaar, als ie er is, duik ik gelijk de keuken in
Op TV nog wel is voor mij echt jeugdsentimentquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:58 schreef crossover het volgende:
Barbapappaik zag het laatst weer op tv
![]()
Nerdsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, Barbapappa's. Zo heten de servers bij een paar vrienden van mij thuis.![]()
Gelukkig wel. Morgen casual friday op het werk, maar nog wel volop te doen qua opdrachtgevers tevreden stellen en kandidaten benaderen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, hoe is het hier? Bijna weekend?
Begin jij nou ook al met die taalvervuiling.quote:
Jaaaaaaaaaaa nog 1 hele middag werkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, hoe is het hier? Bijna weekend?
Ja daar wachten we juist op hopsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:14 schreef MissHobje het volgende:
Muckaan de date ???
Doe is alle roddels vertellen
Doe is lievvvvvvvvvvvvvvvquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met die taalvervuiling.![]()
U waits. iK WorD EeN BtjE gEstOOrd vAn diE On8zAamhEid in NEEderLandSe TaAl.quote:
Woopsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
U waits. iK WorD EeN BtjE gEstOOrd vAn diE On8zAamhEid in NEEderLandSe TaAl.
![]()
Babequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Hier het bewijs dat ik die muis niet alleen heb geaaid![]()
[ afbeelding ]
ey heb jij soms een nieuw msn adres? Ik zie je nooit meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:37 schreef Bluezz het volgende:
STOERE SOL!!![]()
En die triomph blik van je erbij, helemaal geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |