Een maand en een dag heb ik nog te gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:16 schreef Ritchie het volgende:
JD was ook november toch he?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef JDude het volgende:
Een maand en een dag heb ik nog te gaan.
Inleveren dan!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef BossFight het volgende:
Er zijn blijkbaar "toffe" foto's van mij van gisteravond...
Ik heb ze zelf niet, dat is een beetje het probleem.quote:
Herr Zespri.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bvp
hoiquote:
Halloquote:
Dan ben ik eerder de pineut.. 11-11...quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Een maand en een dag heb ik nog te gaan.
Dan bende gij ene goeie veur prins carnaval.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:40 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Dan ben ik eerder de pineut.. 11-11...
Leugenaar!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:30 schreef Ritchie het volgende:
Sparta uitverkocht!!
THIS IS SPARTAAAAAAAAAA!!!!!!!111quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:30 schreef Ritchie het volgende:
Sparta uitverkocht!!
Allang gedaan!quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:27 schreef bassieVL het volgende:
Voor de Wii vrienden, bestel een gratis Wii-afstandsbedieningshoes:
http://wii.nintendo.nl/22789.html
Mogge, vanuit het mooie stadskantoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:36 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh Breda.
Wie, ik? Ja, ik ben een paar daagjes mijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Vrijwillig?
Ahh.. lekker heur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Wie, ik? Ja, ik ben een paar daagjes mijnmoeder
helpen in huis!
En tegelijkertijd even oude vrienden opzoeken, relaxen, beetje internetten, lekker vakantie!
Woensdagavond kom ik terug, dan 2 daagjes 'werken' op kantoor en dan een weekend naar de Ardennen.quote:
Mailen is wérk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
Géén idee. Mail 'm anders. [ afbeelding ]
Whè?quote:
Das lief.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:37 schreef Clauw het volgende:
[..]
ik ken je nog wel hoor![]()
Lekker vrij nu he?![]()
mooie openingsfoto!!![]()
Altijd leuk. Dat soort types.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:05 schreef snarfbreda het volgende:
Vriend van me,kwam ook weleens in breda-topics, door hem kwam ik hier paar jaar geleden verzeild, mjah hij leest alleen nog maar. Hij houd me in de gaten!![]()
OM 11.59u nog een "goedemorgen" posten. Je timing is weer perfektquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen. Druk begin van de dag.
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef Dalamar het volgende:
[..]
OM 11.59u nog een "goedemorgen" posten. Je timing is weer perfekt
In vergelijking tot wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
Leven is fijn.
Nah. Zomaar. Ik riep maar wat.quote:
Wat jij zegt muis. Wat jij zegt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:37 schreef veldmuis het volgende:
Wat een trage kutsite.
Is het weer zo ver? Dan moet ik m'n andere icon weer terugzettenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:37 schreef veldmuis het volgende:
Wat een trage kutsite.
jij verveelt je echt hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:29 schreef fransbreda het volgende:
Zo, pfff krijg een hoge telefoonrekeing deze maand denk.
Heb wel kaarten geregeld maar ik heb er nu waarschijnlijk teveel.![]()
Dus mocht iemand nog nodig hebben laat ff weten dan kijk ik wat ik over heb.
Geen nac tribune btw.
Ik was een paar minuten voor de regen begon binnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:18 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Het was zwemmen vanochtend..
Ik ga met de auto vandaag.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:27 schreef JDude het volgende:
Ik was een paar minuten voor de regen begon binnen.
Je woont op 3minuten afstand?quote:
Heb je gezien hoe hard het regent.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Je woont op 3minuten afstand?
Luie donder. Ga fietsen
Ohw, dat is netjes dan tochquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:56 schreef Helsie het volgende:
Gehaald! 820 van 1000 punten. Norm is 700. Nu weer treinen naar Breda...
Netjesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:56 schreef Helsie het volgende:
Gehaald! 820 van 1000 punten. Norm is 700. Nu weer treinen naar Breda...
Die zijn er nog niet. Voordeel van dit kutweer... Minder mensen die buiten willen hangen in Eindhoven. Ik zit overigens in een trein die maar tot Breda rijdt. Dus minder aantrekkelijk voor oranje fans denk ik...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:39 schreef Ritchie het volgende:
Feli Helsie!
De de groeten aan de oranje supporters
Liever een pilsje, maarja, moet nog werken. Over 2 weken weer examen in Rotterdam. En dan 's avonds sparta uit. Als ik dat haal ga ik echt los 's avonds.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:42 schreef fransbreda het volgende:
Zo direkt een olaatje om het te vieren dan.
Waar?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:36 schreef travelman het volgende:
vakantie in zicht!!
Die fabriek wordt niet gesloopt? Dit gedeelte blijft staan voor de geschiedenis toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb voor school een opdracht en zoek in breda naar locaties om eventuele studentenhuisvesting neer te zetten..
maar aangezien ik alleen in breda studeer en verder nog niet erg bekend ben hoop ik dat jullie nog ''lege'' plekken weten waar zo'n gebouw zou kunnen komen te staan..
ik had gezien dat de oranjeboom fabriek gesloopt ging worden, en naast het station word ook al iets gesloopt..
zijn er mensen die toevallig nog meer plaatsen weten die leeg staan en wat een beetje de grootte heeft van n half voetbalveld ofzoietshoop dat jullie iets weten
ok dankjewelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die fabriek wordt niet gesloopt? Dit gedeelte blijft staan voor de geschiedenis toch?
Bij de Heerbaan richting de bult van Bavel is wel plek.
Is dat niet de oude Nibbit?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:36 schreef Kuukske het volgende:
Kerry? WTF maakten die dan?
Oeh.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:43 schreef Ritchie het volgende:
Is dat niet de oude Nibbit?
Kun je aardig voetballen!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Tussen de La Reijweg en het Amphia is niet veel plek hoor.
Ow JEKA?quote:
* Ritchie hoort de echo nu pas. .quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Dat riep ik te hard.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:10 schreef Ritchie het volgende:
[..]
* Ritchie hoort de echo nu pas. .
En hoe is het daarmee afgelopen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
straks sollicitatiegesprek.
Zeker wel! Al moet ik nog eens wat games gaan halen, Zelda Twilight Princess lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:47 schreef BossFight het volgende:
Heeft de rest ook nog zo'n plezier van zijn Wii?
Ga je? Of is dat een stomme vraag....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Tuurlijk is er van het weekend wat te doen.. willem2- NAC !
Die fitness age van mij was nogal hoog geloof ikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:58 schreef Dalamar het volgende:
Zeker wel! Al moet ik nog eens wat games gaan halen, Zelda Twilight Princess lijkt me wel wat.
Wel nog m'n Wii Fitness Age op 26 gezet deze week. Ik voel me al een stuk jonger
Ik ga niet, wij kijken de uitwedstrijden meestal in de Bossche Poort..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:11 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ga je? Of is dat een stomme vraag....
De animo via PM was laag, dus ik weet het niet. De meesten "moeten nog zien of ze komen". Dan staan we daar straks met zijn drieën bij dat beeld. Dat is niet leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:43 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Gaat die meet van Zaterdag nog door?
Joah, gaat hard hèquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:45 schreef veldmuis het volgende:
Verdullekes, da's dus al 10 maanden geleden zo ongeveer. Time flies.
Ik bedenk me net dat ik al bij mijn derde werkgever sindsdien zit.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik al bij mijn derde werkgever sindsdien zit.
Neh. Die meet gaat toch niet door.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:17 schreef Swiffer het volgende:
Mja en we moesten eigenlijk voor morgen de 100 hebben gehaald toch??
Duusss spam ze!
Dus eigenlijk moeten we heel rustig aan doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neh. Die meet gaat toch niet door.
Komt omdat die stomme kale de FQR gemold heeft!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:50 schreef Kuukske het volgende:
Buh, we vallen een beetje stil.
En Fok is zo traaaaag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:53 schreef JDude het volgende:
Komt omdat die stomme kale de FQR gemold heeft!
Klopt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:56 schreef snarfbreda het volgende:
He thieske, ik zie je ook weleens op de rat enzo.
Een mede naccer he!
Dronken, te veel bier, en aangezien Rijen in de buurt van Breda ligt, lees ik dit topic zo af en toe eens door.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:00 schreef snarfbreda het volgende:
En wat brengt jouw op dit uur op deze site?
Ik ben net thuis van een feestje en het was gezellig.
Dat vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:07 schreef snarfbreda het volgende:
Ik ben in breda geboren dus dit topic is ook voor mij bestemd, te veel bier komt enigszins bekend voor.
Dus echt hoogstaand gaat dit slowchatgesprek niet worden.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 07:54 schreef Swiffer het volgende:
MOgge mensen!!
Hoe..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:05 schreef veldmuis het volgende:
Hoe vroeger op de ochtend...
Hoe schoner het volk natuurlijk!quote:
Daar is zaterdag niet de ideale dag voorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:10 schreef RelaxedM het volgende:
mogguh pff wennen zeg nu al wakker...maar ja er moet geklust worden en maar zo eens op naar de gemeentelijke stort
En geniet van het 'uitzicht' op de Slingerweg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:21 schreef veldmuis het volgende:
Daar is zaterdag niet de ideale dag voor.
Succes met wachten!
Die actie had AH 1045 ook een keerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:28 schreef Clauw het volgende:
Goedemorgen
wil iemand nog ijsbakjes van B&J? Bij C1000 zag ik ze liggen, gratis bij een bak ijs van 500 ml.
![]()
Die gaat niet door.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Vanavond de #100 meet en we zijn pas bij #97
Goedemorgen trouwens
quote:
daar ben ik vandaag ook nog ff langsgeweestquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die actie had AH 1045 ook een keer. Ik wil ze op zich wel hebben, maar ik vind het ijs zo duur
.
toch koop ik elke werkdag bij de kiosk een cappucinoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:52 schreef Ritchie het volgende:
http://www.ad.nl/koffietest/?plaatsnaam=Breda
en
http://www.ad.nl/koffietest/
Tja. 47 van de 57 scoren onvoldoende, en die gast die alles beoordeelt ziet er uit als zo'n geflipte wijnkenner die met z'n neus in het glas (dit geval kopje) gaat hangen "voor het geurboeket."quote:
Ja goed, ik denk dat ik dat spul ook best binnen kan houden, maar geweldige koffie zal het niet zijn. Ik ben dan ook al aardig snel tevreden als het om koffie gaatquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja. 47 van de 57 scoren onvoldoende, en die gast die alles beoordeelt ziet er uit als zo'n geflipte wijnkenner die met z'n neus in het glas (dit geval kopje) gaat hangen "voor het geurboeket.".
Total crap.
Same here.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben dan ook al aardig snel tevreden als het om koffie gaat.
Ik heb de einduitslag uitgeprint, morgen eens ophangen in alle Kioskenquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:49 schreef Ritchie het volgende:
Ik heb zojuist op de minimeet onder BF zijn vloer ( in cafe oranje ) Stofje nogmaals op dit topic gewezen..
Is het eigenlijk gewoon DE automatenspul? Die wat lichtelijk zurige koffie?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb de einduitslag uitgeprint, morgen eens ophangen in alle Kiosken [afbeelding]. Wel vaag, ik vind het echt super lekkere koffie [afbeelding].
Op 't werk hebben we nu ook zo'n DE-automaatje. Prima te drinken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:19 schreef Stofje het volgende:
Ik heb de einduitslag uitgeprint, morgen eens ophangen in alle Kiosken. Wel vaag, ik vind het echt super lekkere koffie
.
Kimi is wereldkampioen. Hamilton lekker niehiet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Nog steeds niet bij nummer #98?
K. ga eensch meer spammen
Mja, dat is wel iets wat nu bruikbaar is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:26 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! brrr.. ik moet misschien eens een winterjas overwegen..
Thenksquote:
Jij moet als ambtenaar toch de hele dag uit je raam kijken hoe het er aan toe gaat daar?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:23 schreef Helsie het volgende:
Wat een tering herrie met die kermis. Debiele jump muziek enzo. En dan moet het formeel nog beginnen. Kunnen ze dan de muziek niet uit laten tot ik klaar ben met werken ofzo?
En wij worden weer door die chaggie ambtenaren gepwnd, omdat ze niks anders doen dan naar buiten te staren. Naar die verrekte kermis. En de rest van 't jaar zijn ze aan 't bijkomen van de kermis.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:49 schreef veldmuis het volgende:
De ambtenaren zijn gepwnd!
Dat kan wel zo zijn, maar dat doe ik graag in rust.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij moet als ambtenaar toch de hele dag uit je raam kijken hoe het er aan toe gaat daar?.
Twee inmiddels. Ja voelt super joh.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:34 schreef tha_rizzo het volgende:
@K. hoe voelt 't nou? Een dag na de titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |