Nee hoor, zet hem niet vaak meer aan, that's allquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:42 schreef Euc- het volgende:
ey heb jij soms een nieuw msn adres? Ik zie je nooit meer![]()
jaquote:
jaquote:
nou euh, ik ken hem al een tijdje van de KSC in GC (afkortingenquote:Doe is alle roddels vertellen
WOW....wat leuk Muckquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
[..]
ja
[..]
nou euh, ik ken hem al een tijdje van de KSC in GC (afkortingen) en we konden al die tijd al goed met elkaar opschieten. SMSten zo af en toe, babbelden weleens wat....
Toen het uit ging uit met Lars voelde ik me echt behoorlijk rot. Toen kreeg ik een ontzettend lief smsje van M, die me op wilde vrolijken en troosten. Dat is zo goed gelukt dat we zijn blijven smsen, Fok!-en en msn-en en we besloten hebben om ene keer samen koffie te gaan drinken bij mij thuis. Omdat alleen koffie drinken zo kort duurt, heb ik voor hem gekookt.
In het echt bleek ie nog veel leuker te zijn dan op Fok!, dus we hebben de hele avond zitten babbelen, the green mile gekeken. Het was eigenlijk zo gezellig dat ie de week erop weer langskwam en gisteren dus wéér
Dit keer is ie ook blijven slapen en we hebben vanochtend eens even goed gepraat en besloten dat we elkaar leuk genoeg vinden om samen verder te gaan
Dus ehm, ik heb een nieuwe vriend![]()
![]()
![]()
Jahhh hijs leuk hequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Sollieeeeeeeeeeeeeee, je avater![]()
Nog een middagje werken (was vanochtend vrij, heerlijk is dat) en dan weekend
leuk heurquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Dit is de nieuwe Mr.Muckie
MPG, en dat ben ik dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
WOW....wat leuk Muck [afbeelding]
Wat is zijn usernaam [afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben 30 minuten geleden langs e-hoog gereden [afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allang opgezocht en gekeurd [afbeelding]
[afbeelding]
Wtf?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:18 schreef golfer het volgende:
Schattig hoor, al die prille liefdes hier.
Wordt voor mij ook weer tijd om eens op jacht te gaan.
Whehequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij niet hoor [afbeelding]
Maarruh ken je een bietje koken empeegee?
Ze staat al voor het raam schatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:18 schreef golfer het volgende:
Schattig hoor, al die prille liefdes hier.
Wordt voor mij ook weer tijd om eens op jacht te gaan.
Ik weet het, net even opgezocht, maar wel vaker tegengekomen uit nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Het ziet er erger uit dan het klinkt, kan ik tante Bloes vertellen
quote:
ik had ook niet anders verwachtquote:
ja, moet je kijken... aaaaal die verspilde uren, en dan krijg je er zoiets voor terugquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
hip hoor! Muck weer aan de vent! Waar Fok! al niet goed voor is....maargoed.. ik ken mijn vent weer van het motor forum...
![]()
quote:
ik had ook niet anders verwachtquote:
Een biet koken is niet erg moeilijk, en of het een erg lekkere maaltijd word.. ik betwijfel hetquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:05 schreef Euc- het volgende:
[..]
Een biet koken is niet erg moeilijk, en of het een erg lekkere maaltijd word.. ik betwijfel het
Dankjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Even gekeken, nou Muck en MPG gefeliciteerd [afbeelding]
Leuk stel heur !
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:05 schreef Euc- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bent nieuw zullen we maar zeggen [afbeelding]
wtfquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[ afbeelding ]
vond het btw niet echt bijzonder
![]()
Dat ziet er uit als zo'n Japanse niet in onze westerse wateren thuis horende oester.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[ afbeelding ]
vond het btw niet echt bijzonder
![]()
Oesters kwamen uit Bretagnequote:Op maandag 29 oktober 2007 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als zo'n Japanse niet in onze westerse wateren thuis horende oester.
Tnxxxquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:30 schreef Tezz het volgende:
Mooie foto's SOL! Maar die kat moet toch wel enigszins her-opgevoed worden, haha (of meer eten krijgen)....
Milou heeft het helemaal leuk gehadquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Vond Milou het wel leuk daar? Ze zit een beetje, alsof ze niet meer verder wil lopen
Hoe ging het met je 'schoondochters' ?
tis glkkg wel redelijk uitgepraatquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:58 schreef Bluezz het volgende:
Eeeeehhhh stiefdochters natuurlijk, ben nog niet wakker![]()
![]()
Owjee, de eerste ruzietjes over kidsTja, dat zijn vaak wel dé dingetjes waar dat bij gebeurd.
(je zit in een andere rol enzo, bent niet saampjes etc etc)
Ik ben werken
Ja duh, toen werd ik natuurlijk ook nieuwsgierig..........quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
maargoed tussen de dochters en mij ging het prima, ook voor Milou waren ze erg lief![]()
heb je het filmpje op mijn hyves al bekeken van HEM en zijn vriend die swingend aan het koken waren![]()
ik zag ut dat je hebt gekekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:24 schreef Bluezz het volgende:
Nee, zit nooit op hyves
Ik ga meteen ff kijken
Ehm, enneh hij is op de hoogte van haar 'milouzijn'. Niet zo tof dan
En ik heb nog veul meer toffe filmpjes...maar die mag ik niet plaatsen van HEMquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja duh, toen werd ik natuurlijk ook nieuwsgierig..........
Het ziet er erg smakelijk uit moet ik zeggen, hahhahahaha..........![]()
![]()
join the clubquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, mijn hersens zijn nooit echt uit de puberteit gekomen, geloof ik
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, mijn hersens zijn nooit echt uit de puberteit gekomen, geloof ik
Kun je ook spuiten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:32 schreef Tezz het volgende:
*sopsopsop*
Zoiets vraag je toch niet in het openbaar?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je ook spuiten? [afbeelding]
Insmeren met roomkaas/bieslook, beleggen met hele dunne plakjes komkommer en tomaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
neen, het moet koud zijn, en als hapje worden opgediend zeg maar...
zat zelf te denken aan knoflookkaas met slasoorten en pijnboompitten dus.. gewoon iets wat je niet eerst hoeft te bakken/grillen/koken
voor mijn part lekkere rauwkost
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet in het openbaar?
De eetlust ontgaat me opeens.quote:
Je zou natuurlijk ook eens gewoon een muizenvrije eigen woning/flat weer kunnen betrekken?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben lang lief geweest voor de muizen, maar nu is het genoeg geweest![]()
Ik heb ongeveer 20 bewaarblikken gekocht voor mijn griesmeel, pasta e.d. en ik ga dozen vol muizengif neerzetten. Stomme beestenIk ben de hele avond aan het opruimen geweest
De problematiek achtervolgt mequote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook eens gewoon een muizenvrije eigen woning/flat weer kunnen betrekken?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben lang lief geweest voor de muizen, maar nu is het genoeg geweest![]()
Ik heb ongeveer 20 bewaarblikken gekocht voor mijn griesmeel, pasta e.d. en ik ga dozen vol muizengif neerzetten. Stomme beestenIk ben de hele avond aan het opruimen geweest
Ik maak mijn beide tietjes alvast nat.quote:
Ik zat eigenlijk jullie al een beetje door de war te halen. Zag pas later dat het CF was die de btreffende muizenpost postte.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
die tyfusbeesten gaan me dus ook bij jou achtervolgen
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk jullie al een beetje door de war te halen. Zag pas later dat het CF was die de btreffende muizenpost postte.![]()
Rrrrquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik maak mijn beide tietjes alvast nat.
Dat had ik ook altijd met die olifantjes, die ik als proefdiertjes gebruikte.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ratjes beten zich altijd vast aan hun kooitje. Daar werden we expliciet voor gewaarschuwd: niet te hard trekken, want dan breek je ze de bek open - letterlijk- en daar raken ze van in de stress, en kun je je metingen wel weggoien.
Blij dat ik dat niet meer hoef te doen zeg
Ratatouille is echt leukquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een stukje Ratatouille gezien. Best leuk! Nu nog mijn vriendin overtuigen dat die ratjes helemaal niet eng zijn en dat het maar een tekenfilm is én dat ze zich niet zo moet aanstellen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd met die olifantjes, die ik als proefdiertjes gebruikte.
Kutrussen ook altijdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ratatouille is echt leuk
Oh en Q-bloezezoon had ooit 2 ratjes van school in de vakantie meegenomen naar huis om te verzorgen.
Bleken het M/V
Of had ik dat al een keer ergens verteld
Sorry, dan ligt het aan het eten korsakov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |