Ik ben ineens een stuk minder boosquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:52 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bij het wagentje
Lol. Hoe lachen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben vandaag meerdere malen gecorrigeerd door m'n nichtje van net twee.
"Tineke, op de stoep!"
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben vandaag meerdere malen gecorrigeerd door m'n nichtje van net twee.
"Tineke, op de stoep!"
Ik weet niet of je elke dag een of ander vreemd uitziend en vreemd ruikend oosters gerecht wilt hebben, waarbij je maar moet gokken wat er in zit?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik val op vrouwen uit het oosten.. zou deze ook op mij vallen?![]()
Alex kennende; nee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet niet of je elke dag een of ander vreemd uitziend en vreemd ruikend oosters gerecht wilt hebben, waarbij je maar moet gokken wat er in zit?
Kittensquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef teigan het volgende:
Een van de kittens lag toenstraks heel lief tegen Anisha aan te slapen, en ze vond het nog goed ook!!![]()
Die groene schuttingdeur. Scharnier houd de deur neit meer. Beetje het idee als de bestuurdersdeur van mn blauwe auto dus... Maar in deze deur zit geen raam.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo is de achterdeur ingestort?
Dank je. Je bent lief.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, ik denk aan je, ik geef je een heel dikke knuffel en ik wens je sterkte met het vinden van rust. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen...
Jeuzis, hij gaat toch niet dood, hoop ik?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, ik denk aan je, ik geef je een heel dikke knuffel en ik wens je sterkte met het vinden van rust. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen...
Ik hoop t ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jeuzis, hij gaat toch niet dood, hoop ik?
Nee, dat mag ie niet van mij.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jeuzis, hij gaat toch niet dood, hoop ik?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
stuurt Alexxxxx een koffertje rust![]()
Die ga ik vanmiddag thuis bekijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:36 schreef Bob. het volgende:
-
ik mis de schouder... 'Binnenspiegel, buitenspiegel, linkerschouder'quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Binnenspiegel, buitenspiegel, zijruit, binnenspiegel nog eens...Links kijken, goed op rechts kijken, links,
nog eens goed op rechts...Straat in kijken, binnenspiegel, buitenspiegel...'
.
Helaas, niks spannends hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:34 schreef Dangel het volgende:
[..]
Die ga ik vanmiddag thuis bekijken
Mogge
Als je er eenmaal handigheid in hebt gekregen, valt het je al niet meer op. Voor het lessen en het examen moet je alles overdreven uitvoerenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Binnenspiegel, buitenspiegel, zijruit, binnenspiegel nog eens...Links kijken, goed op rechts kijken, links,
.
Waarvan word je geïnaugureerd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 06:51 schreef Aryon het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Weer op naar stage en dan 's avonds inaugaratie in The Palace. Joepie.
volgens mij deed ik wel aan linkerschouders, maar zeker weten doe ik het niet meer eerlijk gezegd..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Aan linkerschouders doen we niet, teigan. Wel aan rechterschouders.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie een duidelijke overeenkomst tussen Do2 en m´n nichtje...
Ik heb geeneens een rechter spiegelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
.
Dat valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
11, geloof ik.
Zeg MM, das waar ook. Waarschijnlijk kom ik niet zo goed tegen je sarcasme of zo, en ik trek me dingen nogal snel persoonlijk aan. Zoiets, denk ik. Nu weet ik dat je toch wel van me houdt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef MaxMark het volgende:
Zeg DaD. Nu heb ik nog steeds geen reactie nav ons korte gesprekje laatst.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:41 schreef nietzman het volgende:
Tegen mijn sarcasme kun je wel hè?
Ff copy pasten, dan lijkt het bijna ontopicquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:17 schreef teigan het volgende:
http://www.tvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=68942
Mik reed er langs, hij dacht eerst dat er een kar met vuurwerk in de fik was gevlogen, zo'n heftige brand was het..
quote:GRONINGEN/EELDE - Op de A28 is dinsdagochtend een interliner in brand gevlogen. De weg moest over een groot gedeelte worden afgezet en een lange file was het gevolg.
De volledig uitgebrande bus staat op de rijbaan richting Groningen, ter hoogte van de afrit Eelde-De Punt.
Hoe het vuur is ontstaan is vooralsnog onbekend. Ook is nog niet duidelijk hoe het met de passagiers gaat. De andere rijbaan richting Assen is gewoon open.
Dinsdag 9 oktober 2007, 13:16 uur
Jij bent niet sarcastisch, jij bent gewoon een lieverd.quote:
Jij bent niet sarcastisch, jij bent gewoon een lieverd.quote:
Weet je nog dat je me poesje noemde vroeger?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:04 schreef nietzman het volgende:
En ik niet ofzo.
ik ben eerder benieuwd naar mijn chocomel bekers die ik nog steeds niet hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:04 schreef Jesse_ het volgende:
heeft iemand al van die chocomel hot pads in een supermarkt gezien?
ik kan ze nog nergens vinden
dit dus:
http://chocomel.redirect2.nl/subpage.aspx?control=assortment&item=5
Die heb ik zojuist besteldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben eerder benieuwd naar mijn chocomel bekers die ik nog steeds niet heb
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik kom ook even blij binnenwalsen, want ik heb m'n rijexamen vanochtend gehaald!.
Heftig. Gelukkig dat er geen gewonden zijn gevallen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:17 schreef teigan het volgende:
http://www.tvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=68942
Mik reed er langs, hij dacht eerst dat er een kar met vuurwerk in de fik was gevlogen, zo'n heftige brand was het..
Heb ik nog op de foto, achter de bergingswagen van Poort, voor de deur bij Arriva in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heftig. Gelukkig dat er geen gewonden zijn gevallen.
Enkele jaren geleden is er in Drachten ook al eentje van dit type uitgebrand door een defect aan de motor.
Yepquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:28 schreef Dangel het volgende:
Heb ik nog op de foto, achter de bergingswagen van Poort, voor de deur bij Arriva in Leeuwarden.
Integro is het toch?
Volgens de site van RTVNoord zijn er geen gewonden gevallen. Heb het net nog even gechecktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo, gelukkig zijn er geen gewonden gevallen? Ik meende toch te hebben gelezen dat nog niet duidelijk is hoe het met de passagiers gaat?
Ah, dan is het goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Yep
[..]
Volgens de site van RTVNoord zijn er geen gewonden gevallen. Heb het net nog even gecheckt![]()
je klikt te hard?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom komen mijn posts er steeds dubbel te staan?.
Alleen als jij ook van mij houdt, anders doe ik het niet hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg MM, das waar ook. Waarschijnlijk kom ik niet zo goed tegen je sarcasme of zo, en ik trek me dingen nogal snel persoonlijk aan. Zoiets, denk ik. Nu weet ik dat je toch wel van me houdt..
Toch?
Is ze er ook wakker van geworden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu knalt ie z'n ladder tegen het raam aan van het kamertje waar m'n nichtje ligt te slapen..
ik heb ze op 19 september bestelt. en nog niks. wel bevestigingsmail gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist besteld
Toch handig Fok!kers die uitleggen hoe het code systeem werkt
Zit jij nog op de middelbare school, toevallig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
eens zien.
Morgen AK presentatie, dus dat uit mn kop leren.
Donderdag heb ik so duits; duitse brief schrijven. En dan moet ik dus al die grammatica shizzle uit mn hoofd kennen
Vrijdag so engels.
Vrijdag nederlands huiswerk (veel!)
Engels hw morgen.
Wiskunde gedoe morgen.
Gesch opdrachten donderdag.
Franse opdrachten donderdag.
En dan nog zien wat erbij komt.
Mss wel handig dat ik nu alvast ga beginnen me dunkt![]()
Das aardig wat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
eens zien.
Donderdag heb ik so duits; duitse brief schrijven. En dan moet ik dus al die grammatica shizzle uit mn hoofd kennen
Vrijdag so engels.
Engels hw morgen.
Wiskunde gedoe morgen.
Opleiding: VWO 5.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zit jij nog op de middelbare school, toevallig?
in VWO 1 was ik nog overijverig, VWO 2 sloeg ik zo nu en dan al wat over, en tegen de tijd dat ik in VWO 6 zat, begon ik een dag voor de examens eens met in het boek te kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Das aardig wat.Ik kan me juist van de middelbare herinneren dat ik helemaal niks hoefde te doen.. Of nouja, misschien lag dat er gewoon aan dat ik het niet deed.
Jezus...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
eens zien.
Vrijdag so engels.
Engels hw morgen.
Wiskunde gedoe morgen.
Gehehe. Ik heb volgens mij ook vrij weinig uitgevoerd, maar wel gewoon alles halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Das aardig wat.Ik kan me juist van de middelbare herinneren dat ik helemaal niks hoefde te doen.. Of nouja, misschien lag dat er gewoon aan dat ik het niet deed.
Streepjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Denk maar niet dat ik altijd alles braaf maak
Maar die duitse shizzle, ak shizzle en alles móet echt even.
en van nederlands moet ik het wel maken, nog 1 streepje en ik mag trakteren en/of nablijven.
So I guess it's a sad songquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
& Isn't it a sad sooooongggggg? *zingt mee
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
So I guess it's a sad song
And it's a shame
'Cause I think we made a love song
And I know you feel the same
voor de niet-kennersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
So I guess it's a sad song
And it's a shame
'Cause I think we made a love song
And I know you feel the same
Of je moet een begenadigd dichter of schrijver zijn die een voordracht houden of het als kunst verheven hebben om het in de gewone spreektaal te gebruikenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat hoeft dus ook niet. Hoe vaak hoor jij mensen in het dagelijks leven prachtige volzinnen formuleren? Dat gebeurt alleen in schrift.
Uitzonderingen zijn er altijd, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of je moet een begenadigd dichter of schrijver zijn die een voordracht houden of het als kunst verheven hebben om het in de gewone spreektaal te gebruiken![]()
Gewoon ff een dubbele whiskey en gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben niet zon held voor de klas.
Ik zou noooooit prachtige zinnen kunnen formuleren als een groep mensen me aanstaart O.O![]()
Hartverscheurend verhaal op msn over een 13-jarige Do2 die een presentatie moest houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij mij kwamen die verhalen er nooit, wanneer ik er stond.
Niet zenuwachtig, maar ook niet echt goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was er verrassend goed in, voor zo'n neuroot.
Daar komt het bij mij ook ongeveer op neer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig, maar ook niet echt goed.
Ik vergeef het dat nare mens nooit meer! Nooit! Hoor je me! NOOIT!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hartverscheurend verhaal op msn over een 13-jarige Do2 die een presentatie moest houden..
Wat zei dat nare mens dan tegen jou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik vergeef het dat nare mens nooit meer! Nooit! Hoor je me! NOOIT!
Oh jee...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat zei dat nare mens dan tegen jou?
'Ja, ga maar weer zitten, want op deze manier maak je niemand enthousiast voor je onderwerp.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat zei dat nare mens dan tegen jou?
"Later als je groot bent kun je er om lachen"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
'Ja, ga maar weer zitten, want op deze manier maak je niemand enthousiast voor je onderwerp.
Sterker nog, ik denk niet dat iemand ooit nog iets wil weten over planeten en sterren.'
De Kut!
*proest*quote:als je tijd hebt voor iemand
kijk dan niet op je klok
t/m zondagavondquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
En hoe lang blijf je dan?
Trustequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook toen ik het postte inderdaad
Truste
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:47 schreef Dangel het volgende:
mogge
tellen vandaag weerafdeling moertjes en boutjes
Ja hoi, nichtje en ik willen je goedemorgen wensen, waar ben je?quote:
ik kan (wil) geen filmpjes kijken op het werk maar ik vermoed André van Duinquote:
correct en tevens juistquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik kan (wil) geen filmpjes kijken op het werk maar ik vermoed André van Duin![]()
Ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:15 schreef Dangel het volgende:
NIet iedereen houd van kinderen Tineke
En op de vroege ochtend zeker niet
Hoe kun je nu WEL van iemand houden die je niet kent?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe kan je nu niet van Renske houden? Dat bestaat niet! Da's onmogelijk!
Ohquote:
ff TR plaatsen danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snap niet waarom er in topic over vreemdgaan, waarin ik post, meteen m'n benenfoto gepost moet worden door een ander..
Dan wordt het tijd dat je haar leert kennen,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:31 schreef Dangel het volgende:
Hoe kun je nu WEL van iemand houden die je niet kent?
over 16 jaar?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je haar leert kennen,.
Waar ben je dan aan het werk? Misschien dat ik wat kan helpen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:25 schreef Bob. het volgende:
Ik moet een verslag maken, maar ik heb geen zin.
Het gaat over de auto industrie, echt iets voor mij.![]()
Van mijn nichtje blijf je af.quote:
Wees maar gerust, ik ben eindleijk tot inzicht gekomen dat vrouwen van mn eigen leeftijd interessanter zijn dan van die heeeeele jonge meisjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van mijn nichtje blijf je af..
Ze lijkt niet op mij, ze is veeeeeeeeel mooier.
Ja en Nee. Bij een draft moet je een volledige versie inleveren, maar deze hoeft nog niet volledig correct te zijn. Aan de hand van je draft krijg je commentaar op dingen die je kunt verbeteren. Op de universiteit werkt het zo dat als je een redelijk goede volledige versie inlevert als draft, je goed van commentaar wordt voorzien. Gooi je er een beetje met de pet naar bij je draft, dan kun je hard commentaar verwachten, maar ook minder bereidheid om je in de goede richting te sturen. Denk wel aan een goede bronvermelding, want daar letten ze op de uni heel erg op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef Bob. het volgende:
Wel 1 vraagje, een draft, dat is toch een soort kladje?
Er staat een voorbeeld verslag op nestor ja, dus die ga ik maar eens goed bekijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de bronvermelding zijn heel erg veel verschillende stijlen mogelijk. Elke docent wil het meestal anders hebben. Staat er op Nestor niets over hoe je het zou moeten doen?
Oh, thnx, kijk ik daar ook even!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik m'n banden op moet pompen?.
Oh en Bob., op www.rug.nl/noordster staan verschillende verwijsstijlen. Chicago is meestal wel een veilige keus, maar het ligt een beetje aan de hoek van wetenschap waarin je zit.
Hmmm.. fotootje ervan maken, is dat mogelijk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat zwarte dopje heb ik niet meer, maar dat draaidingetje moet dus gewoon vast zitten? M'n thuisfiets heeft idd zo'n ventiel waar nog iets opmoet, maar géén idee of deze fiets dat ook heeft...
Nou, ik zit hier nu zonder broek, maar ik zal dat morgen eens proberen. Alvast bedankt voor het helpen, iig!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hmmm.. fotootje ervan maken, is dat mogelijk?
Ik ben online en in de armen van mn vriendquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:Lyssa
![]()
Maar!Waarom ben jij online en niet in de amrenvan je vriend?
Oh ja een macbookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik ben online en in de armen van mn vriendEigenlijk niet eens, hij is met zn nieuwe ipod touch aan het spelen
Dat is natuurlijk leuker dan ik
![]()
Nee we zitten te wachten op het eten.
Een triootje met BP en GC kan ik me vanuit een vrouwelijk perspecteif nog iets bij voorstellen, maar waarom liet je die jongen van de HEMA meedoen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als Do2 naar een goede film zit te kijken kan ik 'm nog vertellen dat ik met Brad Pitt, George Clooney én die leuke jongen van de HEMA heb geneukt, dat hoort ie toch niet..
Ja ik zit idd achter mijn MacBookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja een macbook
En hoe kan een stuk electronica nu interessanter zijn dan je vriendin
Ik zit aan de bami
Nou ja, normaal gesproken niet echt, we proberen elkaar mininaal elke twee weken te zien, maar momenteel waren de weekenden te druk bezet om af te spreken (5 weekendenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Las ik het nou goed dat jullie elkaar maar eens in de drie weken of zo zien, Lyssa?
het enge is zelfs dat ik weet wat het betekendquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk woord voor galgje : hetroskedaticiteit
Zelfs een PC is kekker dan die vuige langharige stinkhippie met z'n incoherente zinsopbouw.quote:
Zal niet heel veel schelen qua betekenis met die in de economische statistiekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:04 schreef Lyssa het volgende:
[..]
het enge is zelfs dat ik weet wat het betekend
Tenminste in de psychologie statistiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |