Hahahaquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:02 schreef freecell het volgende:
Er staat trouwens een 4mijl finishfoto van mij onlineVet lollig.
Om hem te vinden: www.4mijl.nl dan uitslagen, dan mijn startnummer intikken (10977) dan op foto's klikken en dan is het de 19e van boven. Ik ben links in grijs/oranje en ik kijk blij
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:03 schreef nietzman het volgende:
HALLOOOOOOOOO GROETJES VAN WIETS
Dank je welquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga maar even.
Daag trusten enzulks!
Leuke foto Marchien![]()
Groeten terug vanaf hierquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:05 schreef nietzman het volgende:
Hoi Jongelui, (chips, tara, chien, maok, dad & man, sebasen de rest)
Groetjes van mij, vanaf de bank van Nietz. We hebben bier, het is tof hoor.
Wiets
Elke eerste zondag van de maand om 4 uur 's middags is het wel helemaal in het Engels.quote:
Ik sta ook nog bijna op die foto, die vrouw die daar helemaal links op de foto staat daar stond ik schuin achter. En ik heb je toch gemistquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:02 schreef freecell het volgende:
Er staat trouwens een 4mijl finishfoto van mij onlineVet lollig.
Om hem te vinden: www.4mijl.nl dan uitslagen, dan mijn startnummer intikken (10977) dan op foto's klikken en dan is het de 19e van boven. Ik ben links in grijs/oranje en ik kijk blij
mij?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het erg als ik zeg dat er eigenlijk heel weinig mensen zijn die ik nog wil ontmoeten?.
Verdorie had ik vorig jaar toch die rolstoel moeten claimen waar ik recht op had....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |