Hmmm.. fotootje ervan maken, is dat mogelijk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat zwarte dopje heb ik niet meer, maar dat draaidingetje moet dus gewoon vast zitten? M'n thuisfiets heeft idd zo'n ventiel waar nog iets opmoet, maar géén idee of deze fiets dat ook heeft...
Nou, ik zit hier nu zonder broek, maar ik zal dat morgen eens proberen. Alvast bedankt voor het helpen, iig!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hmmm.. fotootje ervan maken, is dat mogelijk?
Ik ben online en in de armen van mn vriendquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:Lyssa
![]()
Maar!Waarom ben jij online en niet in de amrenvan je vriend?
Oh ja een macbookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik ben online en in de armen van mn vriendEigenlijk niet eens, hij is met zn nieuwe ipod touch aan het spelen
Dat is natuurlijk leuker dan ik
![]()
Nee we zitten te wachten op het eten.
Een triootje met BP en GC kan ik me vanuit een vrouwelijk perspecteif nog iets bij voorstellen, maar waarom liet je die jongen van de HEMA meedoen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als Do2 naar een goede film zit te kijken kan ik 'm nog vertellen dat ik met Brad Pitt, George Clooney én die leuke jongen van de HEMA heb geneukt, dat hoort ie toch niet..
Ja ik zit idd achter mijn MacBookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja een macbook
En hoe kan een stuk electronica nu interessanter zijn dan je vriendin
Ik zit aan de bami
Nou ja, normaal gesproken niet echt, we proberen elkaar mininaal elke twee weken te zien, maar momenteel waren de weekenden te druk bezet om af te spreken (5 weekendenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Las ik het nou goed dat jullie elkaar maar eens in de drie weken of zo zien, Lyssa?
het enge is zelfs dat ik weet wat het betekendquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk woord voor galgje : hetroskedaticiteit
Zelfs een PC is kekker dan die vuige langharige stinkhippie met z'n incoherente zinsopbouw.quote:
Zal niet heel veel schelen qua betekenis met die in de economische statistiekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:04 schreef Lyssa het volgende:
[..]
het enge is zelfs dat ik weet wat het betekend
Tenminste in de psychologie statistiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |