Wees maar gerust, ik ben eindleijk tot inzicht gekomen dat vrouwen van mn eigen leeftijd interessanter zijn dan van die heeeeele jonge meisjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van mijn nichtje blijf je af..
Ze lijkt niet op mij, ze is veeeeeeeeel mooier.
Ja en Nee. Bij een draft moet je een volledige versie inleveren, maar deze hoeft nog niet volledig correct te zijn. Aan de hand van je draft krijg je commentaar op dingen die je kunt verbeteren. Op de universiteit werkt het zo dat als je een redelijk goede volledige versie inlevert als draft, je goed van commentaar wordt voorzien. Gooi je er een beetje met de pet naar bij je draft, dan kun je hard commentaar verwachten, maar ook minder bereidheid om je in de goede richting te sturen. Denk wel aan een goede bronvermelding, want daar letten ze op de uni heel erg op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef Bob. het volgende:
Wel 1 vraagje, een draft, dat is toch een soort kladje?
Er staat een voorbeeld verslag op nestor ja, dus die ga ik maar eens goed bekijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de bronvermelding zijn heel erg veel verschillende stijlen mogelijk. Elke docent wil het meestal anders hebben. Staat er op Nestor niets over hoe je het zou moeten doen?
Oh, thnx, kijk ik daar ook even!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik m'n banden op moet pompen?.
Oh en Bob., op www.rug.nl/noordster staan verschillende verwijsstijlen. Chicago is meestal wel een veilige keus, maar het ligt een beetje aan de hoek van wetenschap waarin je zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |