Heb hem er weer in gestoken. En als ze ALLE deuren afsluiten, dan heb ik genoeggereedschap om via vernnieling buiten te komen, dus dat flikken ze ook maar één keerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
En dan zul je net zien, als die kruk eruit is, breekt er brand uti.
Dat is altijd zo.
Best grappig, huis vol fokkersquote:
Ik had mn computer aan staan met Dangel ingelogd voor de mensen met al te veel afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
Allemaal laptops meenemen mensen.![]()
Bij de wii eenhelft en achter de poc eenhelftquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen met HP-marathon, stond de pc ook aan.
Waar bevond iedereen zich aan het eind van de avond?
Juist.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik had mn computer aan staan met Dangel ingelogd voor de mensen met al te veel afkickverschijnselen
HousewarmingpartyDie ik zonder Tineke niet had kunnen houden
Oh wat erg!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen met HP-marathon, stond de pc ook aan.
Waar bevond iedereen zich aan het eind van de avond?
Juist.
Je bent typfout gevoelig vandaag hèquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:26 schreef Dangel het volgende:
[..]
Bij de wii eenhelft en achter de poc eenhelft
Ik ga buiten ff een kopje erwten cupasoup nuttuigen
Nee. Maar ach, wel puntenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:33 schreef teigan het volgende:
DAt is lekker op tijd ChipsZak., maarja, je hebt natuurlijk absoluut geen reistijdvoorrang..
Goedemiddag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb aangegeven zonder huisgenoten te willen.
Huisgenoten lijkt me niets. Tuurlijk is het zo nu en dan gezellig, maar toch![]()
Mja, hoelang moet je dan nog?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Hahaha.
Ik heb heel zin om uit huis te gaan nu
Is nog wel even wachten tot ik 18 ben, en mn VWO iig af heb![]()
Ja dat. Lief van Tom.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groetjes terug aan Tom.
quote:
Maar wanneer hij dit leest, is het "TOT NU TOM".quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:28 schreef nietzman het volgende:
TOT VANAVOND TOM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |