En hoe is het daarmee afgelopen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
straks sollicitatiegesprek.
Zeker wel! Al moet ik nog eens wat games gaan halen, Zelda Twilight Princess lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:47 schreef BossFight het volgende:
Heeft de rest ook nog zo'n plezier van zijn Wii?
Ga je? Of is dat een stomme vraag....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Tuurlijk is er van het weekend wat te doen.. willem2- NAC !
Die fitness age van mij was nogal hoog geloof ikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:58 schreef Dalamar het volgende:
Zeker wel! Al moet ik nog eens wat games gaan halen, Zelda Twilight Princess lijkt me wel wat.
Wel nog m'n Wii Fitness Age op 26 gezet deze week. Ik voel me al een stuk jonger
Ik ga niet, wij kijken de uitwedstrijden meestal in de Bossche Poort..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:11 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ga je? Of is dat een stomme vraag....
De animo via PM was laag, dus ik weet het niet. De meesten "moeten nog zien of ze komen". Dan staan we daar straks met zijn drieën bij dat beeld. Dat is niet leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:43 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Gaat die meet van Zaterdag nog door?
Joah, gaat hard hèquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:45 schreef veldmuis het volgende:
Verdullekes, da's dus al 10 maanden geleden zo ongeveer. Time flies.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik al bij mijn derde werkgever sindsdien zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |