Oh, zonder urgentie, heb je over 2 jaar een huisjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Pfoe
Ik mag me alvast inschrijven bij IN.
Alvast wachttijd opbouwen
Mag ook van mn moeke![]()
Datis voor een huis?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Pfoe
Credits gaan naar Lyssa, die me een tijdje geleden deze tip gaf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, zonder urgentie, heb je over 2 jaar een huisje!
Achja, punten opbouwen is een goed idee, als je dan op jezelf wilt, hoef je dan niet meer weet ik het hoe lang te wachten, slim van je moeder, dat het mag
.
Kamers, huis. Ja.quote:
Volgens mij is dat toch niet van toepassing op kamers? Die zijn onderhuur, een eigen huisje is trouwens net zo duur vaak... Echt, wat sommige mensen voor een kamer moeten betalen.... (Ja ok, gas en licht is inclusief enzo, maar toch, ik betaalde voor een woning, boven en beneden aan de tuinbouwstraat 315 euro, daar ging ook nog eens 60 euro af, huursubsidie...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kamers, huis. Ja.
Punten opbouwen enzo alvast.
Props voor Lyssa danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Credits gaan naar Lyssa, die me een tijdje geleden deze tip gaf.
Maar mn moeke deed er totaal niet moeilijk over![]()
Is geloof ik toch echt voor kamersquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch niet van toepassing op kamers? Die zijn onderhuur, een eigen huisje is trouwens net zo duur vaak... Echt, wat sommige mensen voor een kamer moeten betalen.... (Ja ok, gas en licht is inclusief enzo, maar toch, ik betaalde voor een woning, boven en beneden aan de tuinbouwstraat 315 euro, daar ging ook nog eens 60 euro af, huursubsidie....
Ga je in Groningen studeren?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Pfoe
Nee, ik ben laat. Kuuut.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:51 schreef nietzman het volgende:
Gaat alles eigenlijk wel goed met je, Bob.?
Ik heb het 4 jaar heel gezellig gehad met mn huisgenote :s Waar zei ik dat je ALLEEN in dat huisje moest gaan wonen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach nee joh, huisgenoten kunnen best gezellig zijn.![]()
Oh ja, ik zie het, je kunt je zelfs inschrijven voor kamersquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is geloof ik toch echt voor kamers.
www.in-groningen.nl
Inderdaad, lekker zelf aankleden, etc.quote:
Ciao!quote:
Hehe, het heeft allebei wel iets denk ik zo...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb het 4 jaar heel gezellig gehad met mn huisgenote :s Waar zei ik dat je ALLEEN in dat huisje moest gaan wonen?
Paiek in de tent hier,is iets kwijt:')
Dat zal ik niet vertellenquote:
Ik heb warme voeten en zin in soepquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb koude voeten en zin in snoep.
Ja als je gezelligheid wil, nodig je ons gewoon uit!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb aangegeven zonder huisgenoten te willen.
Huisgenoten lijkt me niets. Tuurlijk is het zo nu en dan gezellig, maar toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |