*proest*quote:als je tijd hebt voor iemand
kijk dan niet op je klok
t/m zondagavondquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
En hoe lang blijf je dan?
Trustequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook toen ik het postte inderdaad
Truste
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:47 schreef Dangel het volgende:
mogge
tellen vandaag weerafdeling moertjes en boutjes
Ja hoi, nichtje en ik willen je goedemorgen wensen, waar ben je?quote:
ik kan (wil) geen filmpjes kijken op het werk maar ik vermoed André van Duinquote:
correct en tevens juistquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik kan (wil) geen filmpjes kijken op het werk maar ik vermoed André van Duin![]()
Ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:15 schreef Dangel het volgende:
NIet iedereen houd van kinderen Tineke
En op de vroege ochtend zeker niet
Hoe kun je nu WEL van iemand houden die je niet kent?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe kan je nu niet van Renske houden? Dat bestaat niet! Da's onmogelijk!
Ohquote:
ff TR plaatsen danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snap niet waarom er in topic over vreemdgaan, waarin ik post, meteen m'n benenfoto gepost moet worden door een ander..
Dan wordt het tijd dat je haar leert kennen,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:31 schreef Dangel het volgende:
Hoe kun je nu WEL van iemand houden die je niet kent?
over 16 jaar?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je haar leert kennen,.
Waar ben je dan aan het werk? Misschien dat ik wat kan helpen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:25 schreef Bob. het volgende:
Ik moet een verslag maken, maar ik heb geen zin.
Het gaat over de auto industrie, echt iets voor mij.![]()
Van mijn nichtje blijf je af.quote:
Wees maar gerust, ik ben eindleijk tot inzicht gekomen dat vrouwen van mn eigen leeftijd interessanter zijn dan van die heeeeele jonge meisjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van mijn nichtje blijf je af..
Ze lijkt niet op mij, ze is veeeeeeeeel mooier.
Ja en Nee. Bij een draft moet je een volledige versie inleveren, maar deze hoeft nog niet volledig correct te zijn. Aan de hand van je draft krijg je commentaar op dingen die je kunt verbeteren. Op de universiteit werkt het zo dat als je een redelijk goede volledige versie inlevert als draft, je goed van commentaar wordt voorzien. Gooi je er een beetje met de pet naar bij je draft, dan kun je hard commentaar verwachten, maar ook minder bereidheid om je in de goede richting te sturen. Denk wel aan een goede bronvermelding, want daar letten ze op de uni heel erg op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef Bob. het volgende:
Wel 1 vraagje, een draft, dat is toch een soort kladje?
Er staat een voorbeeld verslag op nestor ja, dus die ga ik maar eens goed bekijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de bronvermelding zijn heel erg veel verschillende stijlen mogelijk. Elke docent wil het meestal anders hebben. Staat er op Nestor niets over hoe je het zou moeten doen?
Oh, thnx, kijk ik daar ook even!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik m'n banden op moet pompen?.
Oh en Bob., op www.rug.nl/noordster staan verschillende verwijsstijlen. Chicago is meestal wel een veilige keus, maar het ligt een beetje aan de hoek van wetenschap waarin je zit.
Hmmm.. fotootje ervan maken, is dat mogelijk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat zwarte dopje heb ik niet meer, maar dat draaidingetje moet dus gewoon vast zitten? M'n thuisfiets heeft idd zo'n ventiel waar nog iets opmoet, maar géén idee of deze fiets dat ook heeft...
Nou, ik zit hier nu zonder broek, maar ik zal dat morgen eens proberen. Alvast bedankt voor het helpen, iig!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hmmm.. fotootje ervan maken, is dat mogelijk?
Ik ben online en in de armen van mn vriendquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:Lyssa
![]()
Maar!Waarom ben jij online en niet in de amrenvan je vriend?
Oh ja een macbookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik ben online en in de armen van mn vriendEigenlijk niet eens, hij is met zn nieuwe ipod touch aan het spelen
Dat is natuurlijk leuker dan ik
![]()
Nee we zitten te wachten op het eten.
Een triootje met BP en GC kan ik me vanuit een vrouwelijk perspecteif nog iets bij voorstellen, maar waarom liet je die jongen van de HEMA meedoen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als Do2 naar een goede film zit te kijken kan ik 'm nog vertellen dat ik met Brad Pitt, George Clooney én die leuke jongen van de HEMA heb geneukt, dat hoort ie toch niet..
Ja ik zit idd achter mijn MacBookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja een macbook
En hoe kan een stuk electronica nu interessanter zijn dan je vriendin
Ik zit aan de bami
Nou ja, normaal gesproken niet echt, we proberen elkaar mininaal elke twee weken te zien, maar momenteel waren de weekenden te druk bezet om af te spreken (5 weekendenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Las ik het nou goed dat jullie elkaar maar eens in de drie weken of zo zien, Lyssa?
het enge is zelfs dat ik weet wat het betekendquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk woord voor galgje : hetroskedaticiteit
Zelfs een PC is kekker dan die vuige langharige stinkhippie met z'n incoherente zinsopbouw.quote:
Zal niet heel veel schelen qua betekenis met die in de economische statistiekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:04 schreef Lyssa het volgende:
[..]
het enge is zelfs dat ik weet wat het betekend
Tenminste in de psychologie statistiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |