quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:
aankomend weekend bedoel je.
Mja, ze is 'aan het nadenken'![]()
Ze heeft geen zin dat hij hier elk weekend is. (Wat sowieso niet gaat lukken maar oke)
We moeten ook nog zien wat zijn mams zegt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:17 schreef TheSorrow het volgende:
Dan moet mijn mams het ook nog goedvinden hoor
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:25 schreef TheSorrow het volgende:
Je hoeft niet alles te posten wat er op msn gebeurdDat veranderd à la minute, dat zie je
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:35 schreef TheSorrow het volgende:
Dus je vertelt niet dat ik net in je bips kneep op msn?![]()
quote:
Kan ook aan je internetverbinding liggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:19 schreef Jo0Lz het volgende:.
WTF. Forum.fok.nl deed er gewoon te lang over om te antwoorden!
Kon het maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
etc..
Get a room.
(:D)
Euhj, wie hou jij voor de gekquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan ook aan je internetverbinding liggen![]()
Hehe, I get it.quote:
4 Glazen drinken inschenken, voordat je een topic hebt geopendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:14 schreef teigan het volgende:
Fok! is inderdaad traag..
Zet je de glazen met inhoud dan zomaar neer? Dan moet je kamer al aardig vol staan met al die gevulde glazenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
4 Glazen drinken inschenken, voordat je een topic hebt geopend
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef TheSorrow het volgende:
FOK!'s sloomheid
Ik ben naar mn bedje toe, slaap lekker mensen
Trustuh liefffff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb niets tegen je, maar ik neus hier af en toe es rond en het lijkt net of dit topic voor jou een soort van dagboek is. Face it meisje je bent internetverslaafdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Jesse of zo? Wat heb je tegen mij?
Welnee, alleen aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:23 schreef Pjetr het volgende:
[..]
heb niets tegen je, maar ik neus hier af en toe es rond en het lijkt net of dit topic voor jou een soort van dagboek is. Face it meisje je bent internetverslaafd![]()
Als je hier alleen komt om mensen te beledigenis het wellicht een beter idee hier NIET te komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:23 schreef Pjetr het volgende:
[..]
heb niets tegen je, maar ik neus hier af en toe es rond en het lijkt net of dit topic voor jou een soort van dagboek is. Face it meisje je bent internetverslaafd![]()
poe poe je kan ook engels, erg tof.. Maar die zogenaamde onbeleefdheid van mij is misschien een waarheid die je niet wilt horen, met dank aan hans teeuwenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee, alleen aandachtsgeil.
Dan nog vind ik het raar om me dan maar op een vrij onbeleefde manier te behandelen, maar goed. Whatever floats your boat, ey.
Boring!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:45 schreef guitarist.nl het volgende:
5 Januari, ik met m'n bandje in Vera Downstage.
Einde spam!
Waarom is dat eng?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:55 schreef Bob. het volgende:
Oh my, nog 9 posts. Op passen dat ik hem niet dicht gooi.Want dat blijft eng.
![]()
Je hebt toch wel inspiratie voor een jublileum TT?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:59 schreef Bob. het volgende:
Dan moet ik een titel verzinnen en snappen hoe wiki's werken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |