Dat moeten we nog even besprekenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:56 schreef teigan het volgende:
Een meet is altjid leuk..
Waar, wanneer en hoe en zulks?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Groningen_%28stad%29quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Help!
wil je mij dan niet meer zien? * teigan trekt een pruillip..quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, de 'nieuwelingen' in deze topicreeks wil ik wel eens ontmoeten, net zoals een aantal anderen uit deze reeks die ik nog niet ontmoet heb en daar is een georganiseerde meeting de oplossing voor![]()
Neequote:Op maandag 15 oktober 2007 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het erg als ik zeg dat er eigenlijk heel weinig mensen zijn die ik nog wil ontmoeten?.
Uiteraard welquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:12 schreef teigan het volgende:
[..]
wil je mij dan niet meer zien? * teigan trekt een pruillip..
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
En weer spoken met Lyssa natuurlijk.
Kerk inderdaad. Er is een speciale gastendienst en daar waren die ontbijtjes ook voor waar afgelopen weekend over werd gepraat hier. Zie ook hier.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
CCG? Dat kerkding?
Je bent niets verplichtquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Welterusten Lyssa![]()
Enne.. Als CZ en Lyssa komen, kan ik natuurlijk niet thuis blijven..... Dat word weer brakheid
Yay!quote:
Heel ffies maar, ik ga nu alweer wegquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Yay!
Je komt ook weer langs in het topic
Hoiquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, de 'nieuwelingen' in deze topicreeks wil ik wel eens ontmoeten, net zoals een aantal anderen uit deze reeks die ik nog niet ontmoet heb en daar is een georganiseerde meeting de oplossing voor![]()
En natuurlijk iedereen uit deze reeks die ik al ken![]()
Is het in het Engels?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:37 schreef maok het volgende:
[..]
Kerk inderdaad. Er is een speciale gastendienst en daar waren die ontbijtjes ook voor waar afgelopen weekend over werd gepraat hier. Zie ook hier.
Iedereen hier is trouwens ook uitgenodigd. Zondag 21 oktober 10.00 uur.
Ik overleef het ook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
DRIE weken? Damn, dat zou ik niet overleven..
Hahahaquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:02 schreef freecell het volgende:
Er staat trouwens een 4mijl finishfoto van mij onlineVet lollig.
Om hem te vinden: www.4mijl.nl dan uitslagen, dan mijn startnummer intikken (10977) dan op foto's klikken en dan is het de 19e van boven. Ik ben links in grijs/oranje en ik kijk blij
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:03 schreef nietzman het volgende:
HALLOOOOOOOOO GROETJES VAN WIETS
Dank je welquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga maar even.
Daag trusten enzulks!
Leuke foto Marchien![]()
Groeten terug vanaf hierquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:05 schreef nietzman het volgende:
Hoi Jongelui, (chips, tara, chien, maok, dad & man, sebasen de rest)
Groetjes van mij, vanaf de bank van Nietz. We hebben bier, het is tof hoor.
Wiets
Elke eerste zondag van de maand om 4 uur 's middags is het wel helemaal in het Engels.quote:
Ik sta ook nog bijna op die foto, die vrouw die daar helemaal links op de foto staat daar stond ik schuin achter. En ik heb je toch gemistquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:02 schreef freecell het volgende:
Er staat trouwens een 4mijl finishfoto van mij onlineVet lollig.
Om hem te vinden: www.4mijl.nl dan uitslagen, dan mijn startnummer intikken (10977) dan op foto's klikken en dan is het de 19e van boven. Ik ben links in grijs/oranje en ik kijk blij
mij?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het erg als ik zeg dat er eigenlijk heel weinig mensen zijn die ik nog wil ontmoeten?.
Verdorie had ik vorig jaar toch die rolstoel moeten claimen waar ik recht op had....quote:
Kun je nog even wachten tot volgende week vrijdag?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:06 schreef Dangel het volgende:
Wil er iemand bijles over obscure vrachtwagenmerkjes?Ik kan ook wel wat geld gebruiken
Jawel. Heb nu toch al geleend bij mn oudersquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kun je nog even wachten tot volgende week vrijdag?
Dan krijg ik mijn geld weer.![]()
Nee, ik deel geen geld uit mensen.
Kan je niet met de vlaanderen sportland lessen van Evy gaan lopen? Zijn online wel ergens te vinden. Zijn mp3tjes. Ze verteld je precies wanneer je moet lopen, waneer je moet rennen en dat ze heel fier op je is. En er zit een muziekje onder waar je goed op kan lopen. Ideale manier om heel relaxed conditie op te bouwen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hard gelopen gister voor het eerst in een jaar of 5. Sowieso, ik heb zo ongeveer voor het eerst weer gesport in een jaar of 5, afgezien van die paar keer dat ik ben wezen baantjes trekken vorig jaar. Mijn lichaam vindt me niet meer zo lief geloof ik..
Voor een mooi Godinnenkettinkje op de markt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh.
Nou,ik had geld geleend van dangel/alex en nu krijgtie dat terug.
prachtige samenvatting ist niet.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, voor mensen die werkstukken/papers/etc willen laten nakijken op stilistisch en taalkundig niveau, daarvoor hou ik me aanbevolen..
Googlen op Evy en dan zou ik die lessen moeten vinden, freecell? Klinkt wel goed, om iets gestructureerder bezig te zijn.
Hehe, dat werd tijd dat je hier weer eens langs kwamquote:
je zit teveel achter de pc, overduidelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hard gelopen gister voor het eerst in een jaar of 5. Sowieso, ik heb zo ongeveer voor het eerst weer gesport in een jaar of 5, afgezien van die paar keer dat ik ben wezen baantjes trekken vorig jaar. Mijn lichaam vindt me niet meer zo lief geloof ik..
Ben je een kloon van Jesse of zo? Wat heb je tegen mij?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:00 schreef Pjetr het volgende:
[..]
je zit teveel achter de pc, overduidelijk
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jo0Lz!!
Ja hè. Toch ook wel fijn om gemist te worden!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hehe, dat werd tijd dat je hier weer eens langs kwam
Wat hij tegen jou heeft weet ik niet, maar ik weet wel wat hij om een uur of 5 vanmiddag heeftquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Jesse of zo? Wat heb je tegen mij?
Oh, zonder urgentie, heb je over 2 jaar een huisjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Pfoe
Ik mag me alvast inschrijven bij IN.
Alvast wachttijd opbouwen
Mag ook van mn moeke![]()
Datis voor een huis?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Pfoe
Credits gaan naar Lyssa, die me een tijdje geleden deze tip gaf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, zonder urgentie, heb je over 2 jaar een huisje!
Achja, punten opbouwen is een goed idee, als je dan op jezelf wilt, hoef je dan niet meer weet ik het hoe lang te wachten, slim van je moeder, dat het mag
.
Kamers, huis. Ja.quote:
Volgens mij is dat toch niet van toepassing op kamers? Die zijn onderhuur, een eigen huisje is trouwens net zo duur vaak... Echt, wat sommige mensen voor een kamer moeten betalen.... (Ja ok, gas en licht is inclusief enzo, maar toch, ik betaalde voor een woning, boven en beneden aan de tuinbouwstraat 315 euro, daar ging ook nog eens 60 euro af, huursubsidie...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kamers, huis. Ja.
Punten opbouwen enzo alvast.
Props voor Lyssa danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Credits gaan naar Lyssa, die me een tijdje geleden deze tip gaf.
Maar mn moeke deed er totaal niet moeilijk over![]()
Is geloof ik toch echt voor kamersquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch niet van toepassing op kamers? Die zijn onderhuur, een eigen huisje is trouwens net zo duur vaak... Echt, wat sommige mensen voor een kamer moeten betalen.... (Ja ok, gas en licht is inclusief enzo, maar toch, ik betaalde voor een woning, boven en beneden aan de tuinbouwstraat 315 euro, daar ging ook nog eens 60 euro af, huursubsidie....
Ga je in Groningen studeren?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Pfoe
Nee, ik ben laat. Kuuut.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:51 schreef nietzman het volgende:
Gaat alles eigenlijk wel goed met je, Bob.?
Ik heb het 4 jaar heel gezellig gehad met mn huisgenote :s Waar zei ik dat je ALLEEN in dat huisje moest gaan wonen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach nee joh, huisgenoten kunnen best gezellig zijn.![]()
Oh ja, ik zie het, je kunt je zelfs inschrijven voor kamersquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is geloof ik toch echt voor kamers.
www.in-groningen.nl
Inderdaad, lekker zelf aankleden, etc.quote:
Ciao!quote:
Hehe, het heeft allebei wel iets denk ik zo...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb het 4 jaar heel gezellig gehad met mn huisgenote :s Waar zei ik dat je ALLEEN in dat huisje moest gaan wonen?
Paiek in de tent hier,is iets kwijt:')
Dat zal ik niet vertellenquote:
Ik heb warme voeten en zin in soepquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb koude voeten en zin in snoep.
Ja als je gezelligheid wil, nodig je ons gewoon uit!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb aangegeven zonder huisgenoten te willen.
Huisgenoten lijkt me niets. Tuurlijk is het zo nu en dan gezellig, maar toch![]()
Heb hem er weer in gestoken. En als ze ALLE deuren afsluiten, dan heb ik genoeggereedschap om via vernnieling buiten te komen, dus dat flikken ze ook maar één keerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
En dan zul je net zien, als die kruk eruit is, breekt er brand uti.
Dat is altijd zo.
Best grappig, huis vol fokkersquote:
Ik had mn computer aan staan met Dangel ingelogd voor de mensen met al te veel afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
Allemaal laptops meenemen mensen.![]()
Bij de wii eenhelft en achter de poc eenhelftquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen met HP-marathon, stond de pc ook aan.
Waar bevond iedereen zich aan het eind van de avond?
Juist.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik had mn computer aan staan met Dangel ingelogd voor de mensen met al te veel afkickverschijnselen
HousewarmingpartyDie ik zonder Tineke niet had kunnen houden
Oh wat erg!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Juist.
Je bent typfout gevoelig vandaag hèquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:26 schreef Dangel het volgende:
[..]
Bij de wii eenhelft en achter de poc eenhelft
Ik ga buiten ff een kopje erwten cupasoup nuttuigen
Nee. Maar ach, wel puntenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:33 schreef teigan het volgende:
DAt is lekker op tijd ChipsZak., maarja, je hebt natuurlijk absoluut geen reistijdvoorrang..
Goedemiddag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb aangegeven zonder huisgenoten te willen.
Huisgenoten lijkt me niets. Tuurlijk is het zo nu en dan gezellig, maar toch![]()
Mja, hoelang moet je dan nog?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Hahaha.
Ik heb heel zin om uit huis te gaan nu
Is nog wel even wachten tot ik 18 ben, en mn VWO iig af heb![]()
Ja dat. Lief van Tom.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groetjes terug aan Tom.
quote:
Maar wanneer hij dit leest, is het "TOT NU TOM".quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:28 schreef nietzman het volgende:
TOT VANAVOND TOM.
Een kunstenaar laat zich niet censureren!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.Vreemd eigenlijk.
Nietz.
Pas het aan.
En jij dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een kunstenaar laat zich niet censureren!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb je enorme hoeveelheden quotes in 1 post gemist, Jo0Lz.
Wij staan ook ingeschreven voor een huisje.
Ah, zolang duurt het dus allemaal niet meer, alhoewel, hoe meer je wil, hoe minder hard de tijd gaat, en dus hoe langer het weer duurt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:20 schreef ChipsZak. het volgende:
@ j0olz: Ik zit nu in VWO5 en word in januari 2009 18
Hmmm, en dat nu ik hem net de groeten terug had gedaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:26 schreef ChipsZak. het volgende:
TOM LEEST DIT VANAVOND PAS ALS HIJ TRUG IS VAN ZN WERK.
zo.![]()
Je kan beter wachten tot vanavond en dan iets van "Welkom terug Tom" ofzo neerplempenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:28 schreef nietzman het volgende:
TOT VANAVOND TOM.
Vast. Niet.quote:
Hij kan het ook opvatten als, "Welkom terug Tom."quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar wanneer hij dit leest, is het "TOT NU TOM".
Hmmmm...
Ik moet kousen en een sportbh hebben, ik weet niet in hoeverre je er nu nog zin in hebt?quote:
Hangt er vanaf of ik mee mag het pashokje in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet kousen en een sportbh hebben, ik weet niet in hoeverre je er nu nog zin in hebt?
Ik ga om als een windvaantje. Maar nu even niet natuurlijk, ik wens 'm nu natuurlijk een fijne terugkomst, maar wie weet ben ik in dat opzicht vanavond wel helemaal om!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef MaxMark het volgende:
En jij dan?
Meestal mag dat niet omdat ze bang zijn dat je gaat neuken en zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ik mee mag het pashokje in.
Al een paar dagen op rij. Heerlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:48 schreef Grulez het volgende:
Mooie dag trouwens.
quote:
Er gaat niets boven groningen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:57 schreef Bob. het volgende:
Nou, dat was weer een spannend college.
Maar zou je dan nooit in een andere stad willen wonen Chipszak? Ik bedoel, Groningen is heel leuk om in te studeren, maar iets nieuws is ook leuk toch?
Nee idd!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een kunstenaar laat zich niet censureren!
Ouch!quote:
Jou verschijning deed iig heel wat hormonen gieren jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Graag gedaan.. Wel de laatste keer dat ik ooit in 1 kamer met die beruchte PTA'ers ga zijn.
.
Elke dagquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je bent typfout gevoelig vandaag hè.
Have fun, ik ga ook even mijn collega's verblijden met mijn gezelschap..
Dat krijg je, met een Hewlett-Packard marathonquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Juist.
Ik wil later al uit Nederland emigrerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:57 schreef Bob. het volgende:
Nou, dat was weer een spannend college.
Maar zou je dan nooit in een andere stad willen wonen Chipszak? Ik bedoel, Groningen is heel leuk om in te studeren, maar iets nieuws is ook leuk toch?
Ik wou dat ík dat gezegd had.quote:
Goede ideeën verdienen navolgingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef nietzman het volgende:
Wat een wankerende nabouwer benje toch ook altijd, 'lex.
Gek model.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga deze misschien kopen:
[ afbeelding ]
Bloemhei of dophei?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:35 schreef nietzman het volgende:
Hei Maarten!
Ik wou ook!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gek model.. Maar de kersjes zijn wel tof.
MM, ik ga wel lekker alleen de stad in..
Ik zag het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:47 schreef freecell het volgende:
Ik wilde even een punt maken
Ik was al onderweg naar de pashokjes in H&Mquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
MM, waar ben je nu?
Tersptra of die van Skik?quote:
Oh ja, toch wel leuk! Ik zou alleen zooo veel ruimte overhouden bij het borstgedeelte...quote:
Zonder mij?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was al onderweg naar de pashokjes in H&M
Deze is van marktplaats.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, toch wel leuk! Ik zou alleen zooo veel ruimte overhouden bij het borstgedeelte...
Is dit van een webshop? Hebben ze meer leuke jurkjes?.
Ah, NSFWUB.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze is van marktplaats.
Maar ik ken het merk wel (daar zocht ik immers op) , alleen het is een vrij duur merk. (Pin-up kleding)
Rockabilly heet het.
O.a te vinden op www.howcool.com .
Oh, dan moet ik er ook in passen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Bovendien heeft het jurkje dat ik besteld heb borstmaatdinges b.
Wat ik ook heb
Ze heeft hem ook nog even voor me opgemeten ed, dus vanavond even kijken en overleggen met mams.
?quote:
't Is niet echt een geschikte site om in de UB te gaan bekijken.quote:
Ik heb net 10 paar sokken bij de scapino gehaald gisteren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef nietzman het volgende:
Ik moet ook sokken en onderbroeken hebben!
Ok dude!quote:
Tom Tom. Vast een toffe vriend. Met hem aan je zijde raak je nooit de weg kwijt!quote:
Tof jurkje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga deze misschien kopen:
[afbeelding]
Hey, het is immers coole kleding. Niet voor in de winter!quote:
Ik heb maar ff niet geklikt. Toch niets voor mijquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Het valt me nu op, dat howcool.com er een beetje beangstigend uit ziet
Rockabilly valt te vinden onder 'Pin up' links in beeld.![]()
Hehe, passen kan altijd, het moet goed aansluiten overal. Zag laatst zo'n reportage, blijkt dat modellen nooit in de kleding passen, wordt altijd aan de achterkant met knijpertjes op de plaats gehouden allemaal. Nothing is what it seems.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik er ook in passen..
Not Suitable For Universiteits bibliotheek?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je weet toch wat NSFW is? Nou, DaD zit nu in het UB [afbeelding]
Ik vond em wel goed gevonden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Is niet echt een geschikte site om in de UB te gaan bekijken.. Ik ga vanav even een kijkje nemen!
dus nog met jou de stad in omdat DaD geen sjoege geeft zit er ook al niet in?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb net 10 paar sokken bij de scapino gehaald gisteren.
M'n vriendin gooit steeds de sokken met gaten weg, dus op een gegeven moment had ik geen enkel paar sokken meer dat hetzelfde was. Tja, toen moest het wel.
Nee. Ik moet wel zometeen na het werk langs de Praxis. Maar daar hebben ze geen onderbroeken en sokken, gok ik zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
dus nog met jou de stad in omdat DaD geen sjoege geeft zit er ook al niet in?.
Misschien is ze toch stiekem op die site een jurkje aan het bekijken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ook in het Engels?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, voor mensen die werkstukken/papers/etc willen laten nakijken op stilistisch en taalkundig niveau, daarvoor hou ik me aanbevolen..
Nog maar een kwartiertje!quote:
Dat is dus niets om om te juichen?!quote:
Heb jij maar één hand? Vandáár dat je me zo aan mn ex doet denken!quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heb jij maar één hand? Vandáár dat je me zo aan mn ex doet denken!
Euh, ja?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Had die ook maar 1 hand!!.
Anyhow, wie hogt de database server.
Me too. Morgen de rest van de valuation maar even doen, dan kan donderdag het verslagquote:
Ik ga toch niet typen met links, zeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heb jij maar één hand? Vandáár dat je me zo aan mn ex doet denken!
M'n huisgenootje met zwaar liefdesverdriet had me nodig, dus die gaat voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tafeltennis?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
* poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing *
Met de keiweek een paar jaar terug was het wel lachenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef reconnect het volgende:
is dat zwembad Kardinge een beetje leuk?Mn zusje komt hier vanavond met mn vriendin..waren van plan daar morgen even heen te gaan
Ben er nog nooit geweest. Het is volgens mij gewoon zo'n standaard tropisch zwembad. Ik zag trouwens dat de schaatsbaan er naast ook weer open is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef reconnect het volgende:
is dat zwembad Kardinge een beetje leuk?Mn zusje komt hier vanavond met mn vriendin..waren van plan daar morgen even heen te gaan
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:
aankomend weekend bedoel je.
Mja, ze is 'aan het nadenken'![]()
Ze heeft geen zin dat hij hier elk weekend is. (Wat sowieso niet gaat lukken maar oke)
We moeten ook nog zien wat zijn mams zegt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:17 schreef TheSorrow het volgende:
Dan moet mijn mams het ook nog goedvinden hoor
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:25 schreef TheSorrow het volgende:
Je hoeft niet alles te posten wat er op msn gebeurdDat veranderd à la minute, dat zie je
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:35 schreef TheSorrow het volgende:
Dus je vertelt niet dat ik net in je bips kneep op msn?![]()
quote:
Kan ook aan je internetverbinding liggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:19 schreef Jo0Lz het volgende:.
WTF. Forum.fok.nl deed er gewoon te lang over om te antwoorden!
Kon het maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
etc..
Get a room.
(:D)
Euhj, wie hou jij voor de gekquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan ook aan je internetverbinding liggen![]()
Hehe, I get it.quote:
4 Glazen drinken inschenken, voordat je een topic hebt geopendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:14 schreef teigan het volgende:
Fok! is inderdaad traag..
Zet je de glazen met inhoud dan zomaar neer? Dan moet je kamer al aardig vol staan met al die gevulde glazenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
4 Glazen drinken inschenken, voordat je een topic hebt geopend
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef TheSorrow het volgende:
FOK!'s sloomheid
Ik ben naar mn bedje toe, slaap lekker mensen
Trustuh liefffff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb niets tegen je, maar ik neus hier af en toe es rond en het lijkt net of dit topic voor jou een soort van dagboek is. Face it meisje je bent internetverslaafdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Jesse of zo? Wat heb je tegen mij?
Welnee, alleen aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:23 schreef Pjetr het volgende:
[..]
heb niets tegen je, maar ik neus hier af en toe es rond en het lijkt net of dit topic voor jou een soort van dagboek is. Face it meisje je bent internetverslaafd![]()
Als je hier alleen komt om mensen te beledigenis het wellicht een beter idee hier NIET te komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:23 schreef Pjetr het volgende:
[..]
heb niets tegen je, maar ik neus hier af en toe es rond en het lijkt net of dit topic voor jou een soort van dagboek is. Face it meisje je bent internetverslaafd![]()
poe poe je kan ook engels, erg tof.. Maar die zogenaamde onbeleefdheid van mij is misschien een waarheid die je niet wilt horen, met dank aan hans teeuwenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee, alleen aandachtsgeil.
Dan nog vind ik het raar om me dan maar op een vrij onbeleefde manier te behandelen, maar goed. Whatever floats your boat, ey.
Boring!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:45 schreef guitarist.nl het volgende:
5 Januari, ik met m'n bandje in Vera Downstage.
Einde spam!
Waarom is dat eng?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:55 schreef Bob. het volgende:
Oh my, nog 9 posts. Op passen dat ik hem niet dicht gooi.Want dat blijft eng.
![]()
Je hebt toch wel inspiratie voor een jublileum TT?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:59 schreef Bob. het volgende:
Dan moet ik een titel verzinnen en snappen hoe wiki's werken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |