Oh, zonder urgentie, heb je over 2 jaar een huisjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Pfoe
Ik mag me alvast inschrijven bij IN.
Alvast wachttijd opbouwen
Mag ook van mn moeke![]()
Datis voor een huis?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Pfoe
Credits gaan naar Lyssa, die me een tijdje geleden deze tip gaf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, zonder urgentie, heb je over 2 jaar een huisje!
Achja, punten opbouwen is een goed idee, als je dan op jezelf wilt, hoef je dan niet meer weet ik het hoe lang te wachten, slim van je moeder, dat het mag
.
Kamers, huis. Ja.quote:
Volgens mij is dat toch niet van toepassing op kamers? Die zijn onderhuur, een eigen huisje is trouwens net zo duur vaak... Echt, wat sommige mensen voor een kamer moeten betalen.... (Ja ok, gas en licht is inclusief enzo, maar toch, ik betaalde voor een woning, boven en beneden aan de tuinbouwstraat 315 euro, daar ging ook nog eens 60 euro af, huursubsidie...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kamers, huis. Ja.
Punten opbouwen enzo alvast.
Props voor Lyssa danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Credits gaan naar Lyssa, die me een tijdje geleden deze tip gaf.
Maar mn moeke deed er totaal niet moeilijk over![]()
Is geloof ik toch echt voor kamersquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch niet van toepassing op kamers? Die zijn onderhuur, een eigen huisje is trouwens net zo duur vaak... Echt, wat sommige mensen voor een kamer moeten betalen.... (Ja ok, gas en licht is inclusief enzo, maar toch, ik betaalde voor een woning, boven en beneden aan de tuinbouwstraat 315 euro, daar ging ook nog eens 60 euro af, huursubsidie....
Ga je in Groningen studeren?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Pfoe
Nee, ik ben laat. Kuuut.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:51 schreef nietzman het volgende:
Gaat alles eigenlijk wel goed met je, Bob.?
Ik heb het 4 jaar heel gezellig gehad met mn huisgenote :s Waar zei ik dat je ALLEEN in dat huisje moest gaan wonen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach nee joh, huisgenoten kunnen best gezellig zijn.![]()
Oh ja, ik zie het, je kunt je zelfs inschrijven voor kamersquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is geloof ik toch echt voor kamers.
www.in-groningen.nl
Inderdaad, lekker zelf aankleden, etc.quote:
Ciao!quote:
Hehe, het heeft allebei wel iets denk ik zo...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb het 4 jaar heel gezellig gehad met mn huisgenote :s Waar zei ik dat je ALLEEN in dat huisje moest gaan wonen?
Paiek in de tent hier,is iets kwijt:')
Dat zal ik niet vertellenquote:
Ik heb warme voeten en zin in soepquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb koude voeten en zin in snoep.
Ja als je gezelligheid wil, nodig je ons gewoon uit!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb aangegeven zonder huisgenoten te willen.
Huisgenoten lijkt me niets. Tuurlijk is het zo nu en dan gezellig, maar toch![]()
Heb hem er weer in gestoken. En als ze ALLE deuren afsluiten, dan heb ik genoeggereedschap om via vernnieling buiten te komen, dus dat flikken ze ook maar één keerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
En dan zul je net zien, als die kruk eruit is, breekt er brand uti.
Dat is altijd zo.
Best grappig, huis vol fokkersquote:
Ik had mn computer aan staan met Dangel ingelogd voor de mensen met al te veel afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
Allemaal laptops meenemen mensen.![]()
Bij de wii eenhelft en achter de poc eenhelftquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen met HP-marathon, stond de pc ook aan.
Waar bevond iedereen zich aan het eind van de avond?
Juist.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik had mn computer aan staan met Dangel ingelogd voor de mensen met al te veel afkickverschijnselen
HousewarmingpartyDie ik zonder Tineke niet had kunnen houden
Oh wat erg!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Juist.
Je bent typfout gevoelig vandaag hèquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:26 schreef Dangel het volgende:
[..]
Bij de wii eenhelft en achter de poc eenhelft
Ik ga buiten ff een kopje erwten cupasoup nuttuigen
Nee. Maar ach, wel puntenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:33 schreef teigan het volgende:
DAt is lekker op tijd ChipsZak., maarja, je hebt natuurlijk absoluut geen reistijdvoorrang..
Goedemiddag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb aangegeven zonder huisgenoten te willen.
Huisgenoten lijkt me niets. Tuurlijk is het zo nu en dan gezellig, maar toch![]()
Mja, hoelang moet je dan nog?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Hahaha.
Ik heb heel zin om uit huis te gaan nu
Is nog wel even wachten tot ik 18 ben, en mn VWO iig af heb![]()
Ja dat. Lief van Tom.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groetjes terug aan Tom.
quote:
Maar wanneer hij dit leest, is het "TOT NU TOM".quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:28 schreef nietzman het volgende:
TOT VANAVOND TOM.
Een kunstenaar laat zich niet censureren!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.Vreemd eigenlijk.
Nietz.
Pas het aan.
En jij dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een kunstenaar laat zich niet censureren!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb je enorme hoeveelheden quotes in 1 post gemist, Jo0Lz.
Wij staan ook ingeschreven voor een huisje.
Ah, zolang duurt het dus allemaal niet meer, alhoewel, hoe meer je wil, hoe minder hard de tijd gaat, en dus hoe langer het weer duurt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:20 schreef ChipsZak. het volgende:
@ j0olz: Ik zit nu in VWO5 en word in januari 2009 18
Hmmm, en dat nu ik hem net de groeten terug had gedaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:26 schreef ChipsZak. het volgende:
TOM LEEST DIT VANAVOND PAS ALS HIJ TRUG IS VAN ZN WERK.
zo.![]()
Je kan beter wachten tot vanavond en dan iets van "Welkom terug Tom" ofzo neerplempenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:28 schreef nietzman het volgende:
TOT VANAVOND TOM.
Vast. Niet.quote:
Hij kan het ook opvatten als, "Welkom terug Tom."quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar wanneer hij dit leest, is het "TOT NU TOM".
Hmmmm...
Ik moet kousen en een sportbh hebben, ik weet niet in hoeverre je er nu nog zin in hebt?quote:
Hangt er vanaf of ik mee mag het pashokje in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet kousen en een sportbh hebben, ik weet niet in hoeverre je er nu nog zin in hebt?
Ik ga om als een windvaantje. Maar nu even niet natuurlijk, ik wens 'm nu natuurlijk een fijne terugkomst, maar wie weet ben ik in dat opzicht vanavond wel helemaal om!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef MaxMark het volgende:
En jij dan?
Meestal mag dat niet omdat ze bang zijn dat je gaat neuken en zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ik mee mag het pashokje in.
Al een paar dagen op rij. Heerlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:48 schreef Grulez het volgende:
Mooie dag trouwens.
quote:
Er gaat niets boven groningen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:57 schreef Bob. het volgende:
Nou, dat was weer een spannend college.
Maar zou je dan nooit in een andere stad willen wonen Chipszak? Ik bedoel, Groningen is heel leuk om in te studeren, maar iets nieuws is ook leuk toch?
Nee idd!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een kunstenaar laat zich niet censureren!
Ouch!quote:
Jou verschijning deed iig heel wat hormonen gieren jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Graag gedaan.. Wel de laatste keer dat ik ooit in 1 kamer met die beruchte PTA'ers ga zijn.
.
Elke dagquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je bent typfout gevoelig vandaag hè.
Have fun, ik ga ook even mijn collega's verblijden met mijn gezelschap..
Dat krijg je, met een Hewlett-Packard marathonquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Juist.
Ik wil later al uit Nederland emigrerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:57 schreef Bob. het volgende:
Nou, dat was weer een spannend college.
Maar zou je dan nooit in een andere stad willen wonen Chipszak? Ik bedoel, Groningen is heel leuk om in te studeren, maar iets nieuws is ook leuk toch?
Ik wou dat ík dat gezegd had.quote:
Goede ideeën verdienen navolgingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef nietzman het volgende:
Wat een wankerende nabouwer benje toch ook altijd, 'lex.
Gek model.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga deze misschien kopen:
[ afbeelding ]
Bloemhei of dophei?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:35 schreef nietzman het volgende:
Hei Maarten!
Ik wou ook!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gek model.. Maar de kersjes zijn wel tof.
MM, ik ga wel lekker alleen de stad in..
Ik zag het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:47 schreef freecell het volgende:
Ik wilde even een punt maken
Ik was al onderweg naar de pashokjes in H&Mquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
MM, waar ben je nu?
Tersptra of die van Skik?quote:
Oh ja, toch wel leuk! Ik zou alleen zooo veel ruimte overhouden bij het borstgedeelte...quote:
Zonder mij?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was al onderweg naar de pashokjes in H&M
Deze is van marktplaats.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, toch wel leuk! Ik zou alleen zooo veel ruimte overhouden bij het borstgedeelte...
Is dit van een webshop? Hebben ze meer leuke jurkjes?.
Ah, NSFWUB.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze is van marktplaats.
Maar ik ken het merk wel (daar zocht ik immers op) , alleen het is een vrij duur merk. (Pin-up kleding)
Rockabilly heet het.
O.a te vinden op www.howcool.com .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |