Dat krijg je, met een Hewlett-Packard marathonquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen met HP-marathon, stond de pc ook aan.
Waar bevond iedereen zich aan het eind van de avond?
Juist.
Ik wil later al uit Nederland emigrerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:57 schreef Bob. het volgende:
Nou, dat was weer een spannend college.
Maar zou je dan nooit in een andere stad willen wonen Chipszak? Ik bedoel, Groningen is heel leuk om in te studeren, maar iets nieuws is ook leuk toch?
Ik wou dat ík dat gezegd had.quote:
Goede ideeën verdienen navolgingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef nietzman het volgende:
Wat een wankerende nabouwer benje toch ook altijd, 'lex.
Gek model.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga deze misschien kopen:
[ afbeelding ]
Bloemhei of dophei?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:35 schreef nietzman het volgende:
Hei Maarten!
Ik wou ook!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gek model.. Maar de kersjes zijn wel tof.
MM, ik ga wel lekker alleen de stad in..
Ik zag het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:47 schreef freecell het volgende:
Ik wilde even een punt maken
Ik was al onderweg naar de pashokjes in H&Mquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
MM, waar ben je nu?
Tersptra of die van Skik?quote:
Oh ja, toch wel leuk! Ik zou alleen zooo veel ruimte overhouden bij het borstgedeelte...quote:
Zonder mij?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was al onderweg naar de pashokjes in H&M
Deze is van marktplaats.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, toch wel leuk! Ik zou alleen zooo veel ruimte overhouden bij het borstgedeelte...
Is dit van een webshop? Hebben ze meer leuke jurkjes?.
Ah, NSFWUB.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze is van marktplaats.
Maar ik ken het merk wel (daar zocht ik immers op) , alleen het is een vrij duur merk. (Pin-up kleding)
Rockabilly heet het.
O.a te vinden op www.howcool.com .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |