toch koop ik elke werkdag bij de kiosk een cappucinoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:52 schreef Ritchie het volgende:
http://www.ad.nl/koffietest/?plaatsnaam=Breda
en
http://www.ad.nl/koffietest/
Tja. 47 van de 57 scoren onvoldoende, en die gast die alles beoordeelt ziet er uit als zo'n geflipte wijnkenner die met z'n neus in het glas (dit geval kopje) gaat hangen "voor het geurboeket."quote:
Ja goed, ik denk dat ik dat spul ook best binnen kan houden, maar geweldige koffie zal het niet zijn. Ik ben dan ook al aardig snel tevreden als het om koffie gaatquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja. 47 van de 57 scoren onvoldoende, en die gast die alles beoordeelt ziet er uit als zo'n geflipte wijnkenner die met z'n neus in het glas (dit geval kopje) gaat hangen "voor het geurboeket.".
Total crap.
Same here.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben dan ook al aardig snel tevreden als het om koffie gaat.
Ik heb de einduitslag uitgeprint, morgen eens ophangen in alle Kioskenquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:49 schreef Ritchie het volgende:
Ik heb zojuist op de minimeet onder BF zijn vloer ( in cafe oranje ) Stofje nogmaals op dit topic gewezen..
Is het eigenlijk gewoon DE automatenspul? Die wat lichtelijk zurige koffie?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb de einduitslag uitgeprint, morgen eens ophangen in alle Kiosken [afbeelding]. Wel vaag, ik vind het echt super lekkere koffie [afbeelding].
Op 't werk hebben we nu ook zo'n DE-automaatje. Prima te drinken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:19 schreef Stofje het volgende:
Ik heb de einduitslag uitgeprint, morgen eens ophangen in alle Kiosken. Wel vaag, ik vind het echt super lekkere koffie
.
Kimi is wereldkampioen. Hamilton lekker niehiet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Nog steeds niet bij nummer #98?
K. ga eensch meer spammen
Mja, dat is wel iets wat nu bruikbaar is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:26 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! brrr.. ik moet misschien eens een winterjas overwegen..
Thenksquote:
Jij moet als ambtenaar toch de hele dag uit je raam kijken hoe het er aan toe gaat daar?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:23 schreef Helsie het volgende:
Wat een tering herrie met die kermis. Debiele jump muziek enzo. En dan moet het formeel nog beginnen. Kunnen ze dan de muziek niet uit laten tot ik klaar ben met werken ofzo?
En wij worden weer door die chaggie ambtenaren gepwnd, omdat ze niks anders doen dan naar buiten te staren. Naar die verrekte kermis. En de rest van 't jaar zijn ze aan 't bijkomen van de kermis.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:49 schreef veldmuis het volgende:
De ambtenaren zijn gepwnd!
Dat kan wel zo zijn, maar dat doe ik graag in rust.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij moet als ambtenaar toch de hele dag uit je raam kijken hoe het er aan toe gaat daar?.
Twee inmiddels. Ja voelt super joh.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:34 schreef tha_rizzo het volgende:
@K. hoe voelt 't nou? Een dag na de titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |