Die zijn er nog niet. Voordeel van dit kutweer... Minder mensen die buiten willen hangen in Eindhoven. Ik zit overigens in een trein die maar tot Breda rijdt. Dus minder aantrekkelijk voor oranje fans denk ik...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:39 schreef Ritchie het volgende:
Feli Helsie!
De de groeten aan de oranje supporters
Liever een pilsje, maarja, moet nog werken. Over 2 weken weer examen in Rotterdam. En dan 's avonds sparta uit. Als ik dat haal ga ik echt los 's avonds.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:42 schreef fransbreda het volgende:
Zo direkt een olaatje om het te vieren dan.
Waar?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:36 schreef travelman het volgende:
vakantie in zicht!!
Die fabriek wordt niet gesloopt? Dit gedeelte blijft staan voor de geschiedenis toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb voor school een opdracht en zoek in breda naar locaties om eventuele studentenhuisvesting neer te zetten..
maar aangezien ik alleen in breda studeer en verder nog niet erg bekend ben hoop ik dat jullie nog ''lege'' plekken weten waar zo'n gebouw zou kunnen komen te staan..
ik had gezien dat de oranjeboom fabriek gesloopt ging worden, en naast het station word ook al iets gesloopt..
zijn er mensen die toevallig nog meer plaatsen weten die leeg staan en wat een beetje de grootte heeft van n half voetbalveld ofzoietshoop dat jullie iets weten
ok dankjewelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die fabriek wordt niet gesloopt? Dit gedeelte blijft staan voor de geschiedenis toch?
Bij de Heerbaan richting de bult van Bavel is wel plek.
Is dat niet de oude Nibbit?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:36 schreef Kuukske het volgende:
Kerry? WTF maakten die dan?
Oeh.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:43 schreef Ritchie het volgende:
Is dat niet de oude Nibbit?
Kun je aardig voetballen!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Tussen de La Reijweg en het Amphia is niet veel plek hoor.
Ow JEKA?quote:
* Ritchie hoort de echo nu pas. .quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Dat riep ik te hard.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:10 schreef Ritchie het volgende:
[..]
* Ritchie hoort de echo nu pas. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |