Oh, dan moet ik er ook in passen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Bovendien heeft het jurkje dat ik besteld heb borstmaatdinges b.
Wat ik ook heb
Ze heeft hem ook nog even voor me opgemeten ed, dus vanavond even kijken en overleggen met mams.
?quote:
't Is niet echt een geschikte site om in de UB te gaan bekijken.quote:
Ik heb net 10 paar sokken bij de scapino gehaald gisteren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef nietzman het volgende:
Ik moet ook sokken en onderbroeken hebben!
Ok dude!quote:
Tom Tom. Vast een toffe vriend. Met hem aan je zijde raak je nooit de weg kwijt!quote:
Tof jurkje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga deze misschien kopen:
[afbeelding]
Hey, het is immers coole kleding. Niet voor in de winter!quote:
Ik heb maar ff niet geklikt. Toch niets voor mijquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Het valt me nu op, dat howcool.com er een beetje beangstigend uit ziet
Rockabilly valt te vinden onder 'Pin up' links in beeld.![]()
Hehe, passen kan altijd, het moet goed aansluiten overal. Zag laatst zo'n reportage, blijkt dat modellen nooit in de kleding passen, wordt altijd aan de achterkant met knijpertjes op de plaats gehouden allemaal. Nothing is what it seems.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik er ook in passen..
Not Suitable For Universiteits bibliotheek?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je weet toch wat NSFW is? Nou, DaD zit nu in het UB [afbeelding]
Ik vond em wel goed gevonden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Is niet echt een geschikte site om in de UB te gaan bekijken.. Ik ga vanav even een kijkje nemen!
dus nog met jou de stad in omdat DaD geen sjoege geeft zit er ook al niet in?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb net 10 paar sokken bij de scapino gehaald gisteren.
M'n vriendin gooit steeds de sokken met gaten weg, dus op een gegeven moment had ik geen enkel paar sokken meer dat hetzelfde was. Tja, toen moest het wel.
Nee. Ik moet wel zometeen na het werk langs de Praxis. Maar daar hebben ze geen onderbroeken en sokken, gok ik zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
dus nog met jou de stad in omdat DaD geen sjoege geeft zit er ook al niet in?.
Misschien is ze toch stiekem op die site een jurkje aan het bekijken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ook in het Engels?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, voor mensen die werkstukken/papers/etc willen laten nakijken op stilistisch en taalkundig niveau, daarvoor hou ik me aanbevolen..
Nog maar een kwartiertje!quote:
Dat is dus niets om om te juichen?!quote:
Heb jij maar één hand? Vandáár dat je me zo aan mn ex doet denken!quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heb jij maar één hand? Vandáár dat je me zo aan mn ex doet denken!
Euh, ja?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Had die ook maar 1 hand!!.
Anyhow, wie hogt de database server.
Me too. Morgen de rest van de valuation maar even doen, dan kan donderdag het verslagquote:
Ik ga toch niet typen met links, zeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heb jij maar één hand? Vandáár dat je me zo aan mn ex doet denken!
M'n huisgenootje met zwaar liefdesverdriet had me nodig, dus die gaat voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tafeltennis?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
* poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing *
Met de keiweek een paar jaar terug was het wel lachenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef reconnect het volgende:
is dat zwembad Kardinge een beetje leuk?Mn zusje komt hier vanavond met mn vriendin..waren van plan daar morgen even heen te gaan
Ben er nog nooit geweest. Het is volgens mij gewoon zo'n standaard tropisch zwembad. Ik zag trouwens dat de schaatsbaan er naast ook weer open is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef reconnect het volgende:
is dat zwembad Kardinge een beetje leuk?Mn zusje komt hier vanavond met mn vriendin..waren van plan daar morgen even heen te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |