ChipsZak.

ChipsZak.

Oh, dan moet ik er ook in passen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Bovendien heeft het jurkje dat ik besteld heb borstmaatdinges b.
Wat ik ook heb
Ze heeft hem ook nog even voor me opgemeten ed, dus vanavond even kijken en overleggen met mams.

ChipsZak.

ChipsZak.

?quote:

't Is niet echt een geschikte site om in de UB te gaan bekijken.quote:

ChipsZak.

ChipsZak.

Ik heb net 10 paar sokken bij de scapino gehaald gisteren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef nietzman het volgende:
Ik moet ook sokken en onderbroeken hebben!
Ok dude!quote:
Tom Tom. Vast een toffe vriend. Met hem aan je zijde raak je nooit de weg kwijt!quote:
Tof jurkje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga deze misschien kopen:
[afbeelding]
Hey, het is immers coole kleding. Niet voor in de winter!quote:
Ik heb maar ff niet geklikt. Toch niets voor mijquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Het valt me nu op, dat howcool.com er een beetje beangstigend uit ziet
Rockabilly valt te vinden onder 'Pin up' links in beeld.![]()
Hehe, passen kan altijd, het moet goed aansluiten overal. Zag laatst zo'n reportage, blijkt dat modellen nooit in de kleding passen, wordt altijd aan de achterkant met knijpertjes op de plaats gehouden allemaal. Nothing is what it seems.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik er ook in passen..
Not Suitable For Universiteits bibliotheek?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je weet toch wat NSFW is? Nou, DaD zit nu in het UB [afbeelding]
Ik vond em wel goed gevonden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Is niet echt een geschikte site om in de UB te gaan bekijken.. Ik ga vanav even een kijkje nemen!

dus nog met jou de stad in omdat DaD geen sjoege geeft zit er ook al niet in?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb net 10 paar sokken bij de scapino gehaald gisteren.
M'n vriendin gooit steeds de sokken met gaten weg, dus op een gegeven moment had ik geen enkel paar sokken meer dat hetzelfde was. Tja, toen moest het wel.

Nee. Ik moet wel zometeen na het werk langs de Praxis. Maar daar hebben ze geen onderbroeken en sokken, gok ik zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
dus nog met jou de stad in omdat DaD geen sjoege geeft zit er ook al niet in?.

Misschien is ze toch stiekem op die site een jurkje aan het bekijken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:14 schreef nietzman het volgende:
[..]

ChipsZak.

ChipsZak.

Ook in het Engels?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, voor mensen die werkstukken/papers/etc willen laten nakijken op stilistisch en taalkundig niveau, daarvoor hou ik me aanbevolen..

ChipsZak.

ChipsZak.

Nog maar een kwartiertje!quote:
Dat is dus niets om om te juichen?!quote:

ChipsZak.

ChipsZak.

Heb jij maar één hand? Vandáár dat je me zo aan mn ex doet denken!quote:

quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heb jij maar één hand? Vandáár dat je me zo aan mn ex doet denken!

Euh, ja?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Had die ook maar 1 hand!!.
Anyhow, wie hogt de database server.

Me too. Morgen de rest van de valuation maar even doen, dan kan donderdag het verslagquote:

ChipsZak.

ChipsZak.

Ik ga toch niet typen met links, zeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heb jij maar één hand? Vandáár dat je me zo aan mn ex doet denken!

ChipsZak.

ChipsZak.

M'n huisgenootje met zwaar liefdesverdriet had me nodig, dus die gaat voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:14 schreef nietzman het volgende:
[..]

Tafeltennis?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
* poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing * poing *

ChipsZak.

ChipsZak.

Met de keiweek een paar jaar terug was het wel lachenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef reconnect het volgende:
is dat zwembad Kardinge een beetje leuk?Mn zusje komt hier vanavond met mn vriendin..waren van plan daar morgen even heen te gaan

Ben er nog nooit geweest. Het is volgens mij gewoon zo'n standaard tropisch zwembad. Ik zag trouwens dat de schaatsbaan er naast ook weer open is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef reconnect het volgende:
is dat zwembad Kardinge een beetje leuk?Mn zusje komt hier vanavond met mn vriendin..waren van plan daar morgen even heen te gaan

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:
aankomend weekend bedoel je.
Mja, ze is 'aan het nadenken'![]()
Ze heeft geen zin dat hij hier elk weekend is. (Wat sowieso niet gaat lukken maar oke)
We moeten ook nog zien wat zijn mams zegt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:17 schreef TheSorrow het volgende:
Dan moet mijn mams het ook nog goedvinden hoor
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:25 schreef TheSorrow het volgende:
Je hoeft niet alles te posten wat er op msn gebeurdDat veranderd à la minute, dat zie je
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:35 schreef TheSorrow het volgende:
Dus je vertelt niet dat ik net in je bips kneep op msn?![]()
quote:

Kan ook aan je internetverbinding liggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:19 schreef Jo0Lz het volgende:.
WTF. Forum.fok.nl deed er gewoon te lang over om te antwoorden!

Kon het maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
etc..
Get a room.
(:D)

Euhj, wie hou jij voor de gekquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan ook aan je internetverbinding liggen![]()
Hehe, I get it.quote:

ChipsZak.

ChipsZak.

4 Glazen drinken inschenken, voordat je een topic hebt geopendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:14 schreef teigan het volgende:
Fok! is inderdaad traag..

Zet je de glazen met inhoud dan zomaar neer? Dan moet je kamer al aardig vol staan met al die gevulde glazenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
4 Glazen drinken inschenken, voordat je een topic hebt geopend

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef TheSorrow het volgende:
FOK!'s sloomheid
Ik ben naar mn bedje toe, slaap lekker mensen
Trustuh liefffff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

heb niets tegen je, maar ik neus hier af en toe es rond en het lijkt net of dit topic voor jou een soort van dagboek is. Face it meisje je bent internetverslaafdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Jesse of zo? Wat heb je tegen mij?

Welnee, alleen aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:23 schreef Pjetr het volgende:
[..]
heb niets tegen je, maar ik neus hier af en toe es rond en het lijkt net of dit topic voor jou een soort van dagboek is. Face it meisje je bent internetverslaafd![]()

Als je hier alleen komt om mensen te beledigenis het wellicht een beter idee hier NIET te komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:23 schreef Pjetr het volgende:
[..]
heb niets tegen je, maar ik neus hier af en toe es rond en het lijkt net of dit topic voor jou een soort van dagboek is. Face it meisje je bent internetverslaafd![]()

poe poe je kan ook engels, erg tof.. Maar die zogenaamde onbeleefdheid van mij is misschien een waarheid die je niet wilt horen, met dank aan hans teeuwenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee, alleen aandachtsgeil.
Dan nog vind ik het raar om me dan maar op een vrij onbeleefde manier te behandelen, maar goed. Whatever floats your boat, ey.

Boring!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:45 schreef guitarist.nl het volgende:
5 Januari, ik met m'n bandje in Vera Downstage.
Einde spam!

Waarom is dat eng?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:55 schreef Bob. het volgende:
Oh my, nog 9 posts. Op passen dat ik hem niet dicht gooi.Want dat blijft eng.
![]()

Je hebt toch wel inspiratie voor een jublileum TT?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:59 schreef Bob. het volgende:
Dan moet ik een titel verzinnen en snappen hoe wiki's werken enzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |